• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)

дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178

Торги не відбулися

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 70 000.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2025 16:11 - 25.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Невідповідність пропозиції переможця вимогам документації

Номер: 385d00981b7441e5aa8bf2f15da04227
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-15-014141-a.b2
Назва: Невідповідність пропозиції переможця вимогам документації
Скарга:
«21» лютого 2025 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ №21/02-15 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 21.02.205 року (далі Протокол). У даному Протоколі Уповноважена особа оголосила про намір укладання договору з ТОВ "Будівельною компанією Гранд - Строй" . Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” не погоджується з рішенням уповноваженої особи та звертається до органу оскарження за захистом своїх прав. Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" (далі Учасник) вимогам тендерної документації: Відповідно до останньої редакції ТД від 20 січня 2025 року, що розміщено на майданчику «Тендерна документація (зі змінами).pdf» від 20 січня 2025 року Додаток 6 : ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Таблиця 1 № п/п НАЙМЕНУВАННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ОБСЯГ У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ СПОСІБ ПОСТАЧАНН Я ТОВАРІВ ПЕРІОД ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ(ІВ) 1. щебенево-піщана суміш згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі 5000 тон власними силами учасника- переможця протягом строку визначеного умовами Договору (до 31.05.2025 року, якщо іншого строку не визначено умовами Договору) форма "Таблиця 2" № П/П НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОПОНУЄМОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНІСТЬ ( ТАК / НІ ) 1. відповідність вимогам ДСТУ – Б В.2.7-71-98 2. фракція 0-70 мм 3. насипна густина не менше 1300 кг/ м.куб. 4. вміст домішок не більше 2% 5. сумарна питома активність радіонуклідів 1 клас Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: 1. Відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». На відповідність даній вимозі ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" надали «Таблиця відповідності предмету закупівлі» з інформацією, що не відповідає даній вимозі Таким чином Учасником надано документи, які не відповідають вимогам ТД та не підлягають можливості виправлення протягом 24 годин. Тому пропозиція ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам документації Нами вже було подано аналогічну Скаргу UA-2025-01-15-014141-a.b1 по цій самій закупівлі і Вами було оприлюднено РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 в якому було зазначено: «запропонована у складі Пропозиції Переможця фракція щебенево- піщаної суміші "0.05-70 мм" не відповідає вимогам Документації "0-70 мм". Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, запропонована у складі Пропозиції Переможця фракція щебенево- піщаної суміші "0.05-70 мм" не відповідає вимогам Документації "0-70 мм". Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.» За результатами розгляду Скарги від 07 лютого 2025 № UA-2025-01-15-014141-a.b1 Замовник скасував своє рішення про намір укладання договору з ТОВ «Будівельноюї компанії Гранд – Строй» на підставі ПРОТОКОЛУ №04/02-9 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року та повернули їх пропозицію на розгляд. Проте замість відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації, повторно оголосили про намір укладання договору на підставі ПРОТОКОЛУ №21/02-15 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 21.02.205 У даному Протоколі зазначено, що: А стосовно Вашого рішення РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 було зазаначено: Таким чином Уповноважена особа Замовника вирішила не витрачати час на оскарження РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 у суді, а самостійно визначила його «необ’єктивність». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 4 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Уповноваженою особою 23 січня 2025 року в системі закупівель було оприлюднено файл «Перелік змін до тендерної документації» (окремий документ про перелік змін), проте самих змін, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, не було розміщено та відображено в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. В ситемі закупівель міститься тільки редакція «Тендерна документація (зі змінами)» від 20 січня 2025 року. З огляду на дані факти Уповновжена особа порушила порядок проведення даної закупівлі. А отже за неможливості привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та неможливості виправити допущені порушення мала відмінити процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 07.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2025 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.03.2025 18:43
Дата виконання рішення Замовником: 13.03.2025 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішено скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Гранд - Строй" (код ЄДРПОУ: 44475858) переможцем процедури закупівлі — "щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-15-014141-a
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК”, Клименко Євгеній Вікторович +380507219951 ktk30296209@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2288a736560b44bdb0f0d84bd6b02fa2
Заголовок пункту скарги: Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Опис заперечення: «21» лютого 2025 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ №21/02-15 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 21.02.205 року (далі Протокол). У даному Протоколі Уповноважена особа оголосила про намір укладання договору з ТОВ "Будівельною компанією Гранд - Строй" .

Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” не погоджується з рішенням уповноваженої особи та звертається до органу оскарження за захистом своїх прав.

Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" (далі Учасник) вимогам тендерної документації:

Відповідно до останньої редакції ТД від 20 січня 2025 року, що розміщено на майданчику «Тендерна документація (зі змінами).pdf» від 20 січня 2025 року Додаток 6 :
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)
Таблиця 1

п/п НАЙМЕНУВАННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ОБСЯГ У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ СПОСІБ ПОСТАЧАНН Я ТОВАРІВ ПЕРІОД ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ(ІВ)
1. щебенево-піщана суміш

згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 -
Гравій, пісок, щебінь і
наповнювачі 5000 тон власними силами
учасника- переможця протягом строку визначеного умовами
Договору (до 31.05.2025 року, якщо іншого строку не визначено умовами
Договору)

форма "Таблиця 2"

П/П НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРОПОНУЄМОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНІСТЬ ( ТАК / НІ )
1. відповідність
вимогам ДСТУ – Б В.2.7-71-98
2. фракція 0-70 мм
3. насипна густина не менше 1300 кг/ м.куб.
4. вміст домішок не більше 2%
5. сумарна питома
активність радіонуклідів 1 клас
Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
1. Відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність».
На відповідність даній вимозі ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" надали «Таблиця відповідності предмету закупівлі» з інформацією, що не відповідає даній вимозі


Таким чином Учасником надано документи, які не відповідають вимогам ТД та не підлягають можливості виправлення протягом 24 годин. Тому пропозиція ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам документації

Нами вже було подано аналогічну Скаргу UA-2025-01-15-014141-a.b1 по цій самій закупівлі і Вами було оприлюднено РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 в якому було зазначено:
«запропонована у складі Пропозиції Переможця фракція щебенево- піщаної суміші "0.05-70 мм" не відповідає вимогам Документації "0-70 мм".

Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Разом з тим, запропонована у складі Пропозиції Переможця фракція щебенево- піщаної суміші "0.05-70 мм" не відповідає вимогам Документації "0-70 мм".

Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
За результатами розгляду Скарги від 07 лютого 2025 № UA-2025-01-15-014141-a.b1 Замовник скасував своє рішення про намір укладання договору з ТОВ «Будівельноюї компанії Гранд – Строй» на підставі ПРОТОКОЛУ №04/02-9 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року та повернули їх пропозицію на розгляд. Проте замість відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації, повторно оголосили про намір укладання договору на підставі ПРОТОКОЛУ №21/02-15 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 21.02.205
У даному Протоколі зазначено, що:

А стосовно Вашого рішення РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 було зазаначено:



Таким чином Уповноважена особа Замовника вирішила не витрачати час на оскарження РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 у суді, а самостійно визначила його «необ’єктивність».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: «21» лютого 2025 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ №21/02-15 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 21.02.205 року (далі Протокол). У даному Протоколі Уповноважена особа оголосила про намір укладання договору з ТОВ "Будівельною компанією Гранд - Строй" .

Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” не погоджується з рішенням уповноваженої особи та звертається до органу оскарження за захистом своїх прав.

Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" (далі Учасник) вимогам тендерної документації:

Відповідно до останньої редакції ТД від 20 січня 2025 року, що розміщено на майданчику «Тендерна документація (зі змінами).pdf» від 20 січня 2025 року Додаток 6 :
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)
Таблиця 1

п/п НАЙМЕНУВАННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ОБСЯГ У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ СПОСІБ ПОСТАЧАНН Я ТОВАРІВ ПЕРІОД ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ(ІВ)
1. щебенево-піщана суміш

згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 -
Гравій, пісок, щебінь і
наповнювачі 5000 тон власними силами
учасника- переможця протягом строку визначеного умовами
Договору (до 31.05.2025 року, якщо іншого строку не визначено умовами
Договору)

форма "Таблиця 2"

П/П НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРОПОНУЄМОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНІСТЬ ( ТАК / НІ )
1. відповідність
вимогам ДСТУ – Б В.2.7-71-98
2. фракція 0-70 мм
3. насипна густина не менше 1300 кг/ м.куб.
4. вміст домішок не більше 2%
5. сумарна питома
активність радіонуклідів 1 клас
Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
1. Відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність».
На відповідність даній вимозі ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" надали «Таблиця відповідності предмету закупівлі» з інформацією, що не відповідає даній вимозі


Таким чином Учасником надано документи, які не відповідають вимогам ТД та не підлягають можливості виправлення протягом 24 годин. Тому пропозиція ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам документації

Нами вже було подано аналогічну Скаргу UA-2025-01-15-014141-a.b1 по цій самій закупівлі і Вами було оприлюднено РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 в якому було зазначено:
«запропонована у складі Пропозиції Переможця фракція щебенево- піщаної суміші "0.05-70 мм" не відповідає вимогам Документації "0-70 мм".

Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Разом з тим, запропонована у складі Пропозиції Переможця фракція щебенево- піщаної суміші "0.05-70 мм" не відповідає вимогам Документації "0-70 мм".

Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
За результатами розгляду Скарги від 07 лютого 2025 № UA-2025-01-15-014141-a.b1 Замовник скасував своє рішення про намір укладання договору з ТОВ «Будівельноюї компанії Гранд – Строй» на підставі ПРОТОКОЛУ №04/02-9 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року та повернули їх пропозицію на розгляд. Проте замість відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації, повторно оголосили про намір укладання договору на підставі ПРОТОКОЛУ №21/02-15 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 21.02.205
У даному Протоколі зазначено, що:

А стосовно Вашого рішення РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 було зазаначено:



Таким чином Уповноважена особа Замовника вирішила не витрачати час на оскарження РІШЕННЯ № 2494-р/пк-пз від 18.02.2025 у суді, а самостійно визначила його «необ’єктивність».

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 4 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.

Уповноваженою особою 23 січня 2025 року в системі закупівель було оприлюднено файл «Перелік змін до тендерної документації» (окремий документ про перелік змін), проте самих змін, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, не було розміщено та відображено в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. В ситемі закупівель міститься тільки редакція «Тендерна документація (зі змінами)» від 20 січня 2025 року. З огляду на дані факти Уповновжена особа порушила порядок проведення даної закупівлі. А отже за неможливості привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та неможливості виправити допущені порушення мала відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 948a263fcd6f42e0b8ed074b0f182fa9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-15-014141-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” відповідно до абзацу 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, перебдачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти (у разі наявності): Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК”( ТОВ “КТК” ) ЄДРПОУ 30296209; Юридична адреса: 38714 Полтавська обл. Полтавський р-н с.Супрунівка, вул.Ювілейна,23 Полтавського р-ну Полтавської обл; Телефон +380506318844; e-mail KTK30296209@ukr.net . Найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, рішення, дії або бездіяльність яких оскаржуються: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 43413392 Юридична адреса: 38164, Україна, Полтавська область, смт Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 Інформація про процедуру закупівлі: код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 14210000-6 – Гравій, пісок,щебінь і наповнювачі (щебенево-піщана суміш) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-15-014141-a Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Підстави та обґрунтування подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: На участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебенево-піщана суміш), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-15-014141-a було подано шість тендерних пропозицій, а саме: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Цінова Пропозиція 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енергія Логістик" 45001308 2 945 000,00 з ПДВ 2. Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” 30296209 2 989 500,00 з ПДВ 3. ТОВ "ТРАФІК-АВТО-ТРАНС" 40555803 2 990 000,00 з ПДВ 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДА ТРАНС" 41182914 3 012 000,00 з ПДВ 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" 37342256 3 014 000,00 з ПДВ 6. ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй" 44475858 3 491 460,00 з ПДВ «04» лютого 2025 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ №04/02-5 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “КТК” на підставі відсутності в складі нашої пропозиції інформації за підписом уповноваженої особи учасника із вартістю (калькуляцією) доставки товару до місця призначення. Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” не погоджується з рішенням уповноваженої особи та звертається до органу оскарження за захистом своїх прав. Відповідно до Додатку 6 тендерної документації (далі ТД): «4. В розрахунок вартості доставки товару до місця призначення учасник повинен включати собівартість товару, що є предметом закупівлі; розрахунок заробітної плати (працівника(ів), які задіюється при виконання зобов’язань за договором; матеріально-технічні ресурси, які є необхідними для виконання зобов’язань за договором (наприклад: паливо-мастильні матеріали, вартість орендного майна (якщо таке використовуватиметься постачальником в процесі виконання умов поставки; інші витрати операційної діяльності; адміністративні витрати, прибуток, податки, збори та інші платежі, які є обов’язковими для такого виду діяльності. Розділ II. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 4. Інформація за підписом уповноваженої особи учасника із вартістю (калькуляцією) доставки товару до місця призначення.» Тендерна документація не містить інструкції, чи форми документу, який має надати Учасник, а лише перелік затрат, які мають бути включені у вартість пропозиції. В складі нашої пропозиції міститься документ «Цінова пропозиція», в якому і міститься інформація за підписом уповноваженої особи учасника із вартістю (калькуляцією) доставки товару до місця призначення. В розрахунок вартості доставки товару до місця призначення ми включили собівартість товару, що є предметом закупівлі; розрахунок заробітної плати (працівника(ів), які задіюється при виконання зобов’язань за договором; матеріально-технічні ресурси, які є необхідними для виконання зобов’язань за договором ( паливо-мастильні матеріали, вартість орендного майна; інші витрати операційної діяльності; адміністративні витрати, прибуток, податки, збори та інші платежі, які є обов’язковими для такого виду діяльності. Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” повністю виконав умови ТД, а пропозиція була неправомірно відхилена. У разі, якщо у Замовника були зауваження щодо змісту наданого нами документу, то він мав надати нам 24 години на виправлення невідповідностей з посиланням на пункт документації. Проте Уповноважена особа не тільки не помітила надану нами інформацію, а і не надала 24 години на виправлення, посилаючись на те, що дана вимога міститься в Додатку 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» Відповідно до пункту 4 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).» Розрахунок вартості (калькуляція) доставки товару до місця призначення жодним чином не є інформацію (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Система закупівель передбачає можливість зниження вартості пропозиції у три етапи, а отже тричі змінити вартість (калькуляцію) доставки товару до місця призначення. За логікою Замовника кожен Учасник, який понизив ціну на аукціоні відхиляється, адже розрахунок вартості (калькуляція) доставки товару до місця призначення змінюється під час аукціону, а 24 години на дану вимогу Уповноважена особа не надає. «04» лютого 2025 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ №04/02-9 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року. У даному Протоколі Уповноважена особа оголосила про намір укладання договору з ТОВ "Будівельною компанією Гранд - Строй" . Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” не погоджується з рішенням уповноваженої особи та звертається до органу оскарження за захистом своїх прав. Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" (далі Учасник) вимогам тендерної документації: Відповідно до Додатку 2 ТД 1.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. 1.2. Копії документів2, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) щонайменше одного об’єкту рухомого майна матеріально- технічної бази або технології(й), що необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше одного об’єкта матеріально-технічної бази, який(і) буде(уть) використовуватись для транспортування товару, що є предметом закупівлі. Об’єкт(и) матеріально- технічної бази зазначаються згідно даної вимоги за типами, без зазначення марки моделі або посилання на конкретну У інформації, яка надається учасником на вимогу п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 2 до тендерної документації повинно бути зазначено інформацію про найменування кожного об'єкту рухомого об'єкта, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування) та, додатково, типу такого об’єкту (у разі якщо тип, марка або модель визначається у документах про право власності (або користування)), що повинен достовірно підтвердити відповідність умові, визначеній у п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 2. ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" надали Довідку про матеріальну базу, в якій було зазначено, що вони використовують рухоме майно на підставі Договору №01/01/-23 від 17 квітня 2023 року. Проте в складі пропозиції даний договір відсутній, що суперечить вимогам Додатку2. Відповідно до останньої редакції ТД від 20 січня 2025 року, що розміщено на майданчику «Тендерна документація (зі змінами).pdf» від 20 січня 2025 року Додаток 6 : ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) Таблиця 1 № п/п НАЙМЕНУВАННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ОБСЯГ У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ СПОСІБ ПОСТАЧАНН Я ТОВАРІВ ПЕРІОД ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ(ІВ) 1. щебенево-піщана суміш згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі 5000 тон власними силами учасника- переможця протягом строку визначеного умовами Договору (до 31.05.2025 року, якщо іншого строку не визначено умовами Договору) форма "Таблиця 2" № П/П НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОПОНУЄМОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНІСТЬ ( ТАК / НІ ) 1. відповідність вимогам ДСТУ – Б В.2.7-71-98 2. фракція 0-70 мм 3. насипна густина не менше 1300 кг/ м.куб. 4. вміст домішок не більше 2% 5. сумарна питома активність радіонуклідів 1 клас Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: 1. Відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». На відповідність даній вимозі ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" надали «Таблиця відповідності предмету закупівлі» з інформацією, що не відповідає даній вимозі Таким чином Учасником надано документи, які не відповідають вимогам ТД та не підлягають можливості виправлення протягом 24 годин. Тому пропозиція ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам документації Виходячи з вище зазначеного, просимо Вас: - зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ №04/02-5 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “КТК” - зобов’язати Замовника оголосити намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю “КТК”, пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам ТД - зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ №04/02-9 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 про намір укладання договору з ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд – Строй» - зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд – Строй», як таку, що не відповідає вимогам ТД Додатки (документи, що містяться в пропозиції): - файл «Довідка про матеріальну базу» - файл «Протокол розгляду пропозиції учасника» - файл «Таблиця відповідності предмету закупівлі» - файл «Технічні вимоги» - файл «Цінова пропозиція» -текст скарги -підписана скарга.
Дата розгляду скарги: 18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.02.2025 13:29
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2025 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішено скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Гранд - Строй" (код ЄДРПОУ: 44475858) переможцем процедури закупівлі — "щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-15-014141-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК”, Клименко Євгеній Вікторович +380507219951 ktk30296209@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f0834d01870a484facfc6c970fac42e9
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "КТК"
Опис заперечення: «04» лютого 2025 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ №04/02-5 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “КТК” на підставі відсутності в складі нашої пропозиції інформації за підписом уповноваженої особи учасника із вартістю (калькуляцією) доставки товару до місця призначення.

Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” не погоджується з рішенням уповноваженої особи та звертається до органу оскарження за захистом своїх прав.

Відповідно до Додатку 6 тендерної документації (далі ТД):
«4. В розрахунок вартості доставки товару до місця призначення учасник повинен включати собівартість товару, що є предметом закупівлі; розрахунок заробітної плати (працівника(ів), які задіюється при виконання зобов’язань за договором; матеріально-технічні ресурси, які є необхідними для виконання зобов’язань за договором (наприклад: паливо-мастильні матеріали, вартість орендного майна (якщо таке використовуватиметься постачальником в процесі виконання умов поставки; інші витрати операційної діяльності; адміністративні витрати, прибуток, податки, збори та інші платежі, які є обов’язковими для такого виду діяльності.

Розділ II. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
4. Інформація за підписом уповноваженої особи учасника із вартістю (калькуляцією) доставки товару до місця призначення.»

Тендерна документація не містить інструкції, чи форми документу, який має надати Учасник, а лише перелік затрат, які мають бути включені у вартість пропозиції.
В складі нашої пропозиції міститься документ «Цінова пропозиція», в якому і міститься інформація за підписом уповноваженої особи учасника із вартістю (калькуляцією) доставки товару до місця призначення. В розрахунок вартості доставки товару до місця призначення ми включили собівартість товару, що є предметом закупівлі; розрахунок заробітної плати (працівника(ів), які задіюється при виконання зобов’язань за договором; матеріально-технічні ресурси, які є необхідними для виконання зобов’язань за договором ( паливо-мастильні матеріали, вартість орендного майна; інші витрати операційної діяльності; адміністративні витрати, прибуток, податки, збори та інші платежі, які є обов’язковими для такого виду діяльності.
Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” повністю виконав умови ТД, а пропозиція була неправомірно відхилена.

У разі, якщо у Замовника були зауваження щодо змісту наданого нами документу, то він мав надати нам 24 години на виправлення невідповідностей з посиланням на пункт документації. Проте Уповноважена особа не тільки не помітила надану нами інформацію, а і не надала 24 години на виправлення, посилаючись на те, що дана вимога міститься в Додатку 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)»
Відповідно до пункту 4 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД:
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»

Розрахунок вартості (калькуляція) доставки товару до місця призначення жодним чином не є інформацію (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Система закупівель передбачає можливість зниження вартості пропозиції у три етапи, а отже тричі змінити вартість (калькуляцію) доставки товару до місця призначення. За логікою Замовника кожен Учасник, який понизив ціну на аукціоні відхиляється, адже розрахунок вартості (калькуляція) доставки товару до місця призначення змінюється під час аукціону, а 24 години на дану вимогу Уповноважена особа не надає.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: «04» лютого 2025 р. було оприлюднено ПРОТОКОЛ №04/02-9 рішення уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 04.02.205 року. У даному Протоколі Уповноважена особа оголосила про намір укладання договору з ТОВ "Будівельною компанією Гранд - Строй" .

Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” не погоджується з рішенням уповноваженої особи та звертається до органу оскарження за захистом своїх прав.

Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" (далі Учасник) вимогам тендерної документації:

Відповідно до Додатку 2 ТД

1.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного
окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально
технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі.
1.2. Копії документів2, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) щонайменше одного об’єкту рухомого майна матеріально- технічної бази або технології(й), що необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше одного об’єкта матеріально-технічної бази, який(і) буде(уть) використовуватись для транспортування товару, що є предметом закупівлі. Об’єкт(и) матеріально-
технічної бази зазначаються згідно даної вимоги за типами, без зазначення марки моделі або посилання на конкретну У інформації, яка надається учасником на вимогу п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 2 до тендерної документації повинно бути зазначено інформацію про найменування кожного об'єкту рухомого об'єкта, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування) та, додатково, типу такого об’єкту (у разі якщо тип, марка або модель визначається у документах про право власності (або користування)), що повинен достовірно підтвердити відповідність умові, визначеній у п.1.1 таблиці 1 розділу I додатку 2.

ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" надали Довідку про матеріальну базу, в якій було зазначено, що вони використовують рухоме майно на підставі Договору №01/01/-23 від 17 квітня 2023 року. Проте в складі пропозиції даний договір відсутній, що суперечить вимогам Додатку2.

Відповідно до останньої редакції ТД від 20 січня 2025 року, що розміщено на майданчику «Тендерна документація (зі змінами).pdf» від 20 січня 2025 року Додаток 6 :
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)
Таблиця 1

п/п НАЙМЕНУВАННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ОБСЯГ У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ СПОСІБ ПОСТАЧАНН Я ТОВАРІВ ПЕРІОД ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ(ІВ)
1. щебенево-піщана суміш

згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 -
Гравій, пісок, щебінь і
наповнювачі 5000 тон власними силами
учасника- переможця протягом строку визначеного умовами
Договору (до 31.05.2025 року, якщо іншого строку не визначено умовами
Договору)

форма "Таблиця 2"

П/П НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРОПОНУЄМОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНІСТЬ ( ТАК / НІ )
1. відповідність
вимогам ДСТУ – Б В.2.7-71-98
2. фракція 0-70 мм
3. насипна густина не менше 1300 кг/ м.куб.
4. вміст домішок не більше 2%
5. сумарна питома
активність радіонуклідів 1 клас
Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
1. Відповідно до вимог Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність».

На відповідність даній вимозі ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" надали «Таблиця відповідності предмету закупівлі» з інформацією, що не відповідає даній вимозі



Таким чином Учасником надано документи, які не відповідають вимогам ТД та не підлягають можливості виправлення протягом 24 годин. Тому пропозиція ТОВ "Будівельноюї компанії Гранд - Строй" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам документації
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника