-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)
Закупівля здійснюється по заявкам протягом 2025 року. Технічні і якісні характеристики наведені у Додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
151 510.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 757.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 757.55 UAH
Період оскарження:
13.01.2025 17:54 - 07.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Номер:
cee4086f4f9a4839be8c95c965164e07
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-013205-a.b1
Назва:
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ UA-2025-01-13-013205-a.pdf 17.01.2025 18:24
- 3. Договори оренди обладнання та приміщень.pdf 17.01.2025 18:24
- 6. Документи щодо кваліфікації працівників.pdf 17.01.2025 18:24
- 1. Документи щодо кваліфікації працівників.pdf 17.01.2025 18:24
- Скарга в АМКУ UA-2025-01-13-013205-a.doc 17.01.2025 18:24
- 5. Ліцензійні умови.pdf 17.01.2025 18:24
- 7. Декларація відповідності МТБ з ОП.pdf 17.01.2025 18:24
- 4. Договори оренди обладнання та приміщень.pdf 17.01.2025 18:24
- 8. Сертифікати відповідності та регламент робіт з вогнезахисту.pdf 17.01.2025 18:24
- 2. Документи керівника робіт.pdf 17.01.2025 18:24
- sign.p7s 17.01.2025 18:27
- рішення від 21.01.2025 № 836.pdf 21.01.2025 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.205 № 1280.pdf 29.01.2025 10:35
- рішення від 28.01.205 № 1280.pdf 30.01.2025 17:39
- 23.01.2025 Відповідь на скаргу.pdf 23.01.2025 16:35
- 23.01.2025 Відповідь на скаргу.docx 23.01.2025 16:36
- 1 Додаток 2 Технічні та якісні вимоги (Дерев'яні декорації).docx 23.01.2025 16:36
- 2 Постанова КМУ від 23.11.2016 №852.pdf 23.01.2025 16:37
- 3 Договір оренди обладнання.pdf 23.01.2025 16:37
- 4 НПАОП 0.00-7.11-12.doc 23.01.2025 16:37
- 5Наказ МОЗ України від 21.05.2007 № 246.pdf 23.01.2025 16:38
- 6 Постанова КМУ від 01.08.1992 № 442.pdf 23.01.2025 16:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 18:28
Дата розгляду скарги:
28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 17:41
Дата виконання рішення Замовником:
05.02.2025 19:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України №1280-р/пк-пз від 28.01.2025 року щодо скарги ТОВ «ВБ СТРАЖ» (ЄДРПОУ 43046609) від 17 січня 2025 року № UA-2025-01-13-013205-a.b1 з метою усунення порушень Замовник вніс Протоколом №17 від 05.02.2025 р. зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій) (оголошення UA-2025-01-13-013205-a) та оприлюднив ії у елетронній системі закупель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fdf3502074cc44399cd622314d074d52
Заголовок пункту скарги:
Щодо наявності не менше 3-х виконавців робіт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо наявності не менше 3-х виконавців робіт малярів (штукатурів) є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Предметом даної процедури закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі, здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 29 та 30 Ліцензійних умов встановлено такі кадрові вимоги до ліцензіатів:
«29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.».
Тобто, для надання послуг, які є предметом закупівлі, передбачена наявність тільки керівника робіт та не менше двох виконавців робіт.
Таким чином, вимога щодо наявності не менше трьох виконавців робіт є надмірною та такою, що не відповідає нормам Ліцензійних умов.
Ми маємо наступних працівників:
- керівника робіт Науменка Віталія Анатолійовича, який закінчив Академію пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Міністерства надзвичайних ситуацій України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Пожежна безпека» та здобув кваліфікацію спеціаліста пожежної безпеки та має стаж роботи, який відповідає Ліцензійним умовам;
- маляра Максимовича Вячеслава Момировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення маляра;
- штукатура Фурсу Сергія Володимировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення штукатура.
Таким чином, ми маємо достатньо працівників для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що Замовник встановив надмірну вимогу щодо кількості виконавців робіт.
Як доказ надаємо диплом спеціаліста серії ЕР № 43544111 Науменка Віталія Анатолійовича, витяг з протоколу № 566/7 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 566/7-1-2022 Максимовича Вячеслава Момировича, витяг з протоколу № 566/19 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 56/19-1-2022 Фурси Сергія Володимировича.
Предметом даної процедури закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі, здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 29 та 30 Ліцензійних умов встановлено такі кадрові вимоги до ліцензіатів:
«29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.».
Тобто, для надання послуг, які є предметом закупівлі, передбачена наявність тільки керівника робіт та не менше двох виконавців робіт.
Таким чином, вимога щодо наявності не менше трьох виконавців робіт є надмірною та такою, що не відповідає нормам Ліцензійних умов.
Ми маємо наступних працівників:
- керівника робіт Науменка Віталія Анатолійовича, який закінчив Академію пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Міністерства надзвичайних ситуацій України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Пожежна безпека» та здобув кваліфікацію спеціаліста пожежної безпеки та має стаж роботи, який відповідає Ліцензійним умовам;
- маляра Максимовича Вячеслава Момировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення маляра;
- штукатура Фурсу Сергія Володимировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення штукатура.
Таким чином, ми маємо достатньо працівників для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що Замовник встановив надмірну вимогу щодо кількості виконавців робіт.
Як доказ надаємо диплом спеціаліста серії ЕР № 43544111 Науменка Віталія Анатолійовича, витяг з протоколу № 566/7 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 566/7-1-2022 Максимовича Вячеслава Момировича, витяг з протоколу № 566/19 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 56/19-1-2022 Фурси Сергія Володимировича.
×
-
Назва доказу:
1. Документи щодо кваліфікації працівників
-
Повʼязаний документ:
1. Документи щодо кваліфікації працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести дану вимогу у відповідності до норм чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
661a29e7f8dd48b5a3e646cbc36965f5
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання психофізіологічної експертизи та посвідчення та протоколу про проходження навчання з охорони праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання чинного висновку психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті, верхолазні роботи) та посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці: Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12) є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Предметом даної закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 29 Ліцензійних умов встановлено такі кадрові вимоги до ліцензіатів:
«29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.».
Додатково повідомляємо, що Ліцензійні умови не передбачають отримання додаткових знань, навчань та документів у вигляді чинного висновку психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті, верхолазні роботи) та посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці: Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
У нас є керівник робіт Науменко Віталій Анатолійович, який закінчив Академію пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Міністерства надзвичайних ситуацій України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Пожежна безпека» та здобув кваліфікацію спеціаліста пожежної безпеки та має стаж роботи, який відповідає Ліцензійним умовам.
Як доказ надаємо диплом спеціаліста серії ЕР № 43544111 Науменка Віталія Анатолійовича та витяг з трудової книжки серії АО № 029602 Науменка Віталія Анатолійовича.
Предметом даної закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 29 Ліцензійних умов встановлено такі кадрові вимоги до ліцензіатів:
«29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.».
Додатково повідомляємо, що Ліцензійні умови не передбачають отримання додаткових знань, навчань та документів у вигляді чинного висновку психофізіологічної експертизи про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті, верхолазні роботи) та посвідчення та протокол про проходження навчання з охорони праці: Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
У нас є керівник робіт Науменко Віталій Анатолійович, який закінчив Академію пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Міністерства надзвичайних ситуацій України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Пожежна безпека» та здобув кваліфікацію спеціаліста пожежної безпеки та має стаж роботи, який відповідає Ліцензійним умовам.
Як доказ надаємо диплом спеціаліста серії ЕР № 43544111 Науменка Віталія Анатолійовича та витяг з трудової книжки серії АО № 029602 Науменка Віталія Анатолійовича.
×
-
Назва доказу:
2. Документи керівника робіт
-
Повʼязаний документ:
2. Документи керівника робіт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести дану вимогу у відповідності до норм чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d2f97923a6a94ea3aabbc6944599f33c
Заголовок пункту скарги:
щодо надання оригіналу листа – підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання оригіналу листа – підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною з огляду на наступне.
Ми маємо необхідне обладнання на підставі договору оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року, укладений між фізичною особою – підприємцем в особі Шептухи Максима Миколайовича та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» та офісне приміщення 20 кв. м. та складське приміщення 120,0 кв. м, які знаходяться за адресою: м. Одеса, вул. Літакова, 41А та орендуються на підставі договору оренди № 01 від 03.01.2025 року, який укладений між фізичною особою – підприємцем Зубрицьким Сергієм Олександровичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ».
Крім того зазначаємо, що Шептуха Максим Миколайович та Зубрицький Сергій Олександрович відмовилися надавати нам листи – підтвердження щодо не заперечення використання їх обладнання та приміщень.
Відповідно до Господарського кодексу України договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Ми не вправі вимагати від орендодавців листи - підтвердження, як і обов’язку у них їх нам надавати.
Участь в закупівлі зможуть прийняти ті Учасники, яким на власний розсуд, волю і бажання орендодавці нададуть такі листи - підтвердження, що є дискримінаційним для Учасників, в тому числі і для нас.
Таким чином, ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки залежимо від третіх осіб, які відмовляються нам надавати листи – підтвердження щодо не заперечення використання обладнання та приміщень.
Як доказ надаємо договір оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року та договір оренди № 01 від 03.01.2025 року.
Ми маємо необхідне обладнання на підставі договору оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року, укладений між фізичною особою – підприємцем в особі Шептухи Максима Миколайовича та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» та офісне приміщення 20 кв. м. та складське приміщення 120,0 кв. м, які знаходяться за адресою: м. Одеса, вул. Літакова, 41А та орендуються на підставі договору оренди № 01 від 03.01.2025 року, який укладений між фізичною особою – підприємцем Зубрицьким Сергієм Олександровичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ».
Крім того зазначаємо, що Шептуха Максим Миколайович та Зубрицький Сергій Олександрович відмовилися надавати нам листи – підтвердження щодо не заперечення використання їх обладнання та приміщень.
Відповідно до Господарського кодексу України договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Ми не вправі вимагати від орендодавців листи - підтвердження, як і обов’язку у них їх нам надавати.
Участь в закупівлі зможуть прийняти ті Учасники, яким на власний розсуд, волю і бажання орендодавці нададуть такі листи - підтвердження, що є дискримінаційним для Учасників, в тому числі і для нас.
Таким чином, ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки залежимо від третіх осіб, які відмовляються нам надавати листи – підтвердження щодо не заперечення використання обладнання та приміщень.
Як доказ надаємо договір оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року та договір оренди № 01 від 03.01.2025 року.
×
-
Назва доказу:
3. Договори оренди обладнання та приміщень
-
Повʼязаний документ:
3. Договори оренди обладнання та приміщень.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
6129f4af9015429ab0062a8e15450bcb
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання копію протоколу (акту) повірок/огляду на драбину(-ни)/стрем’янку(-ки), що будуть використані при наданні послуг.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для Учасника, дискримінаційною з огляду на наступне.
Предметом даної закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 31 Ліцензійних умов, ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів;
- ваг товарних для зважування до 100 кілограмів;
- приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр);
- приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль);
- обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування;
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Тобто, для надання послуг, які є предметом закупівлі, необхідне тільки наступне обладнання та матеріально – технічна база: виробниче та/або складське приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів; ваги товарні для зважування до 100 кілограмів; прилади для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); прилади для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль); обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування.
Ми маємо все необхідне обладнання та приміщення на підставі договору оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року та договору оренди № 01 від 03.01.2025 року.
Таким чином, ми маємо все необхідне обладнання та матеріально – технічну базу для надання послуг, які є предметом закупівлі, але не можемо прийняти участь в цій закупівлі, оскільки Замовник вимагає надати ще копію протоколу (акту) повірок/огляду на драбину(-ни)/стрем’янку(-ки), що будуть використані при наданні послуг.
Як доказ надаємо договір оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року та договір оренди № 01 від 03.01.2025 року.
Предметом даної закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 31 Ліцензійних умов, ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів;
- ваг товарних для зважування до 100 кілограмів;
- приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр);
- приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль);
- обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування;
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Тобто, для надання послуг, які є предметом закупівлі, необхідне тільки наступне обладнання та матеріально – технічна база: виробниче та/або складське приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів; ваги товарні для зважування до 100 кілограмів; прилади для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); прилади для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль); обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування.
Ми маємо все необхідне обладнання та приміщення на підставі договору оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року та договору оренди № 01 від 03.01.2025 року.
Таким чином, ми маємо все необхідне обладнання та матеріально – технічну базу для надання послуг, які є предметом закупівлі, але не можемо прийняти участь в цій закупівлі, оскільки Замовник вимагає надати ще копію протоколу (акту) повірок/огляду на драбину(-ни)/стрем’янку(-ки), що будуть використані при наданні послуг.
Як доказ надаємо договір оренди обладнання № 02/01-25 від 02.01.2025 року та договір оренди № 01 від 03.01.2025 року.
×
-
Назва доказу:
4. Договори оренди обладнання та приміщень
-
Повʼязаний документ:
4. Договори оренди обладнання та приміщень.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести дану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
9f14f7689f6a4896a09f03978908f1a0
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3.1 Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Для підтвердження відповідності технічному завданню учасник повинен надати документацію, перелік якої наведений у розділі 2 Технічних та якісних вимог до предмета закупівлі (Розділ 2 Додатку 2 до тендерної документації)».
Пунктом 2.5 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про наявність в Учасника відповідних технологій та гарантує, що послуги буде виконано вчасно та в повному обсязі з обов’язковим додаванням наступних документів:
- Чинний Сертифікат ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) – «Системи управління якістю. Вимоги» щодо штукатурних та малярних робіт, виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим НААУ. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації.
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги настанови щодо застосування», виданий акредитованим органом сертифікації на ім’я Учасника стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
-Чинний сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ДСТУ ISO 23932:2009, IDT) «Інжиринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт.
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 16732:2018 (ДСТУ ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт З додаванням звіту за результатами проходження аудиту.
- чинний Сертифікат на систему управління пожежною безпекою ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення», виданий органом сертифікації;
- чинний Сертифікат на систему управління пожежною безпекою ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданий органом сертифікації.»
Вимога щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Предметом даної закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови.
Пунктом 2.5 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про наявність в Учасника відповідних технологій та гарантує, що послуги буде виконано вчасно та в повному обсязі з обов’язковим додаванням наступних документів:
- Чинний Сертифікат ДСТУ EN ІSO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) – «Системи управління якістю. Вимоги» щодо штукатурних та малярних робіт, виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим НААУ. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації.
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги настанови щодо застосування», виданий акредитованим органом сертифікації на ім’я Учасника стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
-Чинний сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданий органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат SA 8000-2014 «Соціальна відповідальність», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт;
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ДСТУ ISO 23932:2009, IDT) «Інжиринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт.
- Чинний сертифікат ДСТУ ISO 16732:2018 (ДСТУ ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий на ім’я Учасника органом сертифікації стосовно виконання штукатурних та малярних робіт З додаванням звіту за результатами проходження аудиту.
- чинний Сертифікат на систему управління пожежною безпекою ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення», виданий органом сертифікації;
- чинний Сертифікат на систему управління пожежною безпекою ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданий органом сертифікації.»
Вимога щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Предметом даної закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення усіх вищенаведених сертифікатів.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови.
×
-
Назва доказу:
5. Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
5. Ліцензійні умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести дану вимогу тендерної документації у відповідності до норм чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
9603f4d671bd4800859391516ba46fe9
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання документів щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3.1 Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Для підтвердження відповідності технічному завданню учасник повинен надати документацію, перелік якої наведений у розділі 2 Технічних та якісних вимог до предмета закупівлі (Розділ 2 Додатку 2 до тендерної документації)».
Пунктом 2.9 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо малярів, інженера з пожежної безпеки. Такий документ повинен містити рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.».
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Предметом даної процедури закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі, здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 29 та 30 Ліцензійних умов встановлено такі кадрові вимоги до ліцензіатів:
«29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.».
Тобто, для надання послуг, які є предметом закупівлі, передбачена наявність тільки керівника робіт та не менше двох виконавців робіт.
Таким чином, вимога щодо наявності не менше трьох виконавців робіт є надмірною та такою, що не відповідає нормам Ліцензійних умов.
Ми маємо наступних працівників:
- керівника робіт Науменка Віталія Анатолійовича, який закінчив Академію пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Міністерства надзвичайних ситуацій України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Пожежна безпека» та здобув кваліфікацію спеціаліста пожежної безпеки та має стаж роботи, який відповідає Ліцензійним умовам;
- маляра Максимовича Вячеслава Момировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення маляра;
- штукатура Фурсу Сергія Володимировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення штукатура.
Таким чином, ми маємо достатньо працівників для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що Замовник встановив надмірну вимогу щодо кількості виконавців робіт.
Як доказ надаємо диплом спеціаліста серії ЕР № 43544111 Науменка Віталія Анатолійовича, витяг з протоколу № 566/7 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 566/7-1-2022 Максимовича Вячеслава Момировича, витяг з протоколу № 566/19 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 56/19-1-2022 Фурси Сергія Володимировича.
Пунктом 2.9 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо малярів, інженера з пожежної безпеки. Такий документ повинен містити рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.».
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Предметом даної процедури закупівлі є: «77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій і декорацій)».
Повідомляємо, що послуги, що передбачені предметом закупівлі, здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 29 та 30 Ліцензійних умов встановлено такі кадрові вимоги до ліцензіатів:
«29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.».
Тобто, для надання послуг, які є предметом закупівлі, передбачена наявність тільки керівника робіт та не менше двох виконавців робіт.
Таким чином, вимога щодо наявності не менше трьох виконавців робіт є надмірною та такою, що не відповідає нормам Ліцензійних умов.
Ми маємо наступних працівників:
- керівника робіт Науменка Віталія Анатолійовича, який закінчив Академію пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Міністерства надзвичайних ситуацій України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Пожежна безпека» та здобув кваліфікацію спеціаліста пожежної безпеки та має стаж роботи, який відповідає Ліцензійним умовам;
- маляра Максимовича Вячеслава Момировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення маляра;
- штукатура Фурсу Сергія Володимировича, який пройшов навчання в ТОВ «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» та отримав посвідчення штукатура.
Таким чином, ми маємо достатньо працівників для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що Замовник встановив надмірну вимогу щодо кількості виконавців робіт.
Як доказ надаємо диплом спеціаліста серії ЕР № 43544111 Науменка Віталія Анатолійовича, витяг з протоколу № 566/7 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 566/7-1-2022 Максимовича Вячеслава Момировича, витяг з протоколу № 566/19 засідання Державної кваліфікаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю «Навчально – виробничий центр «Професійна безпека» від 24.11.2022 року та посвідчення № 56/19-1-2022 Фурси Сергія Володимировича.
×
-
Назва доказу:
6. Документи щодо кваліфікації працівників
-
Повʼязаний документ:
6. Документи щодо кваліфікації працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести дану вимогу у відповідності до норм чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
c7e8d376a18c40dbb68c582860355a6a
Заголовок пункту скарги:
Щодо підтвердження можливості учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки на об’єктах
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3.1 Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Для підтвердження відповідності технічному завданню учасник повинен надати документацію, перелік якої наведений у розділі 2 Технічних та якісних вимог до предмета закупівлі (Розділ 2 Додатку 2 до тендерної документації)».
Пунктом 2.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання видану на ім’я Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м, цей документ повинен підтверджувати можливість учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки на об’єктах, де надаватимуться послуги за предметом цієї закупівлі, тому в такій декларації у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено про місце виконання робіт: Україна або Київська область.».
Вимога тендерної документації щодо підтвердження можливості учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки на об’єктах, де надаватимуться послуги за предметом цієї закупівлі, та зазначення в декларації у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено про місце виконання робіт: Україна або Київська область є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки визначений в Постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (надалі - Постанові 1107).
Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
В Додатку № 2 до Постанови 1107 міститься перелік видів робіт підвищеної небезпеки, а саме види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам Група Б:
1. Виколювання, звалення, розпилювання і обробка блоків природного каменю, переміщення і навантаження їх в транспортні засоби.
2. Промислово-геофізичні дослідження свердловин.
3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів.
5. Водолазні роботи.
6. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання.
7. Сейсморозвідка.
8. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.
9. Буксирувальні роботи всіх видів на морському та річковому транспорті.
10. Монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів.
11. Обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення.
12. Обслуговування лампових, обладнання лампової, апаратури аерогазового контролю і сейсмопрогнозу.
13. Експлуатація та ремонт водозбірних споруд.
14. Гранулювання доменного шлаку.
15. Спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів.
16. Гідрометричні, гідрологічні і гідрохімічні роботи: на великих і середніх річках у період повені; рейдові виїзди на безмоторних човнах на озерах і водоймищах; роботи на річках і каналах, пов’язані з використанням човнових переправ, роботи і спостереження з льоду у період нестійкого льодоставу; гідрографічні обстеження водних об’єктів у важкодосяжних і необжитих районах.
17. Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
20. Обслуговування верстатів з обробки деревини і металів.
21. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
22. Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
23. Ручне виробництво скловиробів (видування), де існує контакт працівника із скломасою.
24. Роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти.
Ми маємо декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій наявні роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, та яка повністю відповідає Постанові № 1107.
Також, Замовник передбачив, що «у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено про місце виконання робіт: Україна або Київська область.».
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій міститься формулювання «Україна або Київська область».
Ми маємо декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, в якій зазначено місце виконання робіт: на об’єктах замовників згідно укладених договорів.
Пункт 21 Постанови 1107 передбачає, що «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не включено до групи Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2) та групи Б переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77».
Будь – які інші вимоги щодо адреси об’єкту, на якому будуть здійснюватися роботи або формулювання в вищевказаній Постанові 1107 відсутні.
Як доказ надаємо декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 30.11.2020 № 834.
Пунктом 2.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання видану на ім’я Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м, цей документ повинен підтверджувати можливість учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки на об’єктах, де надаватимуться послуги за предметом цієї закупівлі, тому в такій декларації у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено про місце виконання робіт: Україна або Київська область.».
Вимога тендерної документації щодо підтвердження можливості учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки на об’єктах, де надаватимуться послуги за предметом цієї закупівлі, та зазначення в декларації у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено про місце виконання робіт: Україна або Київська область є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки визначений в Постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (надалі - Постанові 1107).
Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
В Додатку № 2 до Постанови 1107 міститься перелік видів робіт підвищеної небезпеки, а саме види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам Група Б:
1. Виколювання, звалення, розпилювання і обробка блоків природного каменю, переміщення і навантаження їх в транспортні засоби.
2. Промислово-геофізичні дослідження свердловин.
3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів.
5. Водолазні роботи.
6. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання.
7. Сейсморозвідка.
8. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.
9. Буксирувальні роботи всіх видів на морському та річковому транспорті.
10. Монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів.
11. Обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення.
12. Обслуговування лампових, обладнання лампової, апаратури аерогазового контролю і сейсмопрогнозу.
13. Експлуатація та ремонт водозбірних споруд.
14. Гранулювання доменного шлаку.
15. Спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів.
16. Гідрометричні, гідрологічні і гідрохімічні роботи: на великих і середніх річках у період повені; рейдові виїзди на безмоторних човнах на озерах і водоймищах; роботи на річках і каналах, пов’язані з використанням човнових переправ, роботи і спостереження з льоду у період нестійкого льодоставу; гідрографічні обстеження водних об’єктів у важкодосяжних і необжитих районах.
17. Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
20. Обслуговування верстатів з обробки деревини і металів.
21. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів.
22. Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
23. Ручне виробництво скловиробів (видування), де існує контакт працівника із скломасою.
24. Роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти.
Ми маємо декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій наявні роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, та яка повністю відповідає Постанові № 1107.
Також, Замовник передбачив, що «у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено про місце виконання робіт: Україна або Київська область.».
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій міститься формулювання «Україна або Київська область».
Ми маємо декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, в якій зазначено місце виконання робіт: на об’єктах замовників згідно укладених договорів.
Пункт 21 Постанови 1107 передбачає, що «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не включено до групи Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2) та групи Б переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77».
Будь – які інші вимоги щодо адреси об’єкту, на якому будуть здійснюватися роботи або формулювання в вищевказаній Постанові 1107 відсутні.
Як доказ надаємо декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 30.11.2020 № 834.
×
-
Назва доказу:
7. Декларація відповідності МТБ з ОП
-
Повʼязаний документ:
7. Декларація відповідності МТБ з ОП.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести дану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
fadba4cd72a0433baebd314e409a84d1
Заголовок пункту скарги:
Щодо зазначення в сертифікаті відповідності ГОСТ 20022.6-93
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3.1 Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Для підтвердження відповідності технічному завданню учасник повинен надати документацію, перелік якої наведений у розділі 2 Технічних та якісних вимог до предмета закупівлі (Розділ 2 Додатку 2 до тендерної документації)».
Пунктом 2.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Підтверджуючі документи про те, що вогнезахисний засіб відповідає: п. 6.23 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги», пп. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение», ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» щодо І групи вогнезахисної ефективності, індексу поширення полум’я поверхнею (не гірше І=0 – просочена деревина не поширює полум’я поверхнею), показника токсичності продуктів горіння (просочена деревина не гірше ніж - малонебезпечний матеріал) та корозійної дії на метал просоченої деревини (не перевищує 0,1 г/(м2 год) - не викликає корозію металів), за умови обробляння дерев’яних елементів згідно з ГОСТ 20022.6-93 «Защита древесины. Способы пропитки» способом нанесення на поверхню (поверхневого просочення). (Копію сертифікату відповідності на вогнезахисний засіб видану акредитованим органом сертифікації».
Вимога щодо зазначення в сертифікаті відповідності ГОСТ 20022.6-93 є дискримінаційною для нас з огляду на наступне.
Ми маємо сертифікат відповідності, який зареєстровано в реєстрі органу сертифікації за № UA.032.CC.0149-23, термін дії з 02.06.2023 р. до 01.06.2025 р., який відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд» п. 7.10.6; ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п. 6.23; ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнебіозахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробувань» п. 4.1. табл. 2 (пп. 2, 3); ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності; ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытании. Транспортирование и хранение» пп. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5.
Також ми маємо сертифікат відповідності, який зареєстровано в реєстрі органу сертифікації за № UA.1О175.СС.0099-24, термін дії з 04.07.2024 р. до 01.06.2025 р., який відповідає вимогам ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п. 4.10; ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнебіозахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробувань» п. 4.1 табл. 2 (п. 1); ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація» п. 6.16; ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащитная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» пп. 3.5.9, 3.5.10.
Дані сертифікати відповідності не мають посилання згідно ГОСТ 20022.6-93, що не дає нам можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
Посилання на ГОСТ 20022.6-93 наявне у нас в регламенті робіт з вогнезахисту речовиною просочувальною вогнебіозахисною «Ретардант».
Таким чином, ми не маємо можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки Замовник вимагає наявність ГОСТ 20022.6-93 саме в сертифікаті відповідності.
Як доказ надаємо сертифікати відповідності та регламент робіт зазначені вище.
Пунктом 2.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Підтверджуючі документи про те, що вогнезахисний засіб відповідає: п. 6.23 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги», пп. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение», ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» щодо І групи вогнезахисної ефективності, індексу поширення полум’я поверхнею (не гірше І=0 – просочена деревина не поширює полум’я поверхнею), показника токсичності продуктів горіння (просочена деревина не гірше ніж - малонебезпечний матеріал) та корозійної дії на метал просоченої деревини (не перевищує 0,1 г/(м2 год) - не викликає корозію металів), за умови обробляння дерев’яних елементів згідно з ГОСТ 20022.6-93 «Защита древесины. Способы пропитки» способом нанесення на поверхню (поверхневого просочення). (Копію сертифікату відповідності на вогнезахисний засіб видану акредитованим органом сертифікації».
Вимога щодо зазначення в сертифікаті відповідності ГОСТ 20022.6-93 є дискримінаційною для нас з огляду на наступне.
Ми маємо сертифікат відповідності, який зареєстровано в реєстрі органу сертифікації за № UA.032.CC.0149-23, термін дії з 02.06.2023 р. до 01.06.2025 р., який відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд» п. 7.10.6; ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п. 6.23; ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнебіозахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробувань» п. 4.1. табл. 2 (пп. 2, 3); ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності; ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытании. Транспортирование и хранение» пп. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5.
Також ми маємо сертифікат відповідності, який зареєстровано в реєстрі органу сертифікації за № UA.1О175.СС.0099-24, термін дії з 04.07.2024 р. до 01.06.2025 р., який відповідає вимогам ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги» п. 4.10; ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнебіозахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробувань» п. 4.1 табл. 2 (п. 1); ДСТУ 8829:2019 «Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів. номенклатура показників і методи їхнього визначення. Класифікація» п. 6.16; ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащитная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» пп. 3.5.9, 3.5.10.
Дані сертифікати відповідності не мають посилання згідно ГОСТ 20022.6-93, що не дає нам можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
Посилання на ГОСТ 20022.6-93 наявне у нас в регламенті робіт з вогнезахисту речовиною просочувальною вогнебіозахисною «Ретардант».
Таким чином, ми не маємо можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки Замовник вимагає наявність ГОСТ 20022.6-93 саме в сертифікаті відповідності.
Як доказ надаємо сертифікати відповідності та регламент робіт зазначені вище.
×
-
Назва доказу:
8. Сертифікати відповідності та регламент робіт з вогнезахисту
-
Повʼязаний документ:
8. Сертифікати відповідності та регламент робіт з вогнезахисту.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати Учасникам можливість подавати не тільки сертифікат відповідності, а й регламент робіт з вогнезахисту.