• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення оцінки арештованого майна

Завершена

51 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 520.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2018 16:00 - 27.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення щодо визначення переможцем

Номер: d07c266d69eb4e0fa8694bff4bae6e1c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-09-000706-c.c2
Назва: Вимога щодо скасування рішення щодо визначення переможцем
Вимога:
Замовник: Головне територіальне управління юстиції у Житомирській області ЄДРПОУ: 34900660 Місцезнаходження:10014, м. Житомир, Майдан Соборний, 1 тел. (0412) 47 39 12 Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» код за ЄДРПОУ 39403451, місцезнаходження: 01030, Україна м. Київ, вул. Івана Франка, 40-Б, офіс 107 тел. (067) 279 89 31 Щодо незаконного обрання переможця закупівлі Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне територіальне управління юстиції у Житомирській області було проведено закупівлю ID UA-2018-08-09-000706-c на закупівлю Послуг з проведення оцінки арештованого майна (ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва). Відповідно до протоколу № 168 засідання тендерного комітету Головного територіального управління юстиції у Житомирській області взяли участь 5 учасників: - ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ"; - ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"; - ПП "АВЕРТІ"; - ФОП ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА; - ТОВ Консалтингова фірма "Острів". За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ". Вважаємо, що вказане рішення прийнято з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Обґрунтування незаконного визначення переможця обумовлена наступним: Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ", зазначаємо, що вона не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: 1. Відповідно до вимог Додатку 2 Учасник повинен надати «Сертифікату суб’єкта оціночної діяльності – суб’єкта господарювання – документ, що засвідчує право суб’єкта оціночної діяльності на внесення його до Державного реєстру суб’єктів оціночної діяльності, які здійснюють оціночну діяльність у формі практичної діяльності з оцінки майна та які визнані суб’єктами оціночної діяльності за напрямами оцінки майна, що в ньому зазначені». Учасником ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» надано Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності – суб’єкта господарювання дійсний до 18.09.2018 р., відповідно до тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2018. Отже наданий сертифікат не відповідає умовам тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір на надання аналогічних послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням предмету договору, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон)». Учасником ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» надано Довідку щодо виконання аналогічних договорів без зазначення предметів договорів, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до вимог п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «Копія виписки (витягу) з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або довідки (відомості) з єдиного державного реєстру підприємств та організацій (ЄДРПОУ)». Учасником ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» надано Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувать (НЕ КОПІЮ ТА НЕ ЗАВІРЕНУ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ), що не відповідає умовам тендерної документації. 4. Учасником ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» надано скан-копії договорів з КП виконавчого органу Київської міської ради «Київське інвестиційне агентство»; ПАТ «РОДОВІД БАНК»; ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ПРАВОВЕСТ» та ФО Лантух Лариса Іванівна без номерів договорів, дат укладання договорів та підписів обох сторін. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника з документами, що не відповідають умовам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. У зв’язку з незаконним обранням переможця закупівлі, пропозиція Заявника не розглядалася, чим були порушені права скаржника бути обраним в якості переможця. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ОЦІНОЧНА ФІРМА "ДЕ ВІЗУ" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне. 1. Замовником не встановлювалися строки дійсності сертифікату суб’єкта оціночної діяльності – суб’єкта господарювання. Відповідно до Наказу Фонду Державного Майна України 14.03.2002 № 479 та Положення про видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності сертифікат який оновлюється, видається в останній день дійсності попереднього, терміном на три роки. ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» (далі - Учасник) сформувала та подала пакет документів на оновлення сертифікату СОД 01.08.2018 р. та отримала погодження від ФДМ на відсутність зауважень. 18.09.2018 Учасником буде отримано новий сертифікат згідно Положення Фонду державного майна України. У разі, якщо ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» не надасть новий сертифікат, договір про надання послуг між Учасником та Замовником не буде укладено. 2. У заголовку таблиці, яку Учасник представив, як довідку про надання аналогічних договорів є графа «Перелік об’єктів, що оцінювалися за договором», в ній вказано перелік земельних ділянок, які Учасник оцінював у замовників з якими були заключені аналогічні договори, також дати заключення договорів та контактні особи. Учасником ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» надано Довідку у довільній формі щодо виконання аналогічних договорів із зазначенням предметів договорів, назвою підприємств замовників та їх керівниками. 3. Учасник ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" помиляється, коли пише, що Замовником вимагалася завірена копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань – необхідно було надати або копію виписки, або копію витягу. Учасник надав електронний витяг. Згідно з НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 10.06.2016 № 1657/5, «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» впроваджено програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що забезпечуватиме формування та друк запитів на отримання відомостей з цього реєстру. Запит та видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюється через сайт Міністерства юстиції України шляхом отримання витягу в електронній формі. Подібний Витяг не підлягає звіренню підписом та печаткою підприємства, а є офіційними даними, які присутні в Єдиному державному реєстрі. 4. Згідно до вимог п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір на надання аналогічних послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням предмету договору, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Учасником ТОВ «ОЦІНОЧНА ФІРМА «ДЕ ВІЗУ» надано Довідку, щодо виконання аналогічних договорів із зазначенням предметів договорів, назвою підприємств замовників та їх керівників. Надання скан-копій договорів не є обов’язковою умовою тендерної пропозиції та є додатковими документами, які були надані Учасником за власним бажанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Доброго дня!

Номер: c4b3b75e46a245b8af1e8c9b9a568cac
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-09-000706-c.c1
Назва: Доброго дня!
Вимога:
По-перше, відповідно до тендерної документації, наданої Замовником, предметом закупівлі є надання послуг, а саме: Послуги з проведення оцінки арештованого майна (ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), сума закупівлі складає – 51 300,00 грн. з ПДВ та вказано, що це є відкриті торги. На підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) розроблено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р., де вказано, що порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Тобто, дана закупівля повинна бути допороговою. По-друге, в пункті 3 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації зазначено надати «Гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо відсутності до виконавця претензій та судових позовів з боку контрагентів виконавця.». Просимо конкретизувати, ким саме повинен бути наданий даний лист. По-третє, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону (таблиця 4 Додатку 2). В таблиці 4 Додатку 2 тендерної документації вказано, що Переможець повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої статті та частини другої 17 Закону. Просимо, конкретизувати по яким саме пунктам необхідно надавати підтверджуючі документи щодо відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне. По-перше, запланована річна сума за кодом (ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) перевищує 200 тис. грн., а відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник діє в межах чинного законодавства і не може в даній ситуації користуватись Порядком здійснення допорогових закупівель затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р. По-друге, гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо відсутності до виконавця претензій та судових позовів з боку контрагентів виконавця надається Учасником торгів у довільній формі, але відповідальність за достовірність даних у цьому листі також несе Учасник. По-третє, Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Статус вимоги: Задоволено