• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: "Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)"

термін виконання робіт протягом 16 місяців, але не пізніше 31.12.2026р.

Торги не відбулися

3 648 001.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 240.01 UAH
Період оскарження: 14.01.2025 10:23 - 28.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2025-01-14-002387-a

Номер: bbe86306f7ca456f85281e521b120413
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-14-002387-a.c1
Назва: Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2025-01-14-002387-a
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2025 17:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.03.2025 17:04
Автор: ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", Юрій Рубан +380983163767, +380978169537 marinarabota1@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0c21fb4d4cf449d69bce81647f312335
Заголовок пункту скарги: Замовником прийнято протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Підставою для подання скарги є прийняття рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися після оцінки тендерних пропозицій, якими порушено вимоги ч. 1 та ч. 5 ст. 5 т Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, Замовником прийнято протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" (ЄДРПОУ 35829997), що знайшло своє відображення у наступному.
Протоколом № 62 від 18.02.2025 (далі – оскаржуване рішення) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" (ЄДРПОУ 35829997) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
В додатку № 1 до оскаржуваного рішення Замовник, посилаючись на розділ ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» (далі – Інструкція), а саме на пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зазначає наступне.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок вартості послуг інженера-консультанта за предметом закупівлі, зазначений у формі пропозиції Додатку 1, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
- згоду на відповідні умови цієї тендерної документації, зазначену у формі пропозиції Додатку 1, зокрема згоду з проєктом договору (Додаток 2).
На думку Замовника, всупереч зазначеним вище вимогам Інструкції, «учасником надано документи з невідповідностями» (дослівно процитовано з оскаржуваного рішення).
Однак, відповідно до абз. 1,2 п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник сам кваліфікував документи, подані ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", як документи з невідповідностями.
З огляду на зазначене останній мав розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, попри вимоги п. 43 Особливостей, Замовником було винесено рішення про відхилення тендерної документації ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку".

Надалі в п. 2 Додатку № 1 до оскаржуваного рішення Замовник зазначає, що ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" не надано копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообовʼязкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівників.
Однак зазначене не відповідає дійсності.
В складі тендерної пропозиції Учасником було надано, серед іншого, документ під назвою 3.1.5. «Довідка страховий стаж».
В даному документі міститься довідка від 30.01.2025 № 7910 8192 9439 0927 з даними про трудовий та страховий стаж Рубана Юрія Яковича та довідка від 30.01.2025 № 3000 4109 0565 2027 з даними про трудовий та страховий стаж Нарбут Олександра Романовича.
Отже, учасником було надано відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообовʼязкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівників ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", які будуть задіяні у виконанні договору.
Відтак, відхилення тендерної пропозиції Учасника з цієї підстави також є протиправним.
Отже, аналізуючи вищезазначене вважаємо, що в діях Замовника є ознаки необ’єктивного та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є грубим порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та безумовною підставою скасування оскаржуваного рішення.
Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення від 18.02.2025 № 62 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" у закупівлі UA-2025-01-14-002387-a.

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)