-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів)
Завершена
528 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 643.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 643.50 UAH
Період оскарження:
10.01.2025 10:44 - 17.01.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
4c03134a84ff43c198480e1efc54b9ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-10-002317-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(номер закупівлі UA-2025-01-10-002317-a)
ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a) ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів).
Закупівлю було оголошено:10.01.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
20.01.2025 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
1. Відповідно до п.1.4 Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог надається між іншим копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч.
Натомість наданий учасником ТОВ «А-Енерго» сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21 є недійсним адже його термін дії сплив 08.11.2024 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до п. 1.6 до тендерної документації на підтвердження технічним вимог надається дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
5. Цінова пропозиція (вих. № 10 від 19.01.2025), надана учасником ТОВ «А-Енерго», містить недостовірну інформацію щодо загальної ціни пропозиції.
Так, ТОВ «А-Енерго» вказано, що загальна ціна пропозиції становить 314 300,00 грн.
Натомість, виходячи із вартості послуг, зазначених у таблиці в тексті цінової пропозиції, а саме:
1) Відпрацьовані люмінесцентні лампи – 1200,00 грн;
2) КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ (ГОЛКИ, ШПРИЦИ, ВАТА, БИНТ, ПЕРЕВЯЗУВАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, СИСТЕМИ ТА ін.) – 180 000,00 грн;
3) БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ – 114 300,00 грн;
4) Непридатні до використання медичні препарати – 19 050,00 грн.,-
загальна ціна пропозиції становить в дійсності 314 550,00 грн.
Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, виправлення вказаної невідповідності призведе до зміни предмету закупівлі, запропонованого ТОВ «А-Енерго»у складі його тендерної пропозиції (збільшиться загальна вартість послуг).
Відтак, пропозиція ТОВ «А-Енерго» підлягала відхиленню замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-10-002317-a ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол від 20.01.2025 р.;
3) сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 НР.docx 24.01.2025 15:39
- Додаток 1 НР.docx 24.01.2025 15:39
- Додаток 2 (1).docx 24.01.2025 15:39
- Додаток 4 (4).docx 24.01.2025 15:39
- Додаток 6.docx 24.01.2025 15:39
- Додаток 5 (1).docx 24.01.2025 15:39
- 7_F88B~1.DOC 24.01.2025 15:39
- Протокол 1 (1).doc 24.01.2025 15:39
- 8_7C3F~1.DOC 24.01.2025 15:39
- Сертифікат відповідності на печі.pdf 24.01.2025 15:39
- Скарга до АМКУ.PDF 24.01.2025 15:39
- Тендерна документація 1001 НР.doc 24.01.2025 15:39
- sign.p7s 24.01.2025 15:41
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
24.01.2025 16:06
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bc34fb0e173742928ff6850c5cf5b945
Заголовок пункту скарги:
Скарга не неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(номер закупівлі UA-2025-01-10-002317-a)
ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a) ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів).
Закупівлю було оголошено:10.01.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
20.01.2025 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
1. Відповідно до п.1.4 Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог надається між іншим копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч.
Натомість наданий учасником ТОВ «А-Енерго» сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21 є недійсним адже його термін дії сплив 08.11.2024 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до п. 1.6 до тендерної документації на підтвердження технічним вимог надається дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
5. Цінова пропозиція (вих. № 10 від 19.01.2025), надана учасником ТОВ «А-Енерго», містить недостовірну інформацію щодо загальної ціни пропозиції.
Так, ТОВ «А-Енерго» вказано, що загальна ціна пропозиції становить 314 300,00 грн.
Натомість, виходячи із вартості послуг, зазначених у таблиці в тексті цінової пропозиції, а саме:
1) Відпрацьовані люмінесцентні лампи – 1200,00 грн;
2) КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ (ГОЛКИ, ШПРИЦИ, ВАТА, БИНТ, ПЕРЕВЯЗУВАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, СИСТЕМИ ТА ін.) – 180 000,00 грн;
3) БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ – 114 300,00 грн;
4) Непридатні до використання медичні препарати – 19 050,00 грн.,-
загальна ціна пропозиції становить в дійсності 314 550,00 грн.
Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, виправлення вказаної невідповідності призведе до зміни предмету закупівлі, запропонованого ТОВ «А-Енерго»у складі його тендерної пропозиції (збільшиться загальна вартість послуг).
Відтак, пропозиція ТОВ «А-Енерго» підлягала відхиленню замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-10-002317-a ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол від 20.01.2025 р.;
3) сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(номер закупівлі UA-2025-01-10-002317-a)
ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a) ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів).
Закупівлю було оголошено:10.01.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
20.01.2025 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
1. Відповідно до п.1.4 Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог надається між іншим копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч.
Натомість наданий учасником ТОВ «А-Енерго» сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21 є недійсним адже його термін дії сплив 08.11.2024 р.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до п. 1.6 до тендерної документації на підтвердження технічним вимог надається дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
5. Цінова пропозиція (вих. № 10 від 19.01.2025), надана учасником ТОВ «А-Енерго», містить недостовірну інформацію щодо загальної ціни пропозиції.
Так, ТОВ «А-Енерго» вказано, що загальна ціна пропозиції становить 314 300,00 грн.
Натомість, виходячи із вартості послуг, зазначених у таблиці в тексті цінової пропозиції, а саме:
1) Відпрацьовані люмінесцентні лампи – 1200,00 грн;
2) КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ (ГОЛКИ, ШПРИЦИ, ВАТА, БИНТ, ПЕРЕВЯЗУВАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, СИСТЕМИ ТА ін.) – 180 000,00 грн;
3) БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ – 114 300,00 грн;
4) Непридатні до використання медичні препарати – 19 050,00 грн.,-
загальна ціна пропозиції становить в дійсності 314 550,00 грн.
Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, виправлення вказаної невідповідності призведе до зміни предмету закупівлі, запропонованого ТОВ «А-Енерго»у складі його тендерної пропозиції (збільшиться загальна вартість послуг).
Відтак, пропозиція ТОВ «А-Енерго» підлягала відхиленню замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-10-002317-a ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол від 20.01.2025 р.;
3) сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (номер закупівлі UA-2025-01-10-002317-a) ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a) ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів). Закупівлю було оголошено:10.01.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 20.01.2025 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним. 1. Відповідно до п.1.4 Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу). З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 тендерної документації, На підтвердження технічних вимог надається копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до п. 1.5 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог надається між іншим копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч. Натомість наданий учасником ТОВ «А-Енерго» сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21 є недійсним адже його термін дії сплив 08.11.2024 р. З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. 4. Відповідно до п. 1.6 до тендерної документації на підтвердження технічним вимог надається дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. 5. Цінова пропозиція (вих. № 10 від 19.01.2025), надана учасником ТОВ «А-Енерго», містить недостовірну інформацію щодо загальної ціни пропозиції. Так, ТОВ «А-Енерго» вказано, що загальна ціна пропозиції становить 314 300,00 грн. Натомість, виходячи із вартості послуг, зазначених у таблиці в тексті цінової пропозиції, а саме: 1) Відпрацьовані люмінесцентні лампи – 1200,00 грн; 2) КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ (ГОЛКИ, ШПРИЦИ, ВАТА, БИНТ, ПЕРЕВЯЗУВАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, СИСТЕМИ ТА ін.) – 180 000,00 грн; 3) БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ – 114 300,00 грн; 4) Непридатні до використання медичні препарати – 19 050,00 грн.,- загальна ціна пропозиції становить в дійсності 314 550,00 грн. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, виправлення вказаної невідповідності призведе до зміни предмету закупівлі, запропонованого ТОВ «А-Енерго»у складі його тендерної пропозиції (збільшиться загальна вартість послуг). Відтак, пропозиція ТОВ «А-Енерго» підлягала відхиленню замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023. Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-10-002317-a ID у PROZORRO 1193b5eb88374ce5b3dd178613fa7e4b (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-002317-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокол від 20.01.2025 р.; 3) сертифікат відповідності № UA.024.C.0381-21