• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з утилізації/видалення медичних відходів , ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

319 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 195.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2025 09:56 - 20.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: f8864c94712340dbac327805e148399d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-15-001215-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (номер закупівлі UA-2025-01-15-001215-a) Послуги з утилізації/видалення медичних відходів , ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a3564c2c6a0c4b12b3cdfe8ce4ca5eaa (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-15-001215-a) Послуги з утилізації/видалення медичних відходів , ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Закупівлю було оголошено:15.01.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". 24.01.2025 р. згідно Протоколу № 4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним. 1. Відповідно до п.6 Розділу 4 до тендерної документації Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до п. 1.3 проекту договору, Якість Послуг, що надаються за даним Договором, повинна відповідати вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України. Відповідно до п. 2.6 проекту договору, Завантаження Відходів здійснюється силами та засобами Виконавця. Вивезення відходів здійснюється тільки на спеціалізовані об’єкти управління медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023. Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації. 2. Відповідно до п.5 Розділу 4 до тендерної документації, Учасник повинен надати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Відповідно до Інформація про кількісні характеристики – предметом закупівлі є між іншим 2 Люмінісцентні лампи та інші ртутовмісні відходи код 20 01 21* шт 350 Натомість, із змісту Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «А-Енерго», вбачається, що у учасника відсутнє право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*. Отже, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала вимогам тендерної документації, що було підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-Енерго». Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-15-001215-a ID у PROZORRO a3564c2c6a0c4b12b3cdfe8ce4ca5eaa (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-15-001215-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокол №4 від 24.01.2025 р.; 3) ліцензія ТОВ «А-Енерго» з додатком.
Дата розгляду скарги: 07.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2025 15:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.02.2025 18:20
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e94346d8e0704f748cfa18664959406e
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(номер закупівлі UA-2025-01-15-001215-a)
Послуги з утилізації/видалення медичних відходів , ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a3564c2c6a0c4b12b3cdfe8ce4ca5eaa (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-15-001215-a) Послуги з утилізації/видалення медичних відходів , ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівлю було оголошено:15.01.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
24.01.2025 р. згідно Протоколу № 4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
1. Відповідно до п.6 Розділу 4 до тендерної документації Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до п. 1.3 проекту договору, Якість Послуг, що надаються за даним Договором, повинна відповідати вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до законодавства України.
Відповідно до п. 2.6 проекту договору, Завантаження Відходів здійснюється силами та засобами Виконавця. Вивезення відходів здійснюється тільки на спеціалізовані об’єкти управління медичними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.

Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації.
2. Відповідно до п.5 Розділу 4 до тендерної документації, Учасник повинен надати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Відповідно до Інформація про кількісні характеристики – предметом закупівлі є між іншим

2 Люмінісцентні лампи та інші ртутовмісні відходи код 20 01 21* шт 350

Натомість, із змісту Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «А-Енерго», вбачається, що у учасника відсутнє право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала вимогам тендерної документації, що було підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-Енерго».

Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-15-001215-a ID у PROZORRO a3564c2c6a0c4b12b3cdfe8ce4ca5eaa (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-15-001215-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол №4 від 24.01.2025 р.;
3) ліцензія ТОВ «А-Енерго» з додатком.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір