-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ПОСЛУГИ З РЕЖИМНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНИХ ТА ЕКОЛОГО-ТЕПЛОТЕХНІЧНИХ ВИПРОБУВАНЬ ВОДОГРІЙНИХ КОТЛІВ «НІІСТУ-5», «ФАКЕЛ»)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
мін. крок: 0.5% або 2 615.00 UAH
СкаргаСКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного визначення переможцем закупівлі учасника закупівлі ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС"
- 4.1. Додаток 4. Дозвіл № 0187.17.46.pdf 28.01.2025 11:11
- 4.2. Додаток 4. Дозвіл № 0430.21.46 газопостачання.pdf 28.01.2025 11:11
- 2. Додаток 2. протокол про визнання переможцем.docx 28.01.2025 11:11
- 4.5. Додаток 5. Дозвіл Держпраці (вибухонебезп зони).pdf 28.01.2025 11:11
- 3. Додаток 3. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf 28.01.2025 11:11
- 1. Скарга КП Дніпроводоканал.doc 28.01.2025 11:11
- 1. Скарга КП Дніпроводоканал.pdf 28.01.2025 11:11
- sign.p7s 28.01.2025 11:12
- рішення від 30.01.2025 № 1399.pdf 30.01.2025 15:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2025 № 1898.pdf 10.02.2025 10:37
- рішення від 07.02.2025 № 1898.pdf 11.02.2025 18:23
- Лист про дію дозволів.pdf 03.02.2025 15:33
- Дозвіл Держпраці (вибухонебезп зони).pdf 03.02.2025 15:33
- Додаток 2.docx 03.02.2025 15:33
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx 03.02.2025 15:33
- Сертифікат ISO 9001 2015.pdf 03.02.2025 15:33
- Дозвіл № 0430.21.46 газопостачання.pdf 03.02.2025 15:33
- Лист від Органу сертифікації.pdf 03.02.2025 15:33
- Сертифікат ISO 14001 2015.pdf 03.02.2025 15:33
- ЛИСТ щодо Сертифікату ISO 9001 2015.pdf 03.02.2025 15:33
- Відповідь на скаргу.doc 03.02.2025 15:33
- Відповідь на скаргу.pdf 03.02.2025 15:33
- Дозвіл № 0187.17.46.pdf 03.02.2025 15:33
- виконання рішення АМКУ.pdf 14.02.2025 11:32
- виконання рішення АМКУ.pdf 14.02.2025 11:36
Пункт скарги
Серед іншого до вимог, які документально повинен підтвердити учасник віднесено:
«- копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: налагодження та технічне обслуговування газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт; газонебезпечні роботи;
- копія сертифікату на підтвердження відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сфера сертифікації - технічні випробування та дослідження.».
Також додатком 4 тендерної документації визначено:
«Документи та/або інформація, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі:
Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 Тендерної документації.
Учасник повинен забезпечити надання послуг на умовах, визначених Додатком 4 Тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, установленим даною тендерною документацією та визначеним у Додатку 4 Тендерної документації.
Невідповідність запропонованих Учасником надання послуг встановленим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 4 Тендерної документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».
Як згадувалось вище додатком 4 тендерної документації передбачено:
«Умови надання послуг:
якість послуг відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)».
Таким чином на підтвердження в т.ч. технічній специфікації учасник торгів повинен був надати копія сертифікату на підтвердження відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сфера сертифікації - технічні випробування та дослідження.
Натомість учасником у складі тендерної пропозиції подано файл із ім’ям «Сертифікат ISO 9001 2015» із наступною сферою діяльності – «виконання інженерних проектів з пуску, налагоджування, випробувань та оптимізації технології та експлуатації електричних станцій та мереж».
Поряд з цим зміст Сертифікату відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001:2015 (реєстраційний номер 1510096385 чинний до 22.05.2022) та виданий Органом із сертифікації ТОВ «ТЮФ Тюрінген Україна» на ім’я ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" не містить заявлену сферу сертифікації Замовником - технічні випробування та дослідження.
-
Назва доказу:
2. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи б/н від 27.01.2025 року (оприлюднене в системі Prozorro 27 січня 2025 року о 10 год 14 хв) щодо визначення переможцем ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС")
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 2. протокол про визнання переможцем.docx
-
-
Назва доказу:
Файл з ім’ям «Сертифікат ISO 9001 2015»» із складу пропозиції ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС"
-
Повʼязаний документ:
3. Додаток 3. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
-
Таким чином Замовник торгів, приймаючи рішення про визначення переможцем ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" повинен був би критично перевірити інформацію, що надана учасником на виконання вимоги про надання копії сертифікату на підтвердження відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сфера сертифікації - технічні випробування та дослідження, уважно перевіривши як зміст власне самого Сертифікату, так і відповідь від ТОВ «ТЮФ Тюрінген Україна», що не містить підтвердження сфери акредитації саме на «технічні випробування та дослідження». Перед усім Замовник, вивчаючи зміст наданих документів повинен був би вивчити різницю та відмінності у сферах акредитації за ДСТУ ISO 9001:2015 для зазначених сфер діяльності, що полягає у специфіці процесів, об'єктів акредитації та кінцевих результатів діяльності: а) сфера акредитації «Технічні випробування та дослідження», що встановлено Замовником: Ця сфера акредитації охоплює проведення технічних випробувань і науково-дослідних робіт з метою отримання точних і достовірних даних про характеристики об'єктів (котлів). Основний акцент робиться на випробуваннях продукції, обладнання або матеріалів для підтвердження їхньої відповідності технічним вимогам, стандартам або нормативам. Сюди можуть входити еколого-теплотехнічні випробування, наприклад, для оцінки впливу на довкілля, теплової ефективності, а також характеристики роботи водогрійних котлів типів «НІІСТУ-5», «ФАКЕЛ». б) сфера акредитації «Виконання інженерних проєктів з пуску, налагоджування, випробувань та оптимізації технології й експлуатації електричних станцій і мереж», що визначено в наданому учасником Сертифікаті: Ця сфера акредитації охоплює виконання інженерних робіт, пов’язаних із введенням в експлуатацію енергетичних об’єктів, їх налаштуванням, випробуванням та подальшою оптимізацією. Основний акцент робиться на комплексному підході до інженерного управління: проєктуванні, налагодженні та забезпеченні ефективної роботи енергетичних установок і мереж. Роботи спрямовані на підвищення ефективності, безпеки та надійності експлуатації, а також на забезпечення відповідності вимогам нормативно-правових актів і стандартів. Ключові відмінності між сферами акредитації: Фокус діяльності: технічні випробування спрямовані на отримання та аналіз технічних даних, тоді як інженерні проєкти включають широкий спектр робіт, починаючи з пуску обладнання і завершуючи його оптимізацією. Об’єкти акредитації: у першій сфері це можуть бути конкретні пристрої або системи (наприклад, водогрійні котли), у другій — масштабні інфраструктурні проєкти (електростанції, мережі). Результат роботи: у першій сфері це дані або висновки, у другій — повноцінно функціонуючі системи або мережі. Отже, хоча обидві сфери можуть перетинатися в контексті енергетичного обладнання, вони мають різний фокус і масштаб. По-друге: Замовник повинен був би лист ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" №201/46 «Щодо Сертифікату ISO 9001:2015» від 24.01.2025 року сприймати як документ, що не несе об’єктивної інформації в силу того, що він складений зацікавленим у перемозі суб’єктом – учасником закупівлі. Таким чином учасником ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" не виконано вимоги, що передбачені Додатками 2,3 до тендерної документації в частині надання копія сертифікату на підтвердження відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сфера сертифікації - технічні випробування та дослідження.
«копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: налагодження та технічне обслуговування газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт; газонебезпечні роботи».
Надані файли учасником ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" із ім’ям «Дозвіл № 0187.17.46»; «Дозвіл № 0430.21.46 газопостачання»; «Дозвіл Держпраці (вибухонебезп зони)» не підтверджують наявність чинного дозволу на газонебезпечні роботи, а також не підтверджують спроможність учасника в надання послуг (виконанні робіт) такого виду як «газонебезпечні роботи», а відповідно і в виконанні кваліфікаційних вимог до учасника, які сформовані законодавством:
Невідповідності у наданих учасником «дозволах» полягають у наступному:
1) Дозвіл №0269.18.46 від Головного управління Держпраці у Львівській області щодо виконання: «роботи у вибухопожежонебезпечних зонах» із терміном дії до 15 травня 2023 року – є нечинним та не підтверджує факт отриманого дозволу саме на газонебезпечні роботи;
2) Дозвіл №0187.17.46 від Головного управління Держпраці у Львівській області щодо виконання: «налагодження машин, механізмів, устаткування, підвищеної небезпеки…» - не підтверджує факт отриманого дозволу саме на газонебезпечні роботи;
3) Дозвіл №0430.21.46 від Головного управління Держпраці у Львівській області щодо виконання: «монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки…» - також не підтверджує факт отриманого дозволу саме на газонебезпечні роботи.
В жодному з цих Дозволів не міститься інформації, про те що ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" дозволяється виконувати роботи підвищеної небезпеки, а саме: газонебезпечні роботи.
Відповідно до Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 року зі змінами №285 (публічне посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0674-15#Text) розділом VІІ. Вимоги безпеки під час виконання газонебезпечних робіт, п. 7.1. зазначено, що
«VІІ. Вимоги безпеки під час виконання газонебезпечних робіт
7.1. До газонебезпечних робіт належать:
підключення новозбудованих газопроводів до діючої системи газопостачання;
пуск газу в системи газопостачання об’єктів при введенні в експлуатацію, після ремонту чи реконструкції, виконання пусконалагоджувальних робіт;
уведення в експлуатацію ГРП, ШГРП, ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП, резервуарів ЗВГ;
технічне обслуговування і ремонт діючих зовнішніх і внутрішніх газопроводів, споруд систем газопостачання, комбінованих будинкових регуляторів тиску, газообладнання ГРП, ШГРП, ГРУ, газовикористовуючих установок, обладнання насосно-компресорних і наповнювальних відділень, зливних естакад ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП, резервуарів ЗВГ, а також вибухозахищеного електрообладнання;
робота на байпасі ГРП, ШГРП і ГРУ;
усунення закупорювань, установлення і зняття заглушок на діючих газопроводах, а також від’єднання від газопроводів агрегатів, обладнання і окремих вузлів;
відключення від діючих газопроводів, консервація і реконструкція газопроводів і газовикористовуючого обладнання сезонної дії об’єктів систем газопостачання;
виконання операцій зливання-наливання на резервуарах ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП і АЦЗГ, заповнення резервуарів ЗВГ, злив ЗВГ із несправних і переповнених балонів, зливання невипарних залишків, заправлення автомобілів і балонів;
ремонт і огляд колодязів, видалення води і конденсату із газопроводів і конденсатозбірників;
підготовка до технічного огляду резервуарів і балонів ЗВГ і його проведення;
розкриття ґрунту в місцях витоку газу для їх усунення;
технічне обслуговування і ремонт побутових газовикористовуючих приладів і апаратів;
роботи у технологічних апаратах, резервуарах, цистернах, колекторах, колодязях, тунелях, приямках тощо.;
Відповідно до розділу II. Терміни та визначення понять Правил безпеки систем газопостачання, в п2.1. зазначено, що газовикористовуючі установки та обладнання - котли, виробничі печі, технологічні лінії та інші установки, які використовують газ як паливо для вироблення теплової та електричної енергії для опалення, гарячого водопостачання та на технологічні потреби виробництв.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (публічне посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1107-2011-%D0%BF#Text) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», а саме у Додатку 2 до Порядку:
ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки.
Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А, п. 3. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах.
Тобто виконання послуг, що є предметом закупівлі, а саме ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробувань водогрійних котлів «НІІСТУ-5», «ФАКЕЛ») можуть виконувати тільки ті організації, які отримали Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: газонебезпечні роботи. З наведених документів у складі тендерної пропозиції ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС", останнім не доведено наявність дозволу на виконання саме газонебезпечних робіт в розумінні тендерної документації та Переліку видів робіт із підвищеної небезпеки.
В свою чергу вказане потребувало від Замовника вжиття заходів, щодо формування вимоги до учасника з Повідомленням про усунення зазначених невідповідностей протягом 24 годи, чого здійснено не було.
З урахуванням змісту вказаних файлів ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС", а також вимог додатку 2 тендерної документації, якою визначено перелік кваліфікаційних критеріїв до учасника, а також інших вимог, в тому числі в частині надання дозвільних документів учасником не належним чином виконано вимоги Замовника у тій редакції та документальний спосіб, що визначено тендерною документацією, що свідчить про підстави скасування рішення про визначення його переможцем.
-
Назва доказу:
4. Файли з ім’ям «Дозвіл Держпраці (вибухонебезп зони)» із складу пропозиції ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС"
-
Повʼязаний документ:
4.5. Додаток 5. Дозвіл Держпраці (вибухонебезп зони).pdf
-
-
Назва доказу:
4. Файли з ім’ям «Дозвіл № 0430.21.46 газопостачання» із складу пропозиції ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС"
-
Повʼязаний документ:
4.2. Додаток 4. Дозвіл № 0430.21.46 газопостачання.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Файли з ім’ям «Дозвіл № 0187.17.46» із складу пропозиції ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС"
-
Повʼязаний документ:
4.1. Додаток 4. Дозвіл № 0187.17.46.pdf
-
КП «Дніпроводоканал», приймаючи рішення про визначення переможцем ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" повинен був уважно дослідити принципову різницю між "газонебезпечними роботами" та роботами, що включають "вибухопожежонебезпечні зони", "устаткування підвищеної небезпеки" або інші подібні види робіт, полягає у характері та джерелах небезпеки, а також у підходах до їх виконання. Газонебезпечні роботи: це роботи, пов’язані з наявністю токсичних, вибухонебезпечних або задушливих газів, які можуть спричинити отруєння, задушення чи вибух. Принципова різниця полягає у природі небезпеки: газонебезпечні роботи стосуються ризиків, пов'язаних із газами, роботи у вибухопожежонебезпечних зонах пов'язані з ризиком вибухів, а роботи з устаткуванням підвищеної небезпеки фокусуються на механічних, електричних та інших технічних загрозах. Всі ці роботи вимагають специфічних заходів безпеки та відповідної підготовки. Саме з цих причин, надані учасником дозволи не містять гарантій запобігання випадкам, які властиві для дозволів із "газонебезпечними роботами". Не дослідивши належним чином зміст наданих ПРАТ "ЛЬВІВОРГРЕС" дозволів Замовник торгів з однієї сторони поставив під ризик належне та якісне виконання завдань за Договором про закупівлю, з іншого боку – порушив порядок розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам за тендерною документацією.