• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень (охорона будівель, розташованих за адресами: Головна будівля: вул.Леоніда Каденюка,4а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл.,Будівля 1:вул. Незалежності 14а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл., Будівля 2:вул. Молодіжна,18 м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл))

Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень (охорона будівель, розташованих за адресами: Головна будівля: вул.Леоніда Каденюка,4а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл.,Будівля 1:вул. Незалежності 14а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл., Будівля 2:вул. Молодіжна,18 м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл)

Торги не відбулися

1 460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 300.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2025 11:49 - 19.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень (охорона будівель, розташованих за адресами: Головна будівля: вул.Леоніда Каденюка,4а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл.,Будівля 1:вул. Незалежності 14а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл., Будівля 2:вул. Молодіжна,18 м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл))» КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ДЗВІНОЧОК" ПЕРШОТРАВЕНЬСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-13-004356-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень (охорона будівель, розташованих за адресами: Головна будівля: вул.Леоніда Каденюка,4а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл.,Будівля 1:вул. Незалежності 14а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл., Будівля 2:вул. Молодіжна,18 м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл))». Оголошення було опубліковано 13 січня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 21 січня 2025 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Протекція» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:

Номер: d7fa0d35f897483ebf3b116314746294
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-13-004356-a.a1
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень (охорона будівель, розташованих за адресами: Головна будівля: вул.Леоніда Каденюка,4а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл.,Будівля 1:вул. Незалежності 14а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл., Будівля 2:вул. Молодіжна,18 м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл))» КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ДЗВІНОЧОК" ПЕРШОТРАВЕНЬСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-13-004356-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 код 79710000-4–Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень (охорона будівель, розташованих за адресами: Головна будівля: вул.Леоніда Каденюка,4а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл.,Будівля 1:вул. Незалежності 14а, м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл., Будівля 2:вул. Молодіжна,18 м. Першотравенськ, Синельниківський район, Дніпропетровська обл))». Оголошення було опубліковано 13 січня 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 21 січня 2025 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Протекція» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 29.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.01.2025 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.01.2025 13:48
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2025 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.01.2025 № 1358 замовником внесені зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "ГРІЗЛІ-ПРОТЕКЦІЯ", Юрій Бибик +380939665831 grizli-protection@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bc35144773634025b39c16770d453ff1
Заголовок пункту скарги: будівля та ГШР на території міста Першотравенська
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 7 маємо вимогу тендерної документації:
Документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м.Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та мобільна група і строк якої становить не менше одного року. (Якщо у учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м.Першотравенська то на етапі кваліфікації протягом чотирьох робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасник повинен надати такі підтверджуючі документи із зазначенням адреси місця дислокації групи швидкого реагування в м. Першотравенськ в межах доїзду до 10 (десяти) хвилин (копії документів, що підтверджують право на володіння чи користування таким приміщенням (копію договору оренди, тощо, строк дії якого повинен бути не менше ніж до 31.12.2025 р. включно).
Також є вимога: Інформаційна довідка щодо наявності групи швидкого реагування Учасника на транспорті (власного та/або залученого транспорту реагування (якщо орендованого, то надати Документ, що підтверджує оренду транспорту); такого, що використовується в рамках угоди про співробітництво,) у м. Першотравенськ з часом доїзду до об’єкту Замовника до 10 хв. (відповідно до вимог Постанови КМУ №960 від 18.11.2015); копія реєстраційного документу (свідоцтво про реєстрацію) на транспорт, що підтверджують належність автотранспорту охоронному підприємству; фото транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують суб’єкт охоронної діяльності.
Аналогічна вимога міститься у пункті 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
Документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м.Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та мобільна група і строк якої становить не менше одного року. (Якщо у учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м.Першотравенська то на етапі кваліфікації протягом чотирьох робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасник повинен надати такі підтверджуючі документи із зазначенням адреси місця дислокації групи швидкого реагування в м. Першотравенськ в межах доїзду до 10 хвилин) (копії документів, що підтверджують право на володіння чи користування таким приміщенням (копію договору оренди, тощо, строк дії якого повинен бути не менше ніж до 31.12.2025 р. включно).
А також вимога: довідка складена в довільній формі про наявність у учасника мобільної групи (швидкого реагування) на території міста Першотравенська.
Згідно додатку 2 є вимога:
На етапі кваліфікації протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасник повинен надати підтверджуючі документи із зазначенням адреси місця дислокації групи швидкого реагування в м. Першотравенськ в межах доїзду до 10 (десяти) хвилин (копії документів, що підтверджують право на володіння чи користування таким приміщенням, копію договору оренди, тощо).
Наявність мобільних (швидкого реагування) груп, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події. У групі швидкого реагування повинно бути не менше 7-8 осіб (надати гарантійний лист).
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергову частину та підрозділ охорони, або офісне приміщення, групи та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення та ГШР на території міста Першотравенськ та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, тобто будучи уже у ролі Виконавця, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має цілодобової чергової частини або підрозділу охорони, або офісу, ПЦС та ГШР у Першотравенську, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, самостійно його обслуговувати та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Першотравенську.
Додатково роз’яснюємо, Скаржник має цілодобову чергову частину (підрозділ охорони) у місті Київ (за місцем своєї реєстрації), відповідно там розміщується і ПЦС, оскільки пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням, на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM, в тому числі у місті Першотравенськ, тому Скаржник може тримати зв’язок з ГШР, які перебувають у Першотравенську та повідомляти їм про необхідність виїзду у разі тривоги.
Тобто Скаржник, маючи має цілодобову чергову частину (підрозділ охорони) та ГШР у місті Київ, може координувати роботу охоронників та передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Першотравенськ за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Звертаємо увагу, що є нещодавне аналогічне рішення колегії АМКУ згідно схожого питання у закупівлі UA-2024-12-02-009587-a.
Окремо варто зазначити, що незрозуміло – як Замовник уявляє собі надання інформації протягом 4х днів, якщо його пропозиція найбільш економічно вигідна. Адже всі документи учасниками подаються ДО закінчення періоду надання пропозицій, і лише якщо Замовник виявив невідповідність у пропозиції, він може розміщувати вимогу про усунення порушень і лише тоді учасник має право щось завантажувати у електронну систему.
Ще раз наголошуємо: учасник на етапі подання пропозиції і кваліфікації не зобов’язаний мати офіс та ГШР у кожному регіоні, де він приймає участь у закупівлі. А якщо учасник укладає договір та стає Виконавцем, він – як суб’єкт господарювання, самостійно організовує свою підприємницьку діяльність і вирішує – чи зняти йому офіс, чи склад, чи перевезти наявне майно чи купити нове, прийняти на роботу нових людей чи перевести своїх тощо.
Окремо також хочеться дізнатися, яким чином має прибувати група у складі 7-8 людей?
Згідно статті 1 Закону України «про охоронну діяльність»:
транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Згілно статті 6 згаданого Закону: Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Згідно пункту 12 згаданих Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності:
12. Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Тобто для надання послуг реагування ГШР виїздить на тривоги, як правило, на легковому транспорті, адже закон не визначає, що це має бути бус чи мікроавтобус
Скаржник має транспорт реагування (який використовується на основі договору реагування), але він є звичайним легковим автомобілем, тобто це максимум 5 місць (включаючи водія). Відповідно Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Як правило до складу ГШР входить 2-3 людини, а ніяк не 7 чи 8, бо це вже ціле угруповання.
Зокрема, Скаржник використовує автомобілі RENAULT DOKKER та RENAULT DUSTER, їх місткість 5 осіб.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e62029cd5dd242b8abbdb913ad46dbc5
Заголовок пункту скарги: щодо віку працівників та довідок про несудимість
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 6 маємо вимогу тендерної документації:
Вік охоронців не повинен перевищувати 60 років.
У пункті 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено:
Довідка складена в довільній формі про наявність в Учасника працівників (не менше 3-х), які досягли 18-річного віку та не перевищує 60 років, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони. В довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: ПІБ працівника; назва посади, яку обіймає працівник; № свідоцтва (посвідчення особи), термін та дата його видачі (стосується працівників які будуть здійснювати охорону на об’єкті.).
У додатку 2 є вимога:
Працівники, співробітники Виконавця (Учасника, переможця торгів), які безпосередньо будуть надавати охоронні послуги мають бути штатними працівниками Учасника, мати свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони, посвідчення робітничої кваліфікації, знання та досвід охоронника, віком до 60 років.
Згідно додатку 7:
Копія документу МВС (довідка, витяг з ІАС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»), виданої уповноваженим органом у поточному році, яка підтверджує, що особа (охоронник) не має непогашену чи не зняту судимість.
Поточний рік – 2025.
Відповідно до ч. І ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»: персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.
Окрім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960, затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, які визначають організаційні і кваліфікаційні вимоги провадження охоронної діяльності. п.17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Таким чином, Законом України «Про охоронну діяльність», а також Ліцензійними умовами не передбачено обмежень щодо віку персоналу охорони – а саме до 60 років, що встановлено Замовником у тендерній документації. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога порушує конституційне та трудове законодавство.
Зокрема ст. 43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Також, ст. 2-1 Кодексу Законів про працю України визначає: Рівність трудових прав громадян України, забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, тощо.
Таким чином, встановлюючи таку вимогу, Замовник обмежує права працівників, які вже працюють у штаті учасника, і виходить, що для надання послуг за даним договором, учасник повинен задіяти лише працівників – до 60 років, а інших усунути від виконання своїх обов’язків.
Згідно Закону України «Про рекламу» Стаття 24-1. Реклама послуг із працевлаштування
Забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) висувати вимоги за ознаками раси, кольору шкіри, віку, статі, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сексуальної орієнтації, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших громадських об’єднаннях, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання.
Ми маємо працівників і старшого віку, ніж вимагає Замовник, в гарній фізичній формі (це підтверджується медичними документами), що відповідають ліцензійним умовам, є кваліфікованими працівниками, не є засудженими та отримали свідоцтва про присвоєння (підвищення) кваліфікації не нижче ІІІ розряду.
Також ми маємо довідки про відсутність судимості датовані у листопаді та грудні 2024 року, а не в поточному році.
Враховуючи, що зазначений документ не містить строку чинності, то в ньому міститься достатньо актуальна інформація, яка слугує достатнім підтвердженням про непритягнення відповідних осіб до кримінальної відповідальності.
Однак, Замовник ускладнює участь потенційних учасників, шляхом встановлення даної вимоги, адже виконати її зможуть лише ті учасники, котрим пощастить отримати зазначені довідки для працівників до кінцевого строку подання пропозицій.
Дана обставина ставить учасників, зокрема Скаржника, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не встигнуть отримати витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing).
Згідно Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»: Надання відомостей з ІАС або вмотивованої відмови в їх наданні здійснюється протягом 30 календарних днів, якщо інше не передбачено законодавством.
В той час на подачу тендерних пропозицій надається 7 календарних днів.
Таким чином, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 12d77386d89a4ed68ac80197da5315c8
Заголовок пункту скарги: щодо ліцензії
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
Виконавець повинен мати ліцензію, видану на ім’я Виконавця відповідним органом ліцензування (Міністерством внутрішніх справ України), строк дії ліцензії не може бути менш чим до 31.12.2025 р. на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами.
Скаржник не має ліцензію, видану на ім’я Виконавця відповідним органом ліцензування (Міністерством внутрішніх справ України), оскільки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»: у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Декларація не містить терміну дії. Відповідно до пункту 12 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: Ліцензія видається на необмежений строк.
Чинність дозвільного документу Замовник може самостійно перевірити на сайті МВС https://mvs.gov.ua/, вкладення «Діяльність», далі вкладення - «Ліцензування та проведення заходів державного нагляду (контролю)», далі – «Ліцензування», далі – «Ліцензії», далі – «Перелік поданих суб’єктами господарювання до МВС декларацій про провадження охоронної діяльності». У автоматично завантаженому реєстрі за кодом ЄДРПОУ можна знайти необхідного суб’єкта та перевірити інформацію про ліцензію.
Скаржник має декларацію № 052212/23 від 16.11.2023р. на провадження господарської діяльності, але не може прийняти участь у закупівлі, бо не має саме ліцензії виданої МВС.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 6bb082489bba4f23821e372446377be0
Заголовок пункту скарги: щодо обладнання
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
Обладнання, яке повинно бути використано для забезпечення охорони об’єктів:
- відеокамери – не менш ніж 4 од.,
- відео регістратор з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб,
- монітор з можливістю спостерігання одночасно встановлених відеокамер.
Виконавець забезпечує монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження по території Замовника, ведення цілодобового спостереження об’єктів та території, по затвердженому маршруту проводити обхід території, огляд будівель, які розміщені на території закладу та доповідати відповідальній особі про стан справ.
Предмет закупівлі - Охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Послуги, що стосуються придбання та монтажу охоронного обладнання закуповуються згідно КВЕду - 45312200-9 - Встановлення систем охоронної сигналізації, 31625000-3 - Пристрої охоронної та пожежної сигналізації, Охоронне, протипожежне, поліцейське та оборонне обладнання, 32234000-2 - Камери відеоспостереження.
Тому якщо Замовнику потрібно на об’єкті встановити відео або охоронне обладнання, то він має проводити окремі закупівлі з відповідним цільовим призначенням.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації