• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний, дрова)

Торги не відбулися

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2025 15:57 - 06.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 5f740f04a069461cae0fed760ef3e982
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-008490-a.b3
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу No11 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" переможцем закупівлі від 11 лютого 2025 року, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Дата розгляду скарги: 25.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2025 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2025 10:22
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2025 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 лютого 2025 року №11 про визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури відкритих торгів з особливостями Тверде паливо (вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний, дрова), за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-09-008490-a – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД».
Автор: ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», Глухов Сергій Володимирович +380960754388 zahidmarket@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2862ea14ba3744d6abca4eec7efe20f5
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення: Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу No11 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" переможцем закупівлі від 11 лютого 2025 року, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

09.01.2025 року Арцизьська міська рада оголосила відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний). Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-09-008490-a. Замовником опубліковано тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 09 січня 2025 року №2 (далі — тендерна документація/ТД/документація), що опублікована 09.01.2024 року. Уважно ознайомившись з вимогами ТД, ТОВ "ЕНЕРГОПОСТА ТРЕЙД" повідомляє, що вимоги ТД порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та положення Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі- Особливості) та також наше право на участь у цих Торгах, зокрема, виходячи з наведеного у тексті скарги. Згідно положень ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, положеннями Закону та Особливостей зобов’язано Замовника дотримуватись принципів здійснення державних закупівель, що визначених статтею 5 Закону, зокрема 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник нехтує вимогами чинного законодавства і встановлює незаконні, дискримінаційні вимоги, при цьому порушує і принципи проведення торгів. Також, діями Замовником порушено наші права на участь у даних торгах. Відновлення наших прав на участь на рівних умовах у даних торгах та усунення порушень порядку проведення торгів Замовником можливо шляхом задоволення нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Номер: 9abbcff8272f49398dd457c6ac1c9d44
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-008490-a.a2
Назва: 09.01.2025 року Арцизьська міська рада оголосила відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний). Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-09-008490-a. Замовником опубліковано тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 09 січня 2025 року №2 (далі — тендерна документація/ТД/документація), що опублікована 09.01.2024 року. Уважно ознайомившись з вимогами ТД, ТОВ "ЕНЕРГОПОСТА ТРЕЙД" повідомляє, що вимоги ТД порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та положення Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі- Особливості) та також наше право на участь у цих Торгах, зокрема, виходячи з наведеного у тексті скарги. Згідно положень ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, положеннями Закону та Особливостей зобов’язано Замовника дотримуватись принципів здійснення державних закупівель, що визначених статтею 5 Закону, зокрема 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник нехтує вимогами чинного законодавства і встановлює незаконні, дискримінаційні вимоги, при цьому порушує і принципи проведення торгів. Також, діями Замовником порушено наші права на участь у даних торгах. Відновлення наших прав на участь на рівних умовах у даних торгах та усунення порушень порядку проведення торгів Замовником можливо шляхом задоволення нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.01.2025 13:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.01.2025 12:23
Дата виконання рішення Замовником: 04.02.2025 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи рішення Антимонопольного комітету України, відповідні зміни було внесено
Автор: ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД", В'ячеслав Гузенко +380508730861 energopostachtrade@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4059ca8da9f347deb3955a4fcd63b96a
Заголовок пункту скарги: Незаконні вимоги ТД, порушення порядку проведення торгів замовником.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати: «4.4. Оригінал або копію технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція, з наданням оригіналу або завіреної копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний)». Вважаємо, що Замовником навмисне встановлені дискримінаційні вимога про те, що Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції 1) Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи на запропонований Учасником товар. 2) Оригінал або копію технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція
1)Висновок державної санітарно-епідеміологічної еспертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно- епідеміологічної ескпертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов’язковим для виконання власником обє’кта експертизи. Оскільки продукція, що є предметом закупівлі не є шкідливою та небезпечною для здоров’я людини і не підлягає засвідченню відповідності (невідповідності) медичним вимогам безпеки для життя і здоров’я людини, то така продукція не підлягає обов’язковій сертифікації.
Звертаємо Вашу увагу що, з 1 жовтня 2023 року введено в дію закон України
«Про систему громадського здоров’я», яким скасовано закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видача висновків СЕС. Також внесено зміни до законодавчих актів України в частині виключення
висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у тому числі із закону «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері».
З огляду на викладене, навіть за бажанням Скаржника, отримати висновок СЕС або надати посилання на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в якому міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний) - неможливо, оскільки законодавство, що регламентувало порядок видачі висновків СЕС втратило чинність. При цьому, Висновки, що видані відповідно до законодавства, що діяло під час їх видачі, зберігають чинність протягом терміну що в них зазначено.
Отже, дана вимога є дискримінаційною, та є неможливою для виконання потенційними учасниками, зокрема, Скаржником, з урахуванням всіх у сукупності технічних вимог Замовника, а отже просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 Документації та вилучити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
2) Також, відповідно до Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014, технічні умови – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Технічні умови можуть бути стандартом, частиною стандарту або окремим документом. ТУ розробляє сам виробник, у випадку якщо на певний новий вид продукції взагалі не існує державних стандартів. Згідно цього Закону розробка та державна реєстрація технічних умов є добровільною (обов’язкова тільки для нових товарів, які не підпадають під дію конкретних ДСТУ). Для брикетів вугільних існує ДСТУ 7493:2013 Вугілля буре, кам’яне, антрацит і вугільні брикети.
Виробник брикетів паливних вугільних ТзОВ «Західукрпостач», продукцію якого наша компанія планує постачати за цією закупівлею, виробляє такі брикети згідно вимог ДСТУ 7493:2013. Власні технічні умови не розробляв, тому що їх розробка є добровільним бажанням виробника. Тобто вимога Замовника щодо надання технічних умов на брикет паливний вугільний є дискримінаційною, обмежує коло учасників, оскільки розробка технічних умов на даний вид продукції є добровільна (не обов’язкова) та наше підприємство не може змусити виробника брикетів ТзОВ «Західукрпостач» або інших виробників таких брикетів, розробити технічні умови та зробити їх державну реєстрацію.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1258-р/пк-пз від 22.01.2024р., №13346-р/пк-пз від 06.08.2024 (рішення додаються).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП

09.01.2025 Арцизька міська рада оголосила тендер Відкриті торги з особливостями на закупівлю Твердого палива (вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний) ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо, закупівля UA-2025-01-09-008490-a. Замовником опубліковано тендерну документацію затверджену рішпротоколом уповноваженої особи від 09 січня 2025 року №2. Уважно ознайомившись з вимогами ТД, ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» повідомляє, що вимоги ТД порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та положення Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі- Особливості) та також наше право на участь у цих Торгах, зокрема, виходячи з наведеного у тексті скарги. Згідно положень ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, положеннями Закону та Особливостей зобов’язано Замовника дотримуватись принципів здійснення державних закупівель, що визначених статтею 5 Закону, зокрема 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник нехтує вимогами чинного законодавства і встановлює незаконні, дискримінаційні вимоги, при цьому порушує і принципи проведення торгів. Також, діями Замовником порушено наші права на участь у даних торгах. Відновлення наших прав на участь на рівних умовах у даних торгах та усунення порушень порядку проведення торгів Замовником можливо шляхом задоволення нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Номер: 3e88b6ad0c2a43b9b41f0edadc6a3339
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-008490-a.a1
Назва: 09.01.2025 Арцизька міська рада оголосила тендер Відкриті торги з особливостями на закупівлю Твердого палива (вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100), брикет паливний вугільний) ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо, закупівля UA-2025-01-09-008490-a. Замовником опубліковано тендерну документацію затверджену рішпротоколом уповноваженої особи від 09 січня 2025 року №2. Уважно ознайомившись з вимогами ТД, ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» повідомляє, що вимоги ТД порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та положення Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі- Особливості) та також наше право на участь у цих Торгах, зокрема, виходячи з наведеного у тексті скарги. Згідно положень ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, положеннями Закону та Особливостей зобов’язано Замовника дотримуватись принципів здійснення державних закупівель, що визначених статтею 5 Закону, зокрема 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник нехтує вимогами чинного законодавства і встановлює незаконні, дискримінаційні вимоги, при цьому порушує і принципи проведення торгів. Також, діями Замовником порушено наші права на участь у даних торгах. Відновлення наших прав на участь на рівних умовах у даних торгах та усунення порушень порядку проведення торгів Замовником можливо шляхом задоволення нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 14.01.2025 00:00
Автор: ФОП "ГУЗЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Марія Гузенко +380508730861 fopguzenkomv@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ce1648202edd4960b17ce1aa060b312e
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Незаконне вимагання подання у складі пропозиції учасника Оригіналу або копії технічних умов виробника відповідно до яких виготовляється пропонована продукція, з наданням оригіналу або завіреної копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або довідку з посиланням на Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (в якому повинна міститися інформація щодо наявності висновку ДСЕЕ на технічні умови відповідно до яких виробляється брикет паливний вугільний), згідно пп.4.4 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації