-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини
Завершена
975 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 750.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2025 16:06 - 02.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
f1e6abf10d794fffa55e40cb416e7e37
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-15-013957-a.c1
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- reiestr-dezzasobiv-908-863-03_12_2024.xlsx 17.01.2025 16:59
- Скарга Міськводоканал_Validation_Report.pdf 17.01.2025 16:59
- копія сертифікат якості хлор.pdf 17.01.2025 16:59
- копія паспорт безпеки хлор.pdf 17.01.2025 16:59
- Скарга Міськводоканал.docx 17.01.2025 16:59
- договір з постачальником хлору.pdf 17.01.2025 16:59
- Скарга Міськводоканал.pdf 17.01.2025 16:59
- сертифікат відповідності посудина №322.pdf 17.01.2025 16:59
- Скарга Міськводоканал.pdf.asice 17.01.2025 16:59
- ДУ №1. 2025.pdf 17.01.2025 16:59
- паспорт на контейнер.pdf 17.01.2025 16:59
- sign.p7s 17.01.2025 17:01
- рішення від 21.01.2025 №859.pdf 21.01.2025 17:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2025 №1292.pdf 29.01.2025 11:19
- рішення від 28.01.2025 №1292.pdf 30.01.2025 07:53
- Висновок ДСЕЕ 2018 Енвіротех-Інжинірінг.pdf 23.01.2025 10:02
- Висновок ДСЕЕ хлор Гідрохім.pdf 23.01.2025 10:02
- Пояснення Мукачево Хімреагент.docx 23.01.2025 10:02
- reiestr-dezzasobiv-908-863-03_12_2024.xlsx 23.01.2025 10:02
- пояснення хлор.pdf 23.01.2025 10:02
- Висновок ДСЕЕ АХПС.pdf 23.01.2025 10:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 17:43
Дата розгляду скарги:
28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 07:53
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2025 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня, повідомляємо вас про наступне, згідно до вашого Рішення №1292-р/пк-пз від 28.01.2025, було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий в балонах),
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1b5918aa0d4c4ff58f275321a64a7585
Заголовок пункту скарги:
про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням про застосування хлору у знезараженні в системі питного водопостачання.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 1.1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає:
надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням про застосування хлору у знезараженні в системі питного водопостачання.
01 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено. А тому даний висновок як документ скасовано.
Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247» зазначено, зокрема: «НАКАЗУЮ: 1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 року за № 4/5195».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням про застосування хлору у знезараженні в системі питного водопостачання.
01 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність. Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено. А тому даний висновок як документ скасовано.
Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 19.10.2023 № 1829 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247» зазначено, зокрема: «НАКАЗУЮ: 1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 року за № 4/5195».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга Міськводоканал.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКВОДОКАНАЛ» МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-01-15-013957-a
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9f6a1b9325cd463aa976f0528c7a471d
Заголовок пункту скарги:
про надання копії карти даних небезпечного фактору на товар, що пропонується до закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 1.1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає:
-копію карти даних небезпечного фактору на товар, що пропонується до закупівлі.
Зазначена вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного. 01.10.2023 було введено в дію Закон України "Про систему громадського здоров’я".
Відповідно до п. 2 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного закону втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", яким було встановлено обов’язковість наявності карти даних небезпечного фактору.
Отже з втратою чинності Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", такий документ карта даних небезпечного фактору фактично є таким, наявність якого у суб’єкта господарювання не передбачена вимогами чинного законодавства.
Таким чином вимоги Документації в цій частині підлягають виключенню, оскільки вимагають від учасника надати документи, не передбачені чинним законодавством України.
Більш того, Скаржник має паспорт безпеки складений згідно з Регламентом (ЄС) №1907/2006 Європейського парламенту й Ради «Про реєстрацію, оцінку, дозвіл і обмеження обігу хімікатів» (REACH), який фактично є аналогом карти даних небезпечного фактору.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають копію карти даних небезпечного фактору на запропонований товар, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
-копію карти даних небезпечного фактору на товар, що пропонується до закупівлі.
Зазначена вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного. 01.10.2023 було введено в дію Закон України "Про систему громадського здоров’я".
Відповідно до п. 2 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного закону втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", яким було встановлено обов’язковість наявності карти даних небезпечного фактору.
Отже з втратою чинності Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", такий документ карта даних небезпечного фактору фактично є таким, наявність якого у суб’єкта господарювання не передбачена вимогами чинного законодавства.
Таким чином вимоги Документації в цій частині підлягають виключенню, оскільки вимагають від учасника надати документи, не передбачені чинним законодавством України.
Більш того, Скаржник має паспорт безпеки складений згідно з Регламентом (ЄС) №1907/2006 Європейського парламенту й Ради «Про реєстрацію, оцінку, дозвіл і обмеження обігу хімікатів» (REACH), який фактично є аналогом карти даних небезпечного фактору.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають копію карти даних небезпечного фактору на запропонований товар, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга Міськводоканал.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКВОДОКАНАЛ» МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-01-15-013957-a
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3060d896bbae4290866fa6f47927338b
Заголовок пункту скарги:
про внесення до Державного реєстру дезінфекційних засобів, з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет та підтвердженням (скрін-шот, витяг тощо). У разі, якщо реєстрацію хлору рідкого проводив не Учасник закупівлі та не виробник, Учасник повинен надати лист від суб’єкту господарювання, який здійснював відповідну реєстрацію дезінфекційного засобу про дозвіл використання його даних.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 1.1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає:
-Довідку довільної форми, що хлор рідкий того виробника, продукція якого запропонована Учасником до закупівлі, внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет та підтвердженням (скрін-шот, витяг тощо). У разі, якщо реєстрацію хлору рідкого проводив не Учасник закупівлі та не виробник, Учасник повинен надати лист від суб’єкту господарювання, який здійснював відповідну реєстрацію дезінфекційного засобу про дозвіл використання його даних у даній закупівлі.
Суть дискримінації полягає в наступному.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про систему громадського здоров’я» дезінфекційні заходи (дезінфекція, дезінсекція, дератизація) - заходи, спрямовані на знищення у середовищі життєдіяльності людини вегетативних форм збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників - комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація).
Відповідно до ч. 1 ст. 48 цього Закону застосування та реалізація дезінфекційних засобів дозволяються лише за умови їх державної реєстрації.
Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів затверджується Кабінетом Міністрів України. Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2023 р. № 863. Цим Положенням визначено, що дезінфекційний засіб - речовина чи суміш речовин хімічного або біологічного походження, що застосовується для здійснення дезінфекційних заходів з метою знищення у середовищі життєдіяльності людини вегетативних форм збудників інфекційних хвороб та їх переносників.
Пункт 3 цього Порядку визначає, що державній реєстрації та перереєстрації підлягають засоби, на діючі речовини яких встановлені медико-санітарні нормативи та які призначені для:
здійснення дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров’я, закладах дошкільної освіти;
дезінфекції рук медичних працівників;
профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об’єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах;
промислової дезінфекції;
миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями;
дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків;
знищення переносників збудників інфекційних хвороб (інсектицидні);
знищення синантропних комах у середовищі життєдіяльності людини;
відлякування комах;
знищення гризунів, які є джерелами та переносниками збудників інфекційних хвороб;
деконтамінації шкіри рук персоналу підприємств харчової та переробної промисловості, громадського харчування, торгівлі.
Отже, використання хлору Замовником не належить до сфери на яку розповсюджується обов’язкова реєстрація хлору як дезінфекційного засобу – питної води.
Разом із тим, відповідно до Реєстру дезінфекційних засобів лише 2 виробники хлору зареєстровані в даному реєстрі, один з яких (ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ») не здійснюють виробництво хлору.
Назва засобу, вміст діючих речовин Назва заявника продукції, країна, місцезнаходження Назва виробника продукції, країна, місцезнаходження Номер свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу і дата видачі * Термін дії до
Засіб дезінфекційний хлор рідкий (діюча речовина: активний хлор – 99,8%) ТОВ «Марілайф».Україна Румунія. SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA El: Str. Industriilor nr. 3, Oneşti - 601124, jud. Bacău, Tel: +40 234 302 250; Fax: +40 234 302 102 e-mail: coman@chimcomplex.ro; Продавець: ADEN-TRANSEXIM S.R.L., MD – 2001 Or.Chișinău, str.Bălănescu - 38/2, тел.. Tel. + 373 22 270 237 office@aden.md Наказ від 06.11.2020
№2535 06.11.2025
Засіб дезінфекційний хлор рідкий (діюча речовина: активний хлор – 99,8%) ТОВ “АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ”, Україна ТОВ “АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ”, Україна Наказ від 08.04.2021 №660 08.04.2026
Таким чином, виконати дану вимогу можуть лише учасники, які перебувають в будь-яких відносинах з ТОВ «Марілайф» та пропонують товар (хлор) виробництва SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA, що позбавляє інших учасників прийняти участь у закупівлі. Тобто, учасники повинні запропонувати товар єдиного виробника - SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA, що фактично обмежує конкуренцію.
За таких умов, навіть маючи можливість поставити товар виробництва SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA скаржник позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі, оскільки не має будь-яких відношень з ТОВ «Марілайф».
При цьому, не має значення хто здійснив реєстрацію в Державному реєстрі дезінфекційних засобів (був заявником), оскільки предметом реєстрації є товар саме певного виробника
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати у разі, якщо реєстрацію хлору рідкого проводив не учасник закупівлі та не виробник, лист від суб’єкта господарювання, який здійснював відповідну реєстрацію дезінфекційного засобу про дозвіл використання його даних у даній закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника
Аналогічне рішення №13555-р/пк-пз від 09.08.2024 прийнято Комісією під час розгляду скарги UA-2024-07-25-008517-a.b1 по закупівлі UA-2024-07-25-008517-a
-Довідку довільної форми, що хлор рідкий того виробника, продукція якого запропонована Учасником до закупівлі, внесений до Державного реєстру дезінфекційних засобів, з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет та підтвердженням (скрін-шот, витяг тощо). У разі, якщо реєстрацію хлору рідкого проводив не Учасник закупівлі та не виробник, Учасник повинен надати лист від суб’єкту господарювання, який здійснював відповідну реєстрацію дезінфекційного засобу про дозвіл використання його даних у даній закупівлі.
Суть дискримінації полягає в наступному.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про систему громадського здоров’я» дезінфекційні заходи (дезінфекція, дезінсекція, дератизація) - заходи, спрямовані на знищення у середовищі життєдіяльності людини вегетативних форм збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників - комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація).
Відповідно до ч. 1 ст. 48 цього Закону застосування та реалізація дезінфекційних засобів дозволяються лише за умови їх державної реєстрації.
Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів затверджується Кабінетом Міністрів України. Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2023 р. № 863. Цим Положенням визначено, що дезінфекційний засіб - речовина чи суміш речовин хімічного або біологічного походження, що застосовується для здійснення дезінфекційних заходів з метою знищення у середовищі життєдіяльності людини вегетативних форм збудників інфекційних хвороб та їх переносників.
Пункт 3 цього Порядку визначає, що державній реєстрації та перереєстрації підлягають засоби, на діючі речовини яких встановлені медико-санітарні нормативи та які призначені для:
здійснення дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров’я, закладах дошкільної освіти;
дезінфекції рук медичних працівників;
профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об’єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах;
промислової дезінфекції;
миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями;
дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків;
знищення переносників збудників інфекційних хвороб (інсектицидні);
знищення синантропних комах у середовищі життєдіяльності людини;
відлякування комах;
знищення гризунів, які є джерелами та переносниками збудників інфекційних хвороб;
деконтамінації шкіри рук персоналу підприємств харчової та переробної промисловості, громадського харчування, торгівлі.
Отже, використання хлору Замовником не належить до сфери на яку розповсюджується обов’язкова реєстрація хлору як дезінфекційного засобу – питної води.
Разом із тим, відповідно до Реєстру дезінфекційних засобів лише 2 виробники хлору зареєстровані в даному реєстрі, один з яких (ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ») не здійснюють виробництво хлору.
Назва засобу, вміст діючих речовин Назва заявника продукції, країна, місцезнаходження Назва виробника продукції, країна, місцезнаходження Номер свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу і дата видачі * Термін дії до
Засіб дезінфекційний хлор рідкий (діюча речовина: активний хлор – 99,8%) ТОВ «Марілайф».Україна Румунія. SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA El: Str. Industriilor nr. 3, Oneşti - 601124, jud. Bacău, Tel: +40 234 302 250; Fax: +40 234 302 102 e-mail: coman@chimcomplex.ro; Продавець: ADEN-TRANSEXIM S.R.L., MD – 2001 Or.Chișinău, str.Bălănescu - 38/2, тел.. Tel. + 373 22 270 237 office@aden.md Наказ від 06.11.2020
№2535 06.11.2025
Засіб дезінфекційний хлор рідкий (діюча речовина: активний хлор – 99,8%) ТОВ “АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ”, Україна ТОВ “АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ”, Україна Наказ від 08.04.2021 №660 08.04.2026
Таким чином, виконати дану вимогу можуть лише учасники, які перебувають в будь-яких відносинах з ТОВ «Марілайф» та пропонують товар (хлор) виробництва SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA, що позбавляє інших учасників прийняти участь у закупівлі. Тобто, учасники повинні запропонувати товар єдиного виробника - SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA, що фактично обмежує конкуренцію.
За таких умов, навіть маючи можливість поставити товар виробництва SC CHIMCOMPLEX SA BORZEŞTI – ROMÂNIA скаржник позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі, оскільки не має будь-яких відношень з ТОВ «Марілайф».
При цьому, не має значення хто здійснив реєстрацію в Державному реєстрі дезінфекційних засобів (був заявником), оскільки предметом реєстрації є товар саме певного виробника
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати у разі, якщо реєстрацію хлору рідкого проводив не учасник закупівлі та не виробник, лист від суб’єкта господарювання, який здійснював відповідну реєстрацію дезінфекційного засобу про дозвіл використання його даних у даній закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника
Аналогічне рішення №13555-р/пк-пз від 09.08.2024 прийнято Комісією під час розгляду скарги UA-2024-07-25-008517-a.b1 по закупівлі UA-2024-07-25-008517-a
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга Міськводоканал.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКВОДОКАНАЛ» МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-01-15-013957-a