-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з патрулювання та охорони (Код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги)
Торги не відбулися
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2025 13:14 - 22.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
4cef9a6867f54d2289a2d65ba18ce933
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-007406-a.b2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1, 2 Ліцензійні умови.docx 18.01.2025 03:13
- 1. Довідки_про_проходження_попереднього,_періодичного_та_позачергового.pdf 18.01.2025 03:13
- 2. Свідоцтва_про_присвоєння_підвищення_робітничої_кваліфікації.pdf 18.01.2025 03:13
- Скарга на умови ред.2.docx 18.01.2025 03:13
- Скарга_умови.pdf 18.01.2025 03:13
- sign.p7s 18.01.2025 03:18
- Відповідь на скаргу 2..docx 20.01.2025 08:45
- Протокол _ 15 від 20.01.2025р. (про внесення змін до ТД ОХОРОННІ ПОСЛУГИ).docx 20.01.2025 08:45
- Протокол _ 15 від 20.01.2025р..pdf 20.01.2025 08:45
- ТД ОХОРОННІ ПОСЛУГИ на 2025 рік (нова редакція від 20.01.2025р.).docx 20.01.2025 08:45
- Перелік змін від 20.01.2025р..doc 20.01.2025 08:45
- Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.docx 22.01.2025 08:59
- Пояснення pdf.pdf 22.01.2025 08:59
- Пояснення.docx 22.01.2025 08:59
- Протокол _ 15 від 20.01.2025р. (про внесення змін до ТД ОХОРОННІ ПОСЛУГИ).docx 22.01.2025 08:59
- Перелік змін від 20.01.2025р..doc 22.01.2025 08:59
- Протокол.pdf 22.01.2025 08:59
- ТД ОХОРОННІ ПОСЛУГИ на 2025 рік (нова редакція від 20.01.2025р.).docx 22.01.2025 08:59
- Рішення від 21.01.2025 №843.pdf 21.01.2025 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 №1187.pdf 28.01.2025 11:05
- Рішення від 27.01.2025 №1187.pdf 29.01.2025 17:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2025 07:57
Дата розгляду скарги:
27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 16:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.01.2025 17:40
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c7a90bf00f8f451984061fa02989c6d3
Заголовок пункту скарги:
пп. 1.3. п. 1 додатку 1 до тендерної документації - вимога сканкопія медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
- Сканкопія сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно пп. 1.3. п. 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
- Сканкопія медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
- Сканкопія сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Відповідно до пп.1 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» встановлені умови залучення громадян до охоронної діяльності: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (наділі – Ліцензійні умови): Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до п. 17 Ліцензійних умов: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Відповідно до п. 11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651 (надалі – Порядок):
Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом.
У скаржника наявні охоронники які мають довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, а саме: Черемісін О.С., Щирба Є.Ю., Богомольний А.О., Свірчевський В.І., Моісєєв О.С., Караманов В.О., Платонов С.О,. На підтвердження надаємо відповідні довідки на вказаних працівників.
Варто зазначити, що форма саме медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників була передбачена Постановою КМУ від 27.09.2000 № 1465 та додатком 3 до п.13 «Інструкції про проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів» затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 №12, які втратили чинність. Форма сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду була передбачена Постанови КМУ від 06.11.1997 №1238, яка також втратила чинність.
Отже, ні Ліцензійними умовами, ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ні Порядком, ні жодним іншим чинним нормативно-правовим актом не передбачено наявності у суб’єктів охоронної діяльності наведених вище медичних довідок та сертифікатів саме в редакції зазначеної замовником.
Таким чином, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з Ліцензійними умовами, ЗУ «Про охоронну діяльність» та Порядком в цій частині.
Вважаємо, що вимога надання вказаних медичних довідок та сертифікатів необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Вимога про надання вищевказаних медичних довідок та сертифікатів розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
- Сканкопія медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
- Сканкопія сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Відповідно до пп.1 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» встановлені умови залучення громадян до охоронної діяльності: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (наділі – Ліцензійні умови): Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до п. 17 Ліцензійних умов: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Відповідно до п. 11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651 (надалі – Порядок):
Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом.
У скаржника наявні охоронники які мають довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, а саме: Черемісін О.С., Щирба Є.Ю., Богомольний А.О., Свірчевський В.І., Моісєєв О.С., Караманов В.О., Платонов С.О,. На підтвердження надаємо відповідні довідки на вказаних працівників.
Варто зазначити, що форма саме медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників була передбачена Постановою КМУ від 27.09.2000 № 1465 та додатком 3 до п.13 «Інструкції про проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів» затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 №12, які втратили чинність. Форма сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду була передбачена Постанови КМУ від 06.11.1997 №1238, яка також втратила чинність.
Отже, ні Ліцензійними умовами, ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ні Порядком, ні жодним іншим чинним нормативно-правовим актом не передбачено наявності у суб’єктів охоронної діяльності наведених вище медичних довідок та сертифікатів саме в редакції зазначеної замовником.
Таким чином, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з Ліцензійними умовами, ЗУ «Про охоронну діяльність» та Порядком в цій частині.
Вважаємо, що вимога надання вказаних медичних довідок та сертифікатів необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Вимога про надання вищевказаних медичних довідок та сертифікатів розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Довідки
-
Повʼязаний документ:
1. Довідки_про_проходження_попереднього,_періодичного_та_позачергового.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1, 2 Ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
829f2382775a49648701abed897202af
Заголовок пункту скарги:
пп. 1.3. п. 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Копія сертифікату на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пп. 1.3. п. 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
- Копія сертифікату на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (наділі – Ліцензійні умови): Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Отже, Ліцензійними умовами не передбачено наявності у правцівників суб’єктів охоронної діяльності наведених вище сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників.
Таким чином, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Вважаємо, що вимога надання вказаних сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Крім того, Скаржник має саме свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації на працівників, зокрема виданого Паянову В.П. та Скібюк І.В., що додаються на підтвердження. Вказаних документів достатньо для надання послуг за закупівлею.
Вимога про надання вищевказаних сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності такі документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
- Копія сертифікату на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (наділі – Ліцензійні умови): Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Отже, Ліцензійними умовами не передбачено наявності у правцівників суб’єктів охоронної діяльності наведених вище сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників.
Таким чином, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з Ліцензійними умовами.
Вважаємо, що вимога надання вказаних сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Крім того, Скаржник має саме свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації на працівників, зокрема виданого Паянову В.П. та Скібюк І.В., що додаються на підтвердження. Вказаних документів достатньо для надання послуг за закупівлею.
Вимога про надання вищевказаних сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності такі документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1, 2 Ліцензійні умови.docx
-
-
Назва доказу:
Свідоцтва
-
Повʼязаний документ:
2. Свідоцтва_про_присвоєння_підвищення_робітничої_кваліфікації.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
dd41ffee83d44b70a509e55c8b65761a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-007406-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
14.01.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-P-2025-01-14-010419-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Послуги з патрулювання та охорони (Код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги).
Першопочатковий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 22 січня 2025 00:00.
Разом з вказаним оголошенням Замовником завантажено до електронної системи закупівель тендерну документацію, затверджену Протоколом №7 Уповноваженої особи Замовника від 14.01.2025р.
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі повинні здійснюватися з додержанням такого принципу, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 вищевказаного Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САМСОН-ГРУПП-06» (далі – Скаржник) має чинну ліцензію на здійснення охоронної діяльності, що видана на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ України про видачу ліцензій на провадження охоронної діяльності від 06.06.2017 № 471 (ця ліцензія додається до скарги). Скаржник бажає подати тендерну пропозицію у рамках вказаної вище процедури відкритих торгів. Однак, деякими умовами тендерної документації Замовника встановлено дискримінаційні вимоги, які безпосередньо зачіпляють та порушують права та законні інтереси Скаржника, як учасника процедури закупівлі. Такі дискримінаційні вимоги ставлять Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками процедури, і в принципі позбавляють Скаржника можливості отримати позитивний результат за результатами своєї участі у відкритих торгах. Між тим, право на оскарження умов тендерної документації передбачено статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.PDF 16.01.2025 16:29
- ЗУ Про охоронну діяльність.PDF 16.01.2025 16:29
- Ліцензійні умови.PDF 16.01.2025 16:29
- Ліцензія.PDF 16.01.2025 16:29
- ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.docx 16.01.2025 16:29
- Наказ Мінпраці 336.docx 16.01.2025 16:29
- Скарга.docx 16.01.2025 16:29
- Свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації.PDF 16.01.2025 16:29
- Скарга.PDF 16.01.2025 16:29
- sign.p7s 16.01.2025 16:30
- Відповідь на скаргу 20.01.2025 08:42
- Протокол про внесення змін 20.01.2025 08:42
- Протокол про внесення змін 20.01.2025 08:42
- Перелік змін від 20.01.2025р..doc 20.01.2025 08:43
- ТД ОХОРОННІ ПОСЛУГИ на 2025 рік (нова редакція від 20.01.2025р.).docx 20.01.2025 08:43
- Пояснення 20.01.2025 16:48
- Пояснення 20.01.2025 16:48
- Протокол 20.01.2025 16:48
- Перелік змін 20.01.2025 16:48
- ТД ОХОРОННІ ПОСЛУГИ на 2025 рік (нова редакція від 20.01.2025р.).docx 20.01.2025 16:48
- Ліцензійні умови 20.01.2025 16:48
- Протокол (pdf) 20.01.2025 16:48
- Рішення від 20.01.2025 № 772.pdf 20.01.2025 12:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 № 1176.pdf 28.01.2025 08:14
- Рішення від 27.01.2025 № 1176.pdf 29.01.2025 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.01.2025 16:49
Дата розгляду скарги:
27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 12:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.01.2025 14:47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e915f7fd5f82484dbb5072692b75e45d
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дичкримінаційні умови тендерної документації: учасники мають надати: Копія сертифікату на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не має сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Скаржник не має вказаних сертифікату, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі сертифікати. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови), ні Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (надалі - Закон) не передбачено обв’язку отримання саме сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов та Закону.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, визначено:
Стаття 14. Підготовка та перепідготовка персоналу охорони
1. Персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності. Представники центрального органу виконавчої влади у сфері охоронної діяльності можуть залучатися до складу кваліфікаційних комісій професійно-технічних навчальних закладів, які готують фахівців у сфері охоронної діяльності. Підготовка персоналу охорони 1-3 розряду може також здійснюватися суб'єктами охоронної діяльності.
2. Навчальні програми, порядок і рівень підготовки, терміни підготовки, перепідготовки (спеціалізації) та підвищення кваліфікації персоналу охорони визначаються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки, молоді та спорту за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері охоронної діяльності.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пунктом 15 зазначено, що Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників” визначено що за результатами навчання здійснюється присвоєння і підвищення кваліфікаційних розрядів за професією відповідно до оволодіння особою певним обсягом знань, вмінь та навичок у навчальному закладі або на виробництві за результатами кваліфікаційної атестації. Але не вказано який саме документ видається.
У скаржника наявні охоронники які мають свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації 3-го розряду: Юрченко О.О., Гаян В.О., Антонов А.І., Сердюк А.В., Колчевський О.М., Шкафер О.О., Бабенко О.В., Балжі В.І., Данилов С.Г., Железняк Г.М., Коваленко І.О., Локтєв В.В., Маймескул Ю.А., Петряєв О.Л., Ратич М.П., Саєнко Р.О., Садковський В.Р., Філатов В.С., Ярін І.О., Яцков І.С., Макаров В.Ю.(надаємо свідоцтва до скарги).
Скаржник не має вказаних сертифікату, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі сертифікати. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови), ні Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (надалі - Закон) не передбачено обв’язку отримання саме сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов та Закону.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, визначено:
Стаття 14. Підготовка та перепідготовка персоналу охорони
1. Персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності. Представники центрального органу виконавчої влади у сфері охоронної діяльності можуть залучатися до складу кваліфікаційних комісій професійно-технічних навчальних закладів, які готують фахівців у сфері охоронної діяльності. Підготовка персоналу охорони 1-3 розряду може також здійснюватися суб'єктами охоронної діяльності.
2. Навчальні програми, порядок і рівень підготовки, терміни підготовки, перепідготовки (спеціалізації) та підвищення кваліфікації персоналу охорони визначаються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки, молоді та спорту за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері охоронної діяльності.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пунктом 15 зазначено, що Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників” визначено що за результатами навчання здійснюється присвоєння і підвищення кваліфікаційних розрядів за професією відповідно до оволодіння особою певним обсягом знань, вмінь та навичок у навчальному закладі або на виробництві за результатами кваліфікаційної атестації. Але не вказано який саме документ видається.
У скаржника наявні охоронники які мають свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації 3-го розряду: Юрченко О.О., Гаян В.О., Антонов А.І., Сердюк А.В., Колчевський О.М., Шкафер О.О., Бабенко О.В., Балжі В.І., Данилов С.Г., Железняк Г.М., Коваленко І.О., Локтєв В.В., Маймескул Ю.А., Петряєв О.Л., Ратич М.П., Саєнко Р.О., Садковський В.Р., Філатов В.С., Ярін І.О., Яцков І.С., Макаров В.Ю.(надаємо свідоцтва до скарги).
×
-
Назва доказу:
Наказ Мінпраці 336
-
Повʼязаний документ:
Наказ Мінпраці 336.docx
-
-
Назва доказу:
Свідоцтва про присвоєння кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації.PDF
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.PDF
-
-
Назва доказу:
ЗУ про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вважаємо, що вимога надання сертифікатів на проходження кваліфікаційного навчання у працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси. Вимога про надання вищевказаних сертифікатів розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
df9e784473ee4fec86216f482850d352
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації: учасники мають надати: Сканкопія медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не має медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, визначено:
Стаття 11. Умови залучення громадян до охоронної діяльності
1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пунктом 17 зазначено, Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651, визначає:
Пункт 3 Метою проведення Огляду є встановлення придатності особи до виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби) з особливими вимогами до стану її психічного здоров’я.
Пункт 11 Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом.
Скаржник не має медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі довідки. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови), ні Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (надалі - Закон) не передбачено обв’язку отримання саме медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов та Закону.
У скаржника наявні охоронники які мають Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин: Бабенко О.В., Балжі В.І., Данилов С.Г., Железняк Г.М., Коваленко І.О., Локтєв В.В., Маймескул Ю.А., Петряєв О.Л., Ратич М.П., Саєнко Р.О., Садковський В.Р., Філатов В.С., Ярін І.О., Яцков І.С., Макаров В.Ю.(надаємо довідки до скарги).
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, визначено:
Стаття 11. Умови залучення громадян до охоронної діяльності
1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пунктом 17 зазначено, Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651, визначає:
Пункт 3 Метою проведення Огляду є встановлення придатності особи до виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби) з особливими вимогами до стану її психічного здоров’я.
Пункт 11 Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом.
Скаржник не має медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі довідки. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови), ні Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (надалі - Закон) не передбачено обв’язку отримання саме медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов та Закону.
У скаржника наявні охоронники які мають Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин: Бабенко О.В., Балжі В.І., Данилов С.Г., Железняк Г.М., Коваленко І.О., Локтєв В.В., Маймескул Ю.А., Петряєв О.Л., Ратич М.П., Саєнко Р.О., Садковський В.Р., Філатов В.С., Ярін І.О., Яцков І.С., Макаров В.Ю.(надаємо довідки до скарги).
×
-
Назва доказу:
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651
-
Повʼязаний документ:
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.docx
-
-
Назва доказу:
Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин
-
Повʼязаний документ:
Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.PDF
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.PDF
-
-
Назва доказу:
ЗУ про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вважаємо, що вимога надання довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси. Вимога про надання вищевказаних довідок розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані довідки, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8d513774ce4a4668a88a79271277c6d7
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації: учасники мають надати: Сканкопія сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не має сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, визначено:
Стаття 11. Умови залучення громадян до охоронної діяльності
1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пунктом 17 зазначено, Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651, визначає:
Пункт 3 Метою проведення Огляду є встановлення придатності особи до виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби) з особливими вимогами до стану її психічного здоров’я.
Пункт 11 Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом.
Скаржник не має сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі довідки. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови), ні Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (надалі - Закон) не передбачено обв’язку отримання саме сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов та Закону.
У скаржника наявні охоронники які мають Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин: Бабенко О.В., Балжі В.І., Данилов С.Г., Железняк Г.М., Коваленко І.О., Локтєв В.В., Маймескул Ю.А., Петряєв О.Л., Ратич М.П., Саєнко Р.О., Садковський В.Р., Філатов В.С., Ярін І.О., Яцков І.С., Макаров В.Ю.(надаємо довідки до скарги).
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, визначено:
Стаття 11. Умови залучення громадян до охоронної діяльності
1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пунктом 17 зазначено, Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651, визначає:
Пункт 3 Метою проведення Огляду є встановлення придатності особи до виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби) з особливими вимогами до стану її психічного здоров’я.
Пункт 11 Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом.
Скаржник не має сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такі довідки. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови), ні Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (надалі - Закон) не передбачено обв’язку отримання саме сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов та Закону.
У скаржника наявні охоронники які мають Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин: Бабенко О.В., Балжі В.І., Данилов С.Г., Железняк Г.М., Коваленко І.О., Локтєв В.В., Маймескул Ю.А., Петряєв О.Л., Ратич М.П., Саєнко Р.О., Садковський В.Р., Філатов В.С., Ярін І.О., Яцков І.С., Макаров В.Ю.(надаємо довідки до скарги).
×
-
Назва доказу:
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651
-
Повʼязаний документ:
ПОРЯДОК проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.docx
-
-
Назва доказу:
Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин
-
Повʼязаний документ:
Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.PDF
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.PDF
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вважаємо, що вимога надання сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, які будуть залучені до охорони об’єкта замовника необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та наявність такої вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси. Вимога про надання вищевказаних сертифікатів розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказані сертифікати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині