-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
25П-052 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 127/178 мм та стикувального пристрою 9 м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168 мм та стикувального пристрою 9 м); Лот 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168 мм та стикувального пристрою 4,5 м); Лот 4 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168 мм))
Завершена
27 379 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2025 15:25 - 09.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
76095b7bbe07410ab632669994066241
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-09-006544-a.c2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_незаконне_визначення_переможця_УКРГАЗВИОБУВАННЯ.pdf 07.03.2025 17:59
- Скарга_на_незаконне_визначення_переможця_УКРГАЗВИОБУВАННЯ 2.doc 07.03.2025 17:59
- Додаток 3_Заява_про_участь_у_відеоконференції_ЛОТ_3.pdf 07.03.2025 17:59
- Додаток 2. Рішення від 25.12.2024 № 20603.pdf 07.03.2025 17:59
- Додаток 1. Рішення від 14.11.2024 № 18384.pdf 07.03.2025 17:59
- sign.p7s 07.03.2025 18:00
- Додаткові пояснення Скаржника_ЛОТ_3.pdf 14.03.2025 22:00
- рішення від 11.03.2025 № 3660.pdf 11.03.2025 17:16
- рішення від 13.03.2025 № 3933.pdf 13.03.2025 18:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2025 №4193.pdf 19.03.2025 12:26
- рішення від 18.03.2025 №4193.pdf 21.03.2025 11:03
- Пояснення по суті скарги 25П-052.pdf 13.03.2025 14:09
- Пояснення по суті скарги 25П-052.doc 13.03.2025 14:09
- Протокол_223_виконання рішення АМКУ_ВТзО_25П-052 Лот 3.docx 27.03.2025 08:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 18:18
Дата розгляду скарги:
18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 17:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2025 11:03
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2025 08:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено виконати рішення Комісії №4193-р/пк-пз від 18.03.2025 шляхом скасування рішення уповноваженої особи, затверджене протоколом №154 від 04.03.2025 року про визначення переможцем учасника по Лоту №3 ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" (ЄДРПОУ42986055) за процедурою закупівлі 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 127/178 мм та стикувального пристрою 9 м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168 мм та стикувального пристрою 9 м); Лот 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168 мм та стикувального пристрою 4,5 м); Лот 4 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168 мм)), № 25П-052, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-01-09-006544-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
46b065720bfa4184b327bb5e311bb007
Заголовок пункту скарги:
І. ЩОДО НЕЗАКОННОЇ ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
2. ЩОДО ВІДСУТНОСТІ У ПАСПОРТІ КОНКРЕТНИХ ЗНАЧЕНЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
09 січня 2025 року Акціонерним товариством "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика), ідентифікатор: ua-2025-01-09-006544-a.
Закупівлю було поділено на 4 лоти:
Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м);
Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм та стикувального пристрою 9м);
Лот 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм та стикувального пристрою 4,5м);
Лот 4 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм)).
Для участі у Лоті 3 подано пропозиції наступними Учасниками:
ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" (далі – Переможець);
ТОВ "НАДРА ІНЖИНІРИНГ" (далі - Скаржник);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ ТЕКНОЛОДЖІЗ".
Відповідно до п.37 Особливостей:
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ "КАТТ УКРАЇНА", 04 березня 2025 року Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір відповідно до якого ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що рішення Замовника в частині визначення переможцем ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" та прийняття рішення про намір укласти договір, оформлене протоколом №154 від 04.03.2025, є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про визначення переможця– дотриманий.
І. ЩОДО НЕЗАКОННОЇ ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Відповідно до п. 1.3. Додатку 1 до ТД учасники процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинні:
«1.3. Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент із зазначенням у довільній формі графічних зображень та усіх технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім вимогам до технічних матеріалів та сервісного інструменту зазначених у п.п.5.1. та п.п.5.2. п.5 «Вимоги до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця» Технічного завдання у відповідності до Лоту № 1, Лоту № 2, Лоту № 3 та Лоту № 4 (вказувати конкретні значення).»
Також п. 2.1.1 Додатку 1 до ТД були встановлені вимоги до мінімального переліку наявності сервісного інструменту:
- комплект установочного інструменту для спуску та встановлення підвіски хвостовика в свердловині;
- цементувальний маніфольд для верхнього приводу для цементування хвостовика;
- поліруюча компоновка для підготовки приймальної воронки до стикування.
Вимогами Додатку 3 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) встановлено наступні характеристики на жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями (2 кільця на 1 центратор-турбулізатор):
Технічні вимоги до центратора-турбулізатора:
1. тип – жорсткий, спіральний, суцільний;
2. зовнішній діаметр не більше 139мм;
3. внутрішній діаметр 116-118мм;
4. висота 150-300мм;
5. тип лопатей - спіральні;
6. кількість лопатей не менше 4 шт;
7. для необсадженої ділянки свердловини діаметром 139,7мм;
8. матеріал виготовлення – сталь;
9. для обсадної колони 114,3мм.
На виконання вимог Замовника учасником ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" було надано (в частині комплекту установочного інструменту для спуску та встановлення підвіски хвостовика в свердловині) файл: «LOT3_Passport_4.500 x 6.625 cemented_UKR_rev1.pdf», у якому міститься Паспорт НА КОМПЛЕКТ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ 4.5” (114,3 мм) ХВОСТОВИКІВ З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 8,56 ММ В ОБСАДНІЙ КОЛОНЦІ ЗОВНІШНІМ ДІАМЕТРОМ 6-5/8” (168,28 ММ) З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 10,59 ТА 12,07 мм:
в складі якого (стор. 11-12) надано паспорт на спіральний жорсткий центратор-турбулізатор суцільного типу зі стопорним кільцем для 127,0мм обсадної колони та 152,4мм відкритого стовбура свердловини наступного змісту:
Таким чином, учасником в складі пропозиції подано паспорт на жорсткий центратор-турбулізатор суцільний зі стопорними кільцями з характеристиками, які не відповідали вимогам Додатку 3 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в частині діаметру необсадженої ділянки свердловини - 139,7мм та самої обсадної колони 114,3мм.
При розгляді тендерної пропозиції учасника Замовником було виявлено невідповідності та опубліковано вимогу з повідомленням про усунення зазначених невідповідностей, зокрема щодо:
«1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано паспорт на спіральний жорсткий центратор-турбулізатор суцільного типу зі стопорним кільцем для 127,0мм обсадної колони та 152,4мм відкритого стовбура свердловини. При вимозі - для 114,3мм обсадної колони та 139,7мм необсадженої ділянки вердловини. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» частини І додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати паспорт на жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями для 114,3мм обсадної колони та 139,7мм необсадженої ділянки свердловини…..»
На виконання вимоги про усунення невідповідностей ТОВ Катт Україна було довантажено:
-Файл: «LOT3_Passport_4.500 x 6.625 cemented_UKR_rev2_корекція.pdf», у якому міститься Паспорт НА ЦЕМЕНТУВАЛЬНИЙ МАНІФОЛЬД ДЛЯ ВЕРХНЬОГО ПРИВОДУ МОДЕЛІ TD. ТИПОРОЗМІР 127 мм.
Таким чином, у складі первісно поданих документів пропозиції був відсутній паспорт на жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями (2 кільця на 1 центратор-турбулізатор), які б відповідали вимогам тендерної документації, а саме Додатку 3 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в частині діаметру необсадженої ділянки свердловини діаметром 139,7мм та розміру для обсадної колони 114,3мм.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Відтак, відповідно до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію:
«2) тендерна пропозиція:
…
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;»
Таким чином, враховуючи, що пропозиція ТОВ «Катт Україна» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації, наведенні недоліки у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катт Україна» не підлягали виправленню в порядку п. 43 Особливостей.
Аналогічної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у своєму рішенні № 20603-р/пк-пз від 25.12.2024 р. (по аналогічній за суттю предмета закупівлі, де послуги виконуватимуться певним обладнанням, вимоги до якого і є технічною специфікацією предмета закупівлі), де зазначено про те, що відсутність/невідповідність у паспорті на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент характеристик, передбачених та встановлених у додатку 3 до ТД Замовником, це є підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
«Враховуючи наведене, у наданому в складі Пропозиції Переможця паспорті відсутнє підтвердження характеристики "внутрішній та зовнішній тиск не менше 68 МПа" щодо підвіски хвостовика, верхнього пакера підвіски хвостовика та приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика, також відсутнє підтвердження характеристики "з метою проведення монобор ГРП" щодо приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.»»
Таким чином, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чого зроблено НЕ БУЛО, а відтак публікування вимоги про усунення невідповідностей у цій частині є незаконним, як і рішення Замовника про визначення переможця, яке підлягає скасуванню.
2. ЩОДО ВІДСУТНОСТІ У ПАСПОРТІ КОНКРЕТНИХ ЗНАЧЕНЬ
Відповідно до п. 1.3. Додатку 1 до ТД учасники процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинні:
«1.3. Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент із зазначенням у довільній формі графічних зображень та усіх технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім вимогам до технічних матеріалів та сервісного інструменту зазначених у п.п.5.1. та п.п.5.2. п.5 «Вимоги до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця» Технічного завдання у відповідності до Лоту № 1, Лоту № 2, Лоту № 3 та Лоту № 4 (вказувати КОНКРЕТНІ ЗНАЧЕННЯ).»
Так, Лотом 3 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД передбачено вимоги до перехідників:
У наданому файл: «LOT3_Passport_4.500 x 6.625 cemented_UKR_rev1.pdf» на арк. 20 зазначено про перехідники з наступними характеристиками:
Таким чином, щодо перехідників, у наданому Переможцем паспорті, – ВІДСУТНІ КОНКРЕТНІ їх характеристики, що НЕ відповідає вимозі, встановленій Замовником у ТД.
Враховуючи вищенаведе, пропозиція учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому пропозиція учасника ТОВ Катт Україна підлягала відхиленю, чого зроблено НЕ БУЛО.
Аналогічної позиції щодо наявності підстави для відхилення тендерної пропозиції у випадку відсутності конкретних значень дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у своєму рішенні № 18384-р/пк-пз від 14.11.2024 р.:
«Скаржник зазначає, що відповідно до розділу ІІ таблиці 1 Замовником вимагався від учасника опис технічних характеристик товару, що пропонуються учасником. Учасник вказує чіткі та конкретні значення характеристик запропонованого товару (не допускається використання слів та словосполучень "має бути", "не менш", "не більш", "повинна мати", "повинно бути").
….
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
..
Учасник вказує чіткі та конкретні значення характеристик запропонованого Товару (не допускається використання слів та словосполучень: "має бути", "не менш", "не більш", "повинна мати", "повинно бути")
..
Документацією передбачено, що учасник у складі Пропозиції повинен надати технічну специфікацію та вказати чіткі та конкретні значення характеристик запропонованого товару (не допускається використання слів та словосполучень: "має бути", "не менш", "не більш", "повинна мати", "повинно бути").
Разом з тим, в наданому у складі Пропозиції Скаржника документі "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" від 08.10.2024 № 33 447 не зазначено чіткі та конкретні значення матеріалу виготовлення (а саме – зазначено "0,8-1,5 мм" щодо листової сталі).
Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.»
Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ Катт Україна наявні невідповідності, які не підлягають виправленню відповідно до п. 43 Особливостей, а відтак пропозиція Переможця підлягала відхиленню.
Зважаючи на вищезазначене, пропозиції Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого підлягала відхиленню.
Таким чином, визначення ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" переможцем, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" переможцем, Замовник порушив вимоги статей 5, 23 Закону та п. 44 Особливостей.
З огляду на порушення, допущені Замовником, незаконний протокол та повідомлення про визначення ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" переможцем підлягає скасуванню.
Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції ТОВ "КАТТ УКРАЇНА", а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
У статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі – Конвенція) зазначається наступне: Кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "КАТТ УКРАЇНА".
Закупівлю було поділено на 4 лоти:
Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м);
Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм та стикувального пристрою 9м);
Лот 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм та стикувального пристрою 4,5м);
Лот 4 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм)).
Для участі у Лоті 3 подано пропозиції наступними Учасниками:
ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" (далі – Переможець);
ТОВ "НАДРА ІНЖИНІРИНГ" (далі - Скаржник);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ ТЕКНОЛОДЖІЗ".
Відповідно до п.37 Особливостей:
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ "КАТТ УКРАЇНА", 04 березня 2025 року Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір відповідно до якого ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що рішення Замовника в частині визначення переможцем ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" та прийняття рішення про намір укласти договір, оформлене протоколом №154 від 04.03.2025, є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про визначення переможця– дотриманий.
І. ЩОДО НЕЗАКОННОЇ ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ НА УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Відповідно до п. 1.3. Додатку 1 до ТД учасники процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинні:
«1.3. Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент із зазначенням у довільній формі графічних зображень та усіх технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім вимогам до технічних матеріалів та сервісного інструменту зазначених у п.п.5.1. та п.п.5.2. п.5 «Вимоги до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця» Технічного завдання у відповідності до Лоту № 1, Лоту № 2, Лоту № 3 та Лоту № 4 (вказувати конкретні значення).»
Також п. 2.1.1 Додатку 1 до ТД були встановлені вимоги до мінімального переліку наявності сервісного інструменту:
- комплект установочного інструменту для спуску та встановлення підвіски хвостовика в свердловині;
- цементувальний маніфольд для верхнього приводу для цементування хвостовика;
- поліруюча компоновка для підготовки приймальної воронки до стикування.
Вимогами Додатку 3 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) встановлено наступні характеристики на жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями (2 кільця на 1 центратор-турбулізатор):
Технічні вимоги до центратора-турбулізатора:
1. тип – жорсткий, спіральний, суцільний;
2. зовнішній діаметр не більше 139мм;
3. внутрішній діаметр 116-118мм;
4. висота 150-300мм;
5. тип лопатей - спіральні;
6. кількість лопатей не менше 4 шт;
7. для необсадженої ділянки свердловини діаметром 139,7мм;
8. матеріал виготовлення – сталь;
9. для обсадної колони 114,3мм.
На виконання вимог Замовника учасником ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" було надано (в частині комплекту установочного інструменту для спуску та встановлення підвіски хвостовика в свердловині) файл: «LOT3_Passport_4.500 x 6.625 cemented_UKR_rev1.pdf», у якому міститься Паспорт НА КОМПЛЕКТ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ 4.5” (114,3 мм) ХВОСТОВИКІВ З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 8,56 ММ В ОБСАДНІЙ КОЛОНЦІ ЗОВНІШНІМ ДІАМЕТРОМ 6-5/8” (168,28 ММ) З ТОВЩИНОЮ СТІНКИ 10,59 ТА 12,07 мм:
в складі якого (стор. 11-12) надано паспорт на спіральний жорсткий центратор-турбулізатор суцільного типу зі стопорним кільцем для 127,0мм обсадної колони та 152,4мм відкритого стовбура свердловини наступного змісту:
Таким чином, учасником в складі пропозиції подано паспорт на жорсткий центратор-турбулізатор суцільний зі стопорними кільцями з характеристиками, які не відповідали вимогам Додатку 3 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в частині діаметру необсадженої ділянки свердловини - 139,7мм та самої обсадної колони 114,3мм.
При розгляді тендерної пропозиції учасника Замовником було виявлено невідповідності та опубліковано вимогу з повідомленням про усунення зазначених невідповідностей, зокрема щодо:
«1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано паспорт на спіральний жорсткий центратор-турбулізатор суцільного типу зі стопорним кільцем для 127,0мм обсадної колони та 152,4мм відкритого стовбура свердловини. При вимозі - для 114,3мм обсадної колони та 139,7мм необсадженої ділянки вердловини. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» частини І додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати паспорт на жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями для 114,3мм обсадної колони та 139,7мм необсадженої ділянки свердловини…..»
На виконання вимоги про усунення невідповідностей ТОВ Катт Україна було довантажено:
-Файл: «LOT3_Passport_4.500 x 6.625 cemented_UKR_rev2_корекція.pdf», у якому міститься Паспорт НА ЦЕМЕНТУВАЛЬНИЙ МАНІФОЛЬД ДЛЯ ВЕРХНЬОГО ПРИВОДУ МОДЕЛІ TD. ТИПОРОЗМІР 127 мм.
Таким чином, у складі первісно поданих документів пропозиції був відсутній паспорт на жорсткі центратори-турбулізатори суцільні зі стопорними кільцями (2 кільця на 1 центратор-турбулізатор), які б відповідали вимогам тендерної документації, а саме Додатку 3 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в частині діаметру необсадженої ділянки свердловини діаметром 139,7мм та розміру для обсадної колони 114,3мм.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Відтак, відповідно до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію:
«2) тендерна пропозиція:
…
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;»
Таким чином, враховуючи, що пропозиція ТОВ «Катт Україна» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації, наведенні недоліки у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Катт Україна» не підлягали виправленню в порядку п. 43 Особливостей.
Аналогічної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у своєму рішенні № 20603-р/пк-пз від 25.12.2024 р. (по аналогічній за суттю предмета закупівлі, де послуги виконуватимуться певним обладнанням, вимоги до якого і є технічною специфікацією предмета закупівлі), де зазначено про те, що відсутність/невідповідність у паспорті на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент характеристик, передбачених та встановлених у додатку 3 до ТД Замовником, це є підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
«Враховуючи наведене, у наданому в складі Пропозиції Переможця паспорті відсутнє підтвердження характеристики "внутрішній та зовнішній тиск не менше 68 МПа" щодо підвіски хвостовика, верхнього пакера підвіски хвостовика та приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика, також відсутнє підтвердження характеристики "з метою проведення монобор ГРП" щодо приймальної полірованої воронки підвіски хвостовика.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.»»
Таким чином, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чого зроблено НЕ БУЛО, а відтак публікування вимоги про усунення невідповідностей у цій частині є незаконним, як і рішення Замовника про визначення переможця, яке підлягає скасуванню.
2. ЩОДО ВІДСУТНОСТІ У ПАСПОРТІ КОНКРЕТНИХ ЗНАЧЕНЬ
Відповідно до п. 1.3. Додатку 1 до ТД учасники процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинні:
«1.3. Надати скан-копію технічного паспорту або паспорту або технічного бюлетеня або іншого технічного документу від виробника на запропоновані технічні матеріали та сервісний інструмент із зазначенням у довільній формі графічних зображень та усіх технічних характеристик, що підтверджують відповідність усім вимогам до технічних матеріалів та сервісного інструменту зазначених у п.п.5.1. та п.п.5.2. п.5 «Вимоги до технічних матеріалів та сервісного інструменту Виконавця» Технічного завдання у відповідності до Лоту № 1, Лоту № 2, Лоту № 3 та Лоту № 4 (вказувати КОНКРЕТНІ ЗНАЧЕННЯ).»
Так, Лотом 3 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД передбачено вимоги до перехідників:
У наданому файл: «LOT3_Passport_4.500 x 6.625 cemented_UKR_rev1.pdf» на арк. 20 зазначено про перехідники з наступними характеристиками:
Таким чином, щодо перехідників, у наданому Переможцем паспорті, – ВІДСУТНІ КОНКРЕТНІ їх характеристики, що НЕ відповідає вимозі, встановленій Замовником у ТД.
Враховуючи вищенаведе, пропозиція учасника є такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому пропозиція учасника ТОВ Катт Україна підлягала відхиленю, чого зроблено НЕ БУЛО.
Аналогічної позиції щодо наявності підстави для відхилення тендерної пропозиції у випадку відсутності конкретних значень дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у своєму рішенні № 18384-р/пк-пз від 14.11.2024 р.:
«Скаржник зазначає, що відповідно до розділу ІІ таблиці 1 Замовником вимагався від учасника опис технічних характеристик товару, що пропонуються учасником. Учасник вказує чіткі та конкретні значення характеристик запропонованого товару (не допускається використання слів та словосполучень "має бути", "не менш", "не більш", "повинна мати", "повинно бути").
….
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
..
Учасник вказує чіткі та конкретні значення характеристик запропонованого Товару (не допускається використання слів та словосполучень: "має бути", "не менш", "не більш", "повинна мати", "повинно бути")
..
Документацією передбачено, що учасник у складі Пропозиції повинен надати технічну специфікацію та вказати чіткі та конкретні значення характеристик запропонованого товару (не допускається використання слів та словосполучень: "має бути", "не менш", "не більш", "повинна мати", "повинно бути").
Разом з тим, в наданому у складі Пропозиції Скаржника документі "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" від 08.10.2024 № 33 447 не зазначено чіткі та конкретні значення матеріалу виготовлення (а саме – зазначено "0,8-1,5 мм" щодо листової сталі).
Враховуючи вищезазначене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.»
Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ Катт Україна наявні невідповідності, які не підлягають виправленню відповідно до п. 43 Особливостей, а відтак пропозиція Переможця підлягала відхиленню.
Зважаючи на вищезазначене, пропозиції Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого підлягала відхиленню.
Таким чином, визначення ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" переможцем, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" переможцем, Замовник порушив вимоги статей 5, 23 Закону та п. 44 Особливостей.
З огляду на порушення, допущені Замовником, незаконний протокол та повідомлення про визначення ТОВ "КАТТ УКРАЇНА" переможцем підлягає скасуванню.
Відповідно до положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції ТОВ "КАТТ УКРАЇНА", а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
У статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі – Конвенція) зазначається наступне: Кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "КАТТ УКРАЇНА".
×
-
Назва доказу:
Додаток 2. Рішення від 25.12.2024 № 20603
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Рішення від 25.12.2024 № 20603.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1. Рішення від 14.11.2024 № 18384
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Рішення від 14.11.2024 № 18384.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга_на_незаконне_визначення_переможця_УКРГАЗВИОБУВАННЯ
-
Повʼязаний документ:
Скарга_на_незаконне_визначення_переможця_УКРГАЗВИОБУВАННЯ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2025-01-09-006544-a; 3.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "КАТТ УКРАЇНА", оформлене протоколом № 154 від 04.03.2025, опубліковане в електронній системі закупівель 04.03.2025 та зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КАТТ УКРАЇНА".
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможця за Лотом № 4
Номер:
6df667017bdf43a09f6011ed5099b01f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-09-006544-a.a1
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможця за Лотом № 4
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ за Вих.25КУ-0304 від 03 березня 2025 року.docx 04.03.2025 16:23
- 16_додаток3_лот4.pdf 04.03.2025 16:23
- 02_додаток1_довідка_відомості мтр_лот4.pdf 04.03.2025 16:23
- Скарга АМКУ за Вих.25КУ-0304 від 03 березня 2025 року.pdf.asice.zip 04.03.2025 16:23
- 20_паспорта_лот4.pdf 04.03.2025 16:23
- Протокол_141_визначення переможця_ВТзО_25П-052 Лот 4.docx 04.03.2025 16:23
- sign.p7s 04.03.2025 16:23
- Додаткові пояснення Скаржника за Вих.25КУ-0312.pdf 12.03.2025 13:26
- Додаткові пояснення Скаржника за Вих.25КУ-0312.docx 12.03.2025 13:26
- Додаткові пояснення Скаржника за Вих.25КУ-0312.pdf.asice.zip 12.03.2025 13:26
- рішення від 06.03.2025 № 3452.pdf 06.03.2025 14:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2025 № 3968.pdf 14.03.2025 14:40
- рішення від 13.03.2025 № 3968.pdf 17.03.2025 15:47
- Пояснення по суті Скарги 25П-052.pdf 10.03.2025 10:57
- Пояснення по суті Скарги 25П-052.docx 10.03.2025 10:57
- Уточнення до пояснень по суті скарги.pdf 10.03.2025 13:18
- Уточнення до пояснень по суті скарги.docx 10.03.2025 13:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 16:51
Дата розгляду скарги:
13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2025 14:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.03.2025 15:47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
78bff46de0d148aa9becfcf8acd06ce8
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможця за Лотом № 4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним тендерною документацією.
×
-
Назва доказу:
16_додаток3_лот4
-
Повʼязаний документ:
16_додаток3_лот4.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол_141_визначення переможця_ВТзО_25П-052 Лот 4.
-
Повʼязаний документ:
Протокол_141_визначення переможця_ВТзО_25П-052 Лот 4.docx
-
-
Назва доказу:
02_додаток1_довідка_відомості мтр_лот4
-
Повʼязаний документ:
02_додаток1_довідка_відомості мтр_лот4.pdf
-
-
Назва доказу:
20_паспорта_лот4
-
Повʼязаний документ:
20_паспорта_лот4.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника - АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» скасувати рішення про визначення ТОВ «НАДРА ІНЖИНІРИНГ» переможцем закупівлі 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика), а саме за Лот 4 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм)) Номер процедури закупівлі: 25П-052, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-09-006544-a, оформлене протоколом № 141 від 27.02.2025 року.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Встановити наявність порушень, допущених Замовником — АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» під час проведення процедури закупівлі по предмету закупівлі 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика (Лот 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 127/178мм та стикувального пристрою 9м); Лот 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм та стикувального пристрою 9м); Лот 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм та стикувального пристрою 4,5м); Лот 4 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги кріплення свердловин з допомогою підвіски хвостовика 114/168мм)), номер процедури закупівлі: 25П-052, ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-09-006544-a.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти дану скаргу до розгляду.