-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90910000-9-Послуги з прибирання: Прибирання приміщень загального користування (Округ №1, №10)
Торги відмінено
2 545 169.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 725.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 725.85 UAH
Період оскарження:
13.01.2025 16:51 - 05.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
e6a6b111d6e54aab92baf4915547010c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-012544-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2_Витяг_12.01.2024.pdf 17.01.2025 13:52
- Скарга_UA-2025-01-13-012544-a.pdf 17.01.2025 13:52
- 1_рішення від 10.10.2024 № 16659.pdf 17.01.2025 13:52
- 3_рішення від 16.10.2023 № 16458.pdf 17.01.2025 13:52
- sign.p7s 17.01.2025 13:54
- рішення від 21.01.2025 №852.pdf 21.01.2025 17:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 №1174.pdf 28.01.2025 10:17
- рішення від 27.01.2025 №1174.pdf 28.01.2025 18:01
- Зміни до ТД.doc 29.01.2025 16:40
- ДОДАТОК 3.docx 29.01.2025 16:40
- Додаток 2.docx 29.01.2025 16:40
- ТД місць загального користування в новій редакції.docx 29.01.2025 16:40
- ТД місць загального користування в новій редакції від 03.02.2025р..docx 03.02.2025 16:25
- Додаток 2.docx 03.02.2025 16:26
- Зміни до ТД 08.02.2025р..doc 03.02.2025 16:26
- ДОДАТОК 3.docx 03.02.2025 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 14:35
Дата розгляду скарги:
27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.01.2025 18:01
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2025 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунені. Зміни в тендерну документацію внесені
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c7526bd51fe84158b9330c7933192718
Заголовок пункту скарги:
Станом на дату публікації тендерної документації (13.01.2025 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника Хоминець Б.М. від 13.01.2025 року відповідно, яка містить дискримінаційні умови.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.9 дод.2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції акт попереднього обстеження об’єктів з підписом Замовника в якому зазначається, що учасник ознайомлений з обсягом наданих послуг та зобов’язується їх виконати у разі перемоги в Оголошеній закупівлі ДК 021:2015: 90910000-9-Послуги з прибирання: Прибирання приміщень загального користування (Округ №1, №10).
Аналогічно, в дод.3 зазначено, що учасник в обов’язковому порядку має надати у складі своєї пропозиції акт попереднього обстеження об’єктів з підписом Замовника. У випадку ненадання пропозиція відхиляється як така що не відповідає технічним вимогам.
Вимога є дискримінаційною, оскільки з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт попереднього обстеження об’єктів, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду об’єктів, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі Скаржника.
Вимога є дискримінаційною, оскільки передбачає фактичне розкриття для Замовника переліку потенційних учасників до проведення торгів, що порушує процедуру і сутність проведення публічної закупівлі.
Відповідно, вимога Замовника щодо необхідності попереднього огляду об’єкта проведення робіт та надання у складі тендерної пропозиції акту попереднього обстеження, підписаного Замовником, свідчить про дискримінаційні умови, суттєво обмежує право учасників в участі у закупівлі і ставить таку участь в залежність від рішень і дій Замовника, а також порушує принцип не розкриття для Замовника переліку учасників до завершення торгів.
Отже, вимога, визначена Замовником в дод.2 тп дод.3 до тендерної документації щодо необхідності обстежити об’єкти на надати у складі тендерної пропозиції відповідний акт попереднього обстеження, підписаний учасником, має бути видалена Замовником як дискримінаційна.
Окремо наголошуємо, що Скаржник має можливість надати послуги, зазначені Замовником в технічному завданні, згідно дод.3 до тендерної документації у відповідності до наявних КВЕДів, в тому числі 81.21 Загальне прибирання будинків (основний), 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів, 81.29 Інші види діяльності із прибирання (файл «2_Витяг_12.01.2024.pdf»), в тому числі й без підписаного Замовником акту попереднього обстеження об’єктів.
Аналогічно, в дод.3 зазначено, що учасник в обов’язковому порядку має надати у складі своєї пропозиції акт попереднього обстеження об’єктів з підписом Замовника. У випадку ненадання пропозиція відхиляється як така що не відповідає технічним вимогам.
Вимога є дискримінаційною, оскільки з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт попереднього обстеження об’єктів, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду об’єктів, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі Скаржника.
Вимога є дискримінаційною, оскільки передбачає фактичне розкриття для Замовника переліку потенційних учасників до проведення торгів, що порушує процедуру і сутність проведення публічної закупівлі.
Відповідно, вимога Замовника щодо необхідності попереднього огляду об’єкта проведення робіт та надання у складі тендерної пропозиції акту попереднього обстеження, підписаного Замовником, свідчить про дискримінаційні умови, суттєво обмежує право учасників в участі у закупівлі і ставить таку участь в залежність від рішень і дій Замовника, а також порушує принцип не розкриття для Замовника переліку учасників до завершення торгів.
Отже, вимога, визначена Замовником в дод.2 тп дод.3 до тендерної документації щодо необхідності обстежити об’єкти на надати у складі тендерної пропозиції відповідний акт попереднього обстеження, підписаний учасником, має бути видалена Замовником як дискримінаційна.
Окремо наголошуємо, що Скаржник має можливість надати послуги, зазначені Замовником в технічному завданні, згідно дод.3 до тендерної документації у відповідності до наявних КВЕДів, в тому числі 81.21 Загальне прибирання будинків (основний), 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об'єктів, 81.29 Інші види діяльності із прибирання (файл «2_Витяг_12.01.2024.pdf»), в тому числі й без підписаного Замовником акту попереднього обстеження об’єктів.
×
-
Назва доказу:
1_рішення від 10.10.2024 № 16659.pdf
-
Повʼязаний документ:
1_рішення від 10.10.2024 № 16659.pdf
-
-
Назва доказу:
3_рішення від 16.10.2023 № 16458.pdf
-
Повʼязаний документ:
3_рішення від 16.10.2023 № 16458.pdf
-
-
Назва доказу:
2_Витяг_12.01.2024.pdf
-
Повʼязаний документ:
2_Витяг_12.01.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2025-01-13-012544-a за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 90910000-9 Послуги з прибирання: Прибирання приміщень загального користування (Округ №1, №10) в частині наявності дискримінаційних вимог тендерної документації, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.