-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку та конверти
Торги не відбулися
334 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 347.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 347.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2018 16:07 - 18.09.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
597b97562fa34493acc98ab5ea79faae
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-002407-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-08-03-002407-b на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-08-03-002407-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друку були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: товщина – 106 мікрон; гладкість – не більше 220 мл/хв.; індекс формування, відливів, мінімум 16; яскравість ISO 2470 - 101; вміст вологи: % - не більше 4,3+/-0,4. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас виключити дискримінаційний параметр до паперу для друку - індекс формування, відливів та змінити параметри і викласти в наступній редакції: товщина – 105+/-3 мікрон; гладкість – не більше 220+/-100 мл/хв.; яскравість, % ISO 2470 - 95; вміст вологи, % - не більше 4,4+/-0,5 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2018 14:27
Вирішення:
Головне управління Пенсійного фонду України в м.Києві на Вашу скаргу повідомляє наступне:
При розробці тендерної документації кожен Замовник повинен керуватися ч.3 п.1 ст.22 Закону №922 -VIII від 25.12.2015 (далі - Закон), якою передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.».
Головним управлінням Пенсійного фонду України в м.Києві, як Замовником товару «Папір та конверти», який визначається за ДК 021:2015 : 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», було повністю враховано положення вищевказаної статті Закону та визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, при визначенні технічних вимог, тендерної документації Замовник жодним чином не мав на меті встановити дискримінаційні вимоги до Учасників.
Представник ТОВ «Українській папір» у своїй скарзі звертає увагу на те, що Замовником при розміщені інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є додатком до тендерної документації, було допущено дискримінаційні дії які полягають у технічних вимогах до паперу офісного формату А4 і стверджує, що вказані вимоги були встановлені для конкретної торгової марки.
З таким твердженням неможливо погодитися оскільки на ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками у Додатку 3 тендерної документації, а саме: товщина не менше 106 мікронів, білизна за CIE не менше 146, непрозорість мінімум 90%, гладкість- не більше 220 мл/хв., індекс формування, відливів –мінімум 16, яскравість ISO 2470-95, вміст вологи: % - не більше 4,3+ 0,04, відбілювання без використання хлору та тяжких металів. Крім того, у додатку 3 відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку.
Також зазначаємо про те, що зазвичай для друку лазерними принтерами використовується папір класу С – він найбільш поширений і відмінно підходить для ведення документообігу, копіювальних робіт, роздруківки текстових матеріалів і так далі. Білизна такого паперу становить 92-94% за шкалою ISO (135-146% по CIE), а непрозорість – 89-90%. Саме такий папір щільністю 80 г/м2 найчастіше продається під назвою офісний.
Щодо вимоги Учасника про зміну параметру гладкості потрібно зазначити про те, що гладкість-зазвичай визначається в одиницях виміру «Бендстен». Звичайно оптимальний рівень шорсткості знаходиться між 150 - 250 одиницями Бендстена. Більш гладкий папір легше проходить через друкуючі пристрої та якісніше передає зображення. Вміст вологи паперу Замовником було встановлено на рівні 4,3 + 0,4, оскільки збільшення вологості паперу сприяє зниженню механічної міцності листа і, не витримуючи високої швидкості друку, він рвеця.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників, які наведені у скарзі ТОВ "Український папір" слід вважати безпідставними, а вимогу щодо зниження показників, зазначених у додатку 3 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу і працездатність офісної техніки
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга UA-2018-08-03-002407-b
Номер:
364f678774c44e398564a79e7017dfb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-002407-b.a2
Назва:
Скарга UA-2018-08-03-002407-b
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 15.08.2018 р. № 90/юр/18.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.08.18.pdf 15.08.2018 15:27
- BergaSpeed.pdf 15.08.2018 15:27
- Economy.pdf 15.08.2018 15:27
- Сертифікат якості Rey Copy (укр).pdf 15.08.2018 15:27
- Платіжне доручення.pdf 15.08.2018 15:27
- Додаткові пояснення.pdf 06.09.2018 11:42
- Сертификат Pioneer Навигатор.pdf 06.09.2018 11:42
- Сертификат White Star А4 500 аркуш_в.pdf 06.09.2018 11:42
- сертификат Zoom Image 2018.jpg 06.09.2018 11:42
- Сертифікат Коніка Мінолта.pdf 06.09.2018 11:42
- Сертифікат якості IP Basic.pdf 06.09.2018 11:42
- Сертифікат якості Superior.pdf 06.09.2018 11:42
- Сертифікат Canon Yellow label (Стора).pdf 06.09.2018 11:42
- Сертифікат MultiCopy.pdf 06.09.2018 11:42
- Allround.pdf 06.09.2018 11:42
- Berga Focus.jpg 06.09.2018 11:42
- IQ Premium.jpg 06.09.2018 11:42
- IQ Selection Smooth.jpg 06.09.2018 11:42
- Maestro special _SCP.pdf 06.09.2018 11:42
- Xerox bussines.PDF 06.09.2018 11:42
- Xerox Performer.pdf 06.09.2018 11:42
- Xerox premier.pdf 06.09.2018 11:42
- Рішення від 17.08.2018 № 8424+лист Замовнику.pdf 17.08.2018 17:51
- Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2018-08-03-002407-b.pdf 05.09.2018 16:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2018 № 9171.pdf 07.09.2018 13:24
- Рішення від 06.09.2018 № 9171.pdf 11.09.2018 19:00
- Протокол засідання тендерного комітету 17.09.2018 12:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2018 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2018 19:00
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2018 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом, відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9171-р/пк-пз від 06.09.2018, вирішено внести зміни до тендерної документації по закупівлі паперу та конвертів.