-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів)
Торги не відбулися
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2025 11:09 - 28.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
7e7deeceda3944aeaee2ee042d13695a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-004024-a.a2
Назва:
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 - Стандарт_EN_840-2.pdf 06.02.2025 14:11
- Скарга UA-2025-01-14-004024-a.pdf 06.02.2025 14:11
- Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf 06.02.2025 14:11
- 2 скарга UA-2025-01-14-004024-a.docx 06.02.2025 14:11
- sign.p7s 06.02.2025 14:20
- доповнення до скарги 75 тис.pdf 14.02.2025 09:37
- доповнення до скарги 75 тис..docx 14.02.2025 09:37
- Рішення від 10.02.2025 № 1917.pdf 10.02.2025 15:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2025 № 2351.pdf 18.02.2025 10:57
- Рішення від 17.02.2025 № 2351.pdf 19.02.2025 13:16
- Пояснення по суті скарги ТОВ РЕНТОК ГРУП.pdf 12.02.2025 19:07
- Паспорт + Переклад SULO 1100л Плоска кришка Додаток 7.pdf 12.02.2025 19:07
- сертифікат матеріалу Додаток 4.pdf 12.02.2025 19:07
- фото 1100 Додаток 5.pdf 12.02.2025 19:07
- Фото 1100л Лід ін Лід зелений Додаток 10.pdf 12.02.2025 19:07
- Пояснення по суті скарги ТОВ РЕНТОК ГРУП.docx 12.02.2025 19:07
- Сертифікат EN 840-2 1100л плоска кришка з перекладом Додаток 8.pdf 12.02.2025 19:07
- Пердставницькі повноваження від виробника Додаток 9.pdf 12.02.2025 19:07
- паспорт 1100 (1) Додаток 2.pdf 12.02.2025 19:07
- КП_Склад Сервіс_Контейнер 1100 ПК в КР для ТПВ КП РЖКП №1 2025р Додаток 6.pdf 12.02.2025 19:07
- сертифікат відповідності EN 840-2 1100л Додаток 3.pdf 12.02.2025 19:07
- КП_10.02.2025 - 10шт Додаток 1.pdf 12.02.2025 19:07
- Відповідь на запит контейнери ТОВ СКЛАД СЕРВІС КИЇВ Додаток 6.pdf 12.02.2025 19:07
- Інформація з відкритих джерел щодо участі ТзОВ «Ренток Груп» у закупівлях.(09.11.2022р.) Додаток 11.pdf 12.02.2025 19:07
- Протокол.pdf 26.02.2025 08:48
- Протокол.pdf 27.02.2025 10:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2025 14:57
Дата розгляду скарги:
17.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2025 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2025 13:17
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2025 10:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2025 № 2351- р/пк-пз було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f25c16c13b48460999189fd614feace9
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №1
1) В Додатку 2 тендерної документації встановлено, що:
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
14 січня 2025 року Замовником – РЕМОНТНЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 1 було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) та опубліковано тендерну документацію на закупівлю товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) (Затверджено Протокольне РІШЕННЯ від 14 січня 2025 року № 6 Уповноваженої особи Скоклюк А.М).
17 січня 2025 року ТОВ «РЕНТОК ГРУП» було подано скаргу щодо наявності дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Рішенням №1296-р/пк-пз від 28.01.2025 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було задоволено в повному обсязі скаргу ТОВ «РЕНТОК ГРУП».
05 лютого 2025 року Замовник вніс зміни до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) (Затверджено Протокольне РІШЕННЯ від 14 січня 2025 року № 6 Уповноваженої особи Скоклюк А.М).
Проте, Замовник не виконав рішення №1296-р/пк-пз від 28.01.2025 року та не виправив допущені дискримінаційні порушення в тендерній документації.
Очікувана вартість – 75 000,00 UAH з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій призначена на 10 лютого 2025 р.
Скаржник – ТОВ «РЕНТОК ГРУП» повідомляє, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, умови, що обмежують конкуренцію, та вимоги, що порушують чинне законодавство України.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює участь ТОВ «РЕНТОК ГРУП» в даній процедурі закупівлі.
Скаржник не погоджується із нижче вказаними вимогами тендерної документації та вважає їх дискримінаційними, такими, що обмежують конкуренцію та порушують чинне законодавство України:
ВИМОГА №1
1) В Додатку 2 тендерної документації встановлено, що:
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера.
Вимога «Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера» має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником EN 840-2, ДСТУ 8476:2015
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера. Стандартом не зазначено, що Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 2 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
17 січня 2025 року ТОВ «РЕНТОК ГРУП» було подано скаргу щодо наявності дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Рішенням №1296-р/пк-пз від 28.01.2025 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було задоволено в повному обсязі скаргу ТОВ «РЕНТОК ГРУП».
05 лютого 2025 року Замовник вніс зміни до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 — 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів 1100 літрів) (Затверджено Протокольне РІШЕННЯ від 14 січня 2025 року № 6 Уповноваженої особи Скоклюк А.М).
Проте, Замовник не виконав рішення №1296-р/пк-пз від 28.01.2025 року та не виправив допущені дискримінаційні порушення в тендерній документації.
Очікувана вартість – 75 000,00 UAH з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій призначена на 10 лютого 2025 р.
Скаржник – ТОВ «РЕНТОК ГРУП» повідомляє, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, умови, що обмежують конкуренцію, та вимоги, що порушують чинне законодавство України.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює участь ТОВ «РЕНТОК ГРУП» в даній процедурі закупівлі.
Скаржник не погоджується із нижче вказаними вимогами тендерної документації та вважає їх дискримінаційними, такими, що обмежують конкуренцію та порушують чинне законодавство України:
ВИМОГА №1
1) В Додатку 2 тендерної документації встановлено, що:
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера.
Вимога «Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера» має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником EN 840-2, ДСТУ 8476:2015
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера. Стандартом не зазначено, що Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин які відкриваються на всю ширину контейнера.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 2 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 - Стандарт_EN_840-2.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 - Стандарт_EN_840-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації та видалити текст: "які відкриваються на всю ширину контейнера".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
9c89d1965b1546dc9898bff80161d4f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-14-004024-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf 17.01.2025 15:46
- Скарга.pdf 17.01.2025 15:46
- Додаток 2 - Стандарт_EN_840-2.pdf 17.01.2025 15:46
- скарга UA-2025-01-14-004024-a.docx 17.01.2025 15:46
- sign.p7s 17.01.2025 15:48
- рішення від 21.01.2025 №863.pdf 21.01.2025 17:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2025 №1296.pdf 29.01.2025 14:06
- рішеннч від 28.01.2025 №1296.pdf 30.01.2025 12:48
- Пояснення по суті скарги ТзОВ Ренток груп.pdf 23.01.2025 16:14
- Пояснення по суті скарги ТзОВ Ренток груп.doc 23.01.2025 16:49
- Протокол.pdf 05.02.2025 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 16:34
Дата розгляду скарги:
28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 12:49
Дата виконання рішення Замовником:
05.02.2025 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.01.2025№ 1296-р/пк-пз було внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2703f4bfbd2b4ff59d1df4f9e946ebf8
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №1
1) В Додатку 2 тендерної документації встановлено, що:
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №1
1) В Додатку 2 тендерної документації встановлено, що:
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки;
Вимога «Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки» має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником EN 840-2, ДСТУ 8476:2015
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки Стандартом не зазначено, що Кришка контейнера складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 2 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 2 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
1) В Додатку 2 тендерної документації встановлено, що:
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки;
Вимога «Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки» має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником EN 840-2, ДСТУ 8476:2015
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки Стандартом не зазначено, що Кришка контейнера складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 2 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Кришка контейнера – пластикова плоска, яка складається з двох частин, які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 2 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 - Стандарт_EN_840-2.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 - Стандарт_EN_840-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - ДСТУ 8476-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити текст: , які з'єднується за допомогою пластикових шарнірів та металевої трубки, яка вставляється в шарніри та іде на всю довжину кришки