• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Під однією послугою варто розуміти обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку № 2 тендерної документації. Місце надання послуги – пост № 1 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008

Завершена

628 395.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 141.98 UAH
Період оскарження: 10.01.2025 12:23 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 8a4183675d52421bb432168fa5b40327
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-10-004459-a.a2
Назва: СКАРГА на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2025 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.02.2025 14:33
Дата виконання рішення Замовником: 27.02.2025 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 24.02.2025 № 2772
Автор: ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", ss vipguard +380673285552 tenderbg@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7dc66042bd0a48dbb2c9b43777a3733a
Заголовок пункту скарги: Незаконне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
12.05.2025 16:04:42 кваліфікаційна комісія відмовила переможцю не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності. Пропозиція Скаржника була дискваліфікована на підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ від 12 лютого 2025 року . Замовник обґрунтував своє рішення тим, що Скаржник не надав копію договору (-ів)(неменше1-roдоговору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику. Замовником торгів, всупереч пункту 43 Особливостей, при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання документів (копію договору (-ів)(неменше1-roдоговору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику), не звернувся з запитом до Скаржника про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «СБ ВІП-ГАРД».
Відхилення тендерної пропозиції без надання можливості виправити документи протягом 24 годин є неправомірним, оскільки: невідповідність стосується наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що підпадає під критерії, які можуть бути усунені відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;»
Скаржник запропонував найнижчу ціну та подав вчасно тендерну пропозицію. Неправомірне та необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Скаржника, не надавши 24 години на виправлення помилок, призвело до порушення майнових прав учасника закупівлі. Внаслідок неправомірних дій Замовника було грубо порушено право ТОВ " СБ ВІП-ГАРД " на кваліфікацію його пропозиції як найбільш економічно вигідної, укладення договору за результатом процедури закупівлі та отримання прибутку. ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції, було порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника. Дискримінаційний підхід Замовника торгів щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій Скаржника, спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-10-004459-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 18 січня 2025 року, до 00:00 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ГРІЗЛІ» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД). За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями: 1 ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" 572 000 грн з ПДВ Визнаний переможцем Вимога про усунення порушення: до 22.01.25, 13:50 2 ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ" 609 216 грн з ПДВ Не розглядався Дата розкриття пропозицій – 20 січня 2025 року о 15:07 . Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків». Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та оприлюднено намір про укладення договору 22 січня 2025 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає вимогам документації, і мала бути відхилена. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо прийняття пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та обґрунтовує це наступним:

Номер: 2699af1e9fe5455d8dba6974ffe0c4b5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-10-004459-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-10-004459-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 18 січня 2025 року, до 00:00 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ГРІЗЛІ» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД). За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями: 1 ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" 572 000 грн з ПДВ Визнаний переможцем Вимога про усунення порушення: до 22.01.25, 13:50 2 ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ" 609 216 грн з ПДВ Не розглядався Дата розкриття пропозицій – 20 січня 2025 року о 15:07 . Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків». Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та оприлюднено намір про укладення договору 22 січня 2025 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає вимогам документації, і мала бути відхилена. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо прийняття пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та обґрунтовує це наступним:
Скарга:
Дата розгляду скарги: 06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.01.2025 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.02.2025 12:48
Дата виконання рішення Замовником: 12.02.2025 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 06.02.2025 №1809
Автор: ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ", Юрій Бибик +380939665831 tov_sb-grizli@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 37b7430212f5469f8e24b752fad458c8
Заголовок пункту скарги: щодо наявності досвіду
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог Додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту)» пункт 1.12.:
Наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Виконавцем підтверджується наявність власного (орендованого) пульта охорони: дані відомості учасник торгів повинен підтвердити документом, що засвідчує право власності на устаткування у формі договору оренди або виписки з балансу, тощо. А також надати копію договору (-ів) (не менше 1-го договору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику.
Тобто на підтвердження технічної специфікації учасники повинні надати договір згідно якого вбачається, що вони мають досвід надання послуг кнопки тривожного виклику, тобто виїзд ГШР на тривогу на кнопку тривожного виклику.
У складі пропозиції Переможець ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" надано файл «ПЦС, тривожна кнопка» сторінка 8-21, згідно якого подається аналогічний договір на послуги фізичної охорони цілодобово.
Згідно дислокації зазначеного договору також вбачається, що послуги надаються силами 1го посту, про жодні тривожні кнопки або виїзд ГШР на тривоги не йдеться.
Таким чином, незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" має досвід з надання послуг кнопки тривожного виклику, якщо у договорі про це не йдеться. І чому пропозиція не була відхилена, а була прийнята.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи, що зазначена вимога містилася у Додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту)», то відсутність підтвердження наявності досвіду кнопки тривожного виклику у ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з п.п. 2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній систему закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена через невідповідність умовам технічної специфікаціх, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір