-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Під однією послугою варто розуміти обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку № 2 тендерної документації. Місце надання послуги – пост № 1 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008
Завершена
628 395.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 141.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 141.98 UAH
Період оскарження:
10.01.2025 12:23 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
8a4183675d52421bb432168fa5b40327
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-004459-a.a2
Назва:
СКАРГА на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0001 (38).pdf 13.02.2025 22:21
- Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.docx 13.02.2025 22:21
- Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (2).pdf.asice 13.02.2025 22:21
- рішення від 06.02.2025 №1809 (1).pdf 13.02.2025 22:21
- Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (2).pdf 13.02.2025 22:21
- sign.p7s 13.02.2025 22:33
- рішення від 17.02.2025 № 2327.pdf 17.02.2025 14:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2025 № 2772.pdf 25.02.2025 12:18
- рішення від 24.02.2025 № 2772.pdf 27.02.2025 14:33
- ПЦС, тривожна кнопка.pdf 19.02.2025 10:33
- Відповідь на скаргу.docx 19.02.2025 10:33
- рішення від 06.02.2025 №1809.pdf 19.02.2025 10:33
- Відповідь на скаргу.pdf 19.02.2025 10:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 08:58
Дата розгляду скарги:
24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2025 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2025 14:33
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2025 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ від 24.02.2025 № 2772
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7dc66042bd0a48dbb2c9b43777a3733a
Заголовок пункту скарги:
Незаконне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
12.05.2025 16:04:42 кваліфікаційна комісія відмовила переможцю не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності. Пропозиція Скаржника була дискваліфікована на підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ від 12 лютого 2025 року . Замовник обґрунтував своє рішення тим, що Скаржник не надав копію договору (-ів)(неменше1-roдоговору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику. Замовником торгів, всупереч пункту 43 Особливостей, при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання документів (копію договору (-ів)(неменше1-roдоговору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику), не звернувся з запитом до Скаржника про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «СБ ВІП-ГАРД».
Відхилення тендерної пропозиції без надання можливості виправити документи протягом 24 годин є неправомірним, оскільки: невідповідність стосується наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що підпадає під критерії, які можуть бути усунені відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;»
Скаржник запропонував найнижчу ціну та подав вчасно тендерну пропозицію. Неправомірне та необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Скаржника, не надавши 24 години на виправлення помилок, призвело до порушення майнових прав учасника закупівлі. Внаслідок неправомірних дій Замовника було грубо порушено право ТОВ " СБ ВІП-ГАРД " на кваліфікацію його пропозиції як найбільш економічно вигідної, укладення договору за результатом процедури закупівлі та отримання прибутку. ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції, було порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника. Дискримінаційний підхід Замовника торгів щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій Скаржника, спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
12.05.2025 16:04:42 кваліфікаційна комісія відмовила переможцю не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності. Пропозиція Скаржника була дискваліфікована на підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ від 12 лютого 2025 року . Замовник обґрунтував своє рішення тим, що Скаржник не надав копію договору (-ів)(неменше1-roдоговору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику. Замовником торгів, всупереч пункту 43 Особливостей, при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання документів (копію договору (-ів)(неменше1-roдоговору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику), не звернувся з запитом до Скаржника про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «СБ ВІП-ГАРД».
Відхилення тендерної пропозиції без надання можливості виправити документи протягом 24 годин є неправомірним, оскільки: невідповідність стосується наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що підпадає під критерії, які можуть бути усунені відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;»
Скаржник запропонував найнижчу ціну та подав вчасно тендерну пропозицію. Неправомірне та необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Скаржника, не надавши 24 години на виправлення помилок, призвело до порушення майнових прав учасника закупівлі. Внаслідок неправомірних дій Замовника було грубо порушено право ТОВ " СБ ВІП-ГАРД " на кваліфікацію його пропозиції як найбільш економічно вигідної, укладення договору за результатом процедури закупівлі та отримання прибутку. ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції, було порушено права та охоронювані законом інтереси Скаржника. Дискримінаційний підхід Замовника торгів щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій Скаржника, спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
×
-
Назва доказу:
рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель№1809-р/пк-пз від 06.02.2025 , що стосується даної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
рішення від 06.02.2025 №1809 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ від 12 лютого 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
IMG_0001 (38).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Визнати рішення Замовника у вигляді ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ від 12 лютого 2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБ ВІП-ГАРД» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ від 12 лютого 2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБ ВІП-ГАРД» через відсутність законних підстав. 5. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБ ВІП-ГАРД» в законному порядку (розглянути пропозицію із дотриманням вимог статті 5 Закону, переглянути пропозиції учасників з урахуванням прийнятого рішення Антимонопольного комітету України за цією скаргою та прийняти відповідне рішення в рамках чинного законодавства.)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-10-004459-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 18 січня 2025 року, до 00:00 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ГРІЗЛІ» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД). За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями: 1 ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" 572 000 грн з ПДВ Визнаний переможцем Вимога про усунення порушення: до 22.01.25, 13:50 2 ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ" 609 216 грн з ПДВ Не розглядався Дата розкриття пропозицій – 20 січня 2025 року о 15:07 . Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків». Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та оприлюднено намір про укладення договору 22 січня 2025 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає вимогам документації, і мала бути відхилена. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо прийняття пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та обґрунтовує це наступним:
Номер:
2699af1e9fe5455d8dba6974ffe0c4b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-004459-a.b1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку»
ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-10-004459-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку».
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 18 січня 2025 року, до 00:00 год.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ГРІЗЛІ» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД).
За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями:
1 ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" 572 000 грн з ПДВ Визнаний переможцем
Вимога про усунення порушення: до 22.01.25, 13:50
2 ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ"
609 216 грн з ПДВ Не розглядався
Дата розкриття пропозицій – 20 січня 2025 року о 15:07 .
Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків».
Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та оприлюднено намір про укладення договору 22 січня 2025 року.
Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає вимогам документації, і мала бути відхилена.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо прийняття пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та обґрунтовує це наступним:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.01.2025 16:56
- Доказ 1 - ПЦС, тривожна кнопка.pdf 27.01.2025 16:56
- sign.p7s 27.01.2025 16:56
- рішення від 29.01.2025 №1324.pdf 29.01.2025 16:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2025 №1809.pdf 07.02.2025 12:56
- рішення від 06.02.2025 №1809.pdf 11.02.2025 12:47
- Відповідь на скаргу.docx 31.01.2025 16:23
- 5 Довідка з інформацією щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.pdf 31.01.2025 16:23
- 105 ГР реагування.pdf 31.01.2025 16:23
- ПЦС, тривожна кнопка.pdf 31.01.2025 16:23
- Відповідь на скаргу.pdf 31.01.2025 16:23
- 8 Довідка щодо відсутності субпідрядників.pdf 31.01.2025 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2025 17:09
Дата розгляду скарги:
06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2025 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.02.2025 12:48
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2025 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ від 06.02.2025 №1809
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
37b7430212f5469f8e24b752fad458c8
Заголовок пункту скарги:
щодо наявності досвіду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту)» пункт 1.12.:
Наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Виконавцем підтверджується наявність власного (орендованого) пульта охорони: дані відомості учасник торгів повинен підтвердити документом, що засвідчує право власності на устаткування у формі договору оренди або виписки з балансу, тощо. А також надати копію договору (-ів) (не менше 1-го договору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику.
Тобто на підтвердження технічної специфікації учасники повинні надати договір згідно якого вбачається, що вони мають досвід надання послуг кнопки тривожного виклику, тобто виїзд ГШР на тривогу на кнопку тривожного виклику.
У складі пропозиції Переможець ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" надано файл «ПЦС, тривожна кнопка» сторінка 8-21, згідно якого подається аналогічний договір на послуги фізичної охорони цілодобово.
Згідно дислокації зазначеного договору також вбачається, що послуги надаються силами 1го посту, про жодні тривожні кнопки або виїзд ГШР на тривоги не йдеться.
Таким чином, незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" має досвід з надання послуг кнопки тривожного виклику, якщо у договорі про це не йдеться. І чому пропозиція не була відхилена, а була прийнята.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи, що зазначена вимога містилася у Додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту)», то відсутність підтвердження наявності досвіду кнопки тривожного виклику у ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з п.п. 2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній систему закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена через невідповідність умовам технічної специфікаціх, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
Наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Виконавцем підтверджується наявність власного (орендованого) пульта охорони: дані відомості учасник торгів повинен підтвердити документом, що засвідчує право власності на устаткування у формі договору оренди або виписки з балансу, тощо. А також надати копію договору (-ів) (не менше 1-го договору) для підтвердження наявності попереднього досвіду щодо надання послуг кнопки тривожного виклику.
Тобто на підтвердження технічної специфікації учасники повинні надати договір згідно якого вбачається, що вони мають досвід надання послуг кнопки тривожного виклику, тобто виїзд ГШР на тривогу на кнопку тривожного виклику.
У складі пропозиції Переможець ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" надано файл «ПЦС, тривожна кнопка» сторінка 8-21, згідно якого подається аналогічний договір на послуги фізичної охорони цілодобово.
Згідно дислокації зазначеного договору також вбачається, що послуги надаються силами 1го посту, про жодні тривожні кнопки або виїзд ГШР на тривоги не йдеться.
Таким чином, незрозуміло, яким чином Замовник встановив, що учасник ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" має досвід з надання послуг кнопки тривожного виклику, якщо у договорі про це не йдеться. І чому пропозиція не була відхилена, а була прийнята.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи, що зазначена вимога містилася у Додатку 2 «Технічна специфікація на закупівлю: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту)», то відсутність підтвердження наявності досвіду кнопки тривожного виклику у ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з п.п. 2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній систему закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена через невідповідність умовам технічної специфікаціх, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір на цілодобову охорону
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - ПЦС, тривожна кнопка.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. Враховуючи вищезгадане, вважаємо, що пропозиція ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" не відповідає вимогам тендерної документації, але Замовник прийняв дану пропозицію. Такі дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель та призводять до порушення права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вважаємо що Замовник своїми діями порушує наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем ТОВ "СБ ВІП-ГАРД"; 4. зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.