-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для прання, миття та чищення
закупівля за кодом ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання, миття та чищення)
Завершена
105 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 053.60 UAH
мін. крок: 1% або 1 053.60 UAH
Період оскарження:
05.09.2018 12:21 - 10.09.2018 13:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування неправового визнання переможцем ТОВ "Денрос"
Номер:
06464e647e644719a0c63a5035d63489
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-000602-b.c3
Назва:
Вимога щодо скасування неправового визнання переможцем ТОВ "Денрос"
Вимога:
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
До
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва Код ЄДРПОУ: 38947811
Адреса: 01032, Україна, Київ, Київ, Саксаганського, 100
Вимога щодо дискваліфікації ТОВ "Денрос" в електронній закупівлі UA-2018-09-05-000602-b
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Порядок регламентує: п. 6.8. Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. 6.9. ПРОПОЗИЦІЯ ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ, ЗАЗНАЧЕНИМ ЗАМОВНИКОМ ПІД ЧАС ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ. 6.10. УЧАСНИК МАЄ ПРАВО ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ ДО ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ ЇЇ ПОДАННЯ, ВСТАНОВЛЕНОГО ЗАМОВНИКОМ ПІД ЧАС ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ. 10.1. УЧАСНИК МАЄ ПРАВО ВНОСИТИ ЗМІНИ ТА УТОЧНЕННЯ ДО ПОДАНОЇ НИМ ПРОПОЗИЦІЇ ДО ЗАКІНЧЕННЯ ПЕРІОДУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону; а п. 9.2 Порядку регламентує, що «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору».
Погоджуючись, що моя пропозиція не зовсім відповідає умовам замовника зазначаю, що і ще більшій мірі пропозиція ТОВ "Денрос" не відповідає умовам Закупівлі, а саме, в пропозиції ТОВ "Денрос":
1). Відсутня "Декларація про відповідність технічному регламенту" на білизну "Lazuria" Засіб рідкий відбілюючий ;
2). Відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на чистячий порошок "Prime" . Наявність цієї ТМ в додатку до "Декларації про відповідність технічному регламенту" , виробника данної товарної позиції , датованої 10.04.2018 , та відсутність в додатку до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи датованного 30.11.2017р. говорить про те , що
на момент отримання виробником висновку СЕЕ , чистячий засіб "Prime" ним не вироблявся , а значить дія висновку СЕЕ , копію якого було надано учасником ТОВ "Денрос" , на нього не поширюється.
Вважаю, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2 Порядку, оскільки замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаю, що було порушено принципи: максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; недискримінація учасників. А оскільки, пропозиція ТОВ "Денрос" на 15090,28 грн. (П’ятнадцять тисяч дев’яносто гривень 28 копійок) дорожча, ніж моя, на мою думку, є ознаки порушення принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Отож, є всі підстави розглядати питання про дискваліфікацію ТОВ "Денрос".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.09.2018 11:03
Вирішення:
Замовником прийняте рішення щодо визначення ТОВ «Денрос» переможцем у закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для прання, миття та чищення) на підставі документів, оприлюднених в електронній системі закупівель. Крім цього Замовник повідомляє про те, що отримав підтвердження від виробників чистящого порошку PRIME та засобу рідкого відбілюючого «Білизна» LAZURIA щодо відповідності наданих ТОВ «Денрос» у складі своєї пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на чистящий порошок PRIME та засіб рідкий відбілюючий «Білизна» LAZURIA, а також декларації про відповідність Технічному регламенту на засіб рідкий відбілюючий «Білизна» LAZURIA. З огляду на зазначене вище, Замовник не задовольняє вимогу ФОП Яциної Світлани Юріївни.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо розгляду питання про дискваліфікацію ТОВ "Денрос".
Номер:
3362eadda18244c2890b7a7d804b4da6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-000602-b.c2
Назва:
Вимога щодо розгляду питання про дискваліфікацію ТОВ "Денрос".
Вимога:
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
До
Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Шевченківського району міста Києва Код ЄДРПОУ: 38947811
Адреса: 01032, Україна, Київ, Київ, Саксаганського, 100
Вимога щодо дискваліфікації ТОВ "Денрос" в електронній закупівлі UA-2018-09-05-000602-b
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Порядок регламентує: п. 6.8. Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. 6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. 10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону; а п. 9.2 Порядку регламентує, що «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору».
Погоджуючись, що моя пропозиція не зовсім відповідає умовам замовника зазначаю, що і ще більшій мірі пропозиція ТОВ "Денрос" не відповідає умовам Закупівлі, а саме, в пропозиції ТОВ "Денрос":
1). Відсутня "Декларація про відповідність технічному регламенту" на білизну "Lazuria" Засіб рідкий відбілюючий ;
2). Відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на чистячий порошок "Prime" . Наявність цієї ТМ в додатку до "Декларації про відповідність технічному регламенту" , виробника данної товарної позиції , датованої 10.04.2018 , та відсутність в додатку до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи датованного 30.11.2017р. говорить про те , що
на момент отримання виробником висновку СЕЕ , чистячий засіб "Prime" ним не вироблявся , а значить дія висновку СЕЕ , копію якого було надано учасником ТОВ "Денрос" , на нього не поширюється.
Вважаю, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.2 Порядку, оскільки замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаю, що було порушено принципи: максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; недискримінація учасників. А оскільки, пропозиція ТОВ "Денрос" на 15090,28 грн. (П’ятнадцять тисяч дев’яносто гривень 28 копійок) дорожча, ніж моя, на мою думку, є ознаки порушення принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Отож, є всі підстави розглядати питання про дискваліфікацію ТОВ "Денрос".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2018 13:54
Вирішення:
Вимога ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" на рішення замовника стосовно пропозиції ТОВ "Денрос" відхилена так, як на момент її подання замовник не виносив та не оприлюднював будь-яких рішень стосовно ТОВ "Денрос".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Причини дискваліфікації
Номер:
b3502831760c4c52bd3a59e074e95650
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-000602-b.c1
Назва:
Причини дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник , прошу вказати обгрунтовані підстави які стали причиною нашої дискваліфікації .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2018 10:44
Вирішення:
Пропозиція учасника ФОП Бабія Сергія Петровича відхилена як така, що не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- Учасник у складі пропозиції електронної закупівлі не надав декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів на «Білизну» та засіб для миття унітазів.
- Надана учасником декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів на засіб для миття скла дійсна до 10.11.2017 року, а на пральний порошок – до 23.05.2018 року.
-У наданому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб для миття скла відсутня друга сторінка, що унеможливлює прийняття до розгляду вказаного документа.
Статус вимоги:
Відхилено