• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

закупівля здійснюється на очікувану вартість , відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, Категорія замовника Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі

Завершена

303 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 516.50 UAH
Період оскарження: 08.01.2025 15:45 - 13.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 7703d67d47fe4c10b351e15cf1d19153
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-08-006774-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради (номер закупівлі UA-2025-01-08-006774-a) послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 62e2a9e0efcb45859e4ee80769ffadb4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-08-006774-a) послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Закупівлю було оголошено:08.01.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". 24.01.2025 р. згідно Протоколу № 30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним. 1. Відповідно до ч.1.2.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Дозвіл або декларація або ліцензія на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі; Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023. Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації. 2. Відповідно до ч.1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав Ліцензію або наказ про видачу ліцензії або витяг з ліцензійного реєстру на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Відповідно до Інформація про кількісні характеристики – предметом закупівлі є між іншим 4 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* 300 штук Натомість, із змісту Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «А-Енерго», вбачається, що у учасника відсутнє право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*. Отже, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала вимогам тендерної документації, що було підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-Енерго». Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-08-006774-a ID у PROZORRO 62e2a9e0efcb45859e4ee80769ffadb4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-08-006774-a Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокол №30 від 24.01.2025 р.; 3) ліцензія ТОВ «А-Енерго» з додатком.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2025 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.02.2025 14:04
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c3f5d54f4bc448099838b0bd35ee5f61
Заголовок пункту скарги: Скарга на нерпавомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради
(номер закупівлі UA-2025-01-08-006774-a)
послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів
ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 62e2a9e0efcb45859e4ee80769ffadb4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-08-006774-a) послуги зі збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівлю було оголошено:08.01.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
24.01.2025 р. згідно Протоколу № 30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним.
1. Відповідно до ч.1.2.1. Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав Дозвіл або декларація або ліцензія на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі;
Натомість у складі пропозиції А-Енерго відсутній дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 17 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 постанови Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Враховуючи зазначене, а також відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – є порушенням законодавства а також технічних вимог тендерної документації.
2. Відповідно до ч.1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав Ліцензію або наказ про видачу ліцензії або витяг з ліцензійного реєстру на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Відповідно до Інформація про кількісні характеристики – предметом закупівлі є між іншим

4 Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* 300 штук

Натомість, із змісту Додатку до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «А-Енерго», вбачається, що у учасника відсутнє право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала вимогам тендерної документації, що було підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-Енерго».

Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-01-08-006774-a ID у PROZORRO 62e2a9e0efcb45859e4ee80769ffadb4 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-08-006774-a Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокол №30 від 24.01.2025 р.;
3) ліцензія ТОВ «А-Енерго» з додатком.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір