• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аміачна селітра.

Завершена

451 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 259.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2025 08:32 - 21.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Про дискваліфікацію

Номер: 0aa59ec5a92d41a682529b1d9d94152d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-16-000289-a.c1
Назва: Про дискваліфікацію
Вимога:
Пункт 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Водночас відповідно до абзаців 1-2 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Таким чином, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковими для учасників публічних закупівель, окрім крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Таким чином, тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. В свою чергу тендерна пропозиція ТОВ «АГРОБУД ЦЕНТР» містить файли у формі електронного документа, без накладення КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. До прикладу, файл «Archive.sig.zip» містить технічну специфікацію, проект договору, довідки і т.д. у формі електронних документів, проте не містить підпису цих документів уповноваженою особою ТОВ «АГРОБУД ЦЕНТР». У зв’язку з наведеним вище, ТОВ «АГРОБУД ЦЕНТР» вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозицію має буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» або пп. 4. п. 2 п. 44 Особливостей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі, на сайті засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було перевірено підписи в тому числі папку з файлами Archive.sig.zip. За результатами розгляду прийняте рішення про визначення ТОВ "Агробуд Центр" переможцем процедуру закупівлі, а відтак Ваша вимога не може бути задоволена так як відсутні правові підстави.
Статус вимоги: Не задоволено