• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Неетильований бензин та дизельне паливо» Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти. (09132100-4. Неетильований бензин. 09134200-9. Дизельне паливо)

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 180 000.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2025 14:00 - 20.02.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

СКАРГА на дії та рішення Замовника, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації

Номер: dd8e292cee7d41b8b4766fa4ee9c83ea
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-14-015628-a.c2
Назва: СКАРГА на дії та рішення Замовника, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2025 16:34
Автор: ТОВ "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ", Максим Гичун +380966642075 resourceenergystandart@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 716f5981918b4433bb9cdce248c8011c
Заголовок пункту скарги: У п.9.3. Додатку №4 до тендерної документації Замовником зазначені дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: У п.9.3. Додатку №4 до тендерної документації Замовником зазначено «9.3. Строк дії талонів – щонайменше до 31.12.2025. У разі закінчення терміну строку дії невикористаних замовником талонів, Учасник проводить їх обмін на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником, або продовжує термін їх використання.», що є дискримінаційною умовою до Скаржника
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8631738338ed48c6afda9c343ba88764
Заголовок пункту скарги: У пункті 3.12. Додатку №1 до тендерної документації Замовником зазначені дискримінаційні вимоги, що є дискримінаційною умовою до Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Пунктом 3.12. Додатку №1 до тендерної документації Замовником зазначено «Учасник повинен надати у складі пропозиції чинний на дату, встановлену, як кінцевий строк для подання тендерних пропозиції за даним тендером, документ що посвідчує, що система екологічного управління стосовно оптової торгівлі рідким паливом (згідно з кодом КВЕД 46.71), які здійснює учасник, відповідає вимогам чинного в Україні стандарту, що установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості, виданий органом з сертифікації», що є дискримінаційною умовою до Скаржника
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8712d5038efb4eae9265a312cfeadefb
Заголовок пункту скарги: У п.3.13. Додатку №1 до тендерної документації Замовником зазначені дискримінаційні вимоги, що є дискримінаційною умовою до Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: У п.3.13. Додатку №1 до тендерної документації Замовником зазначено «Учасники закупівлі повинні під час підготовки пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення закупівель згідно із затвердженою Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях з наданням копії таких настанов. З огляду на це, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.», що є дискримінаційною умовою до Скаржника
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дії та рішення Замовника, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації

Номер: a8c9060d076f449c8b9e80c596e2164b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-14-015628-a.a1
Назва: СКАРГА на дії та рішення Замовника, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.01.2025 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.01.2025 17:26
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2025 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ № 1160-р/пк-пз від 27.01.2025 є виконано.
Автор: ТОВ "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ", Максим Гичун +380966642075 resourceenergystandart@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d613d696d4564674854ef3c4aad3639f
Заголовок пункту скарги: У підпункті 1.4. пункту 1 додатку №1 до тендерної документації (які дублюються у підпункті 2.1. пункту 2 додатку №1 до тендерної документації, підпункті 1.4. пункту 1 частини 2 додатку №9 до тендерної документації, підпункті 2.1. пункту 2 частини 2 додатку №9 до тендерної документації) Замовником зазначені дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вказані вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника оскільки взяти участь у цій Закупівлі зможуть учасники які мають власні/орендовані/партнерські АЗС по всій території України, крім Донецької, Луганської областей та Херсонська області (не менше двісті п’ятдесят АЗС по всій території України, з яких щонайменше п’ять АЗС мають бути розташовані вздовж автошляху Е40 на відрізку від м. Рівне до м. Київ, не менше двох АЗС у м.Рівне, не менше дванадцяти АЗС по Рівненській області) а Скаржник пропонує орендовані АЗС у м.Рівне (не менше 2-х) та Рівненській області: а саме: АЗС «ОЛАС» за адресами: м.Рівне, вул.Млинівська, 18; м.Рівне, вул. Кн.Володимира,109; м.Рівне, вул.Київська, 108а; м.Рівне, вул.Соборна, 370;; селище. Зарічне, вул. Аерофлотська,5а; селище.Рокитне, вул. І.Франка, 12-а; селище. Володимирець, вул. Соборна, 2 а; м.Костопіль, вул. Бурова, 19а; м.Сарни вул.Ковельська, 20; м.Вараш, вул.Комунальна,15 (копії договорів оренди додаються).
Щоб виконати вказані у пп.1.4. п.1, пп.2.1. п.2 додатку №1 до тендерної документації, пп. 1.4. п.1 частини 2 додатку №9 до тендерної документації, пп. 2.1. п.2 частини 2 додатку №9 до тендерної документації вимоги, потенційні Учасники які можуть взяти участь в даній закупівлі (ЛИШЕ ОДНА З НАЙБІЛЬШИХ МЕРЕЖ АЗС ПО УКРАЇНІ МОЖЕ ВИКОНАТИ ТАКІ УМОВИ) повинні мати наявність АЗС в кожній області України, а також величезну кількість АЗС по Україні і тільки у визначених Замовником місцях, що обмежує Учасників які мають наявність орендованих або партнерських АЗС лише в Рівненській області і призведе до меншого кола потенційних Учасників, а також призведе до обмеження нас як Скаржника з широкою мережею АЗС в м. Рівне та Рівненській області взяти участь в даній закупівлі, тому що вказану вимогу зможе виконали лише один найбільший постачальник палива в Україні.
Також викликає підозру той факт чому Замовником вказана саме така кількість АЗС (не менше двісті п’ятдесят АЗС по всій території України, з яких щонайменше п’ять АЗС мають бути розташовані вздовж автошляху Е40 на відрізку від м. Рівне до м. Київ, не менше двох АЗС у м.Рівне, не менше дванадцяти АЗС по Рівненській області), і чим керувався Замовник при встановленні саме такої точної кількості АЗС. Вказане вище свідчить про заздалегідь встановлену домовленість Замовника з визначеним Учасником який може виконати умови про наявність АЗС, з метою обмеження інших потенційних Учасників, щоб вони не змогли взяти участь у процедурі закупівлі. Цей факт є порушенням принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, який закріплений у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (наявність АЗС є тотожною вимозі наявності матеріально-технічної бази, яка не застосовується Замовником у разі закупівлі палива). У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації