• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з підключення дизельних генераторів до об'єктів цілісного майнового комплексу по виробництву, транспортуванню тепла та електричної енергії у місті Суми

Завершена

6 192 501.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 925.02 UAH
Період оскарження: 16.01.2025 15:48 - 21.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника про визначення переможця

Номер: 554ff64d737a4c928b7776bf8fdf2393
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-16-014265-a.a1
Назва: Вимога на рішення замовника про визначення переможця
Вимога:
Тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації замовника, оскільки: 1. Згідно п.7 Розділу 1 Загальні положення під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасника викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У пропозиції обраного переможця міститься файл, інформація в якому викладено російською мовою, що не супроводжується перекладом українською мовою, а саме файл під назвою Довідка МТБ, що містить інформацію про наявне обладнання, устаткування, матеріально – технічну базу (п. 2,3,4 Довідки). 2. На вимогу тендерної документації, згідно додатку 1 пункту 1 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, та зокрема надати документи, що підтверджують наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі. Відповідно до Відомості ресурсів, наданої замовником в складі тендерної пропозиції (додаток 3 до тендерної пропозиції), учасник повинен надати інформацію про наявність в нього: Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 50-63 т; Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т; Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т. У пропозиції обраного переможця відсутні документи, що підтверджують факт наявності в нього вищезазначеного обладнання. 3. В тендерній документації в Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було визначено, що розрахунок загальновиробничих витрат розраховується виходячи з структури підрядної організації за попередній період. Проте, згідно наданого переможцем Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01, можна зробити висновок, що коефіцієнти 1 та 3 блоку витрат прийняті усередненими, а не тими , що були розраховані виходячи з структури підрядної організації за попередній період, як того вимагали умови технічної документації закупівлі . Тобто Договірна ціна обраного переможця була визначена на за вимогами технічної документації наданої та розробленої замовником. 4. В тендерній документації в Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було визначено, що: Договірна ціна тендерної пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат розраховується в програмному комплексі АВК у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» і включає: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошториса, розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури підрядної організації) за попередній період, розрахунок прибутку та податку. Настанова з визначення вартості будівництва є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі - державні кошти). Відповідно до пункту 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. В складі тендерної пропозиції учасника в договірній ціні не вказано, що договірна ціна визначена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, що в свою чергу порушує вимоги до форми договірної ціни, наведеної у додатку 30 Настанови. Отже, пропозиція обраного переможця не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Щодо першої вимоги. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулює Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі, метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно зі ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, дійсно, відповідно до п.7 Розділу 1 тендерної документації, під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасника викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У пропозиції обраного переможця міститься Довідка МТБ, слово «грузоподъёмность», в якій викладено російською мовою. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 затверджений перелік формальних помилок, зокрема використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови. Оскільки, вимоги п.7 Розділу І тендерної документації учасником не порушено (документ в цілому викладений українською мовою), Замовник, керуючись вимогами Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998, відніс таку помилку до формальної. А тому у Замовника не було законної підстави відхилити тендерну пропозицію обраного переможця. Щодо другої вимоги. У Замовника не було законної підстави відхилити тендерну пропозицію обраного переможця, оскільки в додатку 1 до тендерної документації не було встановлено чіткої вимоги до учасників щодо надання інформації та підтверджуючих документів про наявність у нього техніки, зазначеної в Додатку 3 до тендерної документації. Щодо третьої вимоги. Замовник в технічному завданні встановив граничну межу вартості загальновиробничих витрат, як розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури підрядної організації) за попередній період. Учасник процедури закупівлі підтверджує їх, відповідно до вимог тендерної документації та потім зменшує їх до усереднених, тим самим, зменшуючи загальну вартість пропозиції. А тому у Замовника не було законної підстави відхилити тендерну пропозицію обраного переможця. Щодо четвертої вимоги. п.1.1 загальних положень Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), яка затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021№ 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі-будівництво). Предмет даної закупівлі є послуги з підключення дизельних генераторів до об'єктів цілісного майнового комплексу по виробництву, транспортуванню тепла та електричної енергії у місті Суми. Всі розрахунки учасник процедури закупівлі (підрядник) виконав відповідно до технічного завдання, положень Настанови та затверджених нею формам. Вимога, щодо оформлення Договірної ціни учасників в складі тендерної документації відсутня. Спеціалістами Департаменту інфраструктури проведена перевірка Договірної ціни та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат. Порушень не встановлено. А тому у Замовника не було законної підстави відхилити тендерну пропозицію обраного переможця.
Статус вимоги: Відхилено