-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12
Завершена
510 794.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 553.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 553.97 UAH
Період оскарження:
13.01.2025 16:39 - 31.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
5578454f57f945a4abba35afcc653113
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-012253-a.c6
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
ТОВ “ВКЦ “КРОК”, як Учасник, тендерна пропозиція якого не була розглянута, не може погодитись з висновками Замовника щодо визнання переможцем ПП “ЛЕОН”, оскільки вважає, що зазначене рішення Замовника, прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне. ПП «ЛЕОН» у складі тендерної пропозиції, яка оприлюднена 03.02.2025 р. подає Довідку № 6800 від 06.07. 2023 р., яка не містить інформацію про автомобіль (VIN-код в довідці не відповідає VIN коду в технічному паспорту автомобіля, таким чином, на один з автомобілів інформація про які подана Учасником у складі тендерної документації відсутня підтверджуюча інформація та документи про постановку його на військовий облік.
Тим не менше, на повторну вимогу Замовника від 18.04.2025р. о 13:22 про усунення невідповідностей, яку було розміщено в електронній системі закупівель, ПП “ЛЕОН” надає вже іншу — нову Довідку — Вих. № 1372 від 13.02.2025 р., яка отримана після розкриття тендерних пропозицій, а саме — після 03.02.2025 року, що суперечить правилам тендерних закупівель і ч. 16 ст. 29 ЗУ “Про публічні закупівлі” та п. 43 Особливостей, та не може вважатись усуненням невідповідностей Довідки № 6800 від 06.07.2023 року, оскільки обидві Довідки мають різну інформацію, та датовані різними періодами, що не можна вважати тотожною.Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах Учасника, які подавались ним у складі тендерної пропозиції не може ототожнюватись із наявністю обставин, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційним критеріям. А отже, інформація, яку подає Учасник на вимогу усунення невідповідностей, повинна бути виправлена у цьому ж самому документі у відповідності до правил діловодства, встановлених ДСТУ, а саме — виправлена у Довідці № 6800, а не шляхом подання нової довідки, датованої через рік після тієї, що була надана у складі тендерної пропозиції, що порушує правила закупівлі, встановлені Законом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка №1372 30.04.2025 14:30
- Скарга 30.04.2025 14:30
- Протокол №92 30.04.2025 14:30
- Довідка №6800 30.04.2025 14:30
- sign.p7s 30.04.2025 15:14
- рішення від 02.05.2025 № 7000.pdf 02.05.2025 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7486.pdf 12.05.2025 15:57
- рішення від 09.05.2025 № 7486.pdf 14.05.2025 10:51
- Пояснення на скаргу 4.PDF 06.05.2025 09:09
- Пояснення на скаргу 4.doc 06.05.2025 09:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 15:25
Дата розгляду скарги:
09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2025 16:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.05.2025 10:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1f7cd44af603415c90d0fe1e84af6c6a
Заголовок пункту скарги:
ТОВ “ВКЦ “КРОК”, як Учасник, тендерна пропозиція якого не була розглянута, не може погодитись з висновками Замовника щодо визнання переможцем ПП “ЛЕОН”, оскільки вважає, що зазначене рішення Замовника, прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
ТОВ “ВКЦ “КРОК”, як Учасник, тендерна пропозиція якого не була розглянута, не може погодитись з висновками Замовника щодо визнання переможцем ПП “ЛЕОН”, оскільки вважає, що зазначене рішення Замовника, прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне. ПП «ЛЕОН» у складі тендерної пропозиції, яка оприлюднена 03.02.2025 р. подає Довідку № 6800 від 06.07. 2023 р., яка не містить інформацію про автомобіль (VIN-код в довідці не відповідає VIN коду в технічному паспорту автомобіля, таким чином, на один з автомобілів інформація про які подана Учасником у складі тендерної документації відсутня підтверджуюча інформація та документи про постановку його на військовий облік.
Тим не менше, на повторну вимогу Замовника від 18.04.2025р. о 13:22 про усунення невідповідностей, яку було розміщено в електронній системі закупівель, ПП “ЛЕОН” надає вже іншу — нову Довідку — Вих. № 1372 від 13.02.2025 р., яка отримана після розкриття тендерних пропозицій, а саме — після 03.02.2025 року, що суперечить правилам тендерних закупівель і ч. 16 ст. 29 ЗУ “Про публічні закупівлі” та п. 43 Особливостей, та не може вважатись усуненням невідповідностей Довідки № 6800 від 06.07.2023 року, оскільки обидві Довідки мають різну інформацію, та датовані різними періодами, що не можна вважати тотожною.Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах Учасника, які подавались ним у складі тендерної пропозиції не може ототожнюватись із наявністю обставин, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційним критеріям. А отже, інформація, яку подає Учасник на вимогу усунення невідповідностей, повинна бути виправлена у цьому ж самому документі у відповідності до правил діловодства, встановлених ДСТУ, а саме — виправлена у Довідці № 6800, а не шляхом подання нової довідки, датованої через рік після тієї, що була надана у складі тендерної пропозиції, що порушує правила закупівлі, встановлені Законом.
Тим не менше, на повторну вимогу Замовника від 18.04.2025р. о 13:22 про усунення невідповідностей, яку було розміщено в електронній системі закупівель, ПП “ЛЕОН” надає вже іншу — нову Довідку — Вих. № 1372 від 13.02.2025 р., яка отримана після розкриття тендерних пропозицій, а саме — після 03.02.2025 року, що суперечить правилам тендерних закупівель і ч. 16 ст. 29 ЗУ “Про публічні закупівлі” та п. 43 Особливостей, та не може вважатись усуненням невідповідностей Довідки № 6800 від 06.07.2023 року, оскільки обидві Довідки мають різну інформацію, та датовані різними періодами, що не можна вважати тотожною.Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах Учасника, які подавались ним у складі тендерної пропозиції не може ототожнюватись із наявністю обставин, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційним критеріям. А отже, інформація, яку подає Учасник на вимогу усунення невідповідностей, повинна бути виправлена у цьому ж самому документі у відповідності до правил діловодства, встановлених ДСТУ, а саме — виправлена у Довідці № 6800, а не шляхом подання нової довідки, датованої через рік після тієї, що була надана у складі тендерної пропозиції, що порушує правила закупівлі, встановлені Законом.
×
-
Назва доказу:
Довідка №1372
-
Повʼязаний документ:
Довідка №1372
-
-
Назва доказу:
Довідка №6800
-
Повʼязаний документ:
Довідка №6800
-
-
Назва доказу:
Протокол №92
-
Повʼязаний документ:
Протокол №92
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення Замовника про визнання ПП «ЛЄОН» переможцем (ПРОТОКОЛ № 92 від 25.04.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
99d9abfe72c5412f96a851b1417984b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-012253-a.b4
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржником ПП ЛЄОН оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ЛЄОН (ПРОТОКОЛ № 61 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2025)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ КНП ДЦПМСД _10 ДМР.docx 07.03.2025 16:17
- Скріншот Вимога про усунення невідповідностей.pdf 07.03.2025 16:17
- Скарга до АМКУ КНП ДЦПМСД _10 ДМР.pdf 07.03.2025 16:17
- Скарга до АМКУ КНП ДЦПМСД _10 ДМР.docx.p7s 07.03.2025 16:17
- Рішення від 24.02.2025 _2765.pdf 07.03.2025 16:17
- Протокол.PDF 07.03.2025 16:17
- sign.p7s 07.03.2025 16:19
- рішення від 11.03.2025 № 3654.pdf 11.03.2025 17:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 № 4266.pdf 20.03.2025 12:06
- рішення від 19.03.2025 № 4266.pdf 24.03.2025 11:37
- Пояснення на скаргу 2.PDF 13.03.2025 15:05
- Пояснення на скаргу 2.doc 13.03.2025 15:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 16:29
Дата розгляду скарги:
19.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.03.2025 11:37
Дата виконання рішення Замовником:
25.03.2025 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник, керуючись пп. 2 п. 50 Особливостей, скасовує торги з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме неможливості надати учаснику ПП «ЛЄОН» повторно 24 години на виправлення, так як в Рішенні Комісії АКМУ №4266-р/пк-пз від 19.03.2025 року ця вимога не зазначена.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5078f065d3cf413b9682cdcdcf82852b
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ЛЄОН
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ПП «ЛЄОН» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Рішенням Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2765-р/пк-пз від 24.02.2025 року (далі – рішення АМКУ) зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ЛЄОН».
Крім цього, вищезазначеним рішенням АМКУ було встановлено, що вимога про усунення невідповідностей (оприлюднена Замовником 06.02.2025р. о 12.30) не містить інформації про невідповідності саме в частині довідки про перебування транспортного засобу на військкому обліку. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, рішення АМКУ містить випадок пов’язаний з виконанням рішення органу оскарження, що передбачає можливість розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Отже, Замовник, всупереч рішенню АМКУ, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ПП «ЛЄОН» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «ЛЄОН» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
Рішенням Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2765-р/пк-пз від 24.02.2025 року (далі – рішення АМКУ) зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ЛЄОН».
Крім цього, вищезазначеним рішенням АМКУ було встановлено, що вимога про усунення невідповідностей (оприлюднена Замовником 06.02.2025р. о 12.30) не містить інформації про невідповідності саме в частині довідки про перебування транспортного засобу на військкому обліку. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Таким чином, рішення АМКУ містить випадок пов’язаний з виконанням рішення органу оскарження, що передбачає можливість розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Отже, Замовник, всупереч рішенню АМКУ, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ПП «ЛЄОН» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «ЛЄОН» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
×
-
Назва доказу:
Скрішот Вимоги
-
Повʼязаний документ:
Скріншот Вимога про усунення невідповідностей.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішуння АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 24.02.2025 _2765.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛЄОН» (ПРОТОКОЛ № 61 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2025) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛЄОН» (ПРОТОКОЛ № 61 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2025)
Вимога
Є відповідь
Звернення щодо відхілення тендерної пропозиції ПП "ЛЄОН"
Номер:
33983b60e4c94aa1bb53a549561377ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-012253-a.c3
Назва:
Звернення щодо відхілення тендерної пропозиції ПП "ЛЄОН"
Вимога:
«Шановний» Замовник, ознайомившись з рішенням уповноваженої особи протокол №61 від 03.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛЄОН» (далі – рішення Замовника), на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ПП «ЛЄОН» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій та звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до рішення Замовника пропозиція ПП «ЛЄОН» була відхилена відповідно до підпункту 2 (абзац 4) пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Звертаємо увагу Замовника на те, що порушення зазначене в рішенні Замовника підлягає виправленню відповідно до п.43 Особливостей.
Звертаємо увагу на те, що рішенням АМКУ від 24.02.2025 №2765 встановлено факт що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. У зв’язку з цим, було зобов’язано скасувати рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЛЄОН" протокол №46 від 10.02.2025.
Таким чином, твердження уповноваженої особи, що відповідно до абз.3 п.43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в складі тендерної пропозиції, є хибним, оскільки рішення АМКУ від 24.02.2025 №2765 містить випадок, пов'язаний з виконанням рішення органу оскарження, а саме: надати учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності.
Окремо зазначаємо, що рішення АМКУ не містять і не повинні містити додаткових заходів які повинен здійснити Замовник для усунення порушень, окрім як зобов’язання щодо скасування рішень Замовника (ознайомтеся з будь-якими іншими рішеннями АМКУ)
У зв’язку з вищезазначеним, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиція ПП «ЛЄОН», зазначені в протоколі №61 від 03.03.2025 року.
Якщо Замовник вважає, що він не може надавати учаснику ПП «ЛЄОН» повторно 24 години на виправлення і при цьому немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛЄОН», одним із рішень, яке не суперечить діючому законодавству є відміна процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У разі недотримання Замовником діючого законодавства та відміни закупівлі до 07.03.2015 року до 16.00 год ми будемо змушені оскаржити неправомірне рішення уповноваженої особи протокол №61 від 03.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛЄОН» в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2025 18:12
Вирішення:
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
c764a206d8544e0dab484749cd7db9f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-012253-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржником ПП ЛЄОН оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ЛЄОН (ПРОТОКОЛ № 46 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 10.02.2025)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ КНП ДЦПМСД _10 ДМР.docx 14.02.2025 10:50
- Протокол.PDF 14.02.2025 10:50
- Скріншот Вимога про усунення невідповідностей.pdf 14.02.2025 10:50
- Скарга до АМКУ КНП ДЦПМСД _10 ДМР.pdf 14.02.2025 10:50
- Довідка про перебування тз на військовому обліку АЕ3093ЕМ нова.pdf 14.02.2025 10:50
- Довідка про перебування тз на військовому обліку АЕ3093ЕМ.pdf 14.02.2025 10:50
- sign.p7s 14.02.2025 10:58
- Рішення від 17.02.2025 №2305.pdf 17.02.2025 14:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2025 №2765.pdf 25.02.2025 11:44
- Рішення від 24.02.2025 №2765.pdf 26.02.2025 18:00
- Свідоцтво АЕ3093ЕМ.pdf 18.02.2025 16:12
- Заперечення на скаргу.PDF 18.02.2025 16:12
- Довідка про перебування тз на військовому обліку АЕ3093ЕМ.pdf 18.02.2025 16:13
- Заперечення на скаргу.doc 18.02.2025 16:13
- Протокол.pdf 18.02.2025 16:13
- скрин екрана.docx 18.02.2025 16:13
- Протокол.PDF 27.02.2025 09:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 11:04
Дата розгляду скарги:
24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2025 14:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2025 18:00
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2025 09:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повернути на кваліфікацію учасника приватне підприємство "ЛЄОН" (код ЄДРПОУ 34366803) за процедурою закупівлі: "Послуги з фізичної охорони укриття КНП "ДЦПМСД №10" ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-13-012253-a, згідно рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2765-р/пк-пз від 24.02.2025 року
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
839f7f635e4640ff926dfc37d8f00ba4
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ЛЄОН (ПРОТОКОЛ № 46 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 10.02.2025)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Згідно з пунктом 43 Особливостей 06.02.2025р. о 12.30 замовником було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Учасник ПП ЛЄОН 07.02.2025р. о 10.11 завантажив через електронну систему закупівель уточнені та нові документи.
Однак, учасник не виправив всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
Учасник ПП «ЛЄОН» у складі тендерної пропозиції надав «ДОКУМЕНТИ ПРО ТРАНСПОРТ РЕАГУВАННЯ.rar» про наявність транспорту реагування, згідно яких учасник повідомляє про наявність у нього у власності 2 (двох) автомобілів (транспорту реагування), а саме: марка – RENAULT, модель – DUSTER, реєстраційний номер – АЕ3093ЕМ, рік випуску – 2011, та марка – RENAULT, модель – DUSTER, реєстраційний номер – АЕ2108ЕМ, рік випуску – 2010, У складі тендерної пропозиції Учасник подає дві довідки про перебування автомобілів на військовому обліку, а саме: Довідка №6800 від 06.07.2023р. та Довідка №6799 від 06.07.2023р.. Проте, довідка №6800 від 06.07.2023р. не містить інформацію про автомобіль (VIN код в довідці не відповідає VIN коду в технічному паспорті автомобіля), таким чином, на один з автомобілів, інформація про які подана Учасником в складі тендерної пропозиції відсутня підтверджуюча інформація та документи про постановку його на військовий облік, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме абзацу 3 пункту 1 таблиці Додатка 3 до ТД. Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції не надано будь-якого пояснення з цього приводу.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИЛА:
1. Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей відхилити учасника процедури закупівлі ПП ЛЄОН, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник ПП «ЛЄОН» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Замовником 06.02.2025р. о 12.30 була розміщена вимога про усунення невідповідностей наступного змісту:
«В тендерній пропозиції відсутні документи, які мають невідповідність вимогам тендерної документації, тому просимо усунути невідповідності та надати документи:
1. Усунути невідповідність поданих документів щодо транспортних засобів відповідно до абз. 3 п.1 Додатку 3 ТД, які залучатимуться до послуг Замовника за вимогами закупівлі.
2. Усунути невідповідність пп. 1.2 п. 2 Додатку 3 ТД та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.2 п. 2 Додатку 3 ТД.
3. Усунути невідповідність пп. 1.3. п. 2 Додатку 3 та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.3 п. 2 Додатку 3 ТД.
4. Усунути невідповідність пп. 1.4. п. 2 Додатку 3 та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.4 п. 2 Додатку 3 ТД.
5. Надати підтверджуючі документи щодо наявності на балансі підприємства транспорту.
6. Усунути невідповідність розділу ІІІ Додатку 3 Тендерної документації та надати документи, які маються у переліку цього розділу та відсутні в Тендерній пропозиції Учасника: п. 15 передбачає - На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договір (укладений між Учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подачі тендерної пропозиції та всього строку дії договору надання охоронних послуг між Замовником та Учасником. У складі ТД Договір страхування наданий не у повному складі, відсутня повна інформація, відсутні сторінки Договору, не зрозуміло до якого періоду діє договір, що є невідповідністю до умов ТД. п. 21.8 розділу ІІІ Додатку 3 передбачає — надати Довідку, складену в довільній формі, щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) — відсутня в ТД
7. Усунути невідповідність п. 13 Додатку 4 ТД, який передбачає - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий Договір між Учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». На використання радіочастот Учасник повинен мати номер присвоєння радіочастот в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. Договір повинен бути діючим станом на до кінця 2025 року, тобто, на весь період надання послуг за укладеним в результаті закупівлі Договором.. На підтвердження дійсності Договору надати квитанцію про сплату щорічних періодичних внесків за використання радіочастот. Також, у складі ТП надано договір, який не має строку закінчення та відсутні пояснення з цього приводу.»
Звертаємо увагу на те, що пп.1-4 вимоги не відповідають ч.16 статті 29 Закону оскільки не містять:
1) перелік виявлених невідповідностей
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Оприлюднена Замовником наведена вище вимога в пп.1-4 не містить інформації, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику ПП «ЛЄОН» можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини шістнадцятої статті 26 Закону.
Учасник ПП ЛЄОН 07.02.2025р. о 10.11 завантажив через електронну систему закупівель уточнені та нові документи.
Однак, учасник не виправив всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
Учасник ПП «ЛЄОН» у складі тендерної пропозиції надав «ДОКУМЕНТИ ПРО ТРАНСПОРТ РЕАГУВАННЯ.rar» про наявність транспорту реагування, згідно яких учасник повідомляє про наявність у нього у власності 2 (двох) автомобілів (транспорту реагування), а саме: марка – RENAULT, модель – DUSTER, реєстраційний номер – АЕ3093ЕМ, рік випуску – 2011, та марка – RENAULT, модель – DUSTER, реєстраційний номер – АЕ2108ЕМ, рік випуску – 2010, У складі тендерної пропозиції Учасник подає дві довідки про перебування автомобілів на військовому обліку, а саме: Довідка №6800 від 06.07.2023р. та Довідка №6799 від 06.07.2023р.. Проте, довідка №6800 від 06.07.2023р. не містить інформацію про автомобіль (VIN код в довідці не відповідає VIN коду в технічному паспорті автомобіля), таким чином, на один з автомобілів, інформація про які подана Учасником в складі тендерної пропозиції відсутня підтверджуюча інформація та документи про постановку його на військовий облік, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме абзацу 3 пункту 1 таблиці Додатка 3 до ТД. Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції не надано будь-якого пояснення з цього приводу.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИЛА:
1. Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей відхилити учасника процедури закупівлі ПП ЛЄОН, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скаржник ПП «ЛЄОН» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Замовником 06.02.2025р. о 12.30 була розміщена вимога про усунення невідповідностей наступного змісту:
«В тендерній пропозиції відсутні документи, які мають невідповідність вимогам тендерної документації, тому просимо усунути невідповідності та надати документи:
1. Усунути невідповідність поданих документів щодо транспортних засобів відповідно до абз. 3 п.1 Додатку 3 ТД, які залучатимуться до послуг Замовника за вимогами закупівлі.
2. Усунути невідповідність пп. 1.2 п. 2 Додатку 3 ТД та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.2 п. 2 Додатку 3 ТД.
3. Усунути невідповідність пп. 1.3. п. 2 Додатку 3 та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.3 п. 2 Додатку 3 ТД.
4. Усунути невідповідність пп. 1.4. п. 2 Додатку 3 та подати документи щодо персоналу, який залучатиметься до надання послуг у відповідності до вимог цього пункту тендерної документації даної закупівлі: інформація у довідці про наявність працівників не відповідає інформації поданої згідно пп.1.4 п. 2 Додатку 3 ТД.
5. Надати підтверджуючі документи щодо наявності на балансі підприємства транспорту.
6. Усунути невідповідність розділу ІІІ Додатку 3 Тендерної документації та надати документи, які маються у переліку цього розділу та відсутні в Тендерній пропозиції Учасника: п. 15 передбачає - На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договір (укладений між Учасником та страховою компанією) добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб, який є дійсним на момент подачі тендерної пропозиції та всього строку дії договору надання охоронних послуг між Замовником та Учасником. У складі ТД Договір страхування наданий не у повному складі, відсутня повна інформація, відсутні сторінки Договору, не зрозуміло до якого періоду діє договір, що є невідповідністю до умов ТД. п. 21.8 розділу ІІІ Додатку 3 передбачає — надати Довідку, складену в довільній формі, щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) — відсутня в ТД
7. Усунути невідповідність п. 13 Додатку 4 ТД, який передбачає - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий Договір між Учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». На використання радіочастот Учасник повинен мати номер присвоєння радіочастот в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. Договір повинен бути діючим станом на до кінця 2025 року, тобто, на весь період надання послуг за укладеним в результаті закупівлі Договором.. На підтвердження дійсності Договору надати квитанцію про сплату щорічних періодичних внесків за використання радіочастот. Також, у складі ТП надано договір, який не має строку закінчення та відсутні пояснення з цього приводу.»
Звертаємо увагу на те, що пп.1-4 вимоги не відповідають ч.16 статті 29 Закону оскільки не містять:
1) перелік виявлених невідповідностей
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Оприлюднена Замовником наведена вище вимога в пп.1-4 не містить інформації, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику ПП «ЛЄОН» можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини шістнадцятої статті 26 Закону.
×
-
Назва доказу:
Доказ 4
-
Повʼязаний документ:
Довідка про перебування тз на військовому обліку АЕ3093ЕМ нова.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 3
-
Повʼязаний документ:
Довідка про перебування тз на військовому обліку АЕ3093ЕМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 2
-
Повʼязаний документ:
Протокол.PDF
-
-
Назва доказу:
Доказ 1
-
Повʼязаний документ:
Скріншот Вимога про усунення невідповідностей.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1.Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛЄОН» (ПРОТОКОЛ № 46 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 10.02.2025) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 2.Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛЄОН» (ПРОТОКОЛ № 46 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 10.02.2025)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо оскарження умов тендерної документації Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12 (UA-2025-01-13-012253-a)
Номер:
248403b927ff4f6089ec375d4c6c1707
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-012253-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо оскарження умов тендерної документації Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12 (UA-2025-01-13-012253-a)
Скарга:
Скаржником ПП «ЛЄОН» оскаржуються умови тендерної документації, затверджені рішенням уповноваженої особи КНП «ДЦПМСД №10» ДМР Протокол №17 від 13.01.2025 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ДЦПМСД _10.docx 17.01.2025 11:05
- Тендерна_документація_10.doc 17.01.2025 11:05
- Штатний розклад грудень 2024.pdf 17.01.2025 11:05
- Посадова інструкція диспетчера.pdf 17.01.2025 11:05
- Накази про призначення диспетчерів.pdf 17.01.2025 11:05
- Ліцензія на охоронну діяльність.pdf 17.01.2025 11:05
- Скарга до АМКУ ДЦПМСД _10.pdf 17.01.2025 11:05
- sign.p7s 17.01.2025 11:08
- рішення від 20.01.2025 № 765.pdf 20.01.2025 12:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 № 1163.pdf 27.01.2025 18:15
- рішення від 27.01.2025 № 1163.pdf 29.01.2025 07:43
- Пояснення на скаргу.doc 22.01.2025 11:19
- Пояснення на скаргу.PDF 22.01.2025 11:19
- Протокол.PDF 29.01.2025 14:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 11:19
Дата розгляду скарги:
27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 12:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2025 07:44
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2025 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації. Протокол додається.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1fd9c46caf6e4536a58463d24f9a0aa5
Заголовок пункту скарги:
Оскарження умов тендерної документації додатку 3 абзацу 2 п.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. Вимога надати накази про прийняття працівників пульту на роботу на посади чергових пульту, є необґрунтованою, такою що обмежує конкуренцію та суперечить діючому законодавству, оскільки охоронна діяльність (яка є предметом закупівлі) здійснюється відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. (далі – Ліцензійні умови)
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до п. 16 Ліцензійних умов працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Таким чином, Ліцензійні умови не передбачають обов’язку Ліцензіата працевлаштовувати працівників пункту централізованого спостереження виключно на посаду чергових пульту.
В свою чергу скаржник ПП «ЛЄОН» має в своєму розпорядженні працівників пункту централізованого спостереження, які працевлаштовані на посаду «Диспетчер», що не суперечить Ліцензійним умовам, класифікатору професій України (ДК 003:2010) та трудовому законодавству України. На підтвердження до скарги додаються накази про призначення працівників пункту централізованого спостереження на посаду «Диспетчер» та посадова інструкція Диспетчера, яка передбачає обов’язки для працівників які залучені до роботи на пункті централізованого спостереження.
Враховуючи вищенаведене, взяти участь в закупівлі можуть лише учасники які приймали працівників пункту централізованого спостереження на посаду «Черговий пульту», що обмежує участь ПП «ЛЄОН» в процедурі закупівлі.
1.2. Вимога надати штатний розклад, у якому передбачена посада чергового пульту та відділ пункту централізованого забезпечення відповідно до коду 4222 щодо класифікатора професій України (ДК 003:2010), які відповідають п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджений Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. є необґрунтованою, такою що обмежує конкуренцію та суперечить діючому законодавству, оскільки охоронна діяльність (яка є предметом закупівлі) здійснюється відповідно до Ліцензійних умов.
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до п. 16 Ліцензійних умов працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Таким чином, Ліцензійні умови не передбачають обов’язку Ліцензіата мати штатний розклад, у якому передбачена посада «Черговий пульту» та «відділ пункту централізованого забезпечення».
В свою чергу скаржник ПП «ЛЄОН» має в своєму розпорядженні штатний розпис у якому передбачена посада Диспетчер та Технічний відділ який відповідає за обслуговування пункту централізованого спостереження, що не суперечить Ліцензійним умовам, класифікатору професій України (ДК 003:2010) та трудовому законодавству України. На підтвердження до скарги додається штатний розпис ПП «ЛЄОН».
Враховуючи вищенаведене, взяти участь в закупівлі можуть лише учасники які в штатному розписі мають посаду «Черговий пульту» та відділ пункту централізованого забезпечення, що обмежує участь ПП «ЛЄОН» в процедурі закупівлі.
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до п. 16 Ліцензійних умов працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Таким чином, Ліцензійні умови не передбачають обов’язку Ліцензіата працевлаштовувати працівників пункту централізованого спостереження виключно на посаду чергових пульту.
В свою чергу скаржник ПП «ЛЄОН» має в своєму розпорядженні працівників пункту централізованого спостереження, які працевлаштовані на посаду «Диспетчер», що не суперечить Ліцензійним умовам, класифікатору професій України (ДК 003:2010) та трудовому законодавству України. На підтвердження до скарги додаються накази про призначення працівників пункту централізованого спостереження на посаду «Диспетчер» та посадова інструкція Диспетчера, яка передбачає обов’язки для працівників які залучені до роботи на пункті централізованого спостереження.
Враховуючи вищенаведене, взяти участь в закупівлі можуть лише учасники які приймали працівників пункту централізованого спостереження на посаду «Черговий пульту», що обмежує участь ПП «ЛЄОН» в процедурі закупівлі.
1.2. Вимога надати штатний розклад, у якому передбачена посада чергового пульту та відділ пункту централізованого забезпечення відповідно до коду 4222 щодо класифікатора професій України (ДК 003:2010), які відповідають п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджений Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. є необґрунтованою, такою що обмежує конкуренцію та суперечить діючому законодавству, оскільки охоронна діяльність (яка є предметом закупівлі) здійснюється відповідно до Ліцензійних умов.
Відповідно до п.4 Ліцензійних умов Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Відповідно до п. 16 Ліцензійних умов працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Таким чином, Ліцензійні умови не передбачають обов’язку Ліцензіата мати штатний розклад, у якому передбачена посада «Черговий пульту» та «відділ пункту централізованого забезпечення».
В свою чергу скаржник ПП «ЛЄОН» має в своєму розпорядженні штатний розпис у якому передбачена посада Диспетчер та Технічний відділ який відповідає за обслуговування пункту централізованого спостереження, що не суперечить Ліцензійним умовам, класифікатору професій України (ДК 003:2010) та трудовому законодавству України. На підтвердження до скарги додається штатний розпис ПП «ЛЄОН».
Враховуючи вищенаведене, взяти участь в закупівлі можуть лише учасники які в штатному розписі мають посаду «Черговий пульту» та відділ пункту централізованого забезпечення, що обмежує участь ПП «ЛЄОН» в процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Доказ 4
-
Повʼязаний документ:
Штатний розклад грудень 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 3
-
Повʼязаний документ:
Посадова інструкція диспетчера.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 2
-
Повʼязаний документ:
Накази про призначення диспетчерів.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 1
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія на охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови наведені в скарзі та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fa800af7bbf7495b882600f5f1002337
Заголовок пункту скарги:
Сертифікат ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимога про надання сертифікату який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2018 на певний вид послуг, є необґрунтованою, такою що обмежує конкуренцію та суперечить діючому законодавству, оскільки охоронна діяльність (яка є предметом закупівлі) здійснюється відповідно до Ліцензійних умов.
В ліцензійних умовах зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами".
Таким чином, Ліцензійними умовами не передбачено надання сертифікату, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг/діяльності приватних охоронних служб, що здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018.
В свою чергу скаржник ПП «ЛЄОН» здійснює свою діяльність на підставі Ліцензії Серія АЕ № 284826 від 18.12.13, відповідно до Ліцензійних умов. На підтвердження до скарги додається ліцензія ПП «ЛЄОН» на провадження охоронної діяльності.
Звертаємо увагу на те, що аналогічного висновку дійшла Колегія АМКУ за рішенням № 20738-р/пк-пз від 27.12.2024 (UA-2024-12-13-010247-a.b1)
В ліцензійних умовах зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами".
Таким чином, Ліцензійними умовами не передбачено надання сертифікату, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно охоронних послуг/діяльності приватних охоронних служб, що здійснює Учасник, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018.
В свою чергу скаржник ПП «ЛЄОН» здійснює свою діяльність на підставі Ліцензії Серія АЕ № 284826 від 18.12.13, відповідно до Ліцензійних умов. На підтвердження до скарги додається ліцензія ПП «ЛЄОН» на провадження охоронної діяльності.
Звертаємо увагу на те, що аналогічного висновку дійшла Колегія АМКУ за рішенням № 20738-р/пк-пз від 27.12.2024 (UA-2024-12-13-010247-a.b1)
×
-
Назва доказу:
Доказ 1
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія на охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови наведені в скарзі та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
806db6ddb0964952ade1570c610b3d59
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-012253-a.c5
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржником ПП ЛЄОН оскаржується рішення Замовника про відміну процедури закупівлі Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12 (UA-2025-01-13-012253-a) (ПРОТОКОЛ № 76 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 25.03.2025)
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол.PDF 18.04.2025 13:17
- Пояснення на скаргу 3.PDF 04.04.2025 15:38
- Пояснення на скаргу 3.doc 04.04.2025 15:38
- рішення від 10.04.2025 № 5698.pdf 14.04.2025 14:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2025 № 5698.pdf 11.04.2025 11:42
- рішення від 03.04.2025 № 5212.pdf 03.04.2025 19:04
- Скарга до АМКУ КНП ДЦПМСД _10 ДМР відміна.pdf 01.04.2025 16:28
- Скарга до АМКУ КНП ДЦПМСД _10 ДМР відміна.docx 01.04.2025 16:28
- Протокол.PDF 01.04.2025 16:28
- рішення від 19.03.2025 _ 4266.pdf 01.04.2025 16:28
- sign.p7s 01.04.2025 16:30
- Скріншот Prozorro.pdf 01.04.2025 16:28
- Рішення від 24.02.2025 _2765.pdf 01.04.2025 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2025 16:34
Дата розгляду скарги:
10.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.04.2025 19:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2025 14:42
Дата виконання рішення Замовником:
18.04.2025 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Послуги з фізичної охорони укриття КНП "ДЦПМСД №10" ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12" та протоколу №76 від 25.03.2025 року, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-13-012253-a, згідно рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5698-р/пк-пз від 10.04.2025 року
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0d58df4047274e0799dad9a8698f19b1
Заголовок пункту скарги:
Оскаржується рішення Замовника про відміну процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ПП «ЛЄОН» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Рішенням Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4266-р/пк-пз від 19.03.2025 року (далі – рішення АМКУ) зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ЛЄОН». (код ЄДРПОУ:34366803) за процедурою закупівлі — "Послуги з фізичної охорони укриття КНП "ДЦПМСД №10" ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-13-012253-a.
Разом з цим, відповідно до інформації ЦБД Prozorro, Замовником не виконано рішення АМКУ та не скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ЛЄОН» (ПРОТОКОЛ № 61 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2025)
Крім цього, твердження Замовника, що не можна розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації, не відповідає дійсності, суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель та рішенню АМКУ, а саме:
Відповідно до рішення АМКУ у ході розгляду встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, разом з тим, вимога про усунення невідповідностей не містить інформації про невідповідності саме в частині довідки про перебування транспортного засобу на військкому обліку.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, та зобов'язано Замовника стасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЛЄОН".
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу статус Пропозиції Скаржника – "рішення скасоване", "відхилено". Слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про звернення Замовника до Скаржника з вимогою про усунення наведених у рішенні від 24.02.2025 № 2765-р/пк-пз невідповідностей.
За таких умов, Замовник не виконав рішення Комісії від 24.02.2025 № 2765-р/пк-пз у порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 03.03.2025 № 61.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 03.03.2025 № 61, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Таким чином, рішення Замовника про відміну закупівлі про відміну торгів відповідно до пп.2 п.50 Особливостей – з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, є неправомірним та таким, що суперечить:
- п.43 Особливостей в частині можливості розміщення щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у випадку, пов’язаного з виконанням рішення органу оскарження;
- п.22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Окремо звертаємо увагу на те, що Замовником вдруге не виконано рішення АМКУ, за що передбачено адміністративна відповідальність яка передбачає накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17000-85000 грн.)
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ПП «ЛЄОН» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «ЛЄОН» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
Рішенням Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4266-р/пк-пз від 19.03.2025 року (далі – рішення АМКУ) зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ЛЄОН». (код ЄДРПОУ:34366803) за процедурою закупівлі — "Послуги з фізичної охорони укриття КНП "ДЦПМСД №10" ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-13-012253-a.
Разом з цим, відповідно до інформації ЦБД Prozorro, Замовником не виконано рішення АМКУ та не скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ЛЄОН» (ПРОТОКОЛ № 61 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.03.2025)
Крім цього, твердження Замовника, що не можна розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації, не відповідає дійсності, суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель та рішенню АМКУ, а саме:
Відповідно до рішення АМКУ у ході розгляду встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, разом з тим, вимога про усунення невідповідностей не містить інформації про невідповідності саме в частині довідки про перебування транспортного засобу на військкому обліку.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, та зобов'язано Замовника стасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЛЄОН".
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу статус Пропозиції Скаржника – "рішення скасоване", "відхилено". Слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про звернення Замовника до Скаржника з вимогою про усунення наведених у рішенні від 24.02.2025 № 2765-р/пк-пз невідповідностей.
За таких умов, Замовник не виконав рішення Комісії від 24.02.2025 № 2765-р/пк-пз у порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 03.03.2025 № 61.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 03.03.2025 № 61, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Таким чином, рішення Замовника про відміну закупівлі про відміну торгів відповідно до пп.2 п.50 Особливостей – з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, є неправомірним та таким, що суперечить:
- п.43 Особливостей в частині можливості розміщення щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у випадку, пов’язаного з виконанням рішення органу оскарження;
- п.22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Окремо звертаємо увагу на те, що Замовником вдруге не виконано рішення АМКУ, за що передбачено адміністративна відповідальність яка передбачає накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17000-85000 грн.)
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ПП «ЛЄОН» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «ЛЄОН» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії.
×
-
Назва доказу:
Скріншот
-
Повʼязаний документ:
Скріншот Prozorro.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 24.02.2025 _2765.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 19.03.2025 _ 4266.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відміну процедури закупівлі Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12 (UA-2025-01-13-012253-a) (ПРОТОКОЛ № 76 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 25.03.2025) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про відміну процедури закупівлі Послуги з фізичної охорони укриття КНП «ДЦПМСД №10» ДМР та прилеглої території за адресою: м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 12 (UA-2025-01-13-012253-a) (ПРОТОКОЛ № 76 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 25.03.2025)