-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2025 16:30 - 06.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
9c602932272c45b0bf7189370b0f7e93
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-015905-a.c1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради
Адреса: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1
ЄДРПОУ: 04543507
Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА ГЕПАРД»
Адреса: ОДЕСЬКА ОБЛ., М. ОДЕСА, ВУЛ. ПАНТЕЛЕЙМОНІВСЬКА, БУД. 88/1
Код ЄДРПОУ: 44599116
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-16-015905-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
16.01.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-01-16-015905-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 24 січня 2025 08:00.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА ГЕПАРД» (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до п. 9 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: 9.1. Гарантійний лист щодо наявності постійного цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції. 9.2. Для підтвердження належної організації роботи з охоронної діяльності надати документ, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами. Дата документа - не пізніше 2-х місяців з дати оголошення про проведення відкритих торгів.
По-перше, Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі - Ліцензійні умови) не передбачено організація цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції та наявність документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, наявність організації цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції та наявність документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами ніяким чином не збільшує повноваження та можливість правоохоронних органів та учасника. Повноваження правоохоронних органів ніяким чином не змінюються. На підтвердження надаємо копію ЗУ «Про Національну поліцію».
По-третє, вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявний цілодобовий радіозв’язок з територіальними органами Національної поліції та наявний документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, але позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Відповідно до п. 10 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність у власності учасника службових собак. На підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції учасник надає скановані копії Міжнародних ветеринарних паспортів та реєстраційних посвідчень, виданих уповноваженим органом. Також в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікати про проходження курсу дресирування собак, виданих уповноваженою організацією.
Скаржник залучає орендовану собаку за договором №1/56 від 01.01.2025 року (надаємо до скарги).
Ліцензійними умовами передбачена можливість залучення службової собаки при здійсненні охоронної діяльності. Проте, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність для службових собак реєстраційних посвідчень, виданих уповноваженим органом та сертифікату про проходження курсу дресирування собак, виданого уповноваженою організацією.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Окремо варто зазначити, що для виконання умов договору про закупівлю достатньо лише однієї службової собаки, проте замовник вимагає не менше 2-х.
Крім того, Скаржник не має собаку саме у власності.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, але позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія Ліцензійних умов на 13 арк;
2. Копія ЗУ «Про національну поліцію» 45 на арк;
3. Копія договору№1/56 від 01.01.2025 року на 1 арк.
З повагою,
Директор ТОВ «ГРУПА ГЕПАРД» Шелковський Дмитро Миколайович
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_ 2 Ліцензійні умови.docx 20.01.2025 18:03
- Скарга на умови ред3.docx 20.01.2025 18:03
- 1 ЗУ Про національну поліцію.docx 20.01.2025 18:03
- 2 Договір оренди собаки.pdf 20.01.2025 18:03
- sign.p7s 20.01.2025 18:08
- рішення від 22.01.2025 №961.pdf 22.01.2025 14:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.01.2025 №1390.pdf 30.01.2025 11:41
- рішення від 29.01.2025 №1390.pdf 30.01.2025 19:11
- Відповідь по суті скарги.pdf 22.01.2025 14:29
- Відповідь по суті скарги.docx 22.01.2025 14:33
- Протокол про внесення змін до тендерної документації (ВТ).pdf 03.02.2025 12:43
- ДОДАТОК 2.docx 03.02.2025 12:43
- ДОДАТОК 3.docx 03.02.2025 12:43
- Тендерна документація.docx 03.02.2025 12:43
- ДОДАТОК 5.docx 03.02.2025 12:43
- ДОДАТОК 4.docx 03.02.2025 12:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 18:24
Дата розгляду скарги:
29.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.01.2025 14:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 19:11
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2025 12:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1390-р/пк-пз від 29.01.2025, Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-16-015905-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
38796f0c7a0b4ac690d326a6be8177ef
Заголовок пункту скарги:
Щодо цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 9 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: 9.1. Гарантійний лист щодо наявності постійного цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції. 9.2. Для підтвердження належної організації роботи з охоронної діяльності надати документ, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами. Дата документа - не пізніше 2-х місяців з дати оголошення про проведення відкритих торгів.
По-перше, Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі - Ліцензійні умови) не передбачено організація цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції та наявність документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, наявність організації цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції та наявність документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами ніяким чином не збільшує повноваження та можливість правоохоронних органів та учасника. Повноваження правоохоронних органів ніяким чином не змінюються. На підтвердження надаємо копію ЗУ «Про Національну поліцію».
По-третє, вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявний цілодобовий радіозв’язок з територіальними органами Національної поліції та наявний документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, але позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
По-перше, Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі - Ліцензійні умови) не передбачено організація цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції та наявність документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
По-друге, наявність організації цілодобового радіозв’язку з територіальними органами Національної поліції та наявність документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами ніяким чином не збільшує повноваження та можливість правоохоронних органів та учасника. Повноваження правоохоронних органів ніяким чином не змінюються. На підтвердження надаємо копію ЗУ «Про Національну поліцію».
По-третє, вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявний цілодобовий радіозв’язок з територіальними органами Національної поліції та наявний документа, що підтверджує взаємодію з місцевими правоохоронними органами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, але позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Про національну поліцію
-
Повʼязаний документ:
1 ЗУ Про національну поліцію.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1_ 2 Ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
78c94516cdda4ef3b77469d1d440f239
Заголовок пункту скарги:
Щодо собаки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 10 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність у власності учасника службових собак. На підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції учасник надає скановані копії Міжнародних ветеринарних паспортів та реєстраційних посвідчень, виданих уповноваженим органом. Також в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікати про проходження курсу дресирування собак, виданих уповноваженою організацією.
Скаржник залучає орендовану собаку за договором №1/56 від 01.01.2025 року (надаємо до скарги).
Ліцензійними умовами передбачена можливість залучення службової собаки при здійсненні охоронної діяльності. Проте, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність для службових собак реєстраційних посвідчень, виданих уповноваженим органом та сертифікату про проходження курсу дресирування собак, виданого уповноваженою організацією.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Окремо варто зазначити, що для виконання умов договору про закупівлю достатньо лише однієї службової собаки, проте замовник вимагає не менше 2-х.
Крім того, Скаржник не має собаку саме у власності.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, але позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник залучає орендовану собаку за договором №1/56 від 01.01.2025 року (надаємо до скарги).
Ліцензійними умовами передбачена можливість залучення службової собаки при здійсненні охоронної діяльності. Проте, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність для службових собак реєстраційних посвідчень, виданих уповноваженим органом та сертифікату про проходження курсу дресирування собак, виданого уповноваженою організацією.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Окремо варто зазначити, що для виконання умов договору про закупівлю достатньо лише однієї службової собаки, проте замовник вимагає не менше 2-х.
Крім того, Скаржник не має собаку саме у власності.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, але позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
2 Договір оренди собаки.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1_ 2 Ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства