• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поліграфічна продукція

Торги не відбулися

4 710.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47.10 UAH
Період оскарження: 16.08.2018 15:53 - 27.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації

Номер: 6f493d186ffc4c7083cc9dda790d3c99
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-16-000451-a.b1
Назва: Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-16-000451-a. Фізична особа-підприємець Панов Андрій Миколайович (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій без номеру від 05 вересня 2018 р). Учасник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовником було указано на відсутність таких документів: 1. Статут зі змінами (у разі їх наявності). Згідно Цивільного кодексу України та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» статут являється установчим документом юридичних осіб. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. 2. Гарантійний лист від учасника закупівлі про те, що під час поставки товару ними враховуються та здійснюються запобіжні заходи щодо охорони навколишнього середовища. Учасником було завантажено в систему 31 серпня 2018 р в 13:50 «Довідка захист довкілля». В довідці указано, що Учасник зобов’язується дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, та застосовувати заходи із захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України про відходи, пов’язані з відходами, що утворюються в процесі виробництва предмета закупівлі. 3. Відсутня довідка щодо гарантійного терміну експлуатації, але не менш ніж 12 місяців від дати поставки. Учасником було завантажено в систему 31 серпня 2018 р в 13:50 «Гарант лист тех вимоги». В гарантійному листі указано, що Учасник гарантує відповідність пропонуємої продукції вимогам Додатку 3 тендерної документації та гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців. 4. Відсутня «Довіреність на Замовника з правом отримання інформації від органів державної влади, установ, організацій відповідно до їх компетенції з метою підтвердження достовірності наданої учасником інформації в складі тендерної пропозиції. Учасником було завантажено в систему 31 серпня 2018 р в 13:50 «Довіреність». В довіреності указано, що Учасник надає довіреність на замовника Замовника з правом отримання інформації від органів державної влади, установ, організацій відповідно до їх компетенції з метою підтвердження достовірності наданої учасником інформації в складі тендерної пропозиції. Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, Прошу Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Панова А. М. зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій без номеру від «05» вересня 2018 року та включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» зазначене у протоколі без номеру від «05» вересня 2018 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Всі зауваження зазначені у Вашому листі опрацьовані та враховані. Прийняте рішення та протокол розгляду тендерної пропозиції буде оприлюднено додатково встановленим порядком на торговому майданчику SmartTender.biz електронної системи Prozorro.
Статус вимоги: Задоволено