-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки медичного обладнання Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Завершена
555 574.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 777.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 777.87 UAH
Період оскарження:
08.01.2025 12:06 - 25.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги (технічні вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі)
Номер:
34d87adc0eb74ac3b506cbb826fb7e6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-08-003126-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги (технічні вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf 12.01.2025 20:29
- 1-Скарга.docx 12.01.2025 20:29
- dk021-2015-242-245.pdf 12.01.2025 20:29
- 1-Скарга.pdf 12.01.2025 20:29
- extract_price_ND_paper.pdf 12.01.2025 20:29
- sign.p7s 12.01.2025 20:30
- рішення від 14.01.2025 № 509.pdf 14.01.2025 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2025 № 796.pdf 20.01.2025 17:10
- рішення від 20.01.2025 № 796.pdf 21.01.2025 15:46
- заперечення на скаргу.pdf 15.01.2025 16:24
- Заперечення на скаргу повірка.doc 15.01.2025 16:25
- протокол внесення змiн на виконання рішення амку.pdf 23.01.2025 17:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.01.2025 21:56
Дата розгляду скарги:
20.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.01.2025 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.01.2025 15:46
Дата виконання рішення Замовником:
23.01.2025 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №796 -р/пк-пз від 20.01.2025 року Замовником внесено зміни до тендерної документації на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуги з повірки медичного обладнання Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради)»
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6e2b4dea6b564531bb0b6f9cb4d1d7f4
Заголовок пункту скарги:
Технічні вимоги не узгоджуються з предметом закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник вимагає "Підвищення кваліфікації фахівців з метрології" та "Надання Офіційних текстів нормативних документів" при тому що предметом закупівлі від визначив «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуги з повірки медичного обладнання Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради)»
×
-
Назва доказу:
Тарифна політика ДП УкрНДНЦ, яка визначає вартість офіційних текстів нормативних документів за 1 сторінку.
-
Повʼязаний документ:
extract_price_ND_paper.pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтва про уповноваження, які дозволяють Скаржнику навати послуги з повірки, що є предметом закупівлі
-
Повʼязаний документ:
9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf
-
-
Назва доказу:
Фрагмент ДК 021, який відносить "Підвищення кваліфікації фахівців" до розділу 80
-
Повʼязаний документ:
dk021-2015-242-245.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації в частині узгодження технічних вимог та предмета закупівлі.