-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прибирання приміщень
Завершена
908 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 543.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 543.50 UAH
Період оскарження:
13.01.2025 17:22 - 18.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторну спробу Замовника відхилити учасника після рішення Комісії Антимонопольного комітету України ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022 р.) Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).
Номер:
2e41a5d2b3d4422a8c3526f006835d0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-013013-a.a2
Назва:
СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторну спробу Замовника відхилити учасника після рішення Комісії Антимонопольного комітету України
( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022 р.)
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ на рішення про відхилення UA-2025-01-13-013013-a.doc 28.01.2025 13:45
- Скарга до АМКУ від 28.01.2024р.pdf 28.01.2025 13:45
- 43 Гарантіний лист технічними вимогам.pdf.p7s 28.01.2025 13:45
- 43 Гарантіний лист технічними вимогам.pdf 28.01.2025 13:45
- ТД прибирання приміщень 2025.docx 28.01.2025 13:45
- 38 Довідка МТБ.pdf 28.01.2025 13:45
- Протокол 21.pdf 28.01.2025 13:45
- sign.p7s 28.01.2025 13:48
- Рішення від 30.01.2025 № 1409.pdf 30.01.2025 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2025 № 1867.pdf 10.02.2025 11:33
- Рішення від 07.02.2025 № 1867.pdf 11.02.2025 13:38
- ТД прибирання приміщень 2025.docx 03.02.2025 16:57
- АМКУ 03.02.2025.docx 03.02.2025 16:59
- АМКУ 03.02.2025.pdf 03.02.2025 16:59
- 38 Довідка МТБ.pdf 03.02.2025 16:59
- рішення від 12.02.2024 № 2627.pdf 03.02.2025 16:59
- ТД прибирання приміщень 2025.docx 03.02.2025 16:59
- Протокол 34.pdf 14.02.2025 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2025 13:51
Дата розгляду скарги:
07.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2025 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.02.2025 13:38
Дата виконання рішення Замовником:
14.02.2025 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного Комітету України від 07.02.2025 № 1867-р/пк-пз:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Слісь Тетяни Леонідівни (код ЄДРПОУ: 2822006687).
2. Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ КЛІН» (код ЄДРПОУ: 44948577) переможцем за процедурою закупівлі – «Послуги з прибирання приміщень», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-13-013013-а.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4cdb0953592a455898b3eeac6d4504a4
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Територіальне управління БЕБ в Одеській області (код ЄДРПОУ 44765955) (далі – Замовник) від 13 січня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), « Послуги з прибирання приміщень » за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Фактичні обставини
ФОП СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 22 січня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"(Скаржник) 656 700,00
UAH з ПДВ 604 999,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ІТ КЛІН" 704 000,00
UAH з ПДВ 605 000,00
UAH з ПДВ
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 741 073,74
UAH з ПДВ 649 999,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" 823 328,00
UAH з ПДВ 650 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ "Клінінг Гармонія Безпека плюс" 770 000,00
UAH з ПДВ 700 000,00
UAH з ПДВ
ПП "Клінінг-Про" 836 149,38
UAH з ПДВ 836 149,38
UAH з ПДВ
Учасник - Скаржник запропонував найнижчу ціну після першої пропозиції серед 5 учасників - «604 999,00 грн з ПДВ» під час аукціону для товару за ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, чим його пропозиція зберігає більше 300 000,00 грн. з ПДВ кошторису Замовника.
Спочатку 24 січня 2025 року визначив переможцем тендерну пропозицію Скаржника.
Далі того самого дня, а саме 24 січня 2025 року Замовник скасував протокол про визначення переможцем Скаржника, та ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 21) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення тим, що Скаржник не надав належні документи на підтвердження наявності обладнання - проте Замовник не врахував документи наданні Скаржником у тендерній пропозиції.
Скаржник, ФОП «СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол № 21 від 02 січня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Відповідно до пункту 8 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно зі статтею 22 Закону з урахуванням Особливостей), зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додаток № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Послуги з прибирання приміщень» (код за ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання) містить «Обов’язкові вимоги до учасників торгів», а саме:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку із зазначенням наявності та кількості сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо).
Однак учасник таку довідку не надав.
З огляду на викладене, Замовник має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Винятком є лише невідповідність інформації та/або документа, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Таким чином, з урахуванням практики контролюючих органів, відсутність документа, що вимагався для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, не підлягає виправленню, а отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню.»
Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Щодо незаконного твердження «Додаток № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Послуги з прибирання приміщень» (код за ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання) містить «Обов’язкові вимоги до учасників торгів», а саме:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку із зазначенням наявності та кількості сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо).
Однак учасник таку довідку не надав.
З огляду на викладене, Замовник має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Винятком є лише невідповідність інформації та/або документа, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.»
Умови документації закупівлі: Відповідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації, що вимагаються Замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
1) Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації
2) Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведені у Додатку № 6 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації встановлено: «Обов’язкові вимоги» до учасників торгів:
Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка із зазначенням наявності та кількість сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо).
Скаржник виконав вищенаведену вимогу:
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав інформацію у вигляді довідки довідка із зазначенням наявності та кількість сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо)(файл «38 Довідка МТБ.pdf»).
Скаржником-учасником – фізичною особою-підприємцем Сліс Тетяною Леонідівною, – була надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (№ 38 від 19.01.2025 року), яка підтверджує наявність у власності необхідного обладнання:
№ Найменування Кількість Інформація про право володіння або користування
1 Пилосос для сухого та вологого прибирання 2шт. Власне
2 Пилосос для сухого прибирання 1 шт. Власне
3 Пароочисник 1 шт. Власне
4 Газонокосарка 1 шт. Власне
5 Тачка для вивозу сміття 1 шт. Власне
6 Тример для трави 2 шт. Власне
7 Стяжки (для зняття павутиння) 7 шт. Власне
8 Стяжки для миття скла 7 шт. Власне
9 Сапа, граблі, лопати, відра 6 шт. Власне
10 Швабра в зборі 6 шт. Власне
Окрім того, Скаржник надав витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку "основні засоби", який підтверджує місцезнаходження та власність обладнання:
Найменування технологічного обладнання Кількість Місцезнаходження
Пилосос для сухого та вологого прибирання Karcher SE 5.100 Eco 2 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Пилосос для сухого прибирання Karcher WD3 Eco 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Газонокосарка Bosch Rotak 32 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Тример для трави Bosch ISIO 3 2 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Тачка для вивозу сміття Україна 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Пароочисник Karcher SC 3 (1.513-110.0) 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251»
Тому в цій частині твердження Замовника є незаконним, дискримінаційним та необ’єктивним.
Крім того, учасником надано гарантійний лист (№ 43 від 19.01.2025 року), який підтверджує його ознайомлення з тендерними вимогами та зобов’язання виконати всі умови відповідно до Додатку № 4 тендерної документації.
Також було підписано та подано технічне завдання згідно з Додатком № 4, що включає:
• Регламент виконання послуг відповідно до вимог тендерної документації.
• Використання необхідного обладнання, яке перебуває у власності учасника.
• Підтверджено всі умови відповідно до вимогу Додатку 4 Тендерної документації.
На рівні законодавства встановлено обов’язок замовника враховувати всі документи тендерної пропозиції. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявляє невідповідності в інформації та/або документах, що стосуються:
-відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (визначеним у статті 16 Закону);
-відповідності пропозиції технічним вимогам щодо предмета закупівлі;
-підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю;
-підтвердження права на виконання певних робіт чи надання послуг,
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник повинен розглядати всі подані документи учасника у складі тендерної пропозиції та враховувати інформацію, що підтверджує відповідність учасника встановленим вимогам.
Крім того, Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях неодноразово наголошував, що відхилення тендерної пропозиції через те, що інформація міститься в іншому документі, є неправомірним, якщо така інформація в цілому є в тендерній пропозиції учасника.
Наприклад, у рішенні АМКУ № 8913-р/пк-пз від 21.05.2021 року зазначено, що:
«Відхилення пропозиції учасника через ненадання окремого документа є неправомірним, якщо відповідна інформація міститься в інших поданих документах та є доступною замовнику для перевірки».
Аналогічна позиція висловлена у рішеннях АМКУ № 1522-р/пк-пз від 10.02.2021 року та № 8472-р/пк-пз від 13.07.2020 року, де комітет дійшов висновку, що замовник повинен враховувати всю інформацію, наявну в тендерній пропозиції.
Замовник неправомірно відніс кваліфікаційний критерій до технічного завдання, адже вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази є саме кваліфікаційним критерієм відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, замовник зобов’язаний був надати 24 години на виправлення можливих невідповідностей у довідці про наявність обладнання, а не відхиляти пропозицію.
Як висновок, Замовник зобов’язаний враховувати всі документи тендерної пропозиції. Якщо інформація міститься в іншому документі, це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, за підтвердження відповідності вимогам в цілому на основі всіх документів пропозиції.
Таким чином, висновок Замовника про нібито ненадання інформації Скаржником у вигляді довідки із обладнанням суперечить документам тендерної пропозиції. Скаржник наполягає на перегляді рішення та врахуванні наданих у тендерній пропозиції документів.
Пункт 2. Щодо права Скаржника на усунення недоліків у порядку 24 годин, так як суть протоколу стосується матеріально-технічного обладнання, а не технічного завдання:
Тендерна документація передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
На підставі цього Скаржник звертає увагу на незаконність рішення про відхилення без наданих 24 годин для усунення відповідностей із підстав протоколу. Відповідно до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та Закону. Замовник зобов’язаний надати Учаснику повідомлення про усунення невідповідностей.
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України 'Про публічні закупівлі', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі — Постанова № 1178), якщо під час розгляду тендерної пропозиції замовник виявляє невідповідності в інформації та/або документах, поданих учасником, які стосуються вищенаведених випадків.
Замовник зобов’язаний повідомити учасника про такі невідповідності та надати йому 24 години для їх усунення з моменту розміщення повідомлення в електронній системі закупівель.
Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання є документом, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно, у разі її відсутності або невідповідності вимогам тендерної документації, замовник повинен надати учаснику 24 години для усунення таких невідповідностей.
Розміщення вимоги щодо надання цієї довідки у технічному завданні не змінює її сутності як документа, що підтверджує кваліфікаційні критерії учасника. Таким чином, замовник був зобов’язаний надати учаснику можливість виправити цю невідповідність протягом 24 годин, якщо він не пропустив під час перевірки тендерної пропозиції файл «38 Довідка МТБ.pdf».
Відповідно до пункту 44 Постанови № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник не усунув невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення. Оскільки замовник не надав учаснику можливості усунути виявлені невідповідності, відхилення тендерної пропозиції є неправомірним.
Враховуючи викладене, просимо переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції, так як Скаржником було виконано зазначено вимогу, або в іншому ж випадку Замовник повинен був надати учаснику 24 години для усунення виявлених невідповідностей, як це передбачено Постановою № 1178, бо підстава відхилення протоколу стосується матеріально обладнання, а не технічного завдання по суті.
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо пропозиція учасника містить невідповідності, які не стосуються зміни предмета закупівлі, Замовник зобов’язаний надати учаснику не менше ніж 24 години для їх усунення.
Пункт 3. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «604 999,00 грн з ПДВ.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання, чим його пропозиція зберігає більше 300 000,00 грн із пдв, а незаконне відхилення порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Територіальне управління БЕБ в Одеській області (код ЄДРПОУ 44765955) (далі – Замовник) від 13 січня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), « Послуги з прибирання приміщень » за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Фактичні обставини
ФОП СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 22 січня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА"(Скаржник) 656 700,00
UAH з ПДВ 604 999,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ІТ КЛІН" 704 000,00
UAH з ПДВ 605 000,00
UAH з ПДВ
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 741 073,74
UAH з ПДВ 649 999,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" 823 328,00
UAH з ПДВ 650 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ "Клінінг Гармонія Безпека плюс" 770 000,00
UAH з ПДВ 700 000,00
UAH з ПДВ
ПП "Клінінг-Про" 836 149,38
UAH з ПДВ 836 149,38
UAH з ПДВ
Учасник - Скаржник запропонував найнижчу ціну після першої пропозиції серед 5 учасників - «604 999,00 грн з ПДВ» під час аукціону для товару за ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання, чим його пропозиція зберігає більше 300 000,00 грн. з ПДВ кошторису Замовника.
Спочатку 24 січня 2025 року визначив переможцем тендерну пропозицію Скаржника.
Далі того самого дня, а саме 24 січня 2025 року Замовник скасував протокол про визначення переможцем Скаржника, та ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 21) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення тим, що Скаржник не надав належні документи на підтвердження наявності обладнання - проте Замовник не врахував документи наданні Скаржником у тендерній пропозиції.
Скаржник, ФОП «СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол № 21 від 02 січня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Відповідно до пункту 8 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно зі статтею 22 Закону з урахуванням Особливостей), зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додаток № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Послуги з прибирання приміщень» (код за ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання) містить «Обов’язкові вимоги до учасників торгів», а саме:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку із зазначенням наявності та кількості сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо).
Однак учасник таку довідку не надав.
З огляду на викладене, Замовник має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Винятком є лише невідповідність інформації та/або документа, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Таким чином, з урахуванням практики контролюючих органів, відсутність документа, що вимагався для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, не підлягає виправленню, а отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню.»
Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Щодо незаконного твердження «Додаток № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Послуги з прибирання приміщень» (код за ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання) містить «Обов’язкові вимоги до учасників торгів», а саме:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку із зазначенням наявності та кількості сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо).
Однак учасник таку довідку не надав.
З огляду на викладене, Замовник має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Винятком є лише невідповідність інформації та/або документа, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.»
Умови документації закупівлі: Відповідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації, що вимагаються Замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
1) Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації
2) Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведені у Додатку № 6 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації встановлено: «Обов’язкові вимоги» до учасників торгів:
Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка із зазначенням наявності та кількість сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо).
Скаржник виконав вищенаведену вимогу:
Скаржник у складі тендерної пропозиції надав інформацію у вигляді довідки довідка із зазначенням наявності та кількість сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо)(файл «38 Довідка МТБ.pdf»).
Скаржником-учасником – фізичною особою-підприємцем Сліс Тетяною Леонідівною, – була надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (№ 38 від 19.01.2025 року), яка підтверджує наявність у власності необхідного обладнання:
№ Найменування Кількість Інформація про право володіння або користування
1 Пилосос для сухого та вологого прибирання 2шт. Власне
2 Пилосос для сухого прибирання 1 шт. Власне
3 Пароочисник 1 шт. Власне
4 Газонокосарка 1 шт. Власне
5 Тачка для вивозу сміття 1 шт. Власне
6 Тример для трави 2 шт. Власне
7 Стяжки (для зняття павутиння) 7 шт. Власне
8 Стяжки для миття скла 7 шт. Власне
9 Сапа, граблі, лопати, відра 6 шт. Власне
10 Швабра в зборі 6 шт. Власне
Окрім того, Скаржник надав витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку "основні засоби", який підтверджує місцезнаходження та власність обладнання:
Найменування технологічного обладнання Кількість Місцезнаходження
Пилосос для сухого та вологого прибирання Karcher SE 5.100 Eco 2 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Пилосос для сухого прибирання Karcher WD3 Eco 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Газонокосарка Bosch Rotak 32 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Тример для трави Bosch ISIO 3 2 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Тачка для вивозу сміття Україна 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251
Пароочисник Karcher SC 3 (1.513-110.0) 1 м. Київ, вул. Драгоманова, 10, 251»
Тому в цій частині твердження Замовника є незаконним, дискримінаційним та необ’єктивним.
Крім того, учасником надано гарантійний лист (№ 43 від 19.01.2025 року), який підтверджує його ознайомлення з тендерними вимогами та зобов’язання виконати всі умови відповідно до Додатку № 4 тендерної документації.
Також було підписано та подано технічне завдання згідно з Додатком № 4, що включає:
• Регламент виконання послуг відповідно до вимог тендерної документації.
• Використання необхідного обладнання, яке перебуває у власності учасника.
• Підтверджено всі умови відповідно до вимогу Додатку 4 Тендерної документації.
На рівні законодавства встановлено обов’язок замовника враховувати всі документи тендерної пропозиції. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції виявляє невідповідності в інформації та/або документах, що стосуються:
-відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (визначеним у статті 16 Закону);
-відповідності пропозиції технічним вимогам щодо предмета закупівлі;
-підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю;
-підтвердження права на виконання певних робіт чи надання послуг,
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник повинен розглядати всі подані документи учасника у складі тендерної пропозиції та враховувати інформацію, що підтверджує відповідність учасника встановленим вимогам.
Крім того, Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях неодноразово наголошував, що відхилення тендерної пропозиції через те, що інформація міститься в іншому документі, є неправомірним, якщо така інформація в цілому є в тендерній пропозиції учасника.
Наприклад, у рішенні АМКУ № 8913-р/пк-пз від 21.05.2021 року зазначено, що:
«Відхилення пропозиції учасника через ненадання окремого документа є неправомірним, якщо відповідна інформація міститься в інших поданих документах та є доступною замовнику для перевірки».
Аналогічна позиція висловлена у рішеннях АМКУ № 1522-р/пк-пз від 10.02.2021 року та № 8472-р/пк-пз від 13.07.2020 року, де комітет дійшов висновку, що замовник повинен враховувати всю інформацію, наявну в тендерній пропозиції.
Замовник неправомірно відніс кваліфікаційний критерій до технічного завдання, адже вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази є саме кваліфікаційним критерієм відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, замовник зобов’язаний був надати 24 години на виправлення можливих невідповідностей у довідці про наявність обладнання, а не відхиляти пропозицію.
Як висновок, Замовник зобов’язаний враховувати всі документи тендерної пропозиції. Якщо інформація міститься в іншому документі, це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, за підтвердження відповідності вимогам в цілому на основі всіх документів пропозиції.
Таким чином, висновок Замовника про нібито ненадання інформації Скаржником у вигляді довідки із обладнанням суперечить документам тендерної пропозиції. Скаржник наполягає на перегляді рішення та врахуванні наданих у тендерній пропозиції документів.
Пункт 2. Щодо права Скаржника на усунення недоліків у порядку 24 годин, так як суть протоколу стосується матеріально-технічного обладнання, а не технічного завдання:
Тендерна документація передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
На підставі цього Скаржник звертає увагу на незаконність рішення про відхилення без наданих 24 годин для усунення відповідностей із підстав протоколу. Відповідно до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та Закону. Замовник зобов’язаний надати Учаснику повідомлення про усунення невідповідностей.
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України 'Про публічні закупівлі', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі — Постанова № 1178), якщо під час розгляду тендерної пропозиції замовник виявляє невідповідності в інформації та/або документах, поданих учасником, які стосуються вищенаведених випадків.
Замовник зобов’язаний повідомити учасника про такі невідповідності та надати йому 24 години для їх усунення з моменту розміщення повідомлення в електронній системі закупівель.
Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання є документом, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно, у разі її відсутності або невідповідності вимогам тендерної документації, замовник повинен надати учаснику 24 години для усунення таких невідповідностей.
Розміщення вимоги щодо надання цієї довідки у технічному завданні не змінює її сутності як документа, що підтверджує кваліфікаційні критерії учасника. Таким чином, замовник був зобов’язаний надати учаснику можливість виправити цю невідповідність протягом 24 годин, якщо він не пропустив під час перевірки тендерної пропозиції файл «38 Довідка МТБ.pdf».
Відповідно до пункту 44 Постанови № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник не усунув невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення. Оскільки замовник не надав учаснику можливості усунути виявлені невідповідності, відхилення тендерної пропозиції є неправомірним.
Враховуючи викладене, просимо переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції, так як Скаржником було виконано зазначено вимогу, або в іншому ж випадку Замовник повинен був надати учаснику 24 години для усунення виявлених невідповідностей, як це передбачено Постановою № 1178, бо підстава відхилення протоколу стосується матеріально обладнання, а не технічного завдання по суті.
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо пропозиція учасника містить невідповідності, які не стосуються зміни предмета закупівлі, Замовник зобов’язаний надати учаснику не менше ніж 24 години для їх усунення.
Пункт 3. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «604 999,00 грн з ПДВ.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання, чим його пропозиція зберігає більше 300 000,00 грн із пдв, а незаконне відхилення порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
×
-
Назва доказу:
гарантійний лист технічними вимогам
-
Повʼязаний документ:
43 Гарантіний лист технічними вимогам.pdf
-
-
Назва доказу:
довідка про наявність обладнання
-
Повʼязаний документ:
38 Довідка МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД прибирання приміщень 2025.docx
-
-
Назва доказу:
протокол про відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол 21.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 21 від 24.01.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП «СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав - Скаржником належним чином надано інформацію та документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, та підтвердив відповідність умовам Технічного завдання; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 21 від 24.01.2025 року про відхилення тендерної ФОП «СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА» через відсутність законних підстав. 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ФОП «СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА» в законному порядку (розглянути пропозицію із дотриманням вимог статті 5 Закону, виставити протокол, укласти договір за результатами закупівлі).
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд рішення щодо визнання переможцем ФОП «СІЛЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА»
Номер:
99eb2e80aaa043d7866e41df83b6f65f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-013013-a.b1
Назва:
Вимога про перегляд рішення щодо визнання переможцем ФОП «СІЛЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА»
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємося з вимогою переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі (номер закупівлі в електронній системі: UA-2025-01-13-013013-a) фізичної особи-підприємця «СІЛЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА», оскільки її тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (далі – ТД).
Згідно з вимогами ТД, а саме Додатку 4 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі), учасник зобов’язаний надати довідку про наявність сучасного обладнання («...Обов’язкові вимоги до учасників торгів: Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка із зазначенням наявності та кількість сучасного технічного обладнання, необхідного для надання послуг (пилососи, підлогомийні машини тощо)...»), яка підтверджує можливість виконання технічних вимог, встановлених у закупівлі.
Однак у складі тендерної пропозиції ФОП «СІЛЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА» така довідка відсутня, що є порушенням.
Відповідно до п.п. 2 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, за винятком невідповідності, яка може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
У зв’язку з викладеним, просимо:
1. Переглянути рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «СІЛЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 22.pdf 21.02.2025 16:50
Дата подачі:
24.01.2025 17:09
Вирішення:
Вимога розглянута. Протокол 22 від 24.01.2025
Статус вимоги:
Задоволено