-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
дизельне пальне код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта та дистилята
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2025 11:39 - 01.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
579d7498f8484c43bb23dcdb2e84e07c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-005005-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_18_01_2025_на умови ТД Замовника_ВО Криничанської селищної ради.pdf 18.01.2025 18:33
- Скриншот карти google з замірами радіуса БІЛЬШЕ 10 км від АЗС до місця розташування Замовника.PNG 18.01.2025 18:33
- Договір 702.pdf 18.01.2025 18:33
- ДП_Прайм_Талони 10.jpg 18.01.2025 18:33
- Скарга_18_01_2025_на умови ТД Замовника_ UA-2025-01-14-013873-a.docx 18.01.2025 18:33
- sign.p7s 18.01.2025 18:34
- рішення від 21.01.2025 №862.pdf 21.01.2025 17:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2025 №1295.pdf 29.01.2025 14:09
- рішення від 28.01.2025 №1295.pdf 30.01.2025 12:50
- пояснення.pdf 22.01.2025 08:59
- Тендерна документація зі змінами.docx 22.01.2025 08:59
- Додаток № 1 Перелік для учасника.docx 22.01.2025 08:59
- перелік змін.docx 22.01.2025 08:59
- 1. Пояснення на виконання рішення АМКУ.docx 22.01.2025 08:59
- Додаток 3 до тендерної документації (Проект Договору ) 2025.docx 22.01.2025 08:59
- Додаток №2 Перелік для переможця.docx 22.01.2025 08:59
- протокол 44 від 30.01.2025 001.jpg 30.01.2025 13:57
- Тендерна документація зі змінами.docx 30.01.2025 13:57
- перелік змін.docx 30.01.2025 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2025 20:35
Дата розгляду скарги:
28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 12:51
Дата виконання рішення Замовником:
30.01.2025 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано в повному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
210b487d5f81463c86eab70d62ac8dee
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які забезпечує наявність АЗС в радіусі САМЕ не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В п. 4 та п. 4.1.. Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які забезпечує наявність АЗС в радіусі САМЕ не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради:
«4. Для забезпечення економії паливно-мастильних матеріалів, придбаних за бюджетні кошти, та недопущення нераціональних витрат бюджетних коштів, Учасник забезпечує наявність АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.
Вимоги до учасника: *
4.1. Учасник у складі пропозиції надає Довідку довільної форми, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, - що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження (місце розташування) Замовника на території Криничаської селищної ради: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, селище Кринички, вулиця Нагірна будинок 2.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно учасники, які мають АЗС, що знаходиться в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі Прайм (Prime) за адресами:
АЗС Prime: Дніпропетровська обл., с. Преображенка, автодорога Дніпро-Кривий Ріг (10км від посту Поліції) – радіус 18,11 км від АЗС до місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, селище Кринички, вулиця Нагірна будинок 2.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Отже, АЗС, яку пропонує Скаржник Замовнику – знаходиться в радіусі БІЛЬШЕ ніж 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині наявності АЗС в радіусі, чітко визначеного замовником, який повинен становити не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі від розташування Замовника, оскільки виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться в радіусі більшому, ніж 10 км, а саме в радіусі 18,11 км та має юридичну адресу: Дніпропетровська обл., с. Преображенка, автодорога Дніпро-Кривий Ріг (10км від посту Поліції).
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС, а саме: не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника (наявності АЗС, при цьому з обмеженим місцерозташуванням), що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: дизельне пальне код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта та дистилята
Автозаправна станція (АЗС) - комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) (далі - АЗС).
Тобто, АЗС є об’єктом матеріального права, а отже матеріально-технічною базою (далі - МТБ). Встановлення вимоги до учасників в частині наявності МТБ до учасників суперечать п. 29 Особливостей, а також ст.ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині показника радіусу або збільшення такого показника:
- наявність не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Prime (Прайм, Parallel та Мотто) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
1.1. В п. 4 та п. 4.1.. Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які забезпечує наявність АЗС в радіусі САМЕ не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради:
«4. Для забезпечення економії паливно-мастильних матеріалів, придбаних за бюджетні кошти, та недопущення нераціональних витрат бюджетних коштів, Учасник забезпечує наявність АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.
Вимоги до учасника: *
4.1. Учасник у складі пропозиції надає Довідку довільної форми, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, - що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження (місце розташування) Замовника на території Криничаської селищної ради: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, селище Кринички, вулиця Нагірна будинок 2.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно учасники, які мають АЗС, що знаходиться в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі Прайм (Prime) за адресами:
АЗС Prime: Дніпропетровська обл., с. Преображенка, автодорога Дніпро-Кривий Ріг (10км від посту Поліції) – радіус 18,11 км від АЗС до місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, селище Кринички, вулиця Нагірна будинок 2.
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Отже, АЗС, яку пропонує Скаржник Замовнику – знаходиться в радіусі БІЛЬШЕ ніж 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині наявності АЗС в радіусі, чітко визначеного замовником, який повинен становити не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі від розташування Замовника, оскільки виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться в радіусі більшому, ніж 10 км, а саме в радіусі 18,11 км та має юридичну адресу: Дніпропетровська обл., с. Преображенка, автодорога Дніпро-Кривий Ріг (10км від посту Поліції).
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС, а саме: не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника (наявності АЗС, при цьому з обмеженим місцерозташуванням), що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: дизельне пальне код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта та дистилята
Автозаправна станція (АЗС) - комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) (далі - АЗС).
Тобто, АЗС є об’єктом матеріального права, а отже матеріально-технічною базою (далі - МТБ). Встановлення вимоги до учасників в частині наявності МТБ до учасників суперечать п. 29 Особливостей, а також ст.ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині показника радіусу або збільшення такого показника:
- наявність не менше однієї АЗС в радіусі не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Prime (Прайм, Parallel та Мотто) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
ДП_Прайм_Талони 10.jpg
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702.pdf
-
-
Назва доказу:
Скриншот зображення 1 АЗС в радіусі БІЛЬШЕ ніж 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради, а саме АЗС Скаржника знаходиться в радіусі 18,11 км
-
Повʼязаний документ:
Скриншот карти google з замірами радіуса БІЛЬШЕ 10 км від АЗС до місця розташування Замовника.PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом дизельне пальне код ДК 021:2015:09130000-9 Нафта та дистилята, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-14-005005-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які забезпечує наявність АЗС в радіусі САМЕ не більше 10 км від місця розташування Замовника на території Криничанської селищної ради.