-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові труби
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2025 12:37 - 21.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
62e0565f62764a54a3b5df5d76d69b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-007652-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 03170042545467S0111007100000000351220240317.PDF 05.02.2025 12:38
- договір перевезення.pdf 05.02.2025 12:38
- Васковець, Приступа.pdf 05.02.2025 12:38
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-01-16-007652-a.pdf 05.02.2025 12:38
- рішення від 04.10.2019 № 14254 (1).pdf 05.02.2025 12:38
- Працівники (1).pdf 05.02.2025 12:38
- Рішення від 20.01.2020 №1022 (1).pdf 05.02.2025 12:38
- Тендерна документація (1).odt 05.02.2025 12:38
- RAFTEC Труба White до 23.01.2026 (1).pdf 05.02.2025 12:38
- sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf 05.02.2025 12:38
- raftec-ppr-do-23012026-MS1s.png 05.02.2025 12:38
- RAFTEC Труба White до 23.01.2026.PDF 05.02.2025 12:38
- сканирование0204.pdf 05.02.2025 12:38
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-01-16-007652-a.docx 05.02.2025 12:38
- договір суборенди 2023.pdf 05.02.2025 12:39
- МТБ (1).pdf 05.02.2025 12:39
- рішення від 01.11.2019 № 15814 не підтвердження технічним (2) (1).pdf 05.02.2025 12:39
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_вимоги).odt 05.02.2025 12:39
- ТЗ.pdf 05.02.2025 12:39
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-01-16-007652-a.pdf.p7s 05.02.2025 12:39
- буднік.pdf 05.02.2025 12:39
- sign.p7s 05.02.2025 19:10
- рішення від 07.02.2025 №1849.pdf 07.02.2025 14:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2025 №2273.pdf 14.02.2025 18:34
- рішення від 14.02.2025 №2273.pdf 17.02.2025 11:43
- Інформація 10.02.2025 13:19
- Протокол 10.02.2025 13:19
- Протокол 10.02.2025 13:19
- Протокол 10.02.2025 13:19
- Протокол 10.02.2025 13:19
- Інформація 10.02.2025 13:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2025 19:15
Дата розгляду скарги:
14.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 14:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.02.2025 11:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
32ee82d535754e99bff421c77fdcdfe8
Заголовок пункту скарги:
Заголово
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
16.01.2025 року КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЖИТЛОКОМУНСЕРВІС" ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Металопластикові труби» з очікуваною вартістю 550 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ";
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ».
27.01.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
31.01.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі 31.01.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №38 від 31.01.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Переможець не виконав вимогу про усунення невідповідностей з огляду на наступне.
1) У вимозі Замовник зазначає:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасника:
1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
Ця вимога базується на п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 30.01.2025 №20 (файл МТБ.pdf). Але у колонці 2 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника, у колонці 3 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Також у колонці «Кількість» відносно найменування «Автомобільний транспорт» не зазначено число, а зазначено прочерк («-»).
Крім цього, стосовно найменування «Автомобільний транспорт» зазначено, що він є орендованим відповідно до Договору про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року. Але Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року не є договором оренди, а договором надання послуг. Таким чином, Переможцем зазначені недостовірні дані стосовно даних про приналежність (колонка 5 таблиці).
Крім цього, Договір 02/01/2023-СМ, Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року, на які посилається Переможець у зазначеній таблиці, діють до 31.12.2023.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
2) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів.
Документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Ця вимога базується на п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf). У цій довідці у колонці 1 таблиці не заповнений № з/п стосовно працівників Гурський Андрій Вікторович, Прилепа Василь Олексійович, Васковець Сергій Петрович, Приступа Валерій Євгенович.
Також у зазначеній довідці стосовно працівників Васковець Сергій Петрович та Приступа Валерій Євгенович вказано, що вони перебувають на основному місці роботи. Разом з цим відповідно до наказу №3 від 03.10.2024 року (файл Васковець, Приступа.pdf) ці працівники прийняті на роботу за сумісництвом. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно даних працівників у колонці таблиці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)», оскільки повинен був зазначити не «основна», а «за сумісництвом».
Також у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf) стосовно працівника Буднік Сергій Володимирович Переможець зазначає посаду Слюсар. Але відповідно до витягу з наказу №21 від 16.04.2021 року (файл буднік.pdf) Буднік Сергій Володимирович прийнятий на посаду електрозварник ручного зварювання 4 розряду. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно посади працівника Буднік Сергій Володимирович.
Крім цього, Переможець не надав стосовно зазначених у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf).працівників:
1) документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо).
2) документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
3) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за звітний період (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів). У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Ця вимога базується на п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Баланс на 31.12.2024 р. та Звіт про фінансові результати за 2024 рік (файл 03170042545467S0111007100000000351220240317.PDF).
Разом з цим Переможець не надав у складі тендерної пропозиції звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкову декларацію. Також у складі тендерної пропозиції Переможець не надав лист із поясненням щодо причин ненадання цих документів.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися Сертифікатом відповідності підприємства- виробника / паспортом з технічним описом та інструкцією з експлуатації.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), у якому зазначений товар, що пропонується Переможцем.
Надані Переможцем у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (файли RAFTEC Труба White до 23.01.2026.PDF, RAFTEC Труба White до 23.01.2026 (1).pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, raftec-ppr-do-23012026-MS1s.png) не містять інформації про товар, що пропонується Переможцем. Зокрема, у зазначених сертифікатах відсутні найменування товару, що пропонуються Переможцем.
Крім цього, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надана інструкція з експлуатації.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надається технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1 до тендерної документації.
У поданому Переможцем документі Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), відсутнє підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У наданому документі лише зазначено «Якість товару повинна відповідати», «Гарантійний термін на продукцію не менше 24 місяців, строк служби: не менше 10 років. Товар повинен бути новим - рік випуску не раніше 2024 року», а не «Якість товару повинна відповідає», «Гарантійний термін на продукцію 24 місяці, строк служби: 10 років. Товар є новим - рік випуску 2024 рік». Крім цього, інших документів, які б підтверджували відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції не надано. Про непідтвердження відповідності технічним вимогам, які вимагаються Замовником у такому випадку за наявності таких формулювань свідчать рішення АМКУ №1022-р/пк-пз від 20.01.2020, №14254-р/пк-пз від 04.10.2019, № 15814-р/пк-пз від 01.11.2019.
З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Переможцем відсутні документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.6 розділу 3 тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник взагалі не повинен був надавати Переможцю 24 години на виправлення невідповідностей і розміщати вимогу про усунення невідповідностей. А також надані Переможцем протягом 24 годин документи на виправлення невідповідностей свідчать про невиконання вимоги Замовника.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ";
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ».
27.01.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
31.01.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі 31.01.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №38 від 31.01.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Переможець не виконав вимогу про усунення невідповідностей з огляду на наступне.
1) У вимозі Замовник зазначає:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасника:
1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
Ця вимога базується на п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 30.01.2025 №20 (файл МТБ.pdf). Але у колонці 2 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника, у колонці 3 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Також у колонці «Кількість» відносно найменування «Автомобільний транспорт» не зазначено число, а зазначено прочерк («-»).
Крім цього, стосовно найменування «Автомобільний транспорт» зазначено, що він є орендованим відповідно до Договору про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року. Але Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року не є договором оренди, а договором надання послуг. Таким чином, Переможцем зазначені недостовірні дані стосовно даних про приналежність (колонка 5 таблиці).
Крім цього, Договір 02/01/2023-СМ, Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року, на які посилається Переможець у зазначеній таблиці, діють до 31.12.2023.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
2) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів.
Документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Ця вимога базується на п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf). У цій довідці у колонці 1 таблиці не заповнений № з/п стосовно працівників Гурський Андрій Вікторович, Прилепа Василь Олексійович, Васковець Сергій Петрович, Приступа Валерій Євгенович.
Також у зазначеній довідці стосовно працівників Васковець Сергій Петрович та Приступа Валерій Євгенович вказано, що вони перебувають на основному місці роботи. Разом з цим відповідно до наказу №3 від 03.10.2024 року (файл Васковець, Приступа.pdf) ці працівники прийняті на роботу за сумісництвом. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно даних працівників у колонці таблиці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)», оскільки повинен був зазначити не «основна», а «за сумісництвом».
Також у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf) стосовно працівника Буднік Сергій Володимирович Переможець зазначає посаду Слюсар. Але відповідно до витягу з наказу №21 від 16.04.2021 року (файл буднік.pdf) Буднік Сергій Володимирович прийнятий на посаду електрозварник ручного зварювання 4 розряду. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно посади працівника Буднік Сергій Володимирович.
Крім цього, Переможець не надав стосовно зазначених у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf).працівників:
1) документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо).
2) документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
3) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за звітний період (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів). У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Ця вимога базується на п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Баланс на 31.12.2024 р. та Звіт про фінансові результати за 2024 рік (файл 03170042545467S0111007100000000351220240317.PDF).
Разом з цим Переможець не надав у складі тендерної пропозиції звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкову декларацію. Також у складі тендерної пропозиції Переможець не надав лист із поясненням щодо причин ненадання цих документів.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися Сертифікатом відповідності підприємства- виробника / паспортом з технічним описом та інструкцією з експлуатації.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), у якому зазначений товар, що пропонується Переможцем.
Надані Переможцем у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (файли RAFTEC Труба White до 23.01.2026.PDF, RAFTEC Труба White до 23.01.2026 (1).pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, raftec-ppr-do-23012026-MS1s.png) не містять інформації про товар, що пропонується Переможцем. Зокрема, у зазначених сертифікатах відсутні найменування товару, що пропонуються Переможцем.
Крім цього, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надана інструкція з експлуатації.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надається технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1 до тендерної документації.
У поданому Переможцем документі Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), відсутнє підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У наданому документі лише зазначено «Якість товару повинна відповідати», «Гарантійний термін на продукцію не менше 24 місяців, строк служби: не менше 10 років. Товар повинен бути новим - рік випуску не раніше 2024 року», а не «Якість товару повинна відповідає», «Гарантійний термін на продукцію 24 місяці, строк служби: 10 років. Товар є новим - рік випуску 2024 рік». Крім цього, інших документів, які б підтверджували відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції не надано. Про непідтвердження відповідності технічним вимогам, які вимагаються Замовником у такому випадку за наявності таких формулювань свідчать рішення АМКУ №1022-р/пк-пз від 20.01.2020, №14254-р/пк-пз від 04.10.2019, № 15814-р/пк-пз від 01.11.2019.
З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Переможцем відсутні документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.6 розділу 3 тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник взагалі не повинен був надавати Переможцю 24 години на виправлення невідповідностей і розміщати вимогу про усунення невідповідностей. А також надані Переможцем протягом 24 годин документи на виправлення невідповідностей свідчать про невиконання вимоги Замовника.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол замовника
-
Повʼязаний документ:
сканирование0204.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
dc071d84c8c6418fac679e45eda65321
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-16-007652-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Працівники (1).pdf 04.02.2025 13:58
- Рішення від 20.01.2020 №1022 (1).pdf 04.02.2025 13:58
- Васковець, Приступа.pdf 04.02.2025 13:58
- Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_вимоги).odt 04.02.2025 13:58
- 03170042545467S0111007100000000351220240317.PDF 04.02.2025 13:58
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-01-16-007652-a.docx 04.02.2025 13:58
- RAFTEC Труба White до 23.01.2026.PDF 04.02.2025 13:58
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-01-16-007652-a.pdf.p7s 04.02.2025 13:58
- Тендерна документація (1).odt 04.02.2025 13:58
- ТЗ.pdf 04.02.2025 13:58
- МТБ (1).pdf 04.02.2025 13:58
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-01-16-007652-a.pdf 04.02.2025 13:58
- договір перевезення.pdf 04.02.2025 13:58
- буднік.pdf 04.02.2025 13:58
- RAFTEC Труба White до 23.01.2026 (1).pdf 04.02.2025 13:59
- raftec-ppr-do-23012026-MS1s.png 04.02.2025 13:59
- рішення від 01.11.2019 № 15814 не підтвердження технічним (2) (1).pdf 04.02.2025 13:59
- sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf 04.02.2025 13:59
- договір суборенди 2023.pdf 04.02.2025 13:59
- рішення від 04.10.2019 № 14254 (1).pdf 04.02.2025 13:59
- сканирование0204.pdf 04.02.2025 13:59
- sign.p7s 04.02.2025 21:33
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
04.02.2025 21:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8b146b4a9aac442980af12fba5937c82
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
16.01.2025 року КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЖИТЛОКОМУНСЕРВІС" ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Металопластикові труби» з очікуваною вартістю 550 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ";
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ».
27.01.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
31.01.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі 31.01.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №38 від 31.01.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Переможець не виконав вимогу про усунення невідповідностей з огляду на наступне.
1) У вимозі Замовник зазначає:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасника:
1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
Ця вимога базується на п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 30.01.2025 №20 (файл МТБ.pdf). Але у колонці 2 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника, у колонці 3 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Також у колонці «Кількість» відносно найменування «Автомобільний транспорт» не зазначено число, а зазначено прочерк («-»).
Крім цього, стосовно найменування «Автомобільний транспорт» зазначено, що він є орендованим відповідно до Договору про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року. Але Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року не є договором оренди, а договором надання послуг. Таким чином, Переможцем зазначені недостовірні дані стосовно даних про приналежність (колонка 5 таблиці).
Крім цього, Договір 02/01/2023-СМ, Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року, на які посилається Переможець у зазначеній таблиці, діють до 31.12.2023.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
2) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів.
Документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Ця вимога базується на п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf). У цій довідці у колонці 1 таблиці не заповнений № з/п стосовно працівників Гурський Андрій Вікторович, Прилепа Василь Олексійович, Васковець Сергій Петрович, Приступа Валерій Євгенович.
Також у зазначеній довідці стосовно працівників Васковець Сергій Петрович та Приступа Валерій Євгенович вказано, що вони перебувають на основному місці роботи. Разом з цим відповідно до наказу №3 від 03.10.2024 року (файл Васковець, Приступа.pdf) ці працівники прийняті на роботу за сумісництвом. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно даних працівників у колонці таблиці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)», оскільки повинен був зазначити не «основна», а «за сумісництвом».
Також у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf) стосовно працівника Буднік Сергій Володимирович Переможець зазначає посаду Слюсар. Але відповідно до витягу з наказу №21 від 16.04.2021 року (файл буднік.pdf) Буднік Сергій Володимирович прийнятий на посаду електрозварник ручного зварювання 4 розряду. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно посади працівника Буднік Сергій Володимирович.
Крім цього, Переможець не надав стосовно зазначених у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf).працівників:
1) документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо).
2) документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
3) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за звітний період (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів). У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Ця вимога базується на п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Баланс на 31.12.2024 р. та Звіт про фінансові результати за 2024 рік (файл 03170042545467S0111007100000000351220240317.PDF).
Разом з цим Переможець не надав у складі тендерної пропозиції звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкову декларацію. Також у складі тендерної пропозиції Переможець не надав лист із поясненням щодо причин ненадання цих документів.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися Сертифікатом відповідності підприємства- виробника / паспортом з технічним описом та інструкцією з експлуатації.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), у якому зазначений товар, що пропонується Переможцем.
Надані Переможцем у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (файли RAFTEC Труба White до 23.01.2026.PDF, RAFTEC Труба White до 23.01.2026 (1).pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, raftec-ppr-do-23012026-MS1s.png) не містять інформації про товар, що пропонується Переможцем. Зокрема, у зазначених сертифікатах відсутні найменування товару, що пропонуються Переможцем.
Крім цього, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надана інструкція з експлуатації.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надається технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1 до тендерної документації.
У поданому Переможцем документі Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), відсутнє підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У наданому документі лише зазначено «Якість товару повинна відповідати», «Гарантійний термін на продукцію не менше 24 місяців, строк служби: не менше 10 років. Товар повинен бути новим - рік випуску не раніше 2024 року», а не «Якість товару повинна відповідає», «Гарантійний термін на продукцію 24 місяці, строк служби: 10 років. Товар є новим - рік випуску 2024 рік». Крім цього, інших документів, які б підтверджували відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції не надано. Про непідтвердження відповідності технічним вимогам, які вимагаються Замовником у такому випадку за наявності таких формулювань свідчать рішення АМКУ №1022-р/пк-пз від 20.01.2020, №14254-р/пк-пз від 04.10.2019, № 15814-р/пк-пз від 01.11.2019.
З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Переможцем відсутні документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.6 розділу 3 тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник взагалі не повинен був надавати Переможцю 24 години на виправлення невідповідностей і розміщати вимогу про усунення невідповідностей. А також надані Переможцем протягом 24 годин документи на виправлення невідповідностей свідчать про невиконання вимоги Замовника.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ";
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ».
27.01.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
31.01.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі 31.01.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №38 від 31.01.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ".
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Переможець не виконав вимогу про усунення невідповідностей з огляду на наступне.
1) У вимозі Замовник зазначає:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасника:
1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
Ця вимога базується на п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 30.01.2025 №20 (файл МТБ.pdf). Але у колонці 2 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника, у колонці 3 таблиці не зазначено кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Також у колонці «Кількість» відносно найменування «Автомобільний транспорт» не зазначено число, а зазначено прочерк («-»).
Крім цього, стосовно найменування «Автомобільний транспорт» зазначено, що він є орендованим відповідно до Договору про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року. Але Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року не є договором оренди, а договором надання послуг. Таким чином, Переможцем зазначені недостовірні дані стосовно даних про приналежність (колонка 5 таблиці).
Крім цього, Договір 02/01/2023-СМ, Договір про надання послуг з перевезення вантажу №1/20 від 01.06.2020 року, на які посилається Переможець у зазначеній таблиці, діють до 31.12.2023.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.2 додатку 1 до тендерної документації.
2) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів.
Документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Ця вимога базується на п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Довідку 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf). У цій довідці у колонці 1 таблиці не заповнений № з/п стосовно працівників Гурський Андрій Вікторович, Прилепа Василь Олексійович, Васковець Сергій Петрович, Приступа Валерій Євгенович.
Також у зазначеній довідці стосовно працівників Васковець Сергій Петрович та Приступа Валерій Євгенович вказано, що вони перебувають на основному місці роботи. Разом з цим відповідно до наказу №3 від 03.10.2024 року (файл Васковець, Приступа.pdf) ці працівники прийняті на роботу за сумісництвом. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно даних працівників у колонці таблиці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)», оскільки повинен був зазначити не «основна», а «за сумісництвом».
Також у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf) стосовно працівника Буднік Сергій Володимирович Переможець зазначає посаду Слюсар. Але відповідно до витягу з наказу №21 від 16.04.2021 року (файл буднік.pdf) Буднік Сергій Володимирович прийнятий на посаду електрозварник ручного зварювання 4 розряду. Таким чином, Переможець зазначає недостовірні дані стосовно посади працівника Буднік Сергій Володимирович.
Крім цього, Переможець не надав стосовно зазначених у Довідці 30.01.2025 №21 (файл Працівники.pdf).працівників:
1) документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо).
2) документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.3 додатку 1 до тендерної документації.
3) Замовник у вимозі зазначає також наступне:
1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за звітний період (визначається з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів). У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Ця вимога базується на п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
Переможець відповідно до вищезазначеної вимоги завантажив Баланс на 31.12.2024 р. та Звіт про фінансові результати за 2024 рік (файл 03170042545467S0111007100000000351220240317.PDF).
Разом з цим Переможець не надав у складі тендерної пропозиції звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкову декларацію. Також у складі тендерної пропозиції Переможець не надав лист із поясненням щодо причин ненадання цих документів.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає п.1.4 додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися Сертифікатом відповідності підприємства- виробника / паспортом з технічним описом та інструкцією з експлуатації.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), у якому зазначений товар, що пропонується Переможцем.
Надані Переможцем у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (файли RAFTEC Труба White до 23.01.2026.PDF, RAFTEC Труба White до 23.01.2026 (1).pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, sertifikat_vidpovidnosti_detali_zjednuvalni_do_2026r_asg_AQ9y.pdf, raftec-ppr-do-23012026-MS1s.png) не містять інформації про товар, що пропонується Переможцем. Зокрема, у зазначених сертифікатах відсутні найменування товару, що пропонуються Переможцем.
Крім цього, Переможцем у складі тендерної пропозиції не надана інструкція з експлуатації.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надається технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1 до тендерної документації.
У поданому Переможцем документі Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару 23.01.2025 №07 (файл ТЗ.pdf), відсутнє підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У наданому документі лише зазначено «Якість товару повинна відповідати», «Гарантійний термін на продукцію не менше 24 місяців, строк служби: не менше 10 років. Товар повинен бути новим - рік випуску не раніше 2024 року», а не «Якість товару повинна відповідає», «Гарантійний термін на продукцію 24 місяці, строк служби: 10 років. Товар є новим - рік випуску 2024 рік». Крім цього, інших документів, які б підтверджували відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції не надано. Про непідтвердження відповідності технічним вимогам, які вимагаються Замовником у такому випадку за наявності таких формулювань свідчать рішення АМКУ №1022-р/пк-пз від 20.01.2020, №14254-р/пк-пз від 04.10.2019, № 15814-р/пк-пз від 01.11.2019.
З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Переможцем відсутні документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.6 розділу 3 тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Додатку 1.1. Технічні (якісні), кількісні вимоги до товару до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник взагалі не повинен був надавати Переможцю 24 години на виправлення невідповідностей і розміщати вимогу про усунення невідповідностей. А також надані Переможцем протягом 24 годин документи на виправлення невідповідностей свідчать про невиконання вимоги Замовника.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ПП "СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
сканирование0204.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір