-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
насоси свердловинні з шафами керування
Торги не відбулися
441 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 205.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 205.50 UAH
Період оскарження:
06.08.2018 18:26 - 18.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ab78fe7bcb1a4409bedd8a7a68da5c9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-06-000766-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Керуючись правом, наданим Учаснику ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі – Закон), ми просимо додатково роз’яснити причин відхилення нашої пропозиції. Також щодо причин зазначених у протоколі №25 від 12.09.2018 року (далі – Протокол) вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Щодо першої підстави (аб.2 п. 2 Проколу) – мала місце технічна описка, яка не впливає на зміст поданої пропозиції, адже у колонці «Відповідність» передбачено «ТАК», що свідчить про підтвердження такої характеристики, а також у цьому ж листі згадується така ж модель насосу, в якій зазначено, що робоче середовище – вода. Таким чином інформація була надана Замовнику, а відсутність заповненої колонки є виключно технічною опискою/зміщенням. Враховуючи, що ця ж інформація відображена у іншому місці (у цьому ж листі, але до іншої позиції), а також підтверджено документацією від виробника, Замовник не може відхилити нашу пропозицію за причиною, яка є формальною («Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки» (п.3 ч.3 ст. 21 Закону).
Щодо другої підстави (аб.3 п. 2 Проколу) – по-перше, нами як Учасниками підтверджено надання не гіршого матеріалу, ніж того, що вимагав Замовник. По-друге, даний товар, що пропонується, ще не виготовлений, а тому не має готового паспорту, що означає наступне. У складі пропозиції подається типовий зразок паспорту на відповідний насос. Ми як Постачальники забезпечуємо і підтверджуємо зазначені у нашому Листі характеристики. Матеріалом виконання може бути як чавун, так і нержавіюча сталь (що є кращим показником). Нами було належно надано Лист з підтвердженням всіх технічних характеристик, а також належно надано зразок паспорту, який підтвердив не гірші, а навіть кращі характеристики товару. Тому підстав для відхилення нашої пропозиції Замовником не вбачаємо та просимо роз’яснити, чим таке підтвердження не відповідає умовам тендерної документації, з огляду на те, що ми готові поставити той товар, який передбачений тендерною документацією, у 100% відповідності до технічних вимог, які нам зазначені у Листі.
Щодо третьої підстави (аб.5 п. 2 Проколу) – ми підтверджуємо характеристику у вигляді змащування насосу сумішшю води із додаванням монопропіленгліколю своїм листом. У паспорті міститься загальна інформація (без специфікації), а також переклад цього паспорту розроблявся італійцями, а тому слово «чиста» не зовсім коректно перекладне і повинно означати «прозора» вода (clean water vs. clear water). Таким чином, чиста вода, яка зазначена у паспорті означає прозора вода. Власне у паспорті не відбувається конкретизації складу води – зазначено загальне поняття вода, а також основна ознака води – прозора. На вибір Замовника (Покупця) може бути застосована суміш із монопропіленгліколю, який сприяє функціонуванню насосу. Таким чином, з огляду на наше пояснення, просимо Замовника прийняти це до уваги. Ми вважаємо, що ми підтвердили цю характеристику Листом, а також інформацію у паспорті не суперечить нашим, взятим на себе, зобов’язанням, що суміш води буде з додаванням монопропіленгліколю.
Підсумовуючи все вище наведене, наша пропозиція належно подана та, враховуючи наші пояснення, об’єктивно оцінюється як така, що відповідає умовам тендерної документації. А тому просимо Замовника надати свої роз’яснення щодо підстав відхилення, а також визнати нас Переможцями повторно у зв’язку з відсутністю підстав для відхилення надалі нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Bимога.pdf 16.09.2018 18:14
Дата подачі:
16.09.2018 18:14
Вирішення:
Надаємо відповідь на Вашу вимогу. Керуючись правом, наданим Учаснику ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (далі – Закон), надаємо додатково роз’яснення причин відхилення пропозиції Учасника зазначених у протоколі №25 від 12.09.2018, а саме:
- у формі «таблиця 2» Додатку 5 тендерної документації не зазначено інформацію про відповідність технічним характеристикам за позицією «робоче середовище» у комірці колонки «Характеристики пропонує мого предмету закупівлі «Насос свердловинний 10,0 м3/год, напір 100м з електричним двигуном (не більше) 4 кВт – 1 (шт.);
- у формі «таблиця 2» Додатку 5 тендерної документації за показником «Основний і напірний патрубок» в розрізі найменувань предмета закупівлі Учасник погодився зі встановленою вимогою Замовника та запропонував характеристику матеріалу патрубків (для насосів свердловинних) – чугун, відповідні дані відображені на сторінках 2, 6, 10, 11 листа наданого в складі пропозиції учасника від 17.08.2018 № 17/08-19 (далі-Лист) завантаженого на веб-сайт уповноваженого органу у файлі «15 Технічні вимоги.pdf»).
Водночас, для підтвердження технічних вимог до кожного найменування насосів на виконання умов пункту 2 розділу «Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати» Додатку 5 Тендерної документації Учасником додатково у складі тендерної пропозиції надано завірені копії паспортів на свердловинні насоси в яких, в розділі «Матеріали виконання» матеріалом виконання основного та напірного патрубків визначена нержавіюча сталь AISI 304;
- в формі «таблиця 2» Додатку 5 тендерної документації за показником «Рідина, що використовується для заповнення електродвигуна» по найменуванню предмета закупівлі «Насос свердловинний 20,0 м3/год, напір 100 м …» Учасник погодився зі встановленою вимогою замовника та запропонував характеристику встановлену Замовником – суміш води з додаванням монопропіленгліколю (сторінка 11 Листа), але в наданому паспорті на відповідний свердловинний насос в розділі «Заповнення двигуна» виробником зазначено про те, що «Електронасос змащується водою. Тому необхідно в двигун заливати чисту воду»;
На підставі вищевикладеного, завантажені Учасником в складі пропозиції документи не підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі визначені умовами тендерної документації Замовником, чим не виконано вимоги умов пункту 1, пункту 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» визначеного Додатком 5 тендерної документації;
Підсумовуючи все вище наведене, Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. А тому, Замовник не має підстав для визначення Учасника Переможцем згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
8e89dcfd785e40d99fc7464595d67a38
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-06-000766-a.a1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Відповідно до ст. ст.. 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації щодо проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро», предмет закупівлі Насоси та компресори 42120000-6 номер оголошення UA-2018-08-06-000766-a
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОМ КОМПАНІ» вже більше 14 років працює на ринку з поставки промислового обладнання. Серед позитивної практики виконання договірних зобов’язань з такими контрагентами як ПАТ «Укргазвидобування», ДТЕК, а також найбільшими гірничо-збагачувальними комбінатами України.
Маючи багаторічний успішний досвід з участі в процедурах закупівель через систему електронних закупівель, ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ КОМПАНІ» має намір прийняти участь в даній закупівлі.
Додатком 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні кількісні та якісні хараркеристики предмета закупівлі (технічне завдання) із зазначенням детальних вимог до технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Вважаємо, що Додаток 5 ТД не відповідає чинним стандартам і законодавству України та обмежує конкуренцію.з наступнх підстав:
1. В статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” вказано, що: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Зважаючи на все вище сказане стає зрозумілим, що Замовник зобов’язаний викласти в своїй тендерній документації усереднене технічне завдання, якому буде відповідати декілька варіантів, що є предметом закупівлі даних торгів. Проте з технічного завдання, вказаного в додатку 2 даної тендерної документації видно, що всім пунктам технічного завдання одночасно не може відповідати жодна інша модель (еквівалент), окрім обладнання конкретного виробника.
2. Щодо переліку додаткових документів до тендерної документації
П. 4 - надання сертифікату якості
Сертифікат про походження товару—це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий органом держави-експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства. Він є підставою для надання суб'єкту зовнішньоекономічної діяльності преференції та пільг щодо сплати митних зборів у межах режиму найбільшого сприяння або іншого правового режиму. Подають його митним органам під час митного оформлення товару. Обов'язок подавати сертифікат покладений на особу, що переміщує відповідні товари. Надають його митним органам разом з митною декларацією та іншими документами, необхідними для митного оформлення товару.
Отже, даний документ не містить інформації про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі. Його надання у складі тендерної пропозиції може забезпечити лише те підприємство - Учасник, котре перемістило предмет закупівлі або його аналог через митний кордон України. Тобто, Вами, як Замовником, встановлено преюдиційне правило у виборі переможця торгів, що є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників процедури закупівлі.
П. 6 Завірену копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на насосні агрегати.
Затвердження висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи проводиться у термін 30 днів Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачі. Цей строк унеможливлює надання даного висновку в перелік додатків до тендерної документації, та тим самим Замовник штучно звужує коло учасників обмежуючи конкуренцію.
Згідно з абзацом 2 ч. 5 ст. 11 Закону України «Про здійснення державних закупівель» члени комітету з конкурсних торгів несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України «Про запобігання корупції», «Про захист екон
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2018 09:42
Вирішення:
Надаємо відповідь-роз’яснення на Вашу вимогу по суті.
Затверджена замовником тендерна документація розроблена із дотриманням вимог установлених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом; Замовником не встановлювалось дискримінаційних вимоги до учасників.
З метою дотримання принципів здійснення закупівлі, визначених статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, Замовником визначені технічні вимоги до предмета закупівлі відносно документального підтвердження якості товару, шляхом надання документів від виробника або уповноважених органів (організацій), які компетентні у наданні висновків, та/або сертифікатів відповідності на товар або його складові, що є предметом закупівлі.
Згідно до пункту 3 частини 2 статті 22 тендерна документація відносно даної процедури закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. До того ж, Замовником, умовами тендерної документації, не вимагалось надання пропозицій лише від виробників, чи тільки від їх офіційних дилерів.
Натомість технічні вимоги містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
У встановлених Замовником технічних вимогах до предмету закупівлі та його складових передбачена варіативність більшості показників необхідних характеристик товарів, що закуповуються у вигляді фраз «не менше» або «не більше», що в свою чергу дозволяє учасникам, які бажають надати свої пропозиції на товар, який буде в тих чи інших показниках відповідати встановленим Замовником вимогам.
У мовами тендерної документації надання учасником у складі тендерної пропозиції копії Сертифікату про походження товару не вимагалось.
На виконання вимоги п.6 учасником додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати Завірену копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на насосні агрегати. Дана вимога базується на необхідності документального підтвердження відповідності об'єкта експертизи визначеним в Україні вимогам щодо їх безпеки для здоров'я людини. Наявні висновки держсанепідекспертизи на імпортоване або нове вітчизняне технологічне устаткування, готову серійну продукцію, що виготовляється реєструються в реєстрі висновків держсанепідекспертизи.
У разі якщо учасник, який пропонує товар, який відповідає встановленим вимогам замовника, але на момент подання тендерної пропозиції не матиме чинного висновку держсанепідекспертизи на продукцію у зв’язку із проведенням дослідження відповідності об'єкта експертизи визначеним в Україні вимогам, замовником може бути розглянуто таку пропозицію, із подальшим визначенням такого учасника переможцем. У зв’язку з цим замовником буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації відносно даної вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено