-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
4 035 282.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 176.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 176.41 UAH
Період оскарження:
14.01.2025 16:51 - 26.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відміну торгів
Номер:
b13899259822470f83793f4cb820f7be
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-014466-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 63.pdf 04.04.2025 14:20
- рішення від 05.03.2025 № 3415.pdf 10.03.2025 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2025 № 3415.pdf 06.03.2025 12:51
- рішення від 26.02.2025 № 2938.pdf 26.02.2025 13:03
- sign.p7s 24.02.2025 09:05
- Протокол № 33.pdf 24.02.2025 09:04
- Скарга ТЕП Кепітал відміна торгів Калинівська ср (1).docx 24.02.2025 09:04
- Скарга ТЕП Кепітал відміна торгів Калинівська ср (1).docx.p7s 24.02.2025 09:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2025 10:12
Дата розгляду скарги:
05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.02.2025 13:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2025 15:42
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2025 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2025 № 3415-р/пк-пз замовником прийнято рішення про скасування рішення від 18.02.2025 р. про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-14-014466-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c807a94a1e844f18aa07c4c499093454
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на відміну
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Виконавчий комітет Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (надалі за текстом - Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-14-014466-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
Участь в процедурі закупівлі прийняли:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-Кепітал.» (надалі Скаржник).
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНОБУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД».
18 лютого 2025 року Замовником, без проведення розгляду Тендерної пропозиції Скаржника, прийнято рішення, яке на думку Скаржника прийнято з порушенням умов Тендерної документації і чинного законодавства.
Замовником прийнято рішення Уповноваженою особою (витяг з протоколу №33 від 18.02.2025 р. ):
Про відміну процедури відкритих торгів з особливостями
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) визначено, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У зв’язку з простроченням строків розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕГІ- КЕПІТАЛ.», що була подана на участь у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-01-14-014466-a, Замовником прийнято рішення про відміну торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Калинівської селищної ради Броварського району Київської області від 29.01.2021 № 157/04-VII, та керуючись розпорядженням Калинівського селищного голови від 25.10.2022 № 171
ВИРІШИЛА:
1. Виконати рішення Замовника щодо відміни відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10. селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб- порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-01-14-014466-а, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відміну відкритих
торгів.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте підстави для відміни торгів зазначені в рішенні про відміну не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає ні обставинам закупівлі, ні умовам законодавства про публічні закупівлі.
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Як вбачається з електронної процедури закупівлі аукціон відбувся 29 січня 2025 року.
31 січня 2024 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, які Скаржником було виправлено.
Незважаючи на вимоги чинного законодавства, Замовник в передбачений законодавством строк не провів розгляд пропозиції Скаржника з урахуванням усунутих невідповідностей.
Таким чином прострочення розгляду тендерної пропозиції відбулося з вини Замовника і пов’язано з його бездіяльністю.
В будь-якому випадку зазначене Замовником в протоколі відхилення не свідчить про наявність порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а отже, підстави для відміни торгів відсутні.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Участь в процедурі закупівлі прийняли:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-Кепітал.» (надалі Скаржник).
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНОБУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД».
18 лютого 2025 року Замовником, без проведення розгляду Тендерної пропозиції Скаржника, прийнято рішення, яке на думку Скаржника прийнято з порушенням умов Тендерної документації і чинного законодавства.
Замовником прийнято рішення Уповноваженою особою (витяг з протоколу №33 від 18.02.2025 р. ):
Про відміну процедури відкритих торгів з особливостями
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) визначено, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У зв’язку з простроченням строків розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕГІ- КЕПІТАЛ.», що була подана на участь у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-01-14-014466-a, Замовником прийнято рішення про відміну торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Калинівської селищної ради Броварського району Київської області від 29.01.2021 № 157/04-VII, та керуючись розпорядженням Калинівського селищного голови від 25.10.2022 № 171
ВИРІШИЛА:
1. Виконати рішення Замовника щодо відміни відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10. селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб- порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-01-14-014466-а, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відміну відкритих
торгів.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте підстави для відміни торгів зазначені в рішенні про відміну не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає ні обставинам закупівлі, ні умовам законодавства про публічні закупівлі.
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Як вбачається з електронної процедури закупівлі аукціон відбувся 29 січня 2025 року.
31 січня 2024 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, які Скаржником було виправлено.
Незважаючи на вимоги чинного законодавства, Замовник в передбачений законодавством строк не провів розгляд пропозиції Скаржника з урахуванням усунутих невідповідностей.
Таким чином прострочення розгляду тендерної пропозиції відбулося з вини Замовника і пов’язано з його бездіяльністю.
В будь-якому випадку зазначене Замовником в протоколі відхилення не свідчить про наявність порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а отже, підстави для відміни торгів відсутні.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 33.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Виконавчий комітет Калинівської селищної ради Броварського району Київської області скасувати рішення про відміну торгів у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-14-014466-a). Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.