-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту
Торги не відбулися
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2025 14:53 - 17.01.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
62732cd7d15544438c21263d0fb8ffa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-007767-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУвід 23.04.2024 № 7230.pdf 14.01.2025 13:49
- ДОДАТОК 1 до ДКТ Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних та іншим вимогам..docx 14.01.2025 13:49
- Скарга в АМКУ щодо оскарження дискримінаційних вимог ТД Управління поліції охорони.docx 14.01.2025 13:49
- Скарга 13.01.2025р..pdf 14.01.2025 13:49
- sign.p7s 14.01.2025 13:51
- ЕЦП 010 - УО-П- 2025 - 15.01.2025 - ЗМІНИ ВТ РЕМОНТ АВТО - 2024.docx.asice.zip 15.01.2025 12:49
- ЗМІНИ до ДКТ Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних та іншим вимогам..docx 15.01.2025 12:49
- НОВИЙ ДОДАТОК 1 до ДКТ Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних та іншим вимогам..docx 15.01.2025 12:49
- НОВА РЕДАКЦІЯ ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025.doc 15.01.2025 12:49
- АМКУ ПОЯСНЕННЯ ВНЕСЕННЯ ЗМІН 2025.doc 17.01.2025 09:55
- ЕЦП АМКУ ПОЯСНЕННЯ ВНЕСЕННЯ ЗМІН 2025.doc.asice.zip 17.01.2025 09:55
- ЕЦП 010 - УО-П- 2025 - 15.01.2025 - ЗМІНИ ВТ РЕМОНТ АВТО - 2024.docx.asice.zip 17.01.2025 09:55
- НОВА РЕДАКЦІЯ ДКТ РЕМОНТ АВТОТРАНСПОРТУ 2025.doc 17.01.2025 09:55
- ЗМІНИ до ДКТ Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних та іншим вимогам..docx 17.01.2025 09:55
- НОВИЙ ДОДАТОК 1 до ДКТ Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних та іншим вимогам..docx 17.01.2025 09:55
- рішення від 16.01.2025 № 689.pdf 16.01.2025 15:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2025 № 1053.pdf 23.01.2025 17:57
- рішення від 23.01.2025 № 1053.pdf 24.01.2025 16:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2025 13:54
Дата розгляду скарги:
23.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.01.2025 15:25
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.01.2025 16:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.01.2025 16:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7338fe2120914e7aacf77d506dab77d4
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В процесі вивчення вимог та умов до закупівлі стало відомо, що Тендерна документація (надалі – ТД), зокрема Додаток № 1 до ТД містить дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та обмежують право Скаржника взяти участь у процедурі закупівлі, при цьому не є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Зокрема, дискримінаційними є умови, передбачені п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме що Замовник має право перевірити наявність фактично вказаного обладнання Учасником в довідці (Таблиця 1) для виконання Договірних відносин, на сервісному центрі, та в разі його відсутності відхилити тендерну пропозицію такого Учасника процедури закупівлі через факт зазначення ним у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Також в п. 3 розділу 6 Додатку № 1 до ТД ( Інші документи, з наступною інформацією) встановлено, що Замовник має право перевірити наявність фактично вказаних послуг, що отримує Учасник, в довідці для забезпечення цілісності майна Замовника на сервісному центрі (СТО), та в разі їх відсутності відхилити тендерну пропозицію такого Учасника процедури закупівлі через факт зазначення ним у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Таким чином Замовник порушує право Учасника та положення п. 44 Особливостей, зокрема дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже під час участі у тендері Замовник буде проводити огляд обладнання на сервісному центрі, та в разі його відсутності відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Зазначена вимога порушує права Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду наявності фактично вказаного обладнання та перевірки наявності фактично вказаних послуг, що отримує Учасник, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону та Особливостей.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Технічне обстеження Замовником вказаного обладнання та перевірки наявності фактично вказаних послуг, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про відхилення пропозиції за результатами огляду обладнання та станції сервісного центру - є неправомірним, оскільки здійснюють вплив на учасників, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки має упереджений вплив під час прийняття рішення за результатами розгляду пропозицій учасників.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від учасника як суб’єкта господарювання, Уповноважена особа може на власний розсуд прийняти рішення про неправомірне відхилення Учасника за результатами огляду обладнання учасника з незалежних від Учасника торгів підстав, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Відтак, встановлені Замовником в Тендерній документації положення щодо відхилення пропозиції учасника через перевірку фактичного обладнання та послуг, не передбачено чинним законодавством України та п. 44 Особливостей
Зокрема, дискримінаційними є умови, передбачені п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме що Замовник має право перевірити наявність фактично вказаного обладнання Учасником в довідці (Таблиця 1) для виконання Договірних відносин, на сервісному центрі, та в разі його відсутності відхилити тендерну пропозицію такого Учасника процедури закупівлі через факт зазначення ним у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Також в п. 3 розділу 6 Додатку № 1 до ТД ( Інші документи, з наступною інформацією) встановлено, що Замовник має право перевірити наявність фактично вказаних послуг, що отримує Учасник, в довідці для забезпечення цілісності майна Замовника на сервісному центрі (СТО), та в разі їх відсутності відхилити тендерну пропозицію такого Учасника процедури закупівлі через факт зазначення ним у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Таким чином Замовник порушує право Учасника та положення п. 44 Особливостей, зокрема дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже під час участі у тендері Замовник буде проводити огляд обладнання на сервісному центрі, та в разі його відсутності відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Зазначена вимога порушує права Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду наявності фактично вказаного обладнання та перевірки наявності фактично вказаних послуг, що отримує Учасник, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону та Особливостей.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Технічне обстеження Замовником вказаного обладнання та перевірки наявності фактично вказаних послуг, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про відхилення пропозиції за результатами огляду обладнання та станції сервісного центру - є неправомірним, оскільки здійснюють вплив на учасників, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки має упереджений вплив під час прийняття рішення за результатами розгляду пропозицій учасників.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від учасника як суб’єкта господарювання, Уповноважена особа може на власний розсуд прийняти рішення про неправомірне відхилення Учасника за результатами огляду обладнання учасника з незалежних від Учасника торгів підстав, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Відтак, встановлені Замовником в Тендерній документації положення щодо відхилення пропозиції учасника через перевірку фактичного обладнання та послуг, не передбачено чинним законодавством України та п. 44 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ від 23.04.2024 № 7230.pdf
-
Повʼязаний документ:
рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУвід 23.04.2024 № 7230.pdf
-
-
Назва доказу:
ДОДАТОК 1 до ДКТ Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних та іншим вимогам.
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 1 до ДКТ Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційних та іншим вимогам..docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 1 до Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги в Тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги. 3. Зобов’язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства з питань публічних закупівель, вилучивши з неї дискримінаційні умови, розширивши конкурентне середовище закупівлі та підвищивши якість самого предмету закупівлі.