• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання

Ремонт лінійного обладнання, згідно додатку №4 тендерної документації

Торги не відбулися

3 685 492.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 427.46 UAH
Період оскарження: 05.09.2018 17:01 - 20.09.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: ccc868dba18940ac80be11dcb230825b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-05-002111-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод» має наміри прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021:2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання, Лот №1 Послуги з капітального ремонту колісної пари електровозів серії ВЛ8 з буксами з циліндричними роликовими підшипниками. – 12 од., ідентифікатор закупівлі за UA-2018-09-05-002111-a , при внесенні наступних змін до тендерної документації: 3. Забезпечення тендерної пропозиції Не вимагається 4. Забезпечення виконання договору про закупівлю Не вимагати забезпечення виконання Договору у формі банківської гарантії та проекту договору, указані пункти викласти в наступній редакції: Доповнити: п. 2.12 Термін надання послуг продовжується на термін затримки надходження попередньої оплати. Виключити пункт 3 Розділу ІІ Тендерної документації за ДК 021:2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання Оскільки взаємовідносини Сторін Договору регулюються «Положенням про порядок подачі в ремонт і видачі з ремонту рухомого складу», затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 22.04.2002 року № 261, вимагаємо привести пункт 2.5. Договору у відповідність вимогам пункту 3.13. вказаного Положення та викласти його в такій редакції: 2.5. Приймання об’єктів ремонту в ремонт здійснюється на території ВИКОНАВЦЯ представниками ВИКОНАВЦЯ за участю представника ЗАМОВНИКА, який зобов’язаний мати при собі оригінал Довіреності на підписання акту приймання-передачі обладнання в ремонт. Фактичний стан об’єктів ремонту відображується в Акті приймання-передачі обладнання в ремонт. Якщо об’єкти ремонту не можуть бути прийняті в ремонт у встановлений термін не з вини ВИКОНАВЦЯ, фактичною датою поставки в ремонт є підписання двостороннього акту після усунення ЗАМОВНИКОМ недоліків, що оформлені ВИКОНАВЦЕМ документально та відповідним перенесенням дати випуску їх з ремонту. У зв’язку з тим, що пунктом 2.7. Договору передбачається фактична дата здавання обладнання з ремонту, з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт, а пунктом 7.1. Договору встановлена відповідальність за порушення термінів виконання Послуг у вигляді сплати пені за кожен день прострочення, без врахування часу на транспортування обладнання, вважаємо, що пункт 2.7. Договору порушує права Виконавця та вимагаємо викласти його в такій редакції: 2.7. Приймання об’єктів ремонту після ремонту здійснюється на території ВИКОНАВЦЯ уповноваженими представниками ЗАМОВНИКА з підписанням Актів приймання обладнання із ремонту. Якщо об’єкти ремонту не можуть бути прийняті з ремонту у встановлений термін не з вини ЗАМОВНИКА, а з причини виявлення недоліків, які мали місце під час виконання Послуг, це оформлюється документально обґрунтованим актом. В такому випадку фактичною датою здавання є підписання двостороннього Акту приймання-передачі виконаних робіт після усунення ВИКОНАВЦЕМ недоліків, що оформлені документально. Одночасно з відвантаженими об’єктами ремонту ВИКОНАВЕЦЬ відправляє ЗАМОВНИКУ відомості відвантажених об’єктів ремонту, технічні паспорти. Оскільки строк для оплати послуг відлічується від дня підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт та цей Акт є підставо для сплати коштів згідно пункту 3.4. Договору, а також те, що строк надання Послуг не містить в собі строки на транспортування обладнання з ремонту, внаслідок чого до ВИКОНАВЦЯ можуть бути застосовані штрафні санкції згідно з пунктом 7.1. Договору, вимагаємо пункт 2.8. Договору викласти в такій редакції: 2.8. Приймання відремонтованого обладнання проводиться на території ВИКОНАВЦЯ за участю представника ЗАМОВНИКА шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі виконаних робіт, після чого послуга вважається наданою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Виконання вимог ТОВ «ПТРЗ» не вбачається можливим згідно роз’яснення №ЦЦЕ-07/751 від 22.08.2018 року у якому зазначено: що «у зв’язку з значним платіжним навантаженням, збільшенням витратної частини, обмеженими фінансовими ресурсами та необхідністю їх ефективного використання вбачається доцільним передбачення у тендерній документації авансу у розмірі, що не перевищує 10% також наголошується, що умови попередньої оплати (авансу) загалом не відповідають фінансовим інтересам товариства та мають застосовуватися лише в окремих випадках, коли це слугуватиме зниженню вартості закупівлі
Статус вимоги: Задоволено