-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Страхування на випадок хвороби (в тому числі медичне страхування)
Завершена
1 028 753.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 287.53 UAH
мін. крок: 1% або 10 287.53 UAH
Період оскарження:
13.01.2025 16:04 - 19.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо незаконного визначення переможця закупівлі
Номер:
cc48dfacc299462389faabc832ef068e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-011288-a.b2
Назва:
Скарга щодо незаконного визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ - Вінницяоблводоканал.docx 30.01.2025 17:08
- 67 Протокол УО визначення переможця медичне страхування вироби від 19.05.2023 року.doc 30.01.2025 17:08
- Скарга в АМКУ - Вінницяоблводоканал.pdf.p7s 30.01.2025 17:08
- Скарга в АМКУ - Вінницяоблводоканал.pdf 30.01.2025 17:08
- 3.4 Довідка якісні та кількісні характеристики.pdf 30.01.2025 17:08
- Додаток 2 (1).doc 30.01.2025 17:08
- sign.p7s 30.01.2025 17:09
- Додаткові пояснення - Вінницяоблводоканал.pdf 06.02.2025 11:33
- Додаткові пояснення - Вінницяоблводоканал.docx 06.02.2025 11:33
- Додаткові пояснення - Вінницяоблводоканал.pdf.p7s 06.02.2025 11:33
- рішення від 03.02.2025 № 1518.pdf 03.02.2025 14:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2025 № 1958.pdf 11.02.2025 13:13
- рішення від 10.02.2025 № 1958.pdf 12.02.2025 17:45
- Довідка ПрАТ СК ІнтерЕкспрес.pdf 04.02.2025 11:37
- Пояснення по суті скарги.pdf 04.02.2025 11:37
- Пояснення на скаргу Медичне страхування.docx 04.02.2025 11:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2025 17:30
Дата розгляду скарги:
10.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.02.2025 14:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.02.2025 17:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
38afb9d735414ec7ac6ca4b88ab0c8f4
Заголовок пункту скарги:
28.01.2025 р. Замовником прийнято протокол № 67 (далі Рішення), яким визначено переможцем процедури відкритих торгів Приватне акціонерне товариство «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» (копія протоколу додається), яке, думку скаржника, є незаконним
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
28.01.2025 р. Замовником прийнято протокол № 67 (далі Рішення), яким визначено переможцем процедури відкритих торгів Приватне акціонерне товариство «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» (копія протоколу додається).
Зазначеними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки дане рішення порушує законодавство в сфері публічних закупівель з огляду на наступне.
Підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Замовником було визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2) – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток № 2 до Тендерної документації визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, який містить 13 пронумерованих пунктів та інформацію, яка містить важливі та невід’ємні застереження щодо дій Замовника які несуть за собою певні юридичні наслідки до Учасника щодо відхилення тендерних пропозицій, а саме:
«
У разі, якщо товар (послуга, роботи) представлений на торгах, не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови подання документів, висунуті Замовником, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється.
Якщо в тексті тендерної документації або у назві предмету закупівлі, зазначеній у даній тендерній документації є посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, такі найменування товару (послуги) слід читати у редакції: “або еквівалент”.
»
Вказані вище застереження є невід’ємною частиною Додатку № 2 до Тендерної документації!
Скаржник звертає увагу Комісії АМКУ на той факт, що у складі своєї тендерної пропозиції Приватним акціонерним товариством «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» було подано довідку № 21/3.4 від 21.01.2025 р. про відповідність своєї тендерної пропозиції технічним та якісним вимогам Замовника, яка не містить зазначену вище інформацію, що відноситься до технічної специфікації (Додаток 2 до ТД).
Враховуючи вищевказане, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: у звязку із невідповідністю тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Замовник незаконно прийняв оскаржуване Рішення про визнання Приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» переможцем закупівлі.
Тому, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає Рішення Замовника про визнання переможцем Приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС», документація тендерної пропозиції якого не відповідає пп. 2 п. 44 Особливостей, незаконним та таким, що порушує права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця, документація тендерної пропозиції якого повністю відповідає пп. 2 п. 44 Особливостей.
Зазначеними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі, оскільки дане рішення порушує законодавство в сфері публічних закупівель з огляду на наступне.
Підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Замовником було визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2) – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток № 2 до Тендерної документації визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, який містить 13 пронумерованих пунктів та інформацію, яка містить важливі та невід’ємні застереження щодо дій Замовника які несуть за собою певні юридичні наслідки до Учасника щодо відхилення тендерних пропозицій, а саме:
«
У разі, якщо товар (послуга, роботи) представлений на торгах, не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови подання документів, висунуті Замовником, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється.
Якщо в тексті тендерної документації або у назві предмету закупівлі, зазначеній у даній тендерній документації є посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, такі найменування товару (послуги) слід читати у редакції: “або еквівалент”.
»
Вказані вище застереження є невід’ємною частиною Додатку № 2 до Тендерної документації!
Скаржник звертає увагу Комісії АМКУ на той факт, що у складі своєї тендерної пропозиції Приватним акціонерним товариством «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» було подано довідку № 21/3.4 від 21.01.2025 р. про відповідність своєї тендерної пропозиції технічним та якісним вимогам Замовника, яка не містить зазначену вище інформацію, що відноситься до технічної специфікації (Додаток 2 до ТД).
Враховуючи вищевказане, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: у звязку із невідповідністю тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, Замовник незаконно прийняв оскаржуване Рішення про визнання Приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» переможцем закупівлі.
Тому, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає Рішення Замовника про визнання переможцем Приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС», документація тендерної пропозиції якого не відповідає пп. 2 п. 44 Особливостей, незаконним та таким, що порушує права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця, документація тендерної пропозиції якого повністю відповідає пп. 2 п. 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
3. Копія довідки ПрАТ «СК «ІНТЕРЕКСПРЕС».
-
Повʼязаний документ:
3.4 Довідка якісні та кількісні характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Копія додатку № 2 до ТД;
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 (1).doc
-
-
Назва доказу:
1. Копія протоколу замовника № 67 від 28.01.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
67 Протокол УО визначення переможця медичне страхування вироби від 19.05.2023 року.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КП «Вінницяоблводоканал» скасувати протокол № 67 від 28.01.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Вимога
Є відповідь
Незаконне визнання переможця
Номер:
96dd5f1194fa41e69aaedbcad4398131
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-13-011288-a.c1
Назва:
Незаконне визнання переможця
Вимога:
Суть вимоги викладено в проекті скарги до АМКУ, яка додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ - Вінницяоблводоканал.pdf 28.01.2025 18:01
Дата подачі:
28.01.2025 18:01
Вирішення:
Добрий день! Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу UA-2025-01-13-011288-a.c1 по закупівлі UA-2025-01-13-011288-a «Страхування на випадок хвороби (в тому числі медичне страхування)», інформуємо, що відповідно до п. 9 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації учасник закупівлі мав надати Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (або Уповноваженої особи), скріплену печаткою (у разі використання) про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2. В тендерній документації відсутні Вимоги до оформлення довідки та відносно інформації, яка має міститися в довідці.
На виконання вказаної вимоги ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС" надав довідку від 21.01.2025 року № 21/3.4 в якій підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до додатку № 2 Тендерної документації. Зміст довідки повністю відповідає технічним вимогам зазначеним Змовником в Тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу, що абзацом 2 п. 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, не передбачена можливість подання вимог з приводу правомірності відхилення чи визначення переможцями інших учасників закупівлі.
Отже, відповідно до вищевикладеного, Ваша вимога не відповідає нормам діючого законодавства та підлягає відхиленню з підстав наведених вище
Статус вимоги:
Не задоволено