-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
надання послуг, категорія замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, місцезнаходження Замовника - вул. Тритузна, 168, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51914
Завершена
255 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 550.60 UAH
мін. крок: 1% або 2 550.60 UAH
Період оскарження:
13.01.2025 22:51 - 20.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
90321d3e70b24c8da72b16bfcb668d7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-014318-a.c1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf 16.01.2025 19:48
- Скарга UA-2025-01-13-014318-a.docx 16.01.2025 19:48
- Скарга UA-2025-01-13-014318-a.pdf 16.01.2025 19:48
- 5. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf 16.01.2025 19:49
- 1. Наказ МВС № 375 від 18.04.2013 року Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування.pdf 16.01.2025 19:49
- 2. Наказ МВС № 1080 від 23.12.2019 року Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів.pdf 16.01.2025 19:49
- sign.p7s 16.01.2025 19:50
- Рішення від 20.01.2025 № 783.pdf 20.01.2025 12:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 № 1195.pdf 27.01.2025 18:24
- Рішення від 27.01.2025 № 1195.pdf 29.01.2025 12:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 12:11
Дата розгляду скарги:
27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 12:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2025 12:31
Дата виконання рішення Замовником:
18.02.2025 23:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
,Уповноваженою особою 18.02.2025 року (протокол 11) прийнято рішення виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1195-р/пк-пз від 27.01.2025 шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7ef1a2b40e934f59b63403c418ec273b
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.п. 1.2 п.1 Додатку 1 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», як суб’єкт охоронної діяльності керується затвердженим Наказом МВС України № 375 від 18.04.2013р.
Відповідно до пп. 3. п. ІІІ «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0746-13#n13 ) передбачено:
«3.3. На транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору», проте, у супереч чинним нормативно правовим актам, Замовник встановлює вимогу щодо наявності автомобільних транспортів обладнаних світлогучномовними приладами синього кольору.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника, оскільки, Світлові сигнали пристрої синього кольору використовує тільки Управління поліції охорони.
Відповідно наказу № 1080 від 23.12.2019р. Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на транспортних засобах (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0085-20#n16 ).
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», як суб’єкт охоронної діяльності керується затвердженим Наказом МВС України № 375 від 18.04.2013р.
Відповідно до пп. 3. п. ІІІ «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0746-13#n13 ) передбачено:
«3.3. На транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору», проте, у супереч чинним нормативно правовим актам, Замовник встановлює вимогу щодо наявності автомобільних транспортів обладнаних світлогучномовними приладами синього кольору.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника, оскільки, Світлові сигнали пристрої синього кольору використовує тільки Управління поліції охорони.
Відповідно наказу № 1080 від 23.12.2019р. Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на транспортних засобах (посилання на наказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0085-20#n16 ).
×
-
Назва доказу:
Скан-копію Наказу МВС № 1080 від 23.12.2019 року Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на транспортних засобах.
-
Повʼязаний документ:
2. Наказ МВС № 1080 від 23.12.2019 року Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копію Наказу МВС № 375 від 18.04.2013 року Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами
-
Повʼязаний документ:
1. Наказ МВС № 375 від 18.04.2013 року Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ec9f5b7b6ec9419f9430797a3aa29283
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до ч.7 п.4 Додатку 3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.»
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не встановлено обов’язку до надавачів охоронних послуг проводити сертифікацію відповідності до ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) «Управління якістю. Настанови щодо програм якості» стосовно надання послуг з діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки».
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно дiяльностi у сферi охорони громадського порядку та безпеки ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.»
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не встановлено обов’язку до надавачів охоронних послуг проводити сертифікацію відповідності до ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) «Управління якістю. Настанови щодо програм якості» стосовно надання послуг з діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки».
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно дiяльностi у сферi охорони громадського порядку та безпеки ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств
×
-
Назва доказу:
Скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
4. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
5. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.