-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Торги не відбулися
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2025 23:22 - 17.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на на неправомірне визначення переможця
Номер:
67b29d3dfad14fe583e7f04c24696d32
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-09-010851-a.a1
Назва:
Скарга на на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.02.2025 15:50
- Скарга.docx 14.02.2025 15:50
- sign.p7s 14.02.2025 15:54
- рішення від 18.02.2025 № 2407.pdf 18.02.2025 17:49
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.02.2025 № 407.pdf 26.02.2025 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2025 № 3507.pdf 07.03.2025 15:40
- рішення від 06.03.2025 № 3507.pdf 11.03.2025 18:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 16:37
Дата розгляду скарги:
26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2025 18:31
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За рішенням КомісіЇ Антимонопольного комітету України No 3507-р/пк-пз, від 06.03.2025 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ:02125740) скасовує рішення про визначення товаристваз обмеженою відповідальністю "АТЦ "ЛІВОБЕРЕЖНИЙ" (код ЄДРПОУ: 37053849)переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту ітехнічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги зремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутньогообладнання)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2025-01-09-010851-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4d4a7df120fc4f1ea672ce4caf9abc30
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерной пропозиції учасника вимогам Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до умов тендерної документацій Замовника, а саме, п. 11 Частини ІІІ Додатку 2, п.20 Додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати інформацію про застосування Учасником заходів із захисту довкілля із зазначенням їх переліку та копію договору, що підтверджує здійснення утилізації небезпечних відходів, які утворюються в результаті надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів, з організацією, яка проводить таку діяльність відповідно до чинного законодавства України та має відповідну ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України, а також на підтвердження не менше 1–го акту наданих послуг за наданим договором у поточному році.
Учасник Закупівлі - товариство з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний" на виконання зазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції pdf файли «Охорона, евакуатор, утилізація», та «акт», які містять:
- копію договору на здійснення операцій у сфері поводження з відходами № 29-03/05/2020 від 29 травня 2020 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Альфа – Екологія» та Товариством з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний",
- копію ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів на підставі рішення №145 від 06.05.2015 р.,
- копії актів наданих згідно зазначеного договору послуг № 1259 від 29 жовтня 2021 р. та № 799 від 29 серпня 2023 р.
Однак, 9 липня 2023 року набув чинності Закон України від 20.06.2022 р. № 2320 –ІX «Про управління відходами», яким визначено новий вид господарської діяльності, який підлягає ліцензуванню, – управління небезпечними відходами.
За змістом п. 10 чт. 2 ст. 17 Закону України від 20.06.2022 р. № 2320 –ІX «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами, зобов’язані мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно ст. 44 Закону України від 20.06.2022 р. № 2320 –ІX «Про управління відходами», до видачі ліцензії суб’єкти господарювання, підлягають обов’язкової перевірці відповідності їх матеріально-технічної бази встановленим вимогам.
Отже, додана Товариством з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний" до договору на здійснення операцій у сфері поводження з відходами № 29-03/05/2020 від 29 травня 2020, ліцензія на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами станом на сьогоднішній день є недійсною в силу внесення змін до чинного законодавства та визначення нового виду діяльності - управління небезпечними відходами.
Згідно інформації, отриманої з реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеного на офіційному ресурсі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа – Екологія» не отримувало відповідної ліцензії (посилання на реєстр ліцензій https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/).
Зазначене свідчить про те, що учасником, якого визнано переможцем закупівлі, не виконано вимогу Замовника щодо надання копії договору на здійснення утилізації небезпечних відходів з організацією, яка має відповідну ліцензію.
Крім того, Замовником вимагалось надати на підтвердження не менше 1–го акту наданих послуг за договором у поточному році.
Товариство з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний" надано в складі пропозиції акти за 2021 та 2023 роки, що не відповідає вимозі Замовника про надання акта за поточний (2025) рік.
Таким чином, суб’єкт оскарження стверджує, що тендерна пропозиція учасника закупівлі, Товариства з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний", не відповідає технічній специфікації, Замовника та повинна бути відхилена Замовником.
Учасник Закупівлі - товариство з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний" на виконання зазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції pdf файли «Охорона, евакуатор, утилізація», та «акт», які містять:
- копію договору на здійснення операцій у сфері поводження з відходами № 29-03/05/2020 від 29 травня 2020 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Альфа – Екологія» та Товариством з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний",
- копію ліцензії, виданої Міністерством екології та природних ресурсів на підставі рішення №145 від 06.05.2015 р.,
- копії актів наданих згідно зазначеного договору послуг № 1259 від 29 жовтня 2021 р. та № 799 від 29 серпня 2023 р.
Однак, 9 липня 2023 року набув чинності Закон України від 20.06.2022 р. № 2320 –ІX «Про управління відходами», яким визначено новий вид господарської діяльності, який підлягає ліцензуванню, – управління небезпечними відходами.
За змістом п. 10 чт. 2 ст. 17 Закону України від 20.06.2022 р. № 2320 –ІX «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами, зобов’язані мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно ст. 44 Закону України від 20.06.2022 р. № 2320 –ІX «Про управління відходами», до видачі ліцензії суб’єкти господарювання, підлягають обов’язкової перевірці відповідності їх матеріально-технічної бази встановленим вимогам.
Отже, додана Товариством з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний" до договору на здійснення операцій у сфері поводження з відходами № 29-03/05/2020 від 29 травня 2020, ліцензія на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами станом на сьогоднішній день є недійсною в силу внесення змін до чинного законодавства та визначення нового виду діяльності - управління небезпечними відходами.
Згідно інформації, отриманої з реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеного на офіційному ресурсі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа – Екологія» не отримувало відповідної ліцензії (посилання на реєстр ліцензій https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/).
Зазначене свідчить про те, що учасником, якого визнано переможцем закупівлі, не виконано вимогу Замовника щодо надання копії договору на здійснення утилізації небезпечних відходів з організацією, яка має відповідну ліцензію.
Крім того, Замовником вимагалось надати на підтвердження не менше 1–го акту наданих послуг за договором у поточному році.
Товариство з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний" надано в складі пропозиції акти за 2021 та 2023 роки, що не відповідає вимозі Замовника про надання акта за поточний (2025) рік.
Таким чином, суб’єкт оскарження стверджує, що тендерна пропозиція учасника закупівлі, Товариства з обмеженою відповідальністю "АТЦ "Лівобережний", не відповідає технічній специфікації, Замовника та повинна бути відхилена Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
У зв'язку з невідповідповідністю тендерной пропозиції учасника вимогам Замовника