• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

послуги з надання доступу до мережі інтернет (філія «Столичний лісовий офіс») у т.ч.: Лот №1 (м. Київ, вул. Святошинська, 30); Лот №2 (Житомирська область, Коростенський район, Звягельський район); Лот №3 (Київська область, Вишгородський район, Бучанський район); Лот №4, Житомирська область, Коростенський район, Звягельський район, Житомирський район, Пулинський район); Лот №5 (Київська область, Бучанський район; Житомирська область, Житомирський район, Бердичівський район); Лот №6 (Київська область Білоцерківський район, Житомирська область, Житомирський район, Звягельський район, Коростенський район); Лот №7 (Житомирська область, Житомирський район, Звягельський район); Лот №8 (Житомирський та Звягельський райони); Лот №9 (Київська область, Вишгородський район, Бучанський район).

Торги не відбулися

2 282 023.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 264.73 UAH
Період оскарження: 08.01.2025 20:12 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: ba2409a3905743ce8056a406f962f07c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-08-009092-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2025 16:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.02.2025 17:16
Автор: ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА", Черговий Гігатранс +380933171047 tenders@gigatrans.ua http://gigatrans.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 561f93f16da1490ead8c1a3acb58e1fc
Заголовок пункту скарги: порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Надалі за текстом даної скарги терміни та визначення вживаються в наступному значенні:
- закон України "Про публічні закупівлі" – Закон;
- особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" – Особливості;
- тендерна документація закупівлі UA-2025-01-08-009092-a – Документація;
- тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження – Пропозиція;
- кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника додаток 3 до Документації – Кваліфікаційні критерії;
-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2025 року – Протокол від 24.01.2025р..

Відповідно до Протоколу від 24.01.2025р. уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження за Лотом №1 закупівлі UA-2025-01-08-009092-a.
Суб’єкт оскарження не може погодитись з вищевказаними рішеннями уповноваженої особи Замовника оформлене протоколом Протоколу від 24.01.2025р., оскільки вважає таке рішення неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, з огляду на наступні обставини.

Порушення 1.
Зміст порушення: порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Відповідно до Протоколу від 24.01.2025р., підставою відхилення Пропозиції Суб’єкта оскарження є те, що на думку уповноваженою особи Замовника: «Учасником (Суб’єктом оскарження) не надано заповнений Додаток №1 повністю у стверджувальній формі. Натомість завантажено документ «17 січня 2025 23:02 Додаток 1 ТХ лот 1», де розділ Вимоги до якості послуг викладено не в стверджувальній формі, а саме:
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет (філія «Столичний лісовий офіс») повинні відповідати таким вимогам: підключення по волоконно-оптичному кабелю, протягом 5 робочих днів з дня укладання договору; забезпечення унікальних статичних ІР-адрес, для роботи внутнішніх сервісів; забезпечення цілодобового безлімітного доступу до мережі Інтернет 24 години 7 днів на тиждень, з пропускною здатністю для кожної точки підключення окремо, залежно від потреби; цілодобову службу технічної підтримки і моніторинг мережі. У разі поломки: Учасник виконує робіти щодо усунення проблем із доступом до мережі Інтернет не пізніше наступної доби протягом однієї робочої доби з моменту звернення Замовника про пошкодження. Учасник має надати Замовнику контактні дані (службовий, мобільний телефон, електронна пошта, тощо) фахівців (не менше двох) відповідальних за надання послуг (у тому числі невідкладних); відсутність будь-якої фільтрації на портах; мінімальні пінги (ping) каналу доступу до мережі Інтернет не більше 50 мс; за вимогою Замовника Учасник повинен надати послугу захисту від Ddos-атак. З метою зменшення впливу мережевих атак на функціонування інформаційних ресурсів за вимогою Замовника Учасник повинен мати можливість (при наданні послуг) задіяти механізм захисту від DDoS атак з застосуванням програмно-апаратного комплексу операторського рівня. Система захисту від DdoS атак має бути власністю Учасника, й не може бути орендованою або купуватись як сервіс чи послуга у третьої сторони. Система захисту має розміщуватися виключно на підконтрольній території України. Вартість послуг включає в себе вартість підключення оператором до вже існуючого у Замовника обладнання, а за потреби додаткового обладнання – Учасник забезпечує дане обладнання самостійно, за свій рахунок. Виділення статичної/динамічної IP адреси входить у тарифний план. Провайдер має бути включений до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку.».

У складі тендерної пропозиції Суб’єктом оскарження (Учасником), зокрема, надано Додаток 1 ТХ лот 1 до Документації, в абзаці 1 якого вказано, що: «Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІГАТРАНС УКРАЇНА»*, зобов’язуємося надати послуги у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Додатку № 1 тендерної документації.», далі по тексту Додатка 1 ТХ лот 1 Суб’єктом оскарження, у стверджувальній формі, наводяться технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Додатку № 1 ТХ лот 1 до Документації. Таким чином, Суб’єкт оскарження (Учасник) стверджує, що зобов’язується надати послуги у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Додатку № 1 ТХ лот 1 до Документації.
В свою чергу, Замовник як критерій оцінки Пропозиції Суб’єкта оскарження застосовує аналіз синтаксичної побудови тексту наведеного Учасником у Додатку 1 ТХ лот 1 до Документації, та керуючись власними пізнаннями у сфері правопису, синтаксису та пунктуації, уповноважена особа Замовника приходить до дивної, суб’єктивної, та нічим не підтвердженої думки, що Суб’єктом оскарження не надано заповнений Додаток №1 ТХ лот 1 до Документації повністю у стверджувальній формі.
Додаток №1 ТХ лот 1 до Документації, поданий Суб’єктом оскарження у складі Пропозиції, викладений Суб’єктом оскарження у стверджувальній формі, яка не дає підстав сумніватись, що Суб’єкт оскарження зобов’язується надати послуги у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Протокол від 24.01.2025р. не містить інформації щодо кількісних та/або якісних показників предмета закупівлі які б вказували на те, що Пропозиція Суб’єкта оскарження не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, для відхилення Пропозиції Суб’єкта оскарження, Замовник застосовує виключно такий критерій як синтаксична побудова речень та тексту викладених в Додаток №1 ТХ лот 1 поданому Суб’єктом оскарження у складі пропозиції, що суперечить положенням чинного законодавства.
Відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Рішення про відхилення Пропозиції Суб’єкта оскарження оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2025 року, ґрунтується виключно на суб’єктивній думці, припущеннях уповноваженої особи Замовника та синтаксичному аналізі тексту Додатку №1 ТХ лот 1 до Документації, поданого Суб’єктом оскарження у складі Пропозиції. Замовник не провів належної оцінки на відповідність вимогам тендерної документації, Пропозиції Суб’єкта оскарження, у зв’язку із чим прийняв неправомірне рішення про відхилити тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження за Лотом №1 закупівлі з ідентифікатором UA-2025-01-08-009092-a, чим порушив вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника