• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4) (холодильна машина)

Торги відмінено

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Період оскарження: 20.07.2018 16:07 - 02.08.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження переможця

Номер: 8b1747cb0bba4848aa785ecf60f7aad0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-20-001879-b.a3
Назва: Оскарження переможця
Скарга:
Оскарження переможця
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.09.2018 18:25
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2018 13:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до протоколу від 20.09.2018 №187 скасуване рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ХК Енергомонтажвентиляція» переможцем процедури закупівлі.
Автор: ООО "Вінтер-Сервіс", Александр Иванов +380675042242 winter5@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження переможця

Номер: 3acaba077a174e25a27a4c9e058b7018
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-20-001879-b.c2
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Оскарження переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вимогу UA-2018-07-20-001879-b.c2 за процедурою закупівлі Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4) (холодильна машина) інформуємо, що 1. Щодо скан-копії декларації про відповідність: Текст наданої декларації про відповідність розбірливий, відомості, зазначені у декларації можливо прочитати. Щодо розміру документу, то звертаємо увагу, що у декларації сам текст та реквізити документа не обрізані, всі необхідні відомості присутні, дещо зміщене поле документу, проте це не вплинуло на його цілісність та повноту відомостей, які зазначені. Також звертаємо Вашу увагу на те, що всі інші документи, подані учасником є чіткими та повнорозмірними. Довідково зазначаємо, що на прохання ДУ «Інститут серця МОЗ України» (вих. № 01-07/1054/1 від 09.08.2018) учасник надав копію декларації про відповідність на обладнання. Щодо довідки від органу з сертифікації ТОВ «СЦ «УКРСЕПРОПРОМБУДМ»: ДУ «Інститут серця МОЗ України» у пп. 2 п. 6 Розділу III тендерної документації просить надати копію сертифікату відповідності на обладнання. На що учасник надає довідку, в якій зазначено, що продукція не підпадає під дію «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за № 1308 від 06.11.2013р.) і її обов’язкову сертифікацію не передбачає та на неї не поширюється дія технічних регламентів. В даній довідці міститься вичерпна інформація, яка стосується сертифікації. Щодо додатку до довідки, то ДУ «Інститут серця МОЗ України» не вимагав надавати інформацію, що стосується можливості застосування чіллерів у обладнанні, що використовує небезпечні речовини, роботи на газоподібному паливі, застосування в потенційно вибухонебезпечному середовищі. Відповідно до абз. 2 п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому вважаємо, що учасник дотримався вимог Тендерної документації у цій частині. 2. Щодо гарантійного листа виробника про виготовлення товару не раніше 2018 року: Учасником надано лист від ООО «Мицубиси Электрик (РУС)», яким підтверджується, що чіллер Climaveneta (Mitsubishi Electric Hydronics & IT Cooling Systems SpA) виготовлений у 2018 році. Для уточнення інформації ДУ «Інститут серця МОЗ України» надіслала листа (вих. № 01-07/1054/1 від 09.08.2018) з проханням надати підтвердження взаємозв’язку Mitsubishi Electric та ТМ Climaveneta. У відповідь було отримане підтвердження, яким встановлено, що з початку січня 2017 року Climaveneta СрА є власністю Mitsubishi Electric Hydronics & IT Cooling Systems S.p.A. Таким чином, вважаємо, що лист про виготовлення товару не раніше 2018 року, наданий учасником не є порушенням вимог Тендерної документації. 3. Щодо проведення пусконалагоджувальних робіт, демонтажу, монтажу, інсталяції та навчання персоналу замовника правилам експлуатації обладнання відповідно до предмету закупівлі. Учасником наданий гарантійний лист (про проведення пусконалагоджувальних робіт, демонтажу, монтажу, інсталяції та навчання персоналу замовника правилам експлуатації обладнання відповідно до предмету закупівлі), в якому зазначено, що всі необхідні витратні матеріали та роботи будуть забезпечені виконавцем безкоштовно. Також звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 2.4. Проекту договору про закупівлю в ціну Товару включається вартість пакування, навантаження, доставки, експедирування, охорони, розвантаження у місці постачання, введення в експлуатацію та навчання персоналу, сплата податків, сплата митних тарифів та інші обов’язкові платежі, що встановлені діючим законодавством та тендерною документацією. У п. 6.4. Проекту договору про закупівлю визначено, що введення в експлуатацію та пусконалагоджувальні роботи, в тому числі навчання персоналу методам роботи з обладнанням, для якого це передано, повинні бути проведені Продавцем протягом __ днів з дня надходження офіційної заявки щодо готовності до монтажу обладнання, що оформлюється відповідним актом введення в експлуатацію. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що учасником дотримані вимоги у цій частині. 4. Щодо підтвердження відповідності заданим вимогам Тендерної документації офіційними даними виробника: ДУ «Інститут серця МОЗ України» у пп. 4 п. 6 Розділу III тендерної документації просить надати інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню, та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ тощо), в наданих матеріалах обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують заданим технічним вимогам. Учасником надано Технічний підбір, в якому виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим технічним вимогам. Вважаємо, що ці вимоги Тендерної документації учасник повністю виконав. 5. Щодо строків поставки товару: Строки поставки товарів визначаються на розсуд покупця, враховуючи виробничу необхідність та можливість прийняти товар. Фактори та/або форс мажорні обставини, що можуть негативно вплинути на своєчасну поставку товару, які є поза межами компетенції покупця та/або продавця, не можуть бути враховані, оскільки не можуть бути спрогнозовані при визначені строку поставки, та є такими, що не залежать в даному випадку від волі покупця/продавця. 6. Щодо вимог, встановлених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасником у тендерній пропозиції на підтвердження виконання вимог, що встановлені статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано Довідки про вимоги, установлені ст. 17 Закону №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10, №11. Звертаємо увагу на те, що у Довідці № 4 зазначено, що станом на 06.08.2018р. ТОВ «ХК «Енергомонтажвентиляція» ЄДРПОУ 38619034 протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Зазначимо, що проаналізувавши дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажний комплекс «Енергомонтажвентиляція» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція», дійшли висновку, що це різні суб’єкти господарювання, які мають різні коди ЄДРПОУ, різних засновників та різних кінцевих бенефеціарних власників та не підпадають під визначення «пов’язана особа» відповідно до підпункту 16, пункту 1, Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Припущення ТОВ «Вінтер-Сервіс» про ознаки наявності змови (антиконкурентних узгоджених дій у вигляді спотворення результатів торгів), на нашу думку, є хибними та не підтвердженими. Повторно проаналізувавши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція» та враховуючи вище зазначену інформацію вважаємо недоцільним змінювати рішення стосовно визначення переможцем ТОВ «Холдингова компанія «Енергомонтажвентиляція».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Пртокол

Номер: ebc52edb0a214823b9220e0dc2dd1579
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-20-001879-b.b1
Назва: Пртокол
Вимога:
Добрый день! Протокол дисквалификации ТОВ "Вінтер-Сервіс" от другого участника торгов. Вышлите пожалуйста протокол на ТОВ "Вінтер-Сервіс".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Підстави для дискваліфікації учасників зазначені в одному протоколі, який був підкріплений вчора до кожного учасника. Перегляньте будь-ласка ще раз, якщо він у Вас не відобразиться – сповістіть нам будь-ласка. Дякую.
Статус вимоги: Задоволено