-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, ", код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.
Завершена
395 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 975.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2025 10:33 - 25.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на умови)
Номер:
ab8fb41d3e5c4734966bc06e7a7f9455
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-08-001448-a.a3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на умови)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Постанова.docx 11.01.2025 11:57
- Скарга на умови ред 2 (4).docx 11.01.2025 11:57
- Скарга Кодимський.pdf 11.01.2025 11:57
- ЗУ Про публічні закупівлі.docx 11.01.2025 11:57
- sign.p7s 11.01.2025 11:58
- рішення від 14.01.2025 №535.pdf 14.01.2025 15:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2025 №913.pdf 22.01.2025 11:59
- рішення від 21.01.2025 №913.pdf 22.01.2025 16:34
- Поясення.docx 15.01.2025 13:11
- пояснення.pdf 15.01.2025 13:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2025 13:58
Дата розгляду скарги:
21.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.01.2025 15:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2025 16:34
Дата виконання рішення Замовником:
23.01.2025 14:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.Перелік змін до тендерної документації код ДК 021:2015-79710000-4 (Охоронні послуги) згідно з оголошенням № UA-2025-01-08-001448-a Додаток 6 до Тендерної документації викладено в новій редакції. Строк для подання тендерних пропозицій продовжено таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e4ef7f044626478d983c7a14d0a99c6e
Заголовок пункту скарги:
п. 2 додатку 6 до тендерної документації - відсутній обовʼязок надавати документи за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю. Замовник самостійно розширює перелік підстав для відхилення встановлюючи скорочений строк на надання таких документів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2 додатку 6 до тендерної документації:
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до п. 49 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Відповідно до п. 17 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абз. 2 пп.3. п 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
переможець процедури закупівлі:
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Тобто, договір про закупівлі може бути укладеним і на 15 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідні документи також можуть надаватися в цей день. Ні Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, ні Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обовʼязку надавати документи за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю. Більше того, замовник самостійно розширює перелік підстав для відхилення встановлюючи скорочений строк на надання таких документів, всупереч вимогам п. 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Зазначені вимоги не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначені неузгодження можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до п. 49 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Відповідно до п. 17 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абз. 2 пп.3. п 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року:
переможець процедури закупівлі:
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Тобто, договір про закупівлі може бути укладеним і на 15 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідні документи також можуть надаватися в цей день. Ні Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, ні Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обовʼязку надавати документи за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю. Більше того, замовник самостійно розширює перелік підстав для відхилення встановлюючи скорочений строк на надання таких документів, всупереч вимогам п. 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Зазначені вимоги не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, зазначені неузгодження можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
×
-
Назва доказу:
Постанова - Особливості
-
Повʼязаний документ:
Постанова.docx
-
-
Назва доказу:
Закон України Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
e8d6367354d645408ea54b56f5950892
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-08-001448-a.a2
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, ", код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "КОДИМСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № №2" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-08-001448-a -a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, ", код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.». Оголошення було опубліковано 08.01.2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 16 січня 2025 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «САМСОН-ГРУПП-06» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимогу, яка порушує основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗУ Про охоронну діяльність.PDF 10.01.2025 15:11
- Ліцензійні умови.PDF 10.01.2025 15:11
- Постанова КМУ 97.PDF 10.01.2025 15:11
- Скарга.PDF 10.01.2025 15:11
- Скарга.docx 10.01.2025 15:11
- sign.p7s 10.01.2025 15:12
- Рішення від 14.01.2025 № 550.pdf 14.01.2025 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2025 № 933.pdf 22.01.2025 11:16
- Рішення від 21.01.2025 № 933.pdf 22.01.2025 17:35
- пояснення.pdf 15.01.2025 13:09
- пояснення.pdf 15.01.2025 13:10
- Поясення.docx 15.01.2025 13:12
- пояснення щодо скарги.docx 15.01.2025 13:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.01.2025 15:17
Дата розгляду скарги:
21.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.01.2025 16:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.01.2025 17:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5a600d742f0a4b60a111b9fd40856c40
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 Додатку №2 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати:
4.2.3. Довідку, яка повинна містити інформацію про наявність спеціальних засобів, у тому числі й пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) у відповідності до ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність», перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», якими буде забезпечено персонал охорони, з додаванням копії дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-перше, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкову наявність дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-друге, ні ліцензійними умовами ні ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність» ні Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» не передбачено обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) тим паче наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них
По-третє, предметом закупівлі не є послуги із будь-якого зберігання зброї.
4.2.3. Довідку, яка повинна містити інформацію про наявність спеціальних засобів, у тому числі й пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) у відповідності до ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність», перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», якими буде забезпечено персонал охорони, з додаванням копії дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-перше, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкову наявність дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-друге, ні ліцензійними умовами ні ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність» ні Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» не передбачено обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) тим паче наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них
По-третє, предметом закупівлі не є послуги із будь-якого зберігання зброї.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
По-перше, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкову наявність дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них. По-друге, ні ліцензійними умовами ні ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність» ні Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» не передбачено обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) тим паче наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них По-третє, предметом закупівлі не є послуги із будь-якого зберігання зброї. Вимога тендерної документації у цій частині суперечить вимогам чинного законодавства. Вказані вимоги тендерної документації розраховані на учасників торгів, в яких є: • документи на пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) • дозвіл МВС або витяг з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них. що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. упівлі.
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Номер:
03e699e5ca204dbf95099a35730c2208
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-08-001448-a.b1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, ", код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "КОДИМСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № №2" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-01-08-001448-a -a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «послуги з охорони приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень, ", код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.». Оголошення було опубліковано 08.01.2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 16 січня 2025 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «САМСОН-ГРУПП-06» (далі - Скаржник) було виявлено невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства та вимогу, яка порушує основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Пов'язані документи:
Учасник
- Постанова КМУ 97.PDF 10.01.2025 14:46
- Ліцензійні умови.PDF 10.01.2025 14:46
- ЗУ Про охоронну діяльність.PDF 10.01.2025 14:46
- Скарга.docx 10.01.2025 14:46
- Скарга.PDF 10.01.2025 14:46
- sign.p7s 10.01.2025 14:47
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.01.2025 15:18
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
68cd64a91aa040d384f5a661f4c34042
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 Додатку №2 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати:
4.2.3. Довідку, яка повинна містити інформацію про наявність спеціальних засобів, у тому числі й пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) у відповідності до ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність», перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», якими буде забезпечено персонал охорони, з додаванням копії дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-перше, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкову наявність дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-друге, ні ліцензійними умовами ні ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність» ні Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» не передбачено обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) тим паче наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них
По-третє, предметом закупівлі не є послуги із будь-якого зберігання зброї.
Вимога тендерної документації у цій частині суперечить вимогам чинного законодавства.
Вказані вимоги тендерної документації розраховані на учасників торгів, в яких є:
• документи на пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої)
• дозвіл МВС або витяг з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
4.2.3. Довідку, яка повинна містити інформацію про наявність спеціальних засобів, у тому числі й пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) у відповідності до ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність», перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», якими буде забезпечено персонал охорони, з додаванням копії дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-перше, Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкову наявність дозволу МВС або витягу з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
По-друге, ні ліцензійними умовами ні ст. 9, ч.1 Закону України «Про охоронну діяльність» ні Постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» не передбачено обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої) тим паче наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них
По-третє, предметом закупівлі не є послуги із будь-якого зберігання зброї.
Вимога тендерної документації у цій частині суперечить вимогам чинного законодавства.
Вказані вимоги тендерної документації розраховані на учасників торгів, в яких є:
• документи на пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (далі пристрої)
• дозвіл МВС або витяг з єдиного реєстру зброї про наявність у Учасника приміщень для зберігання зброї, пристроїв та боєприпасів до них.
що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.docx
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.PDF
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ 97.PDF
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.PDF
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про охоронну діяльність"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.