-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливна гранула з деревини хвойних порід
Завершена
456 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2025 12:11 - 29.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Номер:
36e758c6d6114650a6a3c22030b60815
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-004266-a.b3
Назва:
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга НЕНЦ учнівської молоді 20.02.25.pdf 20.02.2025 09:13
- sign.p7s 20.02.2025 09:14
- рішення від 24.02.2025 № 2751.pdf 24.02.2025 13:01
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.03.2025 № 457.pdf 03.03.2025 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2025 № 3648.pdf 11.03.2025 15:03
- рішення від 10.03.2025 № 3648.pdf 13.03.2025 18:13
- пояснення НЕНЦ від24.01.2025 р.docx 24.02.2025 14:38
- Розгляд скарги.pdf 24.02.2025 14:38
- 150_Лист_підтвердження_зобов'язань.zip 24.02.2025 18:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2025 09:17
Дата розгляду скарги:
03.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2025 13:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2025 18:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0f76760d4dd44c1ba5b0bc09938609bc
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 03.02.2025 року.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем Процедури закупівлі визначено ФОП Ареф'єва О.В.
Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Ареф'євим О.В. оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2025 року.
ФОП Крючкова О.Ю. не погоджується з вказаним рішенням Замовника та вважає, що Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості), та права Скаржника, виходячи з наступного.
Згідно вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації, Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13680,00 грн. (тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Також, відповідно до підрозділу 2 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" надання забезпечення тендерної пропозиції передбачено пунктом 6 Додатку 5 до тендерної документації.
Згідно частини 1 Розділу 4 тендерної документації, кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 01.02.2025 року. Також, згідно Оголошення: кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2025 09:27.
ФОП Ареф'єв О.В. у складі Пропозиції надав Гарантію № 2025/1/150/T від 17.01.2025 року, видану АТ "ЮНЕКС БАНК", згідно якої дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до "23" квітня 2025 року включно (архівний файл "150_ФОП_АРЕФ'ЄВ_О_В_Гарантія_17_01_2025.zip"), яка не відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, 17.02.2024 року Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Ареф'євим О.В. наступного змісту: Зобов'язати фізичну особу-підприємця Ареф'єва Олексія Володимировича (код ЄДРПОУ: 2625300157) розмістити в електронній системі закупівель протягом 24 годин нове забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії строк дії якої складає 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозицій включно. А, саме з 01.02.2025 року.
На виконання цієї вимоги Замовника, 17.02.2025 року ФОП Ареф'єв О.В. надав Гарантію № 2025/1/150/Т від 14 лютого 2025 року (архівний файл "150_ФОП_АРЕФ'ЄВ_О_В_ Гарантія_14_02_2025.zip"). За змістом даної гарантії вбачається, що дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) є "14" лютого 2025 року; дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до "07" травня 2025 року включно.
Вбачається, що станом на 01.02.2025 року Гарантія № 2025/1/150/Т від 14 лютого 2025 року ще не діяла.
Тож, так як строк дії даної гарантії починається з 14.02.2025 року, то строк дії такої гарантії не складає 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозицій включно), а саме з 01.02.2025 року.
Зазначене вказує на те, що ФОП Ареф'єв О.В. не виправив виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, Замовник ігнорує норми підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхиляє пропозицію ФОП Ареф'єва О.В., а навпаки визначає його Переможцем цих торгів.
На мою думку, такими діями Замовника порушено порядок та принципи проведення торгів, що закріплені статтею 5 Закону, та права Скаржника.
Замовником необ'єктивно визначено переможця даних торгів, а також порушено права Скаржника, які можуть бути відновлені шляхом зобов'язання Замовника скасувати його незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем даних торгів ФОП Ареф'єва О.В.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем Процедури закупівлі визначено ФОП Ареф'єва О.В.
Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Ареф'євим О.В. оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2025 року.
ФОП Крючкова О.Ю. не погоджується з вказаним рішенням Замовника та вважає, що Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості), та права Скаржника, виходячи з наступного.
Згідно вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації, Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13680,00 грн. (тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 копійок).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Також, відповідно до підрозділу 2 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" надання забезпечення тендерної пропозиції передбачено пунктом 6 Додатку 5 до тендерної документації.
Згідно частини 1 Розділу 4 тендерної документації, кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 01.02.2025 року. Також, згідно Оголошення: кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2025 09:27.
ФОП Ареф'єв О.В. у складі Пропозиції надав Гарантію № 2025/1/150/T від 17.01.2025 року, видану АТ "ЮНЕКС БАНК", згідно якої дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до "23" квітня 2025 року включно (архівний файл "150_ФОП_АРЕФ'ЄВ_О_В_Гарантія_17_01_2025.zip"), яка не відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, 17.02.2024 року Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Ареф'євим О.В. наступного змісту: Зобов'язати фізичну особу-підприємця Ареф'єва Олексія Володимировича (код ЄДРПОУ: 2625300157) розмістити в електронній системі закупівель протягом 24 годин нове забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії строк дії якої складає 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозицій включно. А, саме з 01.02.2025 року.
На виконання цієї вимоги Замовника, 17.02.2025 року ФОП Ареф'єв О.В. надав Гарантію № 2025/1/150/Т від 14 лютого 2025 року (архівний файл "150_ФОП_АРЕФ'ЄВ_О_В_ Гарантія_14_02_2025.zip"). За змістом даної гарантії вбачається, що дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) є "14" лютого 2025 року; дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до "07" травня 2025 року включно.
Вбачається, що станом на 01.02.2025 року Гарантія № 2025/1/150/Т від 14 лютого 2025 року ще не діяла.
Тож, так як строк дії даної гарантії починається з 14.02.2025 року, то строк дії такої гарантії не складає 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозицій включно), а саме з 01.02.2025 року.
Зазначене вказує на те, що ФОП Ареф'єв О.В. не виправив виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, Замовник ігнорує норми підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхиляє пропозицію ФОП Ареф'єва О.В., а навпаки визначає його Переможцем цих торгів.
На мою думку, такими діями Замовника порушено порядок та принципи проведення торгів, що закріплені статтею 5 Закону, та права Скаржника.
Замовником необ'єктивно визначено переможця даних торгів, а також порушено права Скаржника, які можуть бути відновлені шляхом зобов'язання Замовника скасувати його незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем даних торгів ФОП Ареф'єва О.В.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем даних торгів ФОП Ареф'єва О.В.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Номер:
add89bec033d47409d9f46675e696932
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-004266-a.a2
Назва:
Скарга, що стосується незаконного рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга НЕНЦ учнівської молоді 07.02.25.pdf 07.02.2025 09:38
- sign.p7s 07.02.2025 09:39
- рішення від 10.02.2025 № 1908.pdf 10.02.2025 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2025 № 2286.pdf 14.02.2025 18:49
- рішення від 14.02.2025 № 2286.pdf 17.02.2025 11:21
- пояснення НЕНЦ від 12.01.2025 р.docx 12.02.2025 09:13
- Пояснення НЕНЦ.pdf 12.02.2025 09:13
- Протокол НЕНЦ.pdf 17.02.2025 13:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 09:42
Дата розгляду скарги:
14.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2025 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.02.2025 11:21
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2025 13:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважена особа Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді згідно рішення № 2286-р/пк-пз від 14.02.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовує рішення про визначення фізичної особи-підприємця Ареф'єва Олексія Володимировича (код ЄДРПОУ 2625300157) переможцем процедури закупівлі "Паливна гранула з деревини хвойних порід". Повертає процедуру закупівель на етап кваліфікації та вимагає від ФОП Ареф'єва Олексія Володимировича згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону "Про публічні закупівлі" виправити невідповідності інфорформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником велектронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А, саме
розмістити гарантію забезпечення тендерної пропозиції строк дії якоїї дорівнює 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно) -01.02.2025 ріку.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd35237b53cc4acd9355715ef90fbcf0
Заголовок пункту скарги:
ФОП Крючкова О.Ю. не погоджується з вказаним рішенням Замовника про визначення переможцем торгів ФОП Ареф'єва О.В.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13680,00 грн. (тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Також, відповідно до підрозділу 2 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" надання забезпечення тендерної пропозиції передбачено пунктом 6 Додатку 5 до тендерної документації.
Згідно частини 1 Розділу 4 тендерної документації, кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 01.02.2025 року. Також, згідно Оголошення: кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2025 09:27.
ФОП Ареф'єв О.В. у складі Пропозиції надав Гарантію № 2025/1/150/T від 17.01.2025 року, видану АТ "ЮНЕКС БАНК", згідно якої дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до "23" квітня 2025 року включно (архівний файл "150_ФОП_АРЕФ'ЄВ_О_В_Гарантія_17_01_2025.zip").
Так як кінцевий термін подання Пропозиції становить 01.02.2025 року, а дата закінчення строку дії гарантії – до 23.04.2025 року включно, то вбачається, що термін дії гарантії, що наданий ФОП Ареф'євим О.В. становить 82 дні, що, в свою чергу, не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації.
Однак, Замовник ігнорує цю не відповідність і визначає ФОП Ареф'єва О.В. переможцем цих торгів, вочевидь надаючи перевагу такому учаснику.
Такими діями Замовником порушено порядок та принципи проведення торгів, що закріплені статтею 5 Закону, та права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
2. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатком № 3 до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність запропонованого ними товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 3 до тендерної документації.
Згідно вимог Додатку № 3 до тендерної документації, запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015 "I група якості" та повинен мати наступні якісні та технічні характеристики або бути не гірше зазначених характеристик, а саме:
Сировина - деревинна хвойних порід
Фізична характеристика - Гранули з деревини хвойних порід
Розмір: довжина, мм - від 3,0 до 49,0
діаметр, мм - від 4,0 до 24,0
Теплота згоряння, Qрн: Нижча, МДж/кг - не менше 17,5
Зольність на сухий стан, Ad1 % - не більше 1,0
Загальна вологість, Wrt % - не більше 10
Насипна щільність, BD, кг/м3- не менше 600
Щільність, кг/м3- не менше 1100.
Зверну окрему увагу, що згідно вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, учаснику процедури закупівлі необхідно надати документи (у множині – тобто два або більше), які підтверджують відповідність запропонованого ними товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 3 до тендерної документації.
ФОП Ареф'єв О.В. у складі пропозиції надав:
- Лист № 10 від 17.01.2025 року (файл "погодження тех вимоги дод 3.doc.p7s"), у якому Переможець повідомляє інформацію щодо відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам з уточненням яким саме вимогам. (До слова, ФОП Ареф'єв О.В. підтверджує відповідність вимогам до предмету закупівлі, що були встановлені Замовником у попередній редакції – тобто до змін, які були внесені замовником 27.01.2025 року).
- Протокол випробування № 3585 на Паливні гранули (пелети) з деревини (сосни), група якості 1 (файл "Протокол паливні гранули Оллар Трейд.PDF"), у якому визначено наступні показники:
- Зольність, не більше 0,22%
- Вологість, не більше 7,8%
- Найнижча питома теплота згорання робочої маси, не менше 19,569 МДЖ/кг
- Найнижча питома теплота згорання робочої маси 4682 кКал/кг
- Насипна щільність, не менше 620,0 кг/м3
- Масова частка загальної сірки, не більше 0,03%
- Розміри: за довжиною – 4-32мм, за діаметром – 6мм
- Щільність, не менше 1124,0 кг/м3
- Вміст дрібних часток, не більше 0,8%
- Питома активність цезію-137, не більше 23,4 Бк/кг
- Питома активність стронцію-90, не більше 17,5 Бк/кг.
З такого документу не вбачається підтвердження відповідності пропонованого товару за показниками "Сировина - деревинна хвойних порід" та "Фізична характеристика - Гранули з деревини хвойних порід", також "Зольність на сухий стан".
Хочу зауважити, що вимогами тендерної документації вимагалось підтвердження показника саме "зольність на сухий стан". За загальним правилом, значення зольності, визначене по аналітичній пробі, звичайно перераховується на суху масу Ad або робочий стан палива Ar.
Інших документів, які б підтвердили відповідність запропонованого ФОП Ареф'євим О.В. товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 3 до тендерної документації не надано.
З наведеного вбачається, що ФОП Ареф'єв О.В. не підтвердив відповідності своєї Пропозиції технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником (тобто тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Зауважу, що вказана невідповідність в інформації та/або документах, не можє бути усунена ФОП Ареф'євим О.В. відповідно до пункту 43 Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Ареф'єва О.В. підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
В супереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник визначає ФОП Ареф'єва О.В. переможцем торгів, що вказує про порушення порядку проведення торгів Замовником.
Замовником необ'єктивно визначено переможця даних торгів, а також порушено права Скаржника, які можуть бути відновлені шляхом зобов'язання Замовника скасувати його незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем даних торгів ФОП Ареф'єва О.В.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13680,00 грн. (тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Також, відповідно до підрозділу 2 Розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" надання забезпечення тендерної пропозиції передбачено пунктом 6 Додатку 5 до тендерної документації.
Згідно частини 1 Розділу 4 тендерної документації, кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 01.02.2025 року. Також, згідно Оголошення: кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2025 09:27.
ФОП Ареф'єв О.В. у складі Пропозиції надав Гарантію № 2025/1/150/T від 17.01.2025 року, видану АТ "ЮНЕКС БАНК", згідно якої дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане: до "23" квітня 2025 року включно (архівний файл "150_ФОП_АРЕФ'ЄВ_О_В_Гарантія_17_01_2025.zip").
Так як кінцевий термін подання Пропозиції становить 01.02.2025 року, а дата закінчення строку дії гарантії – до 23.04.2025 року включно, то вбачається, що термін дії гарантії, що наданий ФОП Ареф'євим О.В. становить 82 дні, що, в свою чергу, не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації.
Однак, Замовник ігнорує цю не відповідність і визначає ФОП Ареф'єва О.В. переможцем цих торгів, вочевидь надаючи перевагу такому учаснику.
Такими діями Замовником порушено порядок та принципи проведення торгів, що закріплені статтею 5 Закону, та права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
2. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатком № 3 до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність запропонованого ними товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 3 до тендерної документації.
Згідно вимог Додатку № 3 до тендерної документації, запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015 "I група якості" та повинен мати наступні якісні та технічні характеристики або бути не гірше зазначених характеристик, а саме:
Сировина - деревинна хвойних порід
Фізична характеристика - Гранули з деревини хвойних порід
Розмір: довжина, мм - від 3,0 до 49,0
діаметр, мм - від 4,0 до 24,0
Теплота згоряння, Qрн: Нижча, МДж/кг - не менше 17,5
Зольність на сухий стан, Ad1 % - не більше 1,0
Загальна вологість, Wrt % - не більше 10
Насипна щільність, BD, кг/м3- не менше 600
Щільність, кг/м3- не менше 1100.
Зверну окрему увагу, що згідно вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, учаснику процедури закупівлі необхідно надати документи (у множині – тобто два або більше), які підтверджують відповідність запропонованого ними товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 3 до тендерної документації.
ФОП Ареф'єв О.В. у складі пропозиції надав:
- Лист № 10 від 17.01.2025 року (файл "погодження тех вимоги дод 3.doc.p7s"), у якому Переможець повідомляє інформацію щодо відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам з уточненням яким саме вимогам. (До слова, ФОП Ареф'єв О.В. підтверджує відповідність вимогам до предмету закупівлі, що були встановлені Замовником у попередній редакції – тобто до змін, які були внесені замовником 27.01.2025 року).
- Протокол випробування № 3585 на Паливні гранули (пелети) з деревини (сосни), група якості 1 (файл "Протокол паливні гранули Оллар Трейд.PDF"), у якому визначено наступні показники:
- Зольність, не більше 0,22%
- Вологість, не більше 7,8%
- Найнижча питома теплота згорання робочої маси, не менше 19,569 МДЖ/кг
- Найнижча питома теплота згорання робочої маси 4682 кКал/кг
- Насипна щільність, не менше 620,0 кг/м3
- Масова частка загальної сірки, не більше 0,03%
- Розміри: за довжиною – 4-32мм, за діаметром – 6мм
- Щільність, не менше 1124,0 кг/м3
- Вміст дрібних часток, не більше 0,8%
- Питома активність цезію-137, не більше 23,4 Бк/кг
- Питома активність стронцію-90, не більше 17,5 Бк/кг.
З такого документу не вбачається підтвердження відповідності пропонованого товару за показниками "Сировина - деревинна хвойних порід" та "Фізична характеристика - Гранули з деревини хвойних порід", також "Зольність на сухий стан".
Хочу зауважити, що вимогами тендерної документації вимагалось підтвердження показника саме "зольність на сухий стан". За загальним правилом, значення зольності, визначене по аналітичній пробі, звичайно перераховується на суху масу Ad або робочий стан палива Ar.
Інших документів, які б підтвердили відповідність запропонованого ФОП Ареф'євим О.В. товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 3 до тендерної документації не надано.
З наведеного вбачається, що ФОП Ареф'єв О.В. не підтвердив відповідності своєї Пропозиції технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником (тобто тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Зауважу, що вказана невідповідність в інформації та/або документах, не можє бути усунена ФОП Ареф'євим О.В. відповідно до пункту 43 Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Ареф'єва О.В. підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
В супереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник визначає ФОП Ареф'єва О.В. переможцем торгів, що вказує про порушення порядку проведення торгів Замовником.
Замовником необ'єктивно визначено переможця даних торгів, а також порушено права Скаржника, які можуть бути відновлені шляхом зобов'язання Замовника скасувати його незаконне рішення Замовника щодо визначення переможцем даних торгів ФОП Ареф'єва О.В.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем даних торгів ФОП Ареф'єва О.В.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації
Номер:
f6b1487da30247659c55bbce7840fa67
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-004266-a.a1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга НЕНЦ учнівської молоді 13.01.25.pdf 13.01.2025 12:31
- Паспорт якості виробника.pdf 13.01.2025 12:31
- Витяг з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні порушення.pdf 13.01.2025 12:31
- ДСТУ 8358-2015.pdf 13.01.2025 12:31
- Аналогічний договір.pdf 13.01.2025 12:32
- sign.p7s 13.01.2025 12:45
- рішення від 15.01.2025 № 600.pdf 15.01.2025 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2025 № 1029.pdf 23.01.2025 17:53
- рішення від 23.01.2025 № 1029.pdf 24.01.2025 15:43
- Пояснення НЕНЦ.pdf 17.01.2025 09:18
- пояснення НЕНЦ (1).docx 17.01.2025 09:18
- Котельня Аверс 220.pdf 17.01.2025 10:17
- Протокол НЕНЦ.pdf 27.01.2025 09:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.01.2025 12:49
Дата розгляду скарги:
23.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.01.2025 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.01.2025 15:43
Дата виконання рішення Замовником:
27.01.2025 09:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Задоволення скарги по рішенню АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c344e21f2e6540db911d4fb01d87f5fd
Заголовок пункту скарги:
Аналогічний договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог частини 1 Розділу І Документації, під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір відповідно до якого учасником здійснювалось постачання паливних гранул з деревини хвойних порід в обсязі не менше вісімдесяти тон.
Також згідно пункту 5.1. Розділу ІІІ Документації, при проведенні даної процедури закупівлі Замовник встановлює, зокрема, кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Згідно пункту 5.1.1. Розділу ІІІ Документації, учасники повинні надати довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, інформації про відповідальну особу за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, року виконання договору, суми виконаного договору та кількості поставленого товару.
Згідно пункту 5.1.2. Розділу ІІІ Документації, учасники повинні надати оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.1.1. п. 5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Такий договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід'ємними частинами. Додатково, учасник повинен надати підтвердження повного виконання даного договору, а саме усі накладні на поставку товару, що був предметом договору.
На мою думку, вимоги Замовника щодо наявності у учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в частині обсягу поставки товару (не менше вісімдесяти тон) та сировини паливних гранул (з деревини хвойних порід) є дискримінаційними та такими, що звужують коло учасників торгів.
Зауважую, що Замовник у даних торгах закуповує паливні гранули із деревини хвойних порід у кількості 57 тон, тож не є зрозумілим чим обумовлена кількість товару для аналогічного договору в обсязі 80т? Так само не зрозуміло, чому під поняттям "аналогічний договір" Замовник визначає, що його предметом повинні бути виключно "паливні гранули з деревини хвойних порід", при тому, що предметом закупівлі є товар за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо.
Такою вимогою Замовник штучно звужує конкуренцію у даних торгах та допускає до участі лише тих учасників, що мають аналогічний договір на постачання виключно паливних гранул з деревини хвойних порід ще і в обсязі не менше 80 тон.
Встановивши зазначені вище вимоги до аналогічного договору, Замовник порушив моє право на участь у цих торгах, адже Скаржник може надати в якості аналогічного Договір № 181 від 19.09.2024 року, предметом якого є пелети паливні з деревини у кількості 42т., але такий договір не відповідає поняттю "аналогічний договір", що встановлений у частині 1 Розділу І Документації.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
З огляду на вказане, вбачається, що встановивши вимоги до аналогічного договору у такій редакції Замовник порушив порядок проведення торгів та моє право на участь у цій закупівлі.
Також згідно пункту 5.1. Розділу ІІІ Документації, при проведенні даної процедури закупівлі Замовник встановлює, зокрема, кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Згідно пункту 5.1.1. Розділу ІІІ Документації, учасники повинні надати довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, інформації про відповідальну особу за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, року виконання договору, суми виконаного договору та кількості поставленого товару.
Згідно пункту 5.1.2. Розділу ІІІ Документації, учасники повинні надати оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.1.1. п. 5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Такий договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід'ємними частинами. Додатково, учасник повинен надати підтвердження повного виконання даного договору, а саме усі накладні на поставку товару, що був предметом договору.
На мою думку, вимоги Замовника щодо наявності у учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в частині обсягу поставки товару (не менше вісімдесяти тон) та сировини паливних гранул (з деревини хвойних порід) є дискримінаційними та такими, що звужують коло учасників торгів.
Зауважую, що Замовник у даних торгах закуповує паливні гранули із деревини хвойних порід у кількості 57 тон, тож не є зрозумілим чим обумовлена кількість товару для аналогічного договору в обсязі 80т? Так само не зрозуміло, чому під поняттям "аналогічний договір" Замовник визначає, що його предметом повинні бути виключно "паливні гранули з деревини хвойних порід", при тому, що предметом закупівлі є товар за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо.
Такою вимогою Замовник штучно звужує конкуренцію у даних торгах та допускає до участі лише тих учасників, що мають аналогічний договір на постачання виключно паливних гранул з деревини хвойних порід ще і в обсязі не менше 80 тон.
Встановивши зазначені вище вимоги до аналогічного договору, Замовник порушив моє право на участь у цих торгах, адже Скаржник може надати в якості аналогічного Договір № 181 від 19.09.2024 року, предметом якого є пелети паливні з деревини у кількості 42т., але такий договір не відповідає поняттю "аналогічний договір", що встановлений у частині 1 Розділу І Документації.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
З огляду на вказане, вбачається, що встановивши вимоги до аналогічного договору у такій редакції Замовник порушив порядок проведення торгів та моє право на участь у цій закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у тендерну документацію в цій частині та виключити з неї вимогу, що під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір відповідно до якого учасником здійснювалось постачання паливних гранул з деревини хвойних порід в обсязі не менше вісімдесяти тон.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f745a063ecf44ec4b74e8b3ad72c4c00
Заголовок пункту скарги:
Положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 5 частини 1 Розділу ІІІ Документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема: інформацією та документами, що підтверджують спроможність учасника згідно з Додатком № 1 до тендерної документації проводити навантаження (підіймання) товару через верхній люк бункера котельні на висоту не менше 10 метрів на території Замовника з дотриманням вимог безпеки та законодавства України.
Також, згідно вимог пункту 4 Додатку № 3 до Документації, поставка товару здійснюється за адресою Замовника дрібними партіями в обсязі до 10 тон кожна за замовленням замовника у біг-бегах, фахівцями, які мають право здійснювати навантаження (підіймання) товару через верхній люк бункера котельні на висоту не менше 10 метрів (документально підтверджується проходженням відповідного навчання та наявних допусків) з використанням відповідної техніки у справному стані (документально підтверджується проходження відповідного технічного огляду).
Отже, з аналізу вказаних вимог Документації вбачається, що для участі у цих торгах Замовник вимагає:
- наявність у учасника фахівців (працівників), що мають відповідну кваліфікацію, знання та надання документального підтвердження кваліфікації таких осіб;
- наявність окремої техніки із документальним підтвердження проходження технічного огляду.
Окремо зауважу, що без наявності працівників (фахівців) та техніки (матеріально-технічної бази) неможливо надати документи, що вимагає Замовник у вказаних вимогах Документації.
На мою думку, зазначені вимоги у такій редакції вказують на порушення порядку проведення торгів Замовником, оскільки згідно пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зауважу, що предметом даних торгів є саме тверде паливо, відтак, Замовнику заборонено встановлювати у Документації кваліфікаційні вимоги щодо наявності техніки (МТБ), у т.ч. вимагати документи на таку техніку, та вимоги щодо наявності працівників (фахівців), у т.ч. документів для таких осіб, однак, Замовник нехтує порядком проведення торгів, встановлює дискримінаційні вимоги та порушує вимоги Особливостей.
Участь у цій закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, що зможуть надати інформацію та документами, що передбачені пунктом 5 частини 1 Розділу ІІІ Документації та пунктом 4 Додатку № 3 до Документації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Відтак, вбачається, що вищевказані положення Документації встановлені в порушення вимог пункту 29 Особливостей.
Не є зрозумілим, чому Замовник в супереч заборони вимагає від учасників такі документи. Чому Замовник вважає, що вимоги Особливостей не розповсюджуються на дану закупівлю?
На мою думку, наведені вище положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель, що не дає можливість суб'єктам господарювання, у тому числі Скаржнику, належним чином підготувати свої Пропозиції.
Також, згідно вимог пункту 4 Додатку № 3 до Документації, поставка товару здійснюється за адресою Замовника дрібними партіями в обсязі до 10 тон кожна за замовленням замовника у біг-бегах, фахівцями, які мають право здійснювати навантаження (підіймання) товару через верхній люк бункера котельні на висоту не менше 10 метрів (документально підтверджується проходженням відповідного навчання та наявних допусків) з використанням відповідної техніки у справному стані (документально підтверджується проходження відповідного технічного огляду).
Отже, з аналізу вказаних вимог Документації вбачається, що для участі у цих торгах Замовник вимагає:
- наявність у учасника фахівців (працівників), що мають відповідну кваліфікацію, знання та надання документального підтвердження кваліфікації таких осіб;
- наявність окремої техніки із документальним підтвердження проходження технічного огляду.
Окремо зауважу, що без наявності працівників (фахівців) та техніки (матеріально-технічної бази) неможливо надати документи, що вимагає Замовник у вказаних вимогах Документації.
На мою думку, зазначені вимоги у такій редакції вказують на порушення порядку проведення торгів Замовником, оскільки згідно пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зауважу, що предметом даних торгів є саме тверде паливо, відтак, Замовнику заборонено встановлювати у Документації кваліфікаційні вимоги щодо наявності техніки (МТБ), у т.ч. вимагати документи на таку техніку, та вимоги щодо наявності працівників (фахівців), у т.ч. документів для таких осіб, однак, Замовник нехтує порядком проведення торгів, встановлює дискримінаційні вимоги та порушує вимоги Особливостей.
Участь у цій закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, що зможуть надати інформацію та документами, що передбачені пунктом 5 частини 1 Розділу ІІІ Документації та пунктом 4 Додатку № 3 до Документації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Відтак, вбачається, що вищевказані положення Документації встановлені в порушення вимог пункту 29 Особливостей.
Не є зрозумілим, чому Замовник в супереч заборони вимагає від учасників такі документи. Чому Замовник вважає, що вимоги Особливостей не розповсюджуються на дану закупівлю?
На мою думку, наведені вище положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель, що не дає можливість суб'єктам господарювання, у тому числі Скаржнику, належним чином підготувати свої Пропозиції.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та привести її положення у відповідність до вимог Особливостей, а саме виключити з неї незаконні та дискримінаційні вимоги пункту 5 частини 1 розділу ІІІ Документації та пункту 4 Додатку № 3 до Документації.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
b764b449366f4e41b3a9f03a8b3b4b18
Заголовок пункту скарги:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно частини 1 розділу IV Документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається в оголошенні про торги, яке розміщується в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Отже вбачається, що тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій – це обов'язкова вимога. Але Замовником у Документації не визначено чіткий кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено порядок проведення торгів та права учасників (у тому числі, Скаржника) на участь у цих торгах.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Отже вбачається, що тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій – це обов'язкова вимога. Але Замовником у Документації не визначено чіткий кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено порядок проведення торгів та права учасників (у тому числі, Скаржника) на участь у цих торгах.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у Документацію в цій частині і вказати кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
72af0ec5ce0d46e0ba8010974d677f4d
Заголовок пункту скарги:
Форма "Тендерна пропозиція"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 2 Додатку № 1 до Документації (форма "Тендерна пропозиція"), всі учасники безумовно погоджуються з тим, що Замовник можете відхилити нашу чи всі пропозиції.
Згідно вимог частини 1 розділу ІІІ Документації, Замовник вимагає подання заповненої форми "Тендерна пропозиція" згідно із Додатком № 1 до тендерної документації, завіреної підписом уповноваженої особи учасника.
Мені, як потенційному учаснику, не зрозуміло чому при подачі своєї пропозиції на мене покладається зобов'язання подавати форму, у якій вказано про погодження на відхилення моєї пропозиції без зазначення причин для її відхилення. Така вимога у наведеній редакції може бути використана Замовником для зловживання своїми правами з негативними наслідками для Скаржника, а не подати форму "Тендерна пропозиція" учасник (у тому числі, Скаржник) не має права.
Зауважу, що вимогами пункту 44 та пункту 45 Особливостей визначено чіткий та виключний перелік підстав для відхилення пропозицій і мені не зрозуміло, чому Скаржник повинен надавати погодження на відхилення своєї пропозиції без підстав.
Я не погоджуюсь на безпідставне відхилення своєї пропозиції, а не подати чи змінити форму "Тендерна пропозиція" (Додаток № 1 до Документації) я не маю права, відтак моє право на участь у цих торгах порушено.
Згідно вимог частини 1 розділу ІІІ Документації, Замовник вимагає подання заповненої форми "Тендерна пропозиція" згідно із Додатком № 1 до тендерної документації, завіреної підписом уповноваженої особи учасника.
Мені, як потенційному учаснику, не зрозуміло чому при подачі своєї пропозиції на мене покладається зобов'язання подавати форму, у якій вказано про погодження на відхилення моєї пропозиції без зазначення причин для її відхилення. Така вимога у наведеній редакції може бути використана Замовником для зловживання своїми правами з негативними наслідками для Скаржника, а не подати форму "Тендерна пропозиція" учасник (у тому числі, Скаржник) не має права.
Зауважу, що вимогами пункту 44 та пункту 45 Особливостей визначено чіткий та виключний перелік підстав для відхилення пропозицій і мені не зрозуміло, чому Скаржник повинен надавати погодження на відхилення своєї пропозиції без підстав.
Я не погоджуюсь на безпідставне відхилення своєї пропозиції, а не подати чи змінити форму "Тендерна пропозиція" (Додаток № 1 до Документації) я не маю права, відтак моє право на участь у цих торгах порушено.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у Документацію в цій частині і виключити з форми "Тендерна пропозиція" пункт 2 (Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції).
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
607143f663804760aa5bdbfe8c1d2501
Заголовок пункту скарги:
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 3 Таблиці Додатку № 2 до Документації, на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією(дата видачі довідки або витягу має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель).
Згідно пункту 47 Особливостей, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Не є зрозумілим, чому Замовник зазначає неправдиву інформацію у Документації і на підставі такої інформації вимагає надання документів.
Наразі Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим та доступним (посилання на такий реєстр - https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) і будь яка особа, у тому числі, Замовник може самостійно перевірити інформацію у такому реєстрі ввівши ПІБ фізичної особи або назву юридичної особи та код ЄДРПОУ такої особи у поле пошуку і отримати результати.
Відтак, вбачається, що вищевказана вимога у наведеній редакції встановлена в порушення вимог пункту 47 Особливостей.
Не є зрозумілим, чому Замовник в супереч заборони вимагає від учасників такі документи. Чому Замовник вважає, що вимоги Особливостей не розповсюджуються на дану закупівлю?
На мою думку, наведене вище положення тендерної документації не узгоджується з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель, що не дає можливість суб'єктам господарювання, у тому числі Скаржнику, належним чином підготувати свої Пропозиції.
Згідно пункту 47 Особливостей, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Не є зрозумілим, чому Замовник зазначає неправдиву інформацію у Документації і на підставі такої інформації вимагає надання документів.
Наразі Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим та доступним (посилання на такий реєстр - https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) і будь яка особа, у тому числі, Замовник може самостійно перевірити інформацію у такому реєстрі ввівши ПІБ фізичної особи або назву юридичної особи та код ЄДРПОУ такої особи у поле пошуку і отримати результати.
Відтак, вбачається, що вищевказана вимога у наведеній редакції встановлена в порушення вимог пункту 47 Особливостей.
Не є зрозумілим, чому Замовник в супереч заборони вимагає від учасників такі документи. Чому Замовник вважає, що вимоги Особливостей не розповсюджуються на дану закупівлю?
На мою думку, наведене вище положення тендерної документації не узгоджується з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель, що не дає можливість суб'єктам господарювання, у тому числі Скаржнику, належним чином підготувати свої Пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Витяг з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні порушення
-
Повʼязаний документ:
Витяг з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні порушення.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та привести її положення у відповідність до вимог Особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
42296651ddee4b5cbe32962669953eff
Заголовок пункту скарги:
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 2 Додатку № 3 до Документації, запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам діючих стандартів відповідно ДСТУ 8358:2015, I група якості та повинен мати наступні якісні та технічні характеристики або бути не гірше зазначених характеристик, а саме, зокрема:
- Розмір: діаметр, мм - 6,0
- Вміст сірки, Std,% не більше 0,08
- Питома активність цезію-137, Бк/кг не більше 600
- Питома активність стронцію-90, Бк/кг не більше 60
Також згідно вимог Додатку № 1 до Документації, Замовник вимагає вказати ці параметри у формі "Тендерна пропозиція".
Зауважу, що предметом даних торгів є тверде паливо, таким чином Замовник зобов'язаний дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей, згідно якого у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" (надалі - ДСТУ 8358:2015).
Відпповідно до вимог пункту 5.2.1. ДСТУ 8358:2015, для гранул паливних деревинних встановлено розміри у міліметрах за діаметром від 4 до 24.
Згідно вимог пункту 6.1. ДСТУ 8358:2015, брикети і гранули мають відповідати вимогам, зазначеним у Таблиці 1.
Пунктом 7 Таблиці 1 встановлено показник "вміст сірки* – не більше 0,08%", при цьому у примітці * вказано, що сірку і азот нормують тільки для брикетів, які виготовлено з подрібненої деревини, що оброблена хімічними добавками. Отже, ДСТУ 8358:2015 не нормує показник "вміст сірки" для гранул з деревинної сировини.
Також зауважу, що такі показники як "Питома активність цезію-137, Бк/кг не більше 600" та "Питома активність стронцію-90, Бк/кг не більше 60" не визначено у вказаному національному стандарті для даного виду товару.
Не є зрозумілим, яким документом керувався Замовник при встановлені якісних та технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі у цих торгах. Чому Замовник встановлює вимоги до якості товару, що не узгоджуються з ДСТУ 8358:2015?
Скаржник може пропонувати паливні гранули з деревини хвойних порід, що виготовлені і відповідають вимогам ДСТУ 8358:2015, однак встановлені Замовником дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі унеможливлюють участь Скаржника в цій закупівлі, що підтверджує порушення прав ФОП Крючкової О.Ю.
Отже, з урахуванням вказаного вбачається, що встановлені вищевказані вимоги Замовника є дискримінаційними по відношенню до Скаржника і порушують його право на участь у цих торгах. Також, встановивши такі вимоги Замовник порушив вимоги пункту 29 особливостей.
- Розмір: діаметр, мм - 6,0
- Вміст сірки, Std,% не більше 0,08
- Питома активність цезію-137, Бк/кг не більше 600
- Питома активність стронцію-90, Бк/кг не більше 60
Також згідно вимог Додатку № 1 до Документації, Замовник вимагає вказати ці параметри у формі "Тендерна пропозиція".
Зауважу, що предметом даних торгів є тверде паливо, таким чином Замовник зобов'язаний дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей, згідно якого у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" (надалі - ДСТУ 8358:2015).
Відпповідно до вимог пункту 5.2.1. ДСТУ 8358:2015, для гранул паливних деревинних встановлено розміри у міліметрах за діаметром від 4 до 24.
Згідно вимог пункту 6.1. ДСТУ 8358:2015, брикети і гранули мають відповідати вимогам, зазначеним у Таблиці 1.
Пунктом 7 Таблиці 1 встановлено показник "вміст сірки* – не більше 0,08%", при цьому у примітці * вказано, що сірку і азот нормують тільки для брикетів, які виготовлено з подрібненої деревини, що оброблена хімічними добавками. Отже, ДСТУ 8358:2015 не нормує показник "вміст сірки" для гранул з деревинної сировини.
Також зауважу, що такі показники як "Питома активність цезію-137, Бк/кг не більше 600" та "Питома активність стронцію-90, Бк/кг не більше 60" не визначено у вказаному національному стандарті для даного виду товару.
Не є зрозумілим, яким документом керувався Замовник при встановлені якісних та технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі у цих торгах. Чому Замовник встановлює вимоги до якості товару, що не узгоджуються з ДСТУ 8358:2015?
Скаржник може пропонувати паливні гранули з деревини хвойних порід, що виготовлені і відповідають вимогам ДСТУ 8358:2015, однак встановлені Замовником дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі унеможливлюють участь Скаржника в цій закупівлі, що підтверджує порушення прав ФОП Крючкової О.Ю.
Отже, з урахуванням вказаного вбачається, що встановлені вищевказані вимоги Замовника є дискримінаційними по відношенню до Скаржника і порушують його право на участь у цих торгах. Також, встановивши такі вимоги Замовник порушив вимоги пункту 29 особливостей.
×
-
Назва доказу:
Паспорт якості виробника
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості виробника.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 8358-2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8358-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у Документацію в цій частині та привести якісні та технічні характеристики предмета закупівлі у відповідність до вимог ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови".
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
34ddd57c9e26469cba644223a680e2f9
Заголовок пункту скарги:
Документи, що підтверджують якість товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 5 Додатку № 3 до Документації, інформація про відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам повинна бути підтверджена сертифікатом відповідності або якості на минулу партію товару або протоколом випробування на минулу партію товару, або звітом про наукове дослідження зразка товару на минулу партію товару (виданого не раніше 2024 року акредитованою лабораторією із зазначенням конкретного виробника), що підтверджує якісні показники запропонованого товару визначені у Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації.
Не є зрозумілим, чим керувався Замовник при встановлені таких вимог.
Як вже зазначалося вище, предметом даних торгів є тверде паливо, таким чином Замовник зобов'язаний дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей, згідно якого у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" і цей стандарт не передбачає в якості документу, що засвідчує якість товару, надання протоколу випробувань або сертифікату відповідності або якості, та вимог до лабораторії, рівня її акредитації.
Відповідно до пункту 13.1 ДСТУ 8358:2015, брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання; загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
З наведеного вбачається, що вищевказані вимоги Документації є незаконними і не узгоджується з вимогами діючого державного стандарту для такого виду товару.
В цілому не зрозуміло чим керувався Замовник при встановлені вимог пункту 5 Додатку № 3 до Документації, адже ДСТУ 8358:2015 передбачає лише документ про якість окремої форми.
Мені не зрозуміло, з яких підстав Замовник допускає до участі в цих торгах лише тих учасників, що можуть надати такі окремі документи, які не передбачені національним стандартом для даного виду товару.
Наголошу, що через ці дискримінаційні вимоги моє право на участь у цих торгах обмежено – адже я можу надати документ про якість установленої форми (паспорт якості), згідно ДСТУ 8358:2015, що виданий виробником товару, однак надання такого документу призведе до відхилення моєї пропозиції.
Не є зрозумілим, чим керувався Замовник при встановлені таких вимог.
Як вже зазначалося вище, предметом даних торгів є тверде паливо, таким чином Замовник зобов'язаний дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей, згідно якого у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" і цей стандарт не передбачає в якості документу, що засвідчує якість товару, надання протоколу випробувань або сертифікату відповідності або якості, та вимог до лабораторії, рівня її акредитації.
Відповідно до пункту 13.1 ДСТУ 8358:2015, брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015, кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв'язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання; загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
З наведеного вбачається, що вищевказані вимоги Документації є незаконними і не узгоджується з вимогами діючого державного стандарту для такого виду товару.
В цілому не зрозуміло чим керувався Замовник при встановлені вимог пункту 5 Додатку № 3 до Документації, адже ДСТУ 8358:2015 передбачає лише документ про якість окремої форми.
Мені не зрозуміло, з яких підстав Замовник допускає до участі в цих торгах лише тих учасників, що можуть надати такі окремі документи, які не передбачені національним стандартом для даного виду товару.
Наголошу, що через ці дискримінаційні вимоги моє право на участь у цих торгах обмежено – адже я можу надати документ про якість установленої форми (паспорт якості), згідно ДСТУ 8358:2015, що виданий виробником товару, однак надання такого документу призведе до відхилення моєї пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Паспорт якості виробника
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості виробника.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 8358-2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8358-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у тендерну документацію в цій частині та виключити з неї дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату відповідності або якості на минулу партію товару або протоколу випробування на минулу партію товару, або звіту про наукове дослідження зразка товару на минулу партію товару (виданого не раніше 2024 року акредитованою лабораторією із зазначенням конкретного виробника).
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
f8d4139e149b43dc8ef8ed92f65f5521
Заголовок пункту скарги:
Документи від виробника товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 6 Додатку № 3 до Документації, якщо учасник не є виробником товару, то необхідно надати копії документів, які підтверджують наявні взаємовідносини із таким виробником із об'ємом постачання не менш ніж обсяг закупівлі.
Оскільки предметом даних торгів є тверде паливо, то Замовник зобов'язаний дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей.
Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 і такий стандарт не передбачає підтвердження наявності взаємовідносин із виробником іще із окремим об'ємом (не менш ніж обсяг закупівлі).
Пунктами 13.1 та 13.2 ДСТУ 8358:2015 чітко встановлено, який документ підтверджує якість такого товару - це документ про якість установленої форми.
На мою думку, Замовник у пункті 6 Додатку № 3 до Документації встановлює незаконну вимогу, що не узгоджується з положеннями діючого державного стандарту для такого виду товару.
Крім того, така вимога є дискримінаційною для тих учасників, що не мають прямого договору з виробником, а закуповують товар у постачальників. Відтак, Замовник обмежив коло учасників тільки тими, хто має документи, які підтверджують наявні взаємовідносини із виробником та ще із об'ємом постачання не менш ніж обсяг закупівлі.
Встановивши вищенаведену вимогу, Замовник порушив порядок проведення торгів (у тому числі, пункт 29 Особливостей, вимоги статті 22 Закону) та права Скаржника на участь у цих торгах.
Оскільки предметом даних торгів є тверде паливо, то Замовник зобов'язаний дотримуватись вимог пункту 29 Особливостей.
Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 і такий стандарт не передбачає підтвердження наявності взаємовідносин із виробником іще із окремим об'ємом (не менш ніж обсяг закупівлі).
Пунктами 13.1 та 13.2 ДСТУ 8358:2015 чітко встановлено, який документ підтверджує якість такого товару - це документ про якість установленої форми.
На мою думку, Замовник у пункті 6 Додатку № 3 до Документації встановлює незаконну вимогу, що не узгоджується з положеннями діючого державного стандарту для такого виду товару.
Крім того, така вимога є дискримінаційною для тих учасників, що не мають прямого договору з виробником, а закуповують товар у постачальників. Відтак, Замовник обмежив коло учасників тільки тими, хто має документи, які підтверджують наявні взаємовідносини із виробником та ще із об'ємом постачання не менш ніж обсяг закупівлі.
Встановивши вищенаведену вимогу, Замовник порушив порядок проведення торгів (у тому числі, пункт 29 Особливостей, вимоги статті 22 Закону) та права Скаржника на участь у цих торгах.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 8358-20155
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8358-2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та виключити з неї вимогу якщо учасник не є виробником товару, то необхідно надати копії документів, які підтверджують наявні взаємовідносини із таким виробником із об'ємом постачання не менш ніж обсяг закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
9
Номер:
e86635cf40424bfe8ae158a184077901
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог пункту 28 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
У Документації Замовник встановлює вимоги щодо надання документів учасниками у складі їх пропозиції в різних розділах та додатках до Документації (наприклад, у ч. 1, ч. 2, ч. 5, розділу ІІІ Документації). Аналогічна ситуація стосується переможця торгів (наприклад, ч. 4 Розділ VI Документації).
Документація не містить переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що оформлені окремими додатками.
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Таким чином положення Документації не узгоджуються з вимогами Особливостей, що свідчить про порушення Замовником порядку проведення торгів, та не дає учасникам якісно підготувати свої тендерні пропозиції (у тому числі, Скаржнику).
Документація не містить переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що оформлені окремими додатками.
Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Таким чином положення Документації не узгоджуються з вимогами Особливостей, що свідчить про порушення Замовником порядку проведення торгів, та не дає учасникам якісно підготувати свої тендерні пропозиції (у тому числі, Скаржнику).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у Документацію в цій частині та оформити окремими додатками до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.