• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЄДК 021:2015- 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)

Завершена

968 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 840.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2025 14:48 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

на неправомірні дії Замовника у вигляді порушення порядку проведення Процедури закупівлі і незаконне визнання переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ»

Номер: fd6eaefe3f5e4d7ca8cf10c7c6e31c98
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-10-007613-a.a1
Назва: на неправомірні дії Замовника у вигляді порушення порядку проведення Процедури закупівлі і незаконне визнання переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ»
Скарга:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – КНП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" оголошено закупівлю за предметом Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) за ідентифікатором закупівлі № UA-2025-01-10-007613-a, очікувана вартість закупівлі – 968 000,00 гривень (з ПДВ). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1) Переможець ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» - 394 900,00 грн. з ПДВ, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною; 2) Скаржник ФОП Семенюк Денис Петрович - 396 000,00 грн. з ПДВ 3) ФОП Григорчак Константин Валентинович - 415 800,00 грн. з ПДВ 4) Фізична особа-підприємець Борисюк Євген Валерійович - 429 000,00 грн. з ПДВ. Згідно з інформацією, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 20.01.2025 о 11:37 год. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу Учаснику ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» повідомлення про обґрунтування аномально низької ціни, до 22.01.2025 00:00. ТОВ «ЧИСТИЙ СВФІТ ІФ» надав на дану Вимогу Обґрунтування аномально низької ціни від 21.01.2025 № 21/01. Відтак, пропозиція учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» Однак, у порушення абзацу першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, за результатом перевірки та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», Замовником було виявлено невідповідності в документах, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виявивши невідповідності у тендерній пропозиції, зокрема у документах наданих на виконання вимог технічної специфікації, Замовником незаконно опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, до 23.01.2025 13:11 год. Зокрема, Замовником виявлено такі невідповідності документації ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ»: 1. Згідно Тендерної документації (Додаток 1. п.1.1.3. Учасник у складі пропозиції подає документи, що підтверджує право власності чи право користування та документами (повідомлення/договори/тощо) що підтверджують виконання зобов’язання орендаря, щодо приймання майна та його утримання відповідно умов, які передбачені договором відповідно до якого передано майно. Учасник завантажив (файл Договір оренди .pdf) копію договору оренди приміщення №4 від 01.06.2023 укладеним між ТОВ «ЯК ВУД Р.С.» та ТОВ «Чистий світ ІФ». Згідно п. 1.2. Договору «Об’єктом оренди є нежитлове приміщення загальною площею 8,5 м.кв. що знаходиться за адресою м.Івано-Франківськ, вул.Вовчинецька, 225». Згідно акту №12/24 санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 05.09.2024 р. (файл АКТ обстеження») пральня ТОВ «Чистий світ ІФ» розміщена в орендованих нежитлових приміщеннях за адресою м.Івано-Франківськ, с.Вовчинець, вул.Вовчинецька, 225 (договір оренди №010221 від 01.02.2021). Загальна площа приміщень становить 186.3 м.кв., що не відповідає Договору оренди, який завантажений учасником. 2. Згідно Тендерної документації (Додаток 1. п.1.2.1. Учасник у складі пропозиції подає Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Однак в пропозиції учасника Довідка згідно Таблиці 1 відсутня. 3. Згідно Тендерної документації (Додаток 1. «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» п.2 . Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції лист/довідку з зазначенням переліку відповідних засобів, що будуть використовуватись під час надання послуг. Учасник завантажив файл («перелік миючих.pdf) де зазначив перелік і назву миючих засобів, які будуть використовуватися в процесі прання. Згідно Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» п.6 у складі пропозиції Учасник зобов’язаний надати в складі Тендерної пропозиції гарантійний лист від товаровиробника/товаровиробників, представника-виробника/імпортер-дистерб’ютора рідких миючих та відбілюючих засобів, що будуть використовуватися під час надання послуг з прання про поставку учаснику товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Гарантійний лист має бути належним чином оформлений: виданий Учаснику із зазначенням замовника торгів, назви предмета закупівлі та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. Учасник завантажив гарайнтійний лист (файл «гарант лист дистриб.pdf), однак в листі не вказано перелік миючих засобів, які будуть використовуватися в процесі прання. ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» з метою усунення невідповідностей зазначених у Вимозі Замовника надав перелік документів: 1. лист.pdf 2. довідка працівники.pdf 3. договір оренди.pdf 4. гарант лист.pdf 5. додаткова угода.pdf На підставі долучених Учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» переліку документів, Уповноваженою особою КНП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" прийнято Рішення про визнання Переможцем закупівлі № UA-2025-01-10-007613-a ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» згідно Протоколу б/н Уповноваженої особи від 23.01.2025. Однак, Фізична особа – підприємець СЕМЕНЮК ДЕНИС ПЕТРОВИЧ (скаржник) не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника - Протоколом уповноваженої особи б/н від 23.01.2025, вважає його незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує порядок проведення Процедури закупівлі, встановлений у абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі за текстом – Особливості, у відповідному відмінку), а також ч. 16 статті 29 Закону, пункт 43 Особливостей та порушує норми пункту 44 Особливостей щодо НЕ виявлення Замовником підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та порушення пункту 43 Особливостей з підстав неправомірного надання учаснику 24 години на виправлення інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Для детального аналізу кожного аргументу Скаржника щодо неправомірності прийнятого спірного рішення Замовником, нижче наведено пронумеровані підстави незаконного визнання – прийняття неправомірного рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» Переможцем даної закупівлі. ПІДСТАВА №1 Згідно вимоги пункту 2 Особливих вимог Розділу «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ЄДК 021:2015- 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)» Додатку 1 до Тендерної Документації для обробки білизни мають застосовуватися професійні рідкі миючі, вибілюючі засоби, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції лист/довідку з зазначенням переліку відповідних засобів, що будуть використовуватись під час надання послуг. На підтвердження належної якості таких засобів необхідно надати скан-копії діючих на момент подання тендерних пропозицій декларацій про відповідність та/або Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та вибілюючі засоби, що будуть використовуватись під час надання послуг. ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» на виконання даної вимоги долучив Довідку №16 від 16.01.2025 (7 перелік миючих.PDF), яка повинна обов’язково містити інформацію про назву миючих та вибілюючих засобів, що будуть використовувати для прання білизни. На підтвердження якості та безпечності миючих засобів для прання учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний на дату подання Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.09.2020 на засоби для прання білизни “My Ocean” з Додатком до Висновку від 24.09.2020 № 12.2-18-3/22038. Всупереч вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ» відсутня чинна на дату подання тендерної пропозиції Декларація про відповідність технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №717 від 20.08.2008, а також відсутній висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та відбілюючі засоби, що будуть використовуватися для прання білизни, а саме на Оушн Інтенс, Оушин Оксіджін, Оушин Асід, Оушин Спірінг Софт, Оушин Алкан, Оушин М506. У складі тендерної пропозиції Учасник долучено Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.09.2020 на засоби для прання білизни “My Ocean” з Додатком до Висновку від 24.09.2020 № 12.2-18-3/22038, в якому відсутній перелік пральних засобів на, які посилається ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» в Довідці №16 від 16.01.2025. Також, в даній Довідці не вказано, що будуть використовуватися саме пральні засоби “My Ocean” на, які надано даний Висновок. З врахуванням наведеного, за таких умов тендерна пропозиція ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Замовником у порушення вимог п. 44 Особливостей, неправомірно не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ». ПІДСТАВА №2 Відповідно до вимоги пункту 6 Розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ЄДК 021:2015- 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)» Додатку 1 до Тендерної Документації, Учасник зобов’язаний надати в складі Тендерної пропозиції гарантійний лист від товаровиробника/товаровиробників, представника-виробника/імпортер-дистерб’ютора рідких миючих та відбілюючих засобів, що будуть використовуватися під час надання послуг з прання про поставку учаснику товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Гарантійний лист має бути належним чином оформлений: виданий Учаснику із зазначенням замовника торгів, назви предмета закупівлі та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. (подається Учасником у складі пропозиції). На виконання даної вимоги ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» у складі тендерної пропозиції долучено: Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 17.01.2025, в якому не було зазначено, які саме миючі та відбілюючі засоби будуть поставлятися ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» та/або дистерб’ютором яких засобів являється ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» для подальшого забезпечення ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» миючими та дезінфікуючими засобами в процесі надання послуг прання Замовнику. В свою чергу, Замовник, у порушення вимог абзацу 2 пункту 44 Особливостей, керуючись пунктом 43 Особливостей, виявши вказану невідповідність вимог технічної специфікації, опублікувано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, до 23.01.2025 13:11 год.. Замовник вказав надати Гарантійний лист від товаровиробника/товаровиробників, представника-виробника/імпортер-дистерб’ютора рідких миючих та відбілюючих засобів з переліком миючих та відбілюючих засобів, які будуть використовуватися в процесі надання послуг прання. У відповідь на дану вимогу Замовника, Переможцем до складу тендерної пропозиції долучено Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 22.01.2025, в якому вказані пральні засоби, а саме на Оушн Інтенс, Оушин Оксіджін, Оушин Асід, Оушин Спірінг Софт, Оушин Алкан, Оушин М506. Слід звернути увагу, що у складі пропозиції Переможця, на вказані миючі та відбілюючі засоби відсутні декларації про відповідність та/або Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та вибілюючі засоби, що будуть використовуватись під час надання послуг. Замовник в пункті 7 Розділі 1 Тендерній документації (Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції) зазначає, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. А отже, переклад пральних засобів зазначених ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» в Довідці №16 від 16.01.2025 та Гарантійному листі ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 22.01.2025 українською мовою призводить до їх спотворення. Такий переклад пральних засобів зазначених Переможцем в даній довідці не дає можливості ідентифікувати, які саме миючі та відбілюючі засоби використовуватимуться в процесі надання послуг Замовнику, що напряму впливає на якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За таких умов, враховуючи п. 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків: 1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції; 2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі; 3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи документи та інформацію, подані в складі тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції учасника була відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, у вигляді: - Довідка №16 від 16.01.2025; - Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 17.01.2025; - Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 22.01.2025. З огляду на викладене, враховуючи відсутність інформації та документів про вищенаведені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, вказані вище невідповідності, на думку Скаржника, не підлягають усуненню згідно п. 43 Особливостей. Враховуючи наведене, надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 43, п. 44 Особливостей та ч. 9 ст. 26, та абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. ПІДСТАВА №3 Відповідно до п. 1.1.3. Додатку №1 до тендерної пропозиції, учасник повинен підтвердити наявність приміщень пральні, що використовуватиметься для надання послуг підтверджується: - документом що підтверджує право власності чи право користування та документами (повідомлення/договори/тощо) що підтверджують виконання зобов’язання орендаря, щодо приймання майна та його утримання відповідно умов, які передбачені договором відповідно до якого передано майно. Окрім цього, відповідно до пункту 9 Розділу «Особливі вимоги» ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ЄДК 021:2015- 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) Додатку №1 до тендерної документації Замовника, пральня учасника повинна мати окреме приміщення для брудної білизни, для миючих і відбілюючи матеріалів, приміщення для всіх технологічних процесів та зберігання чистої білизни. Надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження приміщень пральні з протоколами дослідження, виданий відділами, управліннями, підрозділами Міністерства охорони здоров’я України та/або Держпродспоживслужби України. На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано файл «25 АКТ обстеження.PDF», за змістом якого встановлено, що «пральня ТОВ «ЧИСТИЙ-СВІТ» (а не учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», дата державної реєстрації (згідно відомостей ЄДР) якого є 16.02.2023 ) розміщена в орендованих нежитлових приміщеннях за адресою: м. Івано-Франківськ, с. Вовчинець, вул. Вовчинецька, 225 (договір оренди №010221 від 01.02.2021). На виконання вищенаведених вимог, учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», з врахуванням виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей долучено наступні документи: - Файл «договір оренди.pdf» - Договір оренди приміщення №010221 від 01.02.2021, за замістом п. 3.1, 3.2. якого визначено, що вступ Орендаря у володіння і користування обʼєктом, що орендується, настає з моменту пдписання сторонами договору оренди з додатками. Право Орендаря на користування та розпорядження обʼєктом, що орендується підтверджується Актом прийому - передачі (додаток №1). Передача обʼєкта в оренду не спричиняє передачу Орендарю права власності на обʼєкт, що орендується. Відповідно до п. 3.2 . цього Договору оренди визначено, що передача в оренду нежитлового приміщення здійснюється сторонами згідно Акту прийому передачі обʼєкта, що орендується, де вказується загальна площа, місце знаходження та технічний стан приміщення на момент здачі в оренду за даними інвентаризації обʼєкта. Акт оформляється як додаток №1 до цього Договору, підписується сторонами і є невідʼємною його частиною; - файл «додаткова угода.pdf», Додаткова угода №1/06 до Договору оренди приміщення № 010221 від 01.02.2021, за змістом пункту 1 якої обумовлено «змінити сторону в договорі оренди приміщення № 010221 від 01.02.2021р., а саме змінити орендаря Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧИСТИЙ-СВІТ» на Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧИСТИЙ СВІТ ФІ» (76006,м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 225, код ЄДРПОУ 45073613, UA143052990000026009045513501 в АТ КБ «Приватбанк», Директор Чернецька Ірина Василівна). Таким чином, усупереч п. 1.1.3. Додатку №1 до тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» відсутні документи, які підвереджують приймання ним майна згідно АКТУ прийому передачі обʼєкта, що орендується, де вказується загальна площа, місце знаходження та технічний стан приміщення на момент здачі в оренду за даними інвентаризації обʼєкта. та його утримання відповідно умов, які передбачені договором відповідно до якого передано майно. Учасник ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не підтвердив, що на підставі Додаткової угоди №1/06 від 01.06.2023 прийняв від Орендаря ТОВ «ЧИСТИЙ-СВІТ» чи Орендодавця об’єкт оренди – нежитлове приміщення, загальною площею 186,13 м2 за Договором оренди приміщення №010221 від 01.02.2021, що є його невід’ємною частиною договору. За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Замовником у порушення п. 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ». ПІДСТАВА №4 Відповідно до пункту 1.1.2. Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”), На підтвердження наявності транспортного (-их) засобу (-ів), яким (-и) буде здійснюватися доставка надати: - копію (-ї) свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби, які вказані в довідці про матеріально-технічну базу (які перебувають у власності учасника); - у разі залучення до надання послуг транспортного (-их) засобу (-ів), які не є у власності Учасника, додатково надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені та укладені на строк, не менший ніж строк надання послуг по предмету закупівлі. Учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» на виконання даної вимоги долучено у складі тендерної пропозиції Договір позички транспортного засобу №010124 від 01.01.2024 укладений між Громадянкою України Чернецька Ірина Василівна та директором ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» Чернецькою Іриною Василівною (3 договір позички тз.PDF). За договором позички одна сторона (позичкодавець) безоплатно передає або зобов'язується передати другій стороні (користувачеві) річ для користування протягом встановленого строку. Користування річчю вважається безоплатним, якщо сторони прямо домовилися про це або якщо це випливає із суті відносин між ними (ч. ч. 1 і 2 ст. 827 ЦКУ). Адже до договору позички застосовуються і положення глави 58 "Найм (оренда)" цього Кодексу (ч. 3 ст. 827 ЦКУ). Договір позички між юридичними особами, а також між юридичною та фізичною особою укладається у письмовій формі (ч. 2 ст. 828 ЦКУ). Договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), у якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню (ч. 4 ст. 828 ЦКУ). А отже, Замовник, при розгляді тендерної документації ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», не взяв до уваги той факт, що даний Договір позички транспортного засобу є неналежним чином оформленим, та є не дійсним, оскільки він нотаріально не посвідчений. ПІДСТАВА №5 У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо «підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, відповідно до якої Учасник має надати: «1.3.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір: - на надання послуг, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 - 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), який повністю виконаний з позитивними відгуками від Замовника. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. У зв’язку з тим, що білизна є лікарняною, в тому числі з операційних відділень, яка потребує спеціальної обробки, вимагаються аналогічні договори, укладені з медичними установами. 1.3.2. не менше 2-х копій договорів, зазначених в довідці. 1.3.3. копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання 2-х договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.» На виконання вказаної вище вимоги учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано наступні суперечливі документи. Учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів за вих. №1 від 16 січня 2025 року» (файл «8 довідка аналог дог.PDF»), згідно якої розкрито інформацію про надання послуг прання та хімічного чищення Товариству з обмеженою відповідальністю «ЛЮКС ВІЖН» за Договором №20 від 22.08.2023, який, як зазначено Учасником, повністю виконано. При цьому, учасником, на виконання вимоги п. 1.3.2. п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації, надано Договір № 20 про надання послуг прання та хімічного чищення, який укладено 22.08.2023 між ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» та ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» (файл «9 договір аналог.PDF»). Згідно з п. 2.2., 2.3. цього договору визначено, що підставою для проведення оплати за надані Виконавцем та прийняті Замовником послуги є підписаний сторонами Акт наданих послуг. Замовник в момент отримання від Виконавця чистої білизни (текстильних виробів) підписує Акт наданих послуг та здійснює оплату за надані послуги. Проте, відповідно до пункту 8.1. цього договору визначено, що даний договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі наявності) та діє до 31 грудня 2023 року. Якщо жодна зі сторін в термін 10 днів до закінчення дії даного Договору не заявить про його розірвання, даний Договір вважається продовженим на той самий термін на тих самих умовах. Відповідно до 8.2. цього Договору визначено, що зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною письмовою згодою Сторін і оформляються у формі Додатків, які складатимуть невідʼємну частину цього Договору. Для повноти виконання п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано файл «10 відгук.pdf», в якому міститься відгук контрагента ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» за вихідним номером №29/02-24 від 29.02.2024, за змістом якого контрагент свідчить про повне виконання ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» своїх зобов’язань за Договором №20 від 22.08.2023 у 2023 році. Разом із наведеним, на виконання п. 1.3.3. учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано файл «11 акти люкс віжн.PDF», у якому містяться: - Акт надання послуг №8 від 31.01.2024; - Акт надання послуг №20 від 29.02.2024; - Акт надання послуг №121 від 31.10.2024, за змістом яких ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано послуги ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» на підставі: дослівно «Договір», без зазначення його номера та дати, тільки у 2024 році, та не долучено жодного документа, який підтверджує повне виконання зобов’язань за Договором про надання послуг №20 від 22.08.203 перед ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» у 2023 році. З урахуванням наведеного, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не долучено (відсутні) копії документів на підтвердження повного виконання 2-х договорів, зазначених в наданій Учасником довідці, як вимагалося Замовником у п. 1.3.3. Додатку №1 до тендерної документації. У порушення вимог п. 43 Особливостей Замовником не виявлено наведені невідповідності не виконання учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» вимог пункту 1.3 Додатку №1 до тендерної документації, та надано вимогу про усунення невідповідностей без зазначення вказаних порушень, що у наслідку призвело до незаконного визначення переможця учасника – ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ». Таким чином, підсумовуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підстави для відхилення учасника згідно п. 44 Особливостей. З урахуванням усіх вищенаведених обґрунтувань, пояснень та аналізу у сукупності документів учасника/переможця ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», що подані у складі тендерної пропозиції, вважаємо, що Протокол б/н Уповноваженої особи про прийняття рішення від 23.01.2025 є незаконним, та таким, що призвів до позбавлення права Скаржника бути переможцем цієї процедури закупівлі, чим грубо порушені положення частини 1 статті 5 Закону. Також наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів обґрунтовуємо і тим, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, цілком правомірно претендує на визнання його пропозиції такою, що повністю відповідає умовам тендерної документації та укладення договору із Замовником. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника. Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено зокрема, але не виключно, у Рішеннях: - рішення від 31.10.2023 №17453 –р/пк/п3 та рішенні від №4701-р/пк-пз від 14.03.2024, -– тощо. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закон України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати рішення про визнання переможцем публічної закупівлі UA-2025-01-10-007613-a учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» згідно Протоколу б/н Уповноваженої особи про прийняття рішення від 23.01.2025. Використані Скаржником докази, що додаються до Скарги: - Протокол б/н від 23.01.2025 уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (файл Рішення переможця ЧИСТИЙ СВІТ ІФ.PDF); - Довідка №16 від 16.01.2025 (файл 17 перелік миючих.PDF); - Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 17.01.2025 (файл 22 гарант лист дистриб.PDF); - Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 23.01.2025 (файл гарант лист.pdf; - Договір позички транспортного засобу; - Договір оренди приміщення № 010221 від 01.02.2021 (договір оренди.pdf); - Додаткова угода 1/06 від 01.06.2023 до договору оренди приміщення № 010221 від 01.02.2021 (додаткова угода.pdf); - Акт №12/24 від 05.09.2024 (25 АКТ обстеження.PDF); - Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів №1 від 16.01.1015 (8 довідка аналог дог.PDF); - Договір №20 від 22.08.2023 (9 аналог договір2.pdf); - Договір №1 від 02.01.2024 (9 аналог договір pdf); - Лист відгук №29/02-24 від 29.02.2024 (10 відгук.pdf); - Лист відгук №09/24 від 09.12.2024 (10 відгук2.PDF); - Акти наданих послуг (11 акти люкс віжн.PDF та 11 акти Медлав.PDF); - Висновок державної СЕС від 24.09.2020 (18 висновок.pdf) ФОП СЕМЕНЮК Д.П. _____________________ (підпис)
Дата розгляду скарги: 07.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.01.2025 15:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.02.2025 12:13
Автор: ФОП Семенюк Денис Петрович, Денис Семенюк 380986605544 denuscp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8fd663d4634a4b05a347cdc9c83fc39b
Заголовок пункту скарги: неправомірні дії Замовника у вигляді порушення порядку проведення Процедури закупівлі і незаконне визнання переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ПІДСТАВА №1
Згідно вимоги пункту 2 Особливих вимог Розділу «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ЄДК 021:2015- 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)» Додатку 1 до Тендерної Документації для обробки білизни мають застосовуватися професійні рідкі миючі, вибілюючі засоби, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції лист/довідку з зазначенням переліку відповідних засобів, що будуть використовуватись під час надання послуг. На підтвердження належної якості таких засобів необхідно надати скан-копії діючих на момент подання тендерних пропозицій декларацій про відповідність та/або Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та вибілюючі засоби, що будуть використовуватись під час надання послуг.

ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» на виконання даної вимоги долучив Довідку №16 від 16.01.2025 (7 перелік миючих.PDF), яка повинна обов’язково містити інформацію про назву миючих та вибілюючих засобів, що будуть використовувати для прання білизни. На підтвердження якості та безпечності миючих засобів для прання учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний на дату подання Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.09.2020 на засоби для прання білизни “My Ocean” з Додатком до Висновку від 24.09.2020 № 12.2-18-3/22038.


Всупереч вимог пункту 2 Додатку 1 до Тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ» відсутня чинна на дату подання тендерної пропозиції Декларація про відповідність технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України №717 від 20.08.2008, а також відсутній висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та відбілюючі засоби, що будуть використовуватися для прання білизни, а саме на Оушн Інтенс, Оушин Оксіджін, Оушин Асід, Оушин Спірінг Софт, Оушин Алкан, Оушин М506.

У складі тендерної пропозиції Учасник долучено Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.09.2020 на засоби для прання білизни “My Ocean” з Додатком до Висновку від 24.09.2020 № 12.2-18-3/22038, в якому відсутній перелік пральних засобів на, які посилається ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» в Довідці №16 від 16.01.2025. Також, в даній Довідці не вказано, що будуть використовуватися саме пральні засоби “My Ocean” на, які надано даний Висновок.

З врахуванням наведеного, за таких умов тендерна пропозиція
ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником у порушення вимог п. 44 Особливостей, неправомірно не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ».


ПІДСТАВА №2
Відповідно до вимоги пункту 6 Розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ЄДК 021:2015- 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)» Додатку 1 до Тендерної Документації, Учасник зобов’язаний надати в складі Тендерної пропозиції гарантійний лист від товаровиробника/товаровиробників, представника-виробника/імпортер-дистерб’ютора рідких миючих та відбілюючих засобів, що будуть використовуватися під час надання послуг з прання про поставку учаснику товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Гарантійний лист має бути належним чином оформлений: виданий Учаснику із зазначенням замовника торгів, назви предмета закупівлі та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. (подається Учасником у складі пропозиції).

На виконання даної вимоги ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» у складі тендерної пропозиції долучено: Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 17.01.2025, в якому не було зазначено, які саме миючі та відбілюючі засоби будуть поставлятися ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» та/або дистерб’ютором яких засобів являється ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» для подальшого забезпечення ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» миючими та дезінфікуючими засобами в процесі надання послуг прання Замовнику.
В свою чергу, Замовник, у порушення вимог абзацу 2 пункту 44 Особливостей, керуючись пунктом 43 Особливостей, виявши вказану невідповідність вимог технічної специфікації, опублікувано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, до 23.01.2025 13:11 год..
Замовник вказав надати Гарантійний лист від товаровиробника/товаровиробників, представника-виробника/імпортер-дистерб’ютора рідких миючих та відбілюючих засобів з переліком миючих та відбілюючих засобів, які будуть використовуватися в процесі надання послуг прання.

У відповідь на дану вимогу Замовника, Переможцем до складу тендерної пропозиції долучено Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 22.01.2025, в якому вказані пральні засоби, а саме на Оушн Інтенс, Оушин Оксіджін, Оушин Асід, Оушин Спірінг Софт, Оушин Алкан, Оушин М506.


Слід звернути увагу, що у складі пропозиції Переможця, на вказані миючі та відбілюючі засоби відсутні декларації про відповідність та/або Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на миючі та вибілюючі засоби, що будуть використовуватись під час надання послуг.

Замовник в пункті 7 Розділі 1 Тендерній документації (Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції) зазначає, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.


А отже, переклад пральних засобів зазначених ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» в Довідці №16 від 16.01.2025 та Гарантійному листі ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 22.01.2025 українською мовою призводить до їх спотворення. Такий переклад пральних засобів зазначених Переможцем в даній довідці не дає можливості ідентифікувати, які саме миючі та відбілюючі засоби використовуватимуться в процесі надання послуг Замовнику, що напряму впливає на якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.

За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

За таких умов, враховуючи п. 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи документи та інформацію, подані в складі тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції учасника була відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, у вигляді:
- Довідка №16 від 16.01.2025;
- Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 17.01.2025;
- Гарантійний лист ТОВ «АЛЬФА РЕЦЕКЛІНГ ІФ» від 22.01.2025.

З огляду на викладене, враховуючи відсутність інформації та документів про вищенаведені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, вказані вище невідповідності, на думку Скаржника, не підлягають усуненню згідно п. 43 Особливостей.
Враховуючи наведене, надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 43, п. 44 Особливостей та ч. 9 ст. 26, та абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.

ПІДСТАВА №3
Відповідно до п. 1.1.3. Додатку №1 до тендерної пропозиції, учасник повинен підтвердити наявність приміщень пральні, що використовуватиметься для надання послуг підтверджується:
- документом що підтверджує право власності чи право користування та документами (повідомлення/договори/тощо) що підтверджують виконання зобов’язання орендаря, щодо приймання майна та його утримання відповідно умов, які передбачені договором відповідно до якого передано майно.
Окрім цього, відповідно до пункту 9 Розділу «Особливі вимоги» ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ЄДК 021:2015- 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) Додатку №1 до тендерної документації Замовника, пральня учасника повинна мати окреме приміщення для брудної білизни, для миючих і відбілюючи матеріалів, приміщення для всіх технологічних процесів та зберігання чистої білизни. Надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження приміщень пральні з протоколами дослідження, виданий відділами, управліннями, підрозділами Міністерства охорони здоров’я України та/або Держпродспоживслужби України.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано файл «25 АКТ обстеження.PDF», за змістом якого встановлено, що «пральня
ТОВ «ЧИСТИЙ-СВІТ» (а не учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», дата державної реєстрації (згідно відомостей ЄДР) якого є 16.02.2023 ) розміщена в орендованих нежитлових приміщеннях за адресою: м. Івано-Франківськ,
с. Вовчинець, вул. Вовчинецька, 225 (договір оренди №010221 від 01.02.2021).
На виконання вищенаведених вимог, учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», з врахуванням виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей долучено наступні документи:
- Файл «договір оренди.pdf» - Договір оренди приміщення №010221 від 01.02.2021, за замістом п. 3.1, 3.2. якого визначено, що вступ Орендаря у володіння і користування обʼєктом, що орендується, настає з моменту пдписання сторонами договору оренди з додатками. Право Орендаря на користування та розпорядження обʼєктом, що орендується підтверджується Актом прийому - передачі (додаток №1). Передача обʼєкта в оренду не спричиняє передачу Орендарю права власності на обʼєкт, що орендується. Відповідно до п. 3.2 . цього Договору оренди визначено, що передача в оренду нежитлового приміщення здійснюється сторонами згідно Акту прийому передачі обʼєкта, що орендується, де вказується загальна площа, місце знаходження та технічний стан приміщення на момент здачі в оренду за даними інвентаризації обʼєкта. Акт оформляється як додаток №1 до цього Договору, підписується сторонами і є невідʼємною його частиною;
- файл «додаткова угода.pdf», Додаткова угода №1/06 до Договору оренди приміщення № 010221 від 01.02.2021, за змістом пункту 1 якої обумовлено «змінити сторону в договорі оренди приміщення № 010221 від 01.02.2021р., а саме змінити орендаря Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧИСТИЙ-СВІТ» на Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧИСТИЙ СВІТ ФІ» (76006,м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 225, код ЄДРПОУ 45073613, UA143052990000026009045513501 в АТ КБ «Приватбанк», Директор Чернецька Ірина Василівна).
Таким чином, усупереч п. 1.1.3. Додатку №1 до тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» відсутні документи, які підвереджують приймання ним майна згідно АКТУ прийому передачі обʼєкта, що орендується, де вказується загальна площа, місце знаходження та технічний стан приміщення на момент здачі в оренду за даними інвентаризації обʼєкта. та його утримання відповідно умов, які передбачені договором відповідно до якого передано майно.
Учасник ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не підтвердив, що на підставі Додаткової угоди №1/06 від 01.06.2023 прийняв від Орендаря ТОВ «ЧИСТИЙ-СВІТ» чи Орендодавця об’єкт оренди – нежитлове приміщення, загальною площею 186,13 м2 за Договором оренди приміщення №010221 від 01.02.2021, що є його невід’ємною частиною договору.

За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Замовником у порушення п. 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ».

ПІДСТАВА №4
Відповідно до пункту 1.1.2. Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”), На підтвердження наявності транспортного (-их) засобу (-ів), яким (-и) буде здійснюватися доставка надати:
- копію (-ї) свідоцтва про реєстрацію на всі транспортні засоби, які вказані в довідці про матеріально-технічну базу (які перебувають у власності учасника);
- у разі залучення до надання послуг транспортного (-их) засобу (-ів), які не є у власності Учасника, додатково надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені та укладені на строк, не менший ніж строк надання послуг по предмету закупівлі.

Учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» на виконання даної вимоги долучено у складі тендерної пропозиції Договір позички транспортного засобу №010124 від 01.01.2024 укладений між Громадянкою України Чернецька Ірина Василівна та директором ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» Чернецькою Іриною Василівною (3 договір позички тз.PDF).

За договором позички одна сторона (позичкодавець) безоплатно передає або зобов'язується передати другій стороні (користувачеві) річ для користування протягом встановленого строку. Користування річчю вважається безоплатним, якщо сторони прямо домовилися про це або якщо це випливає із суті відносин між ними (ч. ч. 1 і 2 ст. 827 ЦКУ).
Адже до договору позички застосовуються і положення глави 58 "Найм (оренда)" цього Кодексу (ч. 3 ст. 827 ЦКУ).
Договір позички між юридичними особами, а також між юридичною та фізичною особою укладається у письмовій формі (ч. 2 ст. 828 ЦКУ).

Договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), у якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню (ч. 4 ст. 828 ЦКУ).
А отже, Замовник, при розгляді тендерної документації ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ», не взяв до уваги той факт, що даний Договір позички транспортного засобу є неналежним чином оформленим, та є не дійсним, оскільки він нотаріально не посвідчений.

ПІДСТАВА №5
У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо «підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, відповідно до якої Учасник має надати:
«1.3.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним вважається договір:
- на надання послуг, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 - 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), який повністю виконаний з позитивними відгуками від Замовника. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений.
У зв’язку з тим, що білизна є лікарняною, в тому числі з операційних відділень, яка потребує спеціальної обробки, вимагаються аналогічні договори, укладені з медичними установами.
1.3.2. не менше 2-х копій договорів, зазначених в довідці.
1.3.3. копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання 2-х договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.»

На виконання вказаної вище вимоги учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано наступні суперечливі документи.
Учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів за вих. №1 від 16 січня 2025 року» (файл «8 довідка аналог дог.PDF»), згідно якої розкрито інформацію про надання послуг прання та хімічного чищення Товариству з обмеженою відповідальністю «ЛЮКС ВІЖН» за Договором №20 від 22.08.2023, який, як зазначено Учасником, повністю виконано.
При цьому, учасником, на виконання вимоги п. 1.3.2. п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації, надано Договір № 20 про надання послуг прання та хімічного чищення, який укладено 22.08.2023 між ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» та
ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» (файл «9 договір аналог.PDF»).
Згідно з п. 2.2., 2.3. цього договору визначено, що підставою для проведення оплати за надані Виконавцем та прийняті Замовником послуги є підписаний сторонами Акт наданих послуг. Замовник в момент отримання від Виконавця чистої білизни (текстильних виробів) підписує Акт наданих послуг та здійснює оплату за надані послуги.
Проте, відповідно до пункту 8.1. цього договору визначено, що даний договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі наявності) та діє до 31 грудня 2023 року. Якщо жодна зі сторін в термін 10 днів до закінчення дії даного Договору не заявить про його розірвання, даний Договір вважається продовженим на той самий термін на тих самих умовах. Відповідно до 8.2. цього Договору визначено, що зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною письмовою згодою Сторін і оформляються у формі Додатків, які складатимуть невідʼємну частину цього Договору.
Для повноти виконання п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано файл «10 відгук.pdf», в якому міститься відгук контрагента ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» за вихідним номером №29/02-24 від 29.02.2024, за змістом якого контрагент свідчить про повне виконання ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» своїх зобов’язань за Договором №20 від 22.08.2023 у 2023 році.
Разом із наведеним, на виконання п. 1.3.3. учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано файл «11 акти люкс віжн.PDF», у якому містяться:
- Акт надання послуг №8 від 31.01.2024;
- Акт надання послуг №20 від 29.02.2024;
- Акт надання послуг №121 від 31.10.2024, за змістом яких ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» надано послуги ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» на підставі: дослівно «Договір», без зазначення його номера та дати, тільки у 2024 році, та не долучено жодного документа, який підтверджує повне виконання зобов’язань за Договором про надання послуг №20 від 22.08.203 перед
ТОВ «ЛЮКС ВІЖН» у 2023 році.
З урахуванням наведеного, у складі тендерної пропозиції учасника
ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» не долучено (відсутні) копії документів на підтвердження повного виконання 2-х договорів, зазначених в наданій Учасником довідці, як вимагалося Замовником у п. 1.3.3. Додатку №1 до тендерної документації.

У порушення вимог п. 43 Особливостей Замовником не виявлено наведені невідповідності не виконання учасником ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ» вимог пункту 1.3 Додатку №1 до тендерної документації, та надано вимогу про усунення невідповідностей без зазначення вказаних порушень, що у наслідку призвело до незаконного визначення переможця учасника – ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ІФ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір