• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Тест-смужки для вимірювання рівня загального холестерину та глюкози в крові, 2 лоти

Завершена

15 583 746.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 596.19 UAH
Період оскарження: 15.05.2018 17:05 - 14.06.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: 034c4db8cf9c4a998ae1177ad9498118
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002630-a.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2018-05-15-002630-a, Замовником - Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було розпочато процедуру публічної закупівлі «Тест-смужки для вимірювання рівня загального холестерину та глюкози в крові, 2 лоти», а саме: • лот 1 ? Тест-смужки для холестеринмометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові ? 440225 од.» • лот 2 ? Тест-смужки для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові ? 246000 од.» (документ додається). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі по лоту № 1 взяли участь 4 учасники: 1. товариство з обмеженою відповідальністю «МК МЕДГРУПП»; 2. товариство з обмеженою відповідальністю «АТМЕД»; 3. товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА»; 4. товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА». За результатами розгляду тендерних пропозицій відповідно до Протоколу № 316 засідання тендерного комітету Департамент охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.09.2018, Замовник оголосив переможцем по лоту №1 та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця у закупівлі по лоту № 1, товариства з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА», зазначаємо, що технічні характеристики запропонованого товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. А саме: 1. Відповідно до технічних вимог тендерної документації (Додаток № 2 до тендерної документації): «обов’язкове надання учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосереднім виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» надало лист авторизації № 1298/06 від 14.06.2018 ТОВ «Допомога-1». У даному листі ТОВ «Допомога-1» повідомляє, що є виробником товарів медичного призначення під торговою маркою «MEDICARE» та уповноваженим представником компанії виробника Bioptik Technology, Inc. Тайвань. Цим листом вищезазначена компанія засвідчила відповідність всім кваліфікаційним вимогам ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» представляти оригінальну продукцію виробника ТОВ «Допомога-1», тобто продукцію торгової марки «MEDICARE», та підтвердила повноваження ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» представляти дану продукцію («MEDICARE») на електронних торгах, які проводить Замовник - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). В цьому ж листі ТОВ «Допомога-1» вказала предмет закупівлі Замовника, а саме: • лот 1 ? Тест-смужки для холестеринмометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові ? 440225 од.» • лот 2 ? Тест-смужки для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові ? 246000 од.» Звертаємо Вашу увагу, що виходячи із змісту листа, ТОВ «Допомога-1» надає авторизацію представляти ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» продукцію, яка наче б то є предметом закупівлі Замовника, але не виробляється компанією «Допомога -1». В авторизаційному листі чітко зазначено: «Цим листом ТОВ «Допомога –1» засвідчує, що ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» відповідає всім кваліфікаційним вимогам представляти оригінальну продукцію виробника ТОВ «Допомога-1», тобто (продукцію власної торгової марки - «MEDICARE»). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» надана копія довіреності, що видана компанією Bioptik Technology, Inc. компанії ТОВ «Допомога-1», згідно якої повноваження ТОВ «Допомога-1», як уповноваженого представника компанії Bioptik Technology, Inc. розповсюджується тільки на ті дії від імені виробника, що зазначені в цій довіреності (копія довіреності додається). Акцентуємо увагу, що у відповідності до пунктів довіреності, виданої компанією Bioptik Technology, Inc. компанії ТОВ «Допомога-1», до обов’язків уповноваженого представника вищезазначеної компанії (Bioptik Technology, Inc) в Україні не входить: • право представляти продукцію компанії на тендерних закупівлях, надавити цінові пропозиції; • реалізовувати продукцію на території України; • надавати дозвіл іншим компаніям представляти інтереси компанії виробника на території України та передавати третім особам право представляти продукцію виробника. Враховуючи висвітлене, ТОВ «Допомога-1» не має повноважень гарантувати можливість поставки товару, а саме, продукції Bioptik Technology, Inc. Тайвань, а, відповідно, ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» також не зможе забезпечити поставку товару у кількості зі строками придатності та в терміни, що визначені документацією Замовника і фактично не надало: «оригінал гарантійного листа, наданого безпосереднім виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість такої поставки», порушивши тим самим одну з головних вимог Замовника, щодо відповідності предмету закупівлі медико-технічним вимогам. Окремо звертаємо Вашу увагу, що вся тендерна документація ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» датована (12.06.2018) - раніше ніж лист авторизації від уповноваженого представника (14.06.2018), тобто, зазначена компанія в своїй тендерній документації гарантує виконання зобов’язань, відповідно до умов тендера, не отримавши підтвердження від виробника (або уповноваженого представника в Україні). 2. Відповідно до технічних вимог тендерної документації Замовника – Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) предметом закупівлі є: • лот 1 ? Тест-смужки для холестеринмометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові ? 440225 од.»; • лот 2 ? Тест-смужки для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові ? 246000 од.». Інформуємо, що в тендерній формі пропозиції, а також у ціновій пропозиції ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» зазначена інформація про постачання товару з торгівельною назвою Тест-смужки Easy Touch для вимірювання рівня холестерину в крові (25 шт.), виробництва компанії Bioptik Technology, Inc., Тайвань. Замовник вимагає постачання Тест-смужок для холестеринмометра Easy Touch GC, натомість ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» пропонує постачання Тест-смужок для вимірювання холестерину в крові Easy Touch (25 шт.). В складі тендерної пропозиції зазначена компанія надає гарантійний лист № 035 від 12.06.2018 в якому гарантує, що запропонована ним до закупівлі продукція сумісна з апаратом Easy Touch GC, однак фактично жодного документа, який би підтверджував дану сумісність не надано. Крім того, в Інструкції з використання Тест-смужок Easy Touch для вимірювання рівня холестерину в крові, яка надана в складі тендерної документації, зазначеною компанією наведена інформація, щодо сумісності запропонованих Тест-смужок лише з апаратом для вимірювання Easy Touch. 3. Особливою вимогою Замовника було: «у разі постачання тест-смужок не сумісних з апаратом Easy Touch GC, необхідним є надання гарантійного листа щодо безкоштовної поставки холестерометра до тест-смужок, що пропонуються учасником із розрахунку один апарат та 500 тест-смужок». ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» не надав інформацію, яка підтверджує сумісність запропонованих Тест-смужок з апаратом Easy Touch GC, а тому повинен був надати гарантійний лист про безкоштовну поставку холестеринмометра до Тест-смужок, що пропонується учасником із розрахунку 1 апарат та 500 Тест-смужок. Гарантійного листа щодо безкоштовної поставки холестеринмометра ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» не надало - цим самим порушивши вимоги Замовника. 4. В складі тендерної пропозиції Учасники мали надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток №1 до тендерної документації), а саме, довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» в складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначило, що, нібито, має орендоване офісно-складське приміщення, яке знаходиться за адресою 08130, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Оксамитова, 9, загальною площею 100 м2 згідно «Договору оренди нежилого приміщення №01/01/18-1», але не вказав найменування орендодавця, що не дає змогу Замовнику перевірити в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно інформацію про наявність офісно-складських приміщень за даною адресою та право власності орендодавця на вказані офісно-складські приміщення, та підтвердити достовірність укладеного договору оренди приміщення. Також ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» повідомляє, що для виконання своєчасного постачання медичного обладнання уклало Договір «Угода-доручення №03/01/17» з транспортною компанією, найменування якої також не зазначене, що не дає змогу Замовнику ідентифікувати компанію, що перевозить медичне обладнання. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, допущено до аукціону по лоту № 2 3 (три) учасники: 1. товариство з обмеженою відповідальністю «МК МЕДГРУПП»; 2. товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА»; 3. товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА». За результатами розгляду тендерних пропозицій (Протокол № 316 засідання тендерного комітету Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)), Замовник оголосив переможцем по лоту № 2 та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» Ознайомившись з тендерною пропозицією переможця у закупівлі по лоту № 2 товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА», зазначаємо, що технічні характеристики запропонованого товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема: 1. Вся тендерна документація, що надана Учасником ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» не відповідає загальноприйнятим вимогам щодо оформлення тендерної документації, а саме, відсутні номер та дата вихідної документації та кому саме адресована документація тендерної пропозиції (відсутні назва та адреса Замовника). Це робить неможливим ідентифікацію факту коли та кому саме була надана ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» відповідна документація. 2. Відповідно до технічних вимог тендерної документації (Додаток № 2 до тендерної документації): «обов’язкове надання учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосереднім виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» надало лист авторизації № 1299/06 від 14.06.2018 ТОВ «Допомога-1». У даному листі ТОВ «Допомога-1» повідомляє, що є виробником товарів медичного призначення під торговою маркою «MEDICARE» та уповноваженим представником компанії виробника Bioptik Technology, Inc. Тайвань. Цим листом вищезазначена компанія засвідчила відповідність всім кваліфікаційним вимогам ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» представляти оригінальну продукцію виробника ТОВ «Допомога-1», тобто продукцію торгової марки «MEDICARE» та підтвердила повноваження ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» представляти дану продукцію («MEDICARE») на електронних торгах, які проводить Замовник - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). В цьому ж листі ТОВ «Допомога-1» вказала предмет закупівлі Замовника, а саме: • лот 1 ? Тест-смужки для холестеринмометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові ? 440225 од.» • лот 2 ? Тест-смужки для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові ? 246000 од.». Звертаємо Вашу увагу, що, виходячи із змісту листа, ТОВ «Допомога-1» надає авторизацію представляти ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» продукцію, яка наче б то є предметом закупівлі Замовника, але не виробляється компанією «Допомога -1». В авторизаційному листі чітко зазначено: «Цим листом ТОВ «Допомога –1» засвідчує, що ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» відповідає всім кваліфікаційним вимогам представляти оригінальну продукцію виробника ТОВ «Допомога-1», тобто продукцію власної торгової марки - «MEDICARE». Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» надана копія довіреності, що видана компанією Bioptik Technology, Inc., компанії ТОВ «Допомога-1», згідно якої повноваження ТОВ «Допомога-1», як уповноважено представника компанії Bioptik Technology, Inc. розповсюджується тільки на ті дії від імені виробника, що зазначені в цій довіреності (копія довіреності додається). Зауважимо, що у відповідності до пунктів довіреності, виданої компанією Bioptik Technology, Inc. компанії ТОВ «Допомога-1», до обов’язків уповноваженого представника вищезазначеної компанії (Bioptik Technology, Inc) в Україні не входить: • право представляти продукцію компанії на тендерних закупівлях, надавити цінові пропозиції; • реалізовувати продукцію на території України; • надавати дозвіл іншим компаніям представляти інтереси компанії виробника на території України та передавати третім особам право представляти продукцію виробника. Враховуючи висвітлене, ТОВ «Допомога-1» не має повноважень гарантувати можливість поставки товару, а саме продукції Bioptik Technology, Inc., Тайвань, а відповідно, ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» також не зможе забезпечити поставку товару у кількості зі строками придатності та в терміни, що визначені документацією Замовника і фактично не надало: «оригінал гарантійного листа, наданого безпосереднім виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість такої поставки», порушивши тим самим одну з головних вимог Замовника, щодо відповідності предмету закупівлі медико-технічним вимогам. 3. Відповідно до технічних вимог тендерної документації Замовника – Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) предметом закупівлі є: • лот 1 ? Тест-смужки для холестеринмометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові ? 440225 од.»; • лот 2 ? Тест-смужки для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові ? 246000 од.». Інформуємо, що в тендерній формі пропозиції, а також в ціновій пропозиції по лоту № 2 ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» вказана інформація про постачання товару з торгівельною назвою Тест-смужки Easy Touch для вимірювання рівня глюкози в крові (50 шт.), виробництва компанії Bioptik Technology, Inc., Тайвань. Замовник вимагає постачання Тест-смужок для глюкометра Easy Touch GC, натомість ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» пропонує постачання Тест-смужок Easy Touch для вимірювання рівня глюкози в крові (50 шт.). В складі тендерної пропозиції зазначена компанія надає гарантійний лист № «без номера» від «без дати» та «без отримувача» в якому гарантує, що запропонована продукція сумісна з апаратом Easy Touch GC, однак фактично жодного документа, який підтверджував би дану сумісність не надано. Крім того, в Інструкції з використання Тест-смужок Easy Touch для вимірювання рівня глюкози в крові, яка надана в складі тендерної пропозиції зазначеною компанією наведена інформація, щодо сумісності запропонованих Тест-смужок лише з апаратом для вимірювання рівня глюкози (цукру) Easy Touch. 4. Особливою вимогою Замовника було: «у разі постачання Тест-смужок не сумісних з апаратом Easy Touch GC, необхідним є надання гарантійного листа щодо безкоштовної поставки глюкометра до Тест-смужок, що пропонується учасником із розрахунку один апарат на 500 тест-смужок». ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» не надав інформацію, що підтверджує сумісність, запропонованих ним, Тест-смужок з апаратом Easy Touch GC, а тому повинен був надати гарантійний лист про безкоштовну поставку глюкометра до Тест-смужок, що пропонується Учасником, із розрахунку 1 апарат та 500 Тест-смужок. Гарантійного листа щодо безкоштовної поставки глюкометрів ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» не надало - цим самим порушивши вимоги Замовника. 5. В складі тендерної пропозиції Учасники мали надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток №1 до тендерної документації), а саме, довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази. ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначило, що, нібито, має орендоване виробничо-складське приміщення, що знаходиться за адресою: Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Оксамитова, 9, загальною площею 100 м2, згідно «Договору №01/01/16-7 від 01.01.2016», але не вказало найменування орендодавця, що не дає змогу Замовнику перевірити в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно інформацію про наявність виробничо-складського приміщення за даною адресою та право власності орендодавця на вказані виробничо-складські приміщення, та підтвердити достовірність укладеного договору оренди приміщення. Також ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» повідомляє, що для виконання своєчасного доставки товару має Договір про надання послуг з автомобільних вантажних перевезень «Угода-доручення №08/11/17 від 08.11.2017», найменування транспортної компанії з якою укладено договір не зазначено, що не дає змогу Замовнику ідентифікувати компанію, що перевозить медичне обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» та ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» в наданій документації, по двом зазначеним лотам, зазначають ідентичні адреси складських приміщень, які мають однакову площу. Також, згідно з інформації, що наведена в наданих учасниками, інструкціях, за цією ж адресою знаходиться сервісний центр та складські приміщення уповноваженого представника Bioptik Technology, Inc. - компанії ТОВ «Допомога-1». Також, хочемо зазначити, що тендерні пропозиції Учасників, які були допущені Замовником до участі в аукціонах по лоту №1 та 2: • ТОВ «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА» • ТОВ «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» • ТОВ «МК МЕДГРУПП» (ТОВ «МК МЕДГРУПП» взагалі не надало цінову пропозицію по лотам №1 та №2) мають абсолютно однакові помилки, допущені при оформлені тендерних пропозицій, і таким чином мали б бути повністю відхилені Замовником. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів по лоту № 1, товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА», у зв’язку з тим, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 4. Зобов’язати Замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення щодо визначення переможцем торгів по лоту № 2, товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА» у зв’язку з тим, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 5. Зобов’язати Замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відмінити процедуру закупівлі за лотом №2, у зв’язку з тим, що жодна з пропозицій, запропонованих учасниками торгів не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 6. Зобов’язати Замовника - Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) під час здійснення процедури публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.09.2018 17:51
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Шевцова Анна Сергіївна 380663133393 okhrimenko@atmed.com.ua http://atmed.com.ua
Скарга
Відхилено

не відповідність

Номер: 9316d113a3434b6796303378c6be6d26
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002630-a.a2
Назва: не відповідність
Скарга:
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МК МЕДГРУП» 08141, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петрівське, вул. Б. Хмельницького, 3, прим. 37 Замовник процедури закупівлі: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01001, м. Київ, вул. Прорізна, 19 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2018-05-15-002630-а СКАРГА у сфері публічних закупівель Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)(далі-Замовник) проводиться закупівля: 33140000-3 Медичні матеріали (тест-смужки для вимірювання рівня загального холестерину та глюкози в крові, 2 лоти). У процедурі закупівлі за лотом № 1 взяли участь ТОВ «МК МЕДГРУП»», ТОВ «АТМЕД», ТОВ «МЕДІКАЛГРУП - УКРАЇНА», ТОВ «ТОПСЕРВІС - МЕДТЕХНІКА». 02 серпня 2018 року Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій, на підставі якого допустив до аукціону за лотом № 1 тендерну пропозицію ТОВ «АТМЕД», яка не відповідає умовам тендерної документації. Так, у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у додатку 2 до тендерної документації Замовник оприлюднив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі за лотом № 1. Зокрема, Замовник визначив, що предметом закупівлі за лотом № 1 являються тест-смужки до холестеринометра Еаsy Touch GC або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові. В особливих вимогах додатку 2 до тендерної документації Замовник визначив, що, у разі постачання тест-смужок несумісних з апаратом Еаsy Touch GC, необхідним є надання гарантійного листа щодо безкоштовної поставки холестеринометра до тест-смужок, що пропонуються учасником, із розрахунку один апарат на 500 тест-смужок. ТОВ «АТМЕД» запропонувало у якості предмета закупівлі тест –смужки для визначення загального холестерину Element Multi, виробництва компанії Infopia Co.,Ltd, Республіка Корея, котрі не являються еквівалентом для тест-смужок для холестеринометра Еаsy Touch GC, оскільки використовуються в холестеринометрах з різними методами вимірювання рівня холестерину в крові: Тест-смужка/холестеринометр Метод вимірювання Підтвердження в тендерних пропозиціях ТОВ «МК МЕДГРУП» та ТОВ «АТМЕД» Еаsy Touch GC Електрохімічний (амперометричний) Ст. 1 Інструкції з використання тест-смужок Еаsy Touch GC для вимірювання рівня холестерину в крові Element Multi Спектрофотометричний Ст. 3-4 Інструкції з експлуатації професійної системи визначення рівня ліпідного профілю та глюкози в крові для самоконтролю Element Multi Ст. 1 Інструкції до тест-смужки для визначення холестерину Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АТМЕД» за лотом № 1 не відповідає умовам тендерної докупентації. Крім того, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АТМЕД» надало два гарантійні листи від 14 червня та 14 лютого 2018 року, що видані компаніями Osang Healthcare Co.,Ltd, Республіка Корея та Infopia Co., Ltd, Республіка Корея відповідно, однак підписані однією особою – генеральним директором Лі Донг Хун. Згідно інформації, що розміщена на офіційному сайті компанії Osang Healthcare Co.,Ltd – osanghc.com/healthcare_en/history, до квітня 2017 року згадана компанія носила назву - Infopia Co., Ltd, що свідчить про недійсність листа від 14 лютого 2018 року та інших документів, що викладені від імені компанії Infopia Co., Ltd, в тому числі сертифікату відповідності, виданого ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ» та декларацій відповідності складених ТОВ «АТМЕД», у тексті яких невірно вказаний виробник медичних виробів. В той же час, обов'язковість надання сертифіката про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту передбачена загальними вимогами додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АТМЕД» не відповідає умовам тендерної документації та містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі а тому тендерна пропозиція даного учасника має бути відхиленою на підставі п. 4 ст. 30 та п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі), оскільки, допустивши до аукціону ТОВ «АТМЕД», Замовник порушив такі принципи публічних закупівель, викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживання. Участь у аукціоні учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та містить недостовірну інформацію завдає суттєвої шкоди інтересам ТОВ «МК МЕДГРУП», адже ТОВ «АТМЕД» має перевагу перед іншими учасниками процедури закупівлі тому, що має можливість поставити глюкометри, що зняті з виробництва, а тому мають нижчу вартість, оскільки відповідно до розміщеної на сайті компанії Osang Healthcare Co.,Ltd (osanghc.com) інформації, холестериноменти з такою назвою не представлені в асортименті продукції згаданої компанії. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись ст. 8 та 18 Закону України "Про публічні закупівлі", - П Р О Ш У: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Дерпартамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення про відповідність технічним і кваліфікаційним вимогам та допуск до аукціону за лотом № 1 тендерної пропозиції ТОВ «АТМЕД» у процедурі закупівлі товару 33140000-3 Медичні матеріали (тест-смужки для вимірювання рівня загального холестерину та глюкози в крові, 2 лоти) згідно оголошення № UA-2018-05-15-002630-а та завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. Додаток: платіжне доручення на 1 аркуші;
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.08.2018 20:02
Задовільнена: Так
Автор: "МК МЕДГРУПП" ТОВ, Литовка Людмила Олегівна 380504146715,380504146715 mcmedgrupp@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про відхилення пропозиції

Номер: 3584b598efab4f0abbffb424e05ba8f0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-15-002630-a.a1
Назва: Оскарження рішення про відхилення пропозиції
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2018-05-15-002630-a, Замовником - Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було розпочато процедуру публічної закупівлі «Тест-смужки для вимірювання рівня загального холестерину та глюкози в крові, 2 лоти», а саме: • лот 1 ? Тест-смужки для холестеринмометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня холестерину в крові ? 440225 од.» • лот 2 ? Тест-смужки для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові ? 246000 од.» (документ додається). Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №б/н від «без дати»: По лоту №1 взяли участь 4 учасники: Учасник 1 - товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА»; Учасник 2 - товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА»; Учасник 3 - товариство з обмеженою відповідальністю «АТМЕД»; Учасник 4 - товариство з обмеженою відповідальністю «МК МЕДГРУПП». По лоту №2 взяли участь 6 учасників: Учасник 1 - товариство з обмеженою відповідальністю «Діалог Діагностікс»; Учасник 2 - товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДІКАЛГРУП-УКРАЇНА»; Учасник 3 - товариство з обмеженою відповідальністю «ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА»; Учасник 4 - товариство з обмеженою відповідальністю «АТМЕД»; Учасник 5 - товариство з обмеженою відповідальністю «БаДМ»; Учасник 6 - товариство з обмеженою відповідальністю «МК МЕДГРУПП». За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТМЕД» по лоту №1 та лоту №2 на етапі прекваліфікації, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (Протокол розгляду тендерних пропозицій № б/н від «без дати», Протокол засідання тендерного комітету Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 217 від 06.07.2018 ). Підставою для відхилення по лоту №1 зазначено наступне – «учасником не надано сертифікат відповідності на товар, що пропонується до закупівлі згідно форми тендерної пропозиції, а саме: «Тест-смужки для визначення загального холестерину Element ™ Multi»» (відповідно до протоколу). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – Скаржник надав відповідний документ у складі тендерної пропозиції, а саме, Сертифікат № PR.007-17 від 22.02.2017 (щодо Порядку проведення процедури забезпечення функціонування комплексної системи управління якістю (Додаток 4 Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 (ТР), за виключенням пунктів 6-9)). Даний Сертифікат виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності ТОВ «ІМПРУВ МЕДИКЕЛ», Ідентифікаційний код призначеного ООВ UA.TR.120. Назва документу, що поданий в тендерній пропозиції та розміщений на сайті публічних закупівель www.prozorro.gov.ua – «Сертифікат відповідності_UA_TR_120.pdf». Підставою для відхилення по лоту №2 зазначено наступне – «згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю кількість крові для визначення глюкози має становити від 0,4 до 0,8 мкл, натомість в тендерній пропозиції учасника зазначено, що кількість крові для визначення глюкози має бути 0,3 мкл» (відповідно до протоколу). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – Відповідно до наказу МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» технічні вимоги до глюкометрів не регламентовані на законодавчому рівні. Згідно наведеного наказу МОЗ критерієм вибору конкретних моделей такого виду обладнання має бути тільки: 1] можливість запису та (або) передачі отриманих результатів в електронному вигляді для використання, в тому числі в телемедицині, 2) наявність в комплекті необхідного програмного забезпечення, а також можливість проведення навчання медичних працівників (за необхідності). 3) У комплекті з витратними (одноразовими) матеріалами. Вказана у технічних вимогах тендерної документації гранично допустима кількість крові для визначення глюкози, згідно вимог Замовника, має становити від 0,4 до 0,8 мкл. В нашій пропозиції зазначений показник 0,3 мкл , який є не гіршим (кращим) за діапазон, який вказаний Замовником. Такі вимоги Замовника дуже звужують конкурентоздатність Учасників закупівель. При цьому, Замовник в свої документації вказав, що він не заперечує проти подання еквівалентних тест-смужок (Тест-смужки для глюкометра Easy Touch GC, або еквівалент, для вимірювання рівня глюкози в крові), з подібними характеристиками. Ми вважаємо, що різниця між показниками 0,3 та 0,4 мкл є несуттєвою і навряд чи може мати вагоме значення при проведенні аналізу. Також повідомляємо, що в період уточнень (звернення за роз’ясненнями) 05.06.2018 о 16.52 Замовнику було поставлене запитання щодо критерію по кількості крові - «Просимо внести зміни в додаток №2 лот 2 вимога: кількість крові для визначення глюкози становить від 0,4 – 0,8 мкл. Та викласти в наступній редакції :«кількість крові для визначення глюкози становить від 0,3 – 0,8 мкл» Адже чим менша кількість крові яка потрібна для вимірювання рівня глюкози - тим краще.», на що Замовник надав відповідь 08.06.2018 о 11.36, що «З врахуванням Вашого питання внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю», тобто запропоновані зміни мали б бути внесені в Додаток №2 до тендерної документації, але так і не були внесені Замовником. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, що визначені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. 2. Не дискримінація учасників Пропозиції Скаржника повністю відповідають вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3, 16, 17, 18, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-05-15-002667-a. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АТМЕД» по лоту №1 та лоту №2, зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № б/н від «без дати» та зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 217 від 06.07.2018 та допустити Скаржника до участі в аукціоні по кожному з лотів. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Копія оголошення; 3. Копія Протоколу розгляду тендерних пропозицій б/н без дати; 4. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 217 від 06.07.2018 5. Копія Сертифікату відповідності.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.08.2018 17:04
Дата виконання рішення Замовником: 02.08.2018 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Допущено до оцінки
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Шевцова Анна Сергіївна 380663133393 okhrimenko@atmed.com.ua http://atmed.com.ua