-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали.
Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", вид закупівлі - відкриті торги, закупівля цементу марки 400 (код ДК 021:2015 -44111200-3).
Торги не відбулися
41 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 417.76 UAH
мін. крок: 1% або 417.76 UAH
Період оскарження:
10.01.2025 15:37 - 19.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення.
Номер:
2c689686726e42c09f8f4c76bd933d7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-008987-a.b1
Назва:
неправомірне відхилення.
Вимога:
Надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України у формі інформаційних листів за відповідним запитом (письмовим або електронним) з 06 вересня 2024 року здійснюватися не буде.
Пов'язані документи:
Учасник
- МРУЮ_щодо запуску сервісу довідок(1).pdf 01.02.2025 15:05
- неправомірне відхилення (1).pdf 01.02.2025 15:05
- Лист № 3323-04_861-06 від 03.01.2024 (2).pdf 03.02.2025 11:13
Дата подачі:
01.02.2025 15:05
Вирішення:
Так як, на момент підготовки тендерної документації на закупівлю конструкційних матеріалів та розміщення відповідного оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель, не відновив роботу онлайн сервіс з надання відомостей з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), тому у своїй роботі Уповноважена особа керувалася, відповідно до пункту 12 частини 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), листом Мінекономіки №3323-04/861-06 від 03.01.2025 «Щодо обмежень функціонування єдиних державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України», який складено за результатами зустрічі, проведеної 27.12.2024 спільно з представниками Міністерства юстиції України, Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України та ДП “Прозорро” (відповідний лист додається). Тому в підпункті 3 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації зазначено вимогу та метод отримання інформації відповідно до підпункту 8 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та зазначено посилання за яким можливо отримати інформацію стосовно замовлення відповідного листа.
Те, що міжрегіональні управління Міністерства юстиції України надавали відповідні інформаційні листи, свідчи те, що інші учасники на інші відкриті торги надавали відповідні листи.
Також, варто зазначити, що, відповідно до пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Так як відповідних звернень від учасника не було отримано до закінчення строку подання тендерних- пропозицій, тому вважається, що учасник згоден з умовами тендерної документації.
Беручи зазначене вище до уваги, у Замовника відсутні законні підстави задовольнити вимогу учасника.
Статус вимоги:
Відхилено