-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Торги відмінено
1 936 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 362.80 UAH
мін. крок: 1% або 19 362.80 UAH
Період оскарження:
10.01.2025 11:44 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
751f5e46466e43618ddc65afb231358c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-003722-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_Рішення від 04.11.2024 №17819.pdf 31.01.2025 15:04
- Скарга_UA-2025-01-10-003722-a.pdf 31.01.2025 15:04
- sign.p7s 31.01.2025 15:05
- Рішення від 04.02.2025 №1588.pdf 04.02.2025 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2025 №2065.pdf 12.02.2025 11:11
- Рішення від 11.02.2025 №2065.pdf 14.02.2025 14:35
- Відповідь по скарзі.pdf 06.02.2025 16:58
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ_06.02.25.docx 06.02.2025 16:58
- Протокольне рішення.pdf 17.02.2025 16:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2025 15:34
Дата розгляду скарги:
11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2025 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2025 14:35
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2025 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасували протокольне рішення від 27.01.2025 про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
430853c198d84d5087bebfebbf130ff7
Заголовок пункту скарги:
Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.01.2025 року та форма протоколу розкриття тендерних пропозицій від 27.01.2025 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей зазначено, зокрема, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Слід зазначити, що вимоги тендерної документації містяться НЕ В ОКРЕМОМУ додатку тендерної документації щодо того, що учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції, зокрема:
- акт огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території, складений учасником в довільній формі (або інший аналогічний документ, що його замінює, складений учасником в довільній формі), підписаний (завізований) службовою (посадовою) особою Замовника, до компетенції якої належать питання, що становлять Предмет закупівлі відповідно до виконуваних посадових обов’язків), який підтверджує факт обстеження (огляду) представником учасника процедури закупівлі приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, 35 з метою отримання інформації про визначення потенційних обсягів послуг, включених до переліку послуг викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відсутність та/або невідповідність наведеного вище акту огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території НЕ МОЖЕ бути підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, зазначаємо про порушення норм чинного законодавства в цій частині та неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».
Відповідно до пункту 44 Особливостей зазначено, зокрема, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Слід зазначити, що вимоги тендерної документації містяться НЕ В ОКРЕМОМУ додатку тендерної документації щодо того, що учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції, зокрема:
- акт огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території, складений учасником в довільній формі (або інший аналогічний документ, що його замінює, складений учасником в довільній формі), підписаний (завізований) службовою (посадовою) особою Замовника, до компетенції якої належать питання, що становлять Предмет закупівлі відповідно до виконуваних посадових обов’язків), який підтверджує факт обстеження (огляду) представником учасника процедури закупівлі приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, 35 з метою отримання інформації про визначення потенційних обсягів послуг, включених до переліку послуг викладених в Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відсутність та/або невідповідність наведеного вище акту огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території НЕ МОЖЕ бути підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, зазначаємо про порушення норм чинного законодавства в цій частині та неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».
×
-
Назва доказу:
1_Рішення від 04.11.2024 №17819.pdf
-
Повʼязаний документ:
1_Рішення від 04.11.2024 №17819.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, про що винести відповідне рішення.