• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Полтавської міської територіальної громади"

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2025 10:03 - 30.01.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 8c0f88267e9842ea852c3578eb90597c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-001307-a.b3
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР», код ЄДРПОУ 31091208 (надалі – Скаржник) у зв’язку із своїм наміром взяти участь у Закупівлі, ознайомилось із умовами Тендерної документації до Закупівлі та виявило в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та у значній мірі зменшують кількість потенційних учасників на участь у Закупівлі, а саме: ПОРУШЕННЯ №1: Документ: ДОДАТОК 7 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» (Додаток №1 до Скарги). Зміст дискримінаційної вимоги Замовника (п. 2.4. розділу 2 Додатку №7 до Тендерної документації): «1.1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону Учасник повинен подати через електронний майданчик у Cистему у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), визначених у Таблиці 1 Додатку 1, а саме: 2.4. Інформацію від замовника щодо будівництва та реалізації будівництва та/або часткового виконання (початок виконання робіт) договору(ів) МАСЦО за цими проектами (дана вимога засовується для того щоб бути впевненим що по цим проектам може бути реалізовано будівництво МАСЦО.) з наданням відгуків копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам. які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6.». Суть порушення Замовником ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників): «4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.». Оголошена Замовником Закупівля з «Розробки проєктно-кошторисної документації об’єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Полтавської міської територіальної громади" передбачає виконання робіт з Розробки проєктно-кошторисної документації, що відповідає коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Тендерна документація «ЗАТВЕРДЖЕНА» Протоколом уповноваженої особи замовника Максима ПАНАСЕНКА від 09.01.2025 р. № 1/25 не передбачає виконання робіт з будівництва систем оповіщення саме за цією закупівлею UA-2025-01-09-001307-a, що підтверджується пунктом 4.1. Інформація про предмет закупівлі, який визначений тендерною документацією. У зв’язку з цим, вимога Замовника у Додатку 7 (Додаток №1 до Скарги) пункту 2.4. щодо надання Інформації від замовника щодо будівництва та реалізації будівництва та/або часткового виконання (початок виконання робіт) договору(ів) МАСЦО за цими проектами (дана вимога засовується для того щоб бути впевненим що по цим проектам може бути реалізовано будівництво МАСЦО.) з наданням відгуків копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам, які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6.» є незаконною, що не відповідає предмету закупівлі і прямо порушує ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Така вимога містить дискримінаційних характер, що звужує потенційне коло учасників у Закупівлі. Крім того, Замовник вносив зміни до Додаток №7 (Додаток №1 до Скарги), якими дискримінаційну вимогу не було виключено. Аргументація Замовника (дана вимога засовується для того щоб бути впевненим що по цим проектам може бути реалізовано будівництво МАСЦО) не відповідає дійсності, оскільки можливість реалізації проєкту не залежить від дій проєктних організацій. Для реалізації проєкту окрім наявної проєктно-кошторисної документації потрібно передбачити розробку та погодження фінансового плану, наявність фінансування, готовність інженерної інфраструктури для будівництва з боку Замовника та ін. Таким чином вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки надання відгуків копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам. які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6. ставлять учасника в залежність від третіх осіб (організацій), які можуть вплинути на процес реалізації без відома проєктних організацій. Можливість реалізації МАСЦО підтверджується наявністю позитивним експертним звітом, який вимагається Замовником у п. 2.3. розділу 2 Додатку №7 до Тендерної документації: 2.3.- Копію експертного звіту (позитивного) за цими проектами. ПОРУШЕННЯ №2: Документ: ДОДАТОК 7 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» (Додаток №1 до Скарги). Зміст дискримінаційної вимоги Замовника (п. 1.2 розділу 1 Додатку №7 до Тендерної документації): Додатком 7 до Тендерної документації « 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», умовами пункту 1.1. Замовником визначено кваліфікаційні критерії, умови та формат надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону, які Учасник повинен подати через електронний майданчик у Cистему у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), визначених у Таблиці 1 Додатку 1. Згідно з пунктом 1 Таблиці 1. Зазначеного Додатку 7 до Тендерної документації, Замовником визначено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», де Учасник відповідно пункту 1.2. Умов та формат надання підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зобов’язаний мати працівників в штаті Учасника «1.2. Обов’язкова наявність в штаті Учасника працівників». Зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси Товариства й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників» (Додаток №2 до Скарги). Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників: - штатні працівники, - зовнішніх сумісники, - працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства залучають до виконання осіб на основі цивільно-правових договорів. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають з працівниками трудові відносини, та які перебувають на постійному місці роботи з учасником, а саме у Штаті підприємства, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. З вказаного вбачається, що умови Тендерної документації щодо встановлення Обов’язкової наявності в штаті Учасника працівників є дискримінаційними та такими, що підлягають виключенню Замовником з Тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв і одним із них є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), і відповідно Замовник має дотримуватися цього пункту і не встановлювати вимог, що суперечать предмету закупівлі. Вимоги, як встановлені до підтвердження Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів), які суперечать предмету закупівлі є Дискримінаційними і напряму обмежуть учасників, які надають послуги та виконують роботи з розробки проектно-кошторисної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені у Скарзі в розділах ПОРУШЕННЯ №1 та ПОРУШЕННЯ №2 шляхом внесення змін до ДОДАТОК 7 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у вигляді виключення пункту 2.4. (щодо надання Інформації від замовника щодо будівництва та реалізації будівництва та/або часткового виконання (початок виконання робіт) договору(ів) МАСЦО за цими проектами (дана вимога засовується для того щоб бути впевненим що по цим проектам може бути реалізовано будівництво МАСЦО.) з наданням відгуків копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам, які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6.) та змінити п. 1.2 та 1.3 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації шляхом розширення видів працівників, а саме щодо працюючих за цивільно-правовими договорами та сумісників. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. ДОДАТОК 7 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”». 2. Наказ Держкомстату вiд 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 3. ПЕРЕЛІК ЗМІН «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням Уповноваженої особи від 28.01.2025 року
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.01.2025 16:03
Автор: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», doc@it-integrator.ua 380445380069 DOC@IT-INTEGRATOR.UA http://it-integrator.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9f38dae5ede04cccbbc4cec8401a86d4
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні вимоги Замовника,які обмежують коло учасників, та недозволяють прийняти участь
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ПОРУШЕННЯ №1:
Документ: ДОДАТОК 7 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» (Додаток №1 до Скарги).
Зміст дискримінаційної вимоги Замовника (п. 2.4. розділу 2 Додатку №7 до Тендерної документації):
«1.1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону Учасник повинен подати через електронний майданчик у Cистему у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), визначених у Таблиці 1 Додатку 1, а саме:
2.4. Інформацію від замовника щодо будівництва та реалізації будівництва та/або часткового виконання (початок виконання робіт) договору(ів) МАСЦО за цими проектами (дана вимога засовується для того щоб бути впевненим що по цим проектам може бути реалізовано будівництво МАСЦО.) з наданням відгуків копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам. які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6.».
Суть порушення Замовником ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників): «4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Оголошена Замовником Закупівля з «Розробки проєктно-кошторисної документації об’єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Полтавської міської територіальної громади" передбачає виконання робіт з Розробки проєктно-кошторисної документації, що відповідає коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
Тендерна документація «ЗАТВЕРДЖЕНА» Протоколом уповноваженої особи замовника Максима ПАНАСЕНКА від 09.01.2025 р. № 1/25 не передбачає виконання робіт з будівництва систем оповіщення саме за цією закупівлею UA-2025-01-09-001307-a, що підтверджується пунктом 4.1. Інформація про предмет закупівлі, який визначений тендерною документацією.
У зв’язку з цим, вимога Замовника у Додатку 7 (Додаток №1 до Скарги) пункту 2.4. щодо надання Інформації від замовника щодо будівництва та реалізації будівництва та/або часткового виконання (початок виконання робіт) договору(ів) МАСЦО за цими проектами (дана вимога засовується для того щоб бути впевненим що по цим проектам може бути реалізовано будівництво МАСЦО.) з наданням відгуків копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам, які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6.» є незаконною, що не відповідає предмету закупівлі і прямо порушує ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Така вимога містить дискримінаційних характер, що звужує потенційне коло учасників у Закупівлі.
Крім того, Замовник вносив зміни до Додаток №7 (Додаток №1 до Скарги), якими дискримінаційну вимогу не було виключено.
Аргументація Замовника (дана вимога засовується для того щоб бути впевненим що по цим проектам може бути реалізовано будівництво МАСЦО) не відповідає дійсності, оскільки можливість реалізації проєкту не залежить від дій проєктних організацій. Для реалізації проєкту окрім наявної проєктно-кошторисної документації потрібно передбачити розробку та погодження фінансового плану, наявність фінансування, готовність інженерної інфраструктури для будівництва з боку Замовника та ін. Таким чином вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки надання відгуків копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам. які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. Відповідно до вимог ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», п. 4.1 та даних Таблиці 1, колонка 6. ставлять учасника в залежність від третіх осіб (організацій), які можуть вплинути на процес реалізації без відома проєктних організацій.
Можливість реалізації МАСЦО підтверджується наявністю позитивним експертним звітом, який вимагається Замовником у п. 2.3. розділу 2 Додатку №7 до Тендерної документації: 2.3.- Копію експертного звіту (позитивного) за цими проектами.

ПОРУШЕННЯ №2:
Документ: ДОДАТОК 7 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» (Додаток №1 до Скарги).
Зміст дискримінаційної вимоги Замовника (п. 1.2 розділу 1 Додатку №7 до Тендерної документації):
Додатком 7 до Тендерної документації « 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», умовами пункту 1.1. Замовником визначено кваліфікаційні критерії, умови та формат надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону, які Учасник повинен подати через електронний майданчик у Cистему у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), визначених у Таблиці 1 Додатку 1.
Згідно з пунктом 1 Таблиці 1. Зазначеного Додатку 7 до Тендерної документації, Замовником визначено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», де Учасник відповідно пункту 1.2. Умов та формат надання підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зобов’язаний мати працівників в штаті Учасника «1.2. Обов’язкова наявність в штаті Учасника працівників».
Зазначені вимоги Замовника є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси Товариства й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників» (Додаток №2 до Скарги).
Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники,
- зовнішніх сумісники,
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства залучають до виконання осіб на основі цивільно-правових договорів.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають з працівниками трудові відносини, та які перебувають на постійному місці роботи з учасником, а саме у Штаті підприємства, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
З вказаного вбачається, що умови Тендерної документації щодо встановлення Обов’язкової наявності в штаті Учасника працівників є дискримінаційними та такими, що підлягають виключенню Замовником з Тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: a2e317788d6d4116bdb0917236264cba
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-001307-a.c2
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Вимоги, як встановлені до підтвердження Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів), які суперечать предмету закупівлі є Дискримінаційними і напряму обмежують учасників, які надають послуги та виконують роботи з розробки проектно-кошторисної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2025 17:01
Автор: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», doc@it-integrator.ua 380445380069 DOC@IT-INTEGRATOR.UA http://it-integrator.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f82d8b3e7a564062ab1ea22ce6cf03af
Заголовок пункту скарги: Суть порушеня: Оголошена Замовником Закупівля з «Розробки проєктно-кошторисної документації об’єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Полтавської міської територіальної громади" передбачає виконання робіт з Розробки проєктно-кошторисної документації, що відповідає коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 5d303feb23d84c1686c5a9edb67a501e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-09-001307-a.c1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Тендерна документація «ЗАТВЕРДЖЕНА» Протоколом уповноваженої особи замовника Максима ПАНАСЕНКА від 09.01.2025 р. № 1/25 не передбачає виконання робіт з будівництва систем оповіщення саме за цією закупівлею UA-2025-01-09-001307-a, що підтверджується пунктом 4.1. Інформація про предмет закупівлі, який визначений тендерною документацією. У зв’язку з цим, вимога Замовника у Додатку 7 пункту 2.4. щодо надання Інформації від замовника щодо реалізації будівництва систем оповіщення за цими проектами з наданням копій договорів та актів виконаних робіт по цим проектам. які повинні відповідати до класу наслідків об’єктів будівництва (відповідальності) не нижче СС2. - є незаконною, що не відповідає предмету закупівлі і прямо порушує законність дій уповноважених осіб замовника. Така вимога містить дискримінаційних характер, що звужує потенційне коло учасників у Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 25.01.2025 00:00
Автор: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», doc@it-integrator.ua 380445380069 DOC@IT-INTEGRATOR.UA http://it-integrator.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 67c2d76393be43238d125fb0126fb44d
Заголовок пункту скарги: Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Вимоги, як встановлені до підтвердження Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)за предметом закупівлі договору (договорів), які суперечать предмету закупівлі є Дискримінаційними і напряму обмежують учасників, які надають послуги та виконують роботи з розробки проектно-кошторисної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації