• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Завершена

11 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2018 15:19 - 03.09.2018 16:00
Вимога
Відкликано скаржником

Про скасування рішення Комунального закладу "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" щодо визначення переможця торгів.

Номер: b9bf05fddb994fb8924b63b41a4b53c5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-29-001298-a.c1
Назва: Про скасування рішення Комунального закладу "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" щодо визначення переможця торгів.
Вимога:
Згідно п.8 ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (№ID - 0ed4eed4c1d94de5bfcd11ea2ff4f3df) (далі - Оголошення) Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) визначив перелік документів, які вимагаються для підтвердження якості товару та кваліфікаційні вимоги до учасників процедури електронних закупівель та спосіб їх підтвердження, а саме "Учасник повинен додати (прикріпити на сайті у сканованому вигляді (у форматі PDF)) усі документи, зазначені нижче: 1. Комерційна пропозиція на товар (виріб, послугу, тощо) із зазначенням основних характеристик та стартової ціни; 2. Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника : назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси) відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). 3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності); 4. Копія довідки (витягу, відомості) ЄДРПОУ (для юридичних осіб) видана державною службою статистики України; 5. Копія довідки про взяття на облік платника податків (форма № 4 ОПП) (за наявності) 6. Копія свідоцтва або копія витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку; 7. Копія довідки з банку(-ів) про відкриття поточного рахунку (рахунків) 8. Копія паспорту (для фізичних осіб) 9. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 10. Завірену підписом та печаткою* учасника копію документу про якість : (сертифікат якості або декларація виробника), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію;" Відповідно до п.10.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженного Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року №35 (далі за текстом - Порядок), учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону. ФОП "КОРДУЛЯН ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" не були надані всі документи визначені п.8 Оголошення до закінчення періоду прийому пропозицій, а саме були відсутні документи зазначені у п.п.6, 7, 10 п.8 Оголошення. Крім того, ФОП "КОРДУЛЯН ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" були завантажені документи визначені п.п. 10 п.8 Оголошення (копії сертифікатів) вже після закінчення періоду прийому пропозицій та після проведення аукціону, а саме 11.09.2018, та не Завірені підписом та печаткою* учасника. Але ж, відповідно п. 6.9. Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Враховуючі викладене, замовником встановлено вимоги до Учасників (перелік документів, які вимагаються для підтвердження якості товару та кваліфікаційні вимоги ), які не враховувалися Замовником під час кваліфікації, що можно вважати як дискримінацію до іншого учасника, адже п 6.2.Порядку передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: · добросовісна конкуренція серед учасників; · максимальна економія та ефективність; · відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; · недискримінація учасників; · об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; · запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючі вищевикладене Замовником недотримано вищевказані пункти Порядку. Таким чином, відповідно п. 14 Порядку направляємо вимогу Замовнику для вжиття заходів щодо усунення відповідних порушень та скасування протоколу №28 від 11.09.2018 згідно якого переможцем закупівлі обрано ФОП "КОРДУЛЯН ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ", адже його пропозиція не відповідає вимогам визначеним замовником в Оголошенні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Повідомляємо, що тендерним комітетом прийняте рішення задовольнити Вашу вимогу. Протокол про визначення переможцем ФОП Кордулян В.О. буде скасовано, а учасника дискваліфіковано.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 17.09.2018 08:34