-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лісозаготівельні послуги Черкаське надлісництво (філія «Центральний лісовий офіс») у т.ч.: Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 4000 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 4000 м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 1804 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 2330 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 4659 м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 4409 м3; Лот 7 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 3711 м3; Лот 8 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 2202 м3; Лот 9 - Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 2049 м3.
Завершена
11 996 133.99
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 3 871.77 UAH
мін. крок: 0% або 3 871.77 UAH
Період оскарження:
08.01.2025 21:36 - 13.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення учасника закупівлі ФОП Задорожного Володимира Олексійовича за ЛОТОМ №7
Номер:
257b9c401e4d4096aa2fcd93e0dfdb79
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-08-009269-a.c1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення учасника закупівлі ФОП Задорожного Володимира Олексійовича за ЛОТОМ №7
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI зі змінами та у відповідності до пунктів 55-67 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості), ФОП Задорожній Володимир Олексійович, ЄДРПОУ/ІПН: 2349102290 звертається зі скаргою щодо незаконних дій Замовника, пов’язаних із порушенням наших прав та принципів здійснення закупівлі таких як «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», що оформлене у незаконному рішенні Замовника щодо відхилення учасника - ФОП Задорожній Володимир Олексійович за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 132 від 07.02.2025 року (оприлюднене в системі Prozorro 07 лютого 2025 року о 16 год 19 хв).
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол № 132 Про відхилення тендерної пропозиції (Черкаське нл лот 7) 11.02.2025 13:58
- 1. Скарга - UA-2025-01-08-009269-a 11.02.2025 13:58
- 1. Скарга - UA-2025-01-08-009269-a 11.02.2025 13:58
- інформація про наявність техніки 11.02.2025 13:58
- Вимога про усунення невідповідностей 24 11.02.2025 13:58
- sign.p7s 11.02.2025 14:00
- рішення від 13.02.2025 № 2177.pdf 13.02.2025 15:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2025 № 2657.pdf 21.02.2025 10:48
- рішення від 20.02.2025 № 2657.pdf 24.02.2025 17:34
- Пояснення по суті скарги UA-2025-01-08-009269-a.c1.docx 17.02.2025 15:58
- Протокол № 132 Про відхилення тендерної пропозиції (Черкаське нл лот 7).docx 17.02.2025 15:58
- Протокол № 125 Про усунення невідповідностей Черкаське нл лот 7.docx 17.02.2025 15:58
- Протокол № 125 Про усунення невідповідностей Черкаське нл лот 7.pdf 17.02.2025 15:58
- Протокол № 132 Про відхилення тендерної пропозиції (Черкаське нл лот 7).pdf 17.02.2025 15:58
- Пояснення по суті скарги UA-2025-01-08-009269-a.c1.pdf 17.02.2025 15:58
- Інформація про наявність техніки № 1 від 10.01.2025.pdf 17.02.2025 15:58
- Інформація про наявність техніки № 1 від 10.01.2025.pdf 17.02.2025 15:59
- ТД.docx 17.02.2025 16:00
- Додаток 14 Перелі докумнтів для учасників.docx 17.02.2025 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 14:23
Дата розгляду скарги:
20.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 15:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.02.2025 17:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
72d076f587d24d5c9a95c928111efef5
Заголовок пункту скарги:
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ за ЛОТОМ №7
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" 08 січня 2025 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги з особливостями по предмету: ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги (Лот 7 Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 3711 м3) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-08-009269-a).
Вимоги до учасників закупівлі затверджені у тендерній документації та додатку 14 Перелік документів для учасників, що опублікований у електронній системі публічних закупівель від 08.01.2025 року.
16 січня 2025 року о 14 год 18 хв відбувся аукціон закупівлі, участь в якому прийняло три учасники (в т.ч. Скаржник):
1. ФОП Задорожній Володимир Олексійович, із ціною тендерної пропозиції 1 499 999,99 грн;
2. ПП "-ВООЛ-", із ціною тендерної пропозиції 1 500 000,00 грн;
3. ПП "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС", із ціною тендерної пропозиції 1 628 462,00 грн;
Пунктом 41 Постанови про особливості визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей».
Пунктом 42 Постанови про особливості унормовано: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.».
Пунктом 43 Постанови про особливості визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Відповідно Замовник повинен був розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Задорожній В.О., та встановити підстави для визначення мене – переможцем закупівлі.
Натомість Замовником сформовано в електронній системі закупівель Вимогу про усунення невідповідностей до ФОП Задорожній В.О., із зобов’язанням усунути виявлені невідповідності до до 06 лютого 2025р., до 18 год 08 хв.
Зміст вказаних невідповідностей Замовником сформовано наступним чином:
«Перелік виявлених невідповідностей:
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) за лотом 7 Закупівлі виявлено наступні невідповідності:
1. На підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, передбаченої пунктом 1.1.1. Додатку 14 до тендерної документації за відповідним лотом, за яким подається тендерна пропозиція, учасник повинен надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (згідно пункту 1.1.3.1. Додатку 14 Тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) для підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 14 до тендерної документації, надав лише Договір-поставки № 040123-2 від 4 січня 2023 року з ТОВ «ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ». Згідно п. 1.1. цього договору «Найменування товару, кількість та вартість вказуються в накладних, які є невід’ємною частиною цього договору», але самі видаткові накладні Учасник не надав в складі тендерної пропозиції. Також в складі тендерної пропозиції надані видаткові накладні №36394 від 5.09.2023р. та №38171 від 30.09.2024 року, що не є підтвердженням наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки ( згідно пп 1.1.3. Додатку 14 тендерної документації).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. З метою усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, просимо надати наступні документи:
1. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу з додатками на всю техніку, що зазначена в Інформаційній довідці про наявність техніки, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі № 1 від 10.01.2025 року, що була подана ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) на вимогу пп 1.1.1. Додатку 14 тендерної документації (згідно пп. 1.1.3.1 Додатку 14 тендерної документації)».
ФОП Задорожній В.О., не погоджується із вказаним повідомленням оскільки згідно пп 1.1.3. Додатку 14 тендерної документації, учасники на підтвердження обладнання надають документи згідно пп. 1.1.3.1 Додатку 14 тендерної документації, а на підтвердження транспортних засобів повинні надати пп. 1.1.3.2. Додатку 14 тендерної документації.
Згідно оприлюдненого рішення уповноваженої особи Замовника №132 від 7.02.2025 року (оприлюднене в системі Prozorro 07 лютого 2025 року о 16 год 19 хв). на веб-порталі Prozorro за посиланнямhttps://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-08-009269-a тендерна пропозиція була відхилена із підстави за підпунктом 1 пункту 44 Постанови про особливості:
«Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності до кінцевої дати та часу усунення невідповідностей, а саме: не надав копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу згідно пп 1.1.3.1. Додатку 14 тендерної документації. стосовно трактора колісного МТЗ-80, (реєстраційний номер 35892СА), та трактора колісного Беларус-920 (реєстраційний номер 37757СА), що подані учасником у довідці на вимогу пп 1.1.1. Додатку 14 тендерної документації. ».
ФОП Задорожній В.О., не погоджується із вказаним рішенням Замовника, вважає його незаконним та таким, що порушує права ФОП Задорожній В.О., на об’єктивний розгляд пропозицій та позбавляє ФОП Задорожній В.О., в майбутньому укласти Договір про закупівлю за цими торгами.
Фактичні обставини, що підтверджують незаконність прийняття рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконні дії Замовника оформлені протокольними рішеннями та юридичні факти, які містяться в документах поданих у складі моєї тендерної пропозиції під назвою «інформація про наявність техніки» оприлюднений 06 лютого 2025р., о 14:01. Вказані документи повністю підтверджують те, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що на обладнання надано згідно п. 1.1.3. - 1.1.3.1. копії інвентарних карток на обладнання (№1;№2;№3;№4); копії договорів поставки обладнання (№040123/2 від 04.01.2023р., видаткова накладна №10514 від 25 липня 2023р.; №030123/1/2 від 03.01.2024р., видаткова накладна №38171 від 30 вересня 2024р.); копії книжки з гарантійного та сервісного обслуговування на обладнання (FS350; MS361; FS460), та на транспортний засіб згідно п. 1.1.3.2. копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (трактора колісного МТЗ-80, (реєстраційний номер 35892СА), та трактора колісного Беларус-920 (реєстраційний номер 37757СА).
Однак всупереч принципам здійснення закупівель, що закріплені статтею 5 Закону, а також пункту 49 Постанови про особливості пропозицію Скаржника відхилено.
Відповідно до пункту 55 Особливостей «Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей».
Абзацом третім пункту 59 Особливостей «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю».
Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292 зі змінами, встановлено плату за подання скарги в розмірі:
«4) 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися:
після оцінки тендерних пропозицій;
після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”;
після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу;
після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю;
після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень».
ФОП Задорожній В.О., як Скаржником подано Скаргу та внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк.
Таким чином заявляю про наявність підстав для подання Скарги до Органу Оскарження та про відсутність умов для залишення Скарги без розгляду або ж припинення розгляду Скарги в розрізі вимог пунктів 63-64 Постанови про особливості.
Вимоги до учасників закупівлі затверджені у тендерній документації та додатку 14 Перелік документів для учасників, що опублікований у електронній системі публічних закупівель від 08.01.2025 року.
16 січня 2025 року о 14 год 18 хв відбувся аукціон закупівлі, участь в якому прийняло три учасники (в т.ч. Скаржник):
1. ФОП Задорожній Володимир Олексійович, із ціною тендерної пропозиції 1 499 999,99 грн;
2. ПП "-ВООЛ-", із ціною тендерної пропозиції 1 500 000,00 грн;
3. ПП "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС", із ціною тендерної пропозиції 1 628 462,00 грн;
Пунктом 41 Постанови про особливості визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей».
Пунктом 42 Постанови про особливості унормовано: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.».
Пунктом 43 Постанови про особливості визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Відповідно Замовник повинен був розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Задорожній В.О., та встановити підстави для визначення мене – переможцем закупівлі.
Натомість Замовником сформовано в електронній системі закупівель Вимогу про усунення невідповідностей до ФОП Задорожній В.О., із зобов’язанням усунути виявлені невідповідності до до 06 лютого 2025р., до 18 год 08 хв.
Зміст вказаних невідповідностей Замовником сформовано наступним чином:
«Перелік виявлених невідповідностей:
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) за лотом 7 Закупівлі виявлено наступні невідповідності:
1. На підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, передбаченої пунктом 1.1.1. Додатку 14 до тендерної документації за відповідним лотом, за яким подається тендерна пропозиція, учасник повинен надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (згідно пункту 1.1.3.1. Додатку 14 Тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) для підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2. Додатку 14 до тендерної документації, надав лише Договір-поставки № 040123-2 від 4 січня 2023 року з ТОВ «ЦЕНТР ІНСТРУМЕНТІВ». Згідно п. 1.1. цього договору «Найменування товару, кількість та вартість вказуються в накладних, які є невід’ємною частиною цього договору», але самі видаткові накладні Учасник не надав в складі тендерної пропозиції. Також в складі тендерної пропозиції надані видаткові накладні №36394 від 5.09.2023р. та №38171 від 30.09.2024 року, що не є підтвердженням наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки ( згідно пп 1.1.3. Додатку 14 тендерної документації).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. З метою усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, просимо надати наступні документи:
1. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу з додатками на всю техніку, що зазначена в Інформаційній довідці про наявність техніки, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі № 1 від 10.01.2025 року, що була подана ФОП Задорожній Володимир Олексійович (ІПН 2349102290) на вимогу пп 1.1.1. Додатку 14 тендерної документації (згідно пп. 1.1.3.1 Додатку 14 тендерної документації)».
ФОП Задорожній В.О., не погоджується із вказаним повідомленням оскільки згідно пп 1.1.3. Додатку 14 тендерної документації, учасники на підтвердження обладнання надають документи згідно пп. 1.1.3.1 Додатку 14 тендерної документації, а на підтвердження транспортних засобів повинні надати пп. 1.1.3.2. Додатку 14 тендерної документації.
Згідно оприлюдненого рішення уповноваженої особи Замовника №132 від 7.02.2025 року (оприлюднене в системі Prozorro 07 лютого 2025 року о 16 год 19 хв). на веб-порталі Prozorro за посиланнямhttps://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-08-009269-a тендерна пропозиція була відхилена із підстави за підпунктом 1 пункту 44 Постанови про особливості:
«Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності до кінцевої дати та часу усунення невідповідностей, а саме: не надав копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу згідно пп 1.1.3.1. Додатку 14 тендерної документації. стосовно трактора колісного МТЗ-80, (реєстраційний номер 35892СА), та трактора колісного Беларус-920 (реєстраційний номер 37757СА), що подані учасником у довідці на вимогу пп 1.1.1. Додатку 14 тендерної документації. ».
ФОП Задорожній В.О., не погоджується із вказаним рішенням Замовника, вважає його незаконним та таким, що порушує права ФОП Задорожній В.О., на об’єктивний розгляд пропозицій та позбавляє ФОП Задорожній В.О., в майбутньому укласти Договір про закупівлю за цими торгами.
Фактичні обставини, що підтверджують незаконність прийняття рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконні дії Замовника оформлені протокольними рішеннями та юридичні факти, які містяться в документах поданих у складі моєї тендерної пропозиції під назвою «інформація про наявність техніки» оприлюднений 06 лютого 2025р., о 14:01. Вказані документи повністю підтверджують те, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що на обладнання надано згідно п. 1.1.3. - 1.1.3.1. копії інвентарних карток на обладнання (№1;№2;№3;№4); копії договорів поставки обладнання (№040123/2 від 04.01.2023р., видаткова накладна №10514 від 25 липня 2023р.; №030123/1/2 від 03.01.2024р., видаткова накладна №38171 від 30 вересня 2024р.); копії книжки з гарантійного та сервісного обслуговування на обладнання (FS350; MS361; FS460), та на транспортний засіб згідно п. 1.1.3.2. копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (трактора колісного МТЗ-80, (реєстраційний номер 35892СА), та трактора колісного Беларус-920 (реєстраційний номер 37757СА).
Однак всупереч принципам здійснення закупівель, що закріплені статтею 5 Закону, а також пункту 49 Постанови про особливості пропозицію Скаржника відхилено.
Відповідно до пункту 55 Особливостей «Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей».
Абзацом третім пункту 59 Особливостей «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю».
Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292 зі змінами, встановлено плату за подання скарги в розмірі:
«4) 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися:
після оцінки тендерних пропозицій;
після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”;
після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу;
після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю;
після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень».
ФОП Задорожній В.О., як Скаржником подано Скаргу та внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк.
Таким чином заявляю про наявність підстав для подання Скарги до Органу Оскарження та про відсутність умов для залишення Скарги без розгляду або ж припинення розгляду Скарги в розрізі вимог пунктів 63-64 Постанови про особливості.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ФОП Задорожній В.О., просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити Органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги (Лот 7 Лісозаготівельні послуги (Черкаське надлісництво) 3711 м3) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-08-009269-a), що полягають у відхиленні тендерної пропозиції ФОП Задорожній В.О., з підстав, що передбачені доводами за Скаргою. 3) ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" скасувати рішення щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ФОП Задорожній В.О., з підстав, що описані за Скаргою та здійснити повторний розгляд з урахуванням прийнятого рішення Органу оскарження. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання економічного ефекту від укладання Договору про закупівлю, пов'язаного з перемогою у Процедурі закупівлі.