• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи вуличного освітлення в смт Краснокутськ

ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Реконструкція системи вуличного освітлення в смт Краснокутськ по вул. Набережній, Гагаріна, Луговій, пров. Весняному Краснокутського району, Харківської обл.)

Торги відмінено

191 704.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 958.52 UAH
Період оскарження: 14.08.2018 11:34 - 20.08.2018 11:16
Вимога
Є відповідь

Докази некомпетентністьі тендерного комітету

Номер: ff334e9d0450499383667f8ebbf5bef4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-14-000401-c.c5
Назва: Докази некомпетентністьі тендерного комітету
Вимога:
Дорогі члени тендерного комітету, а також спостерігачі Dozorro і Prozorro, і діячі громадських організацій та фондів. У зв'язку з некомпетентністю членів тендерного комітету, надаю вам наочний звіт, про те що дана закупівля є повністю афільована, і дискваліфікація безпідставна.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Процедура буде скасовуватись
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: f195630491354c77b59229deeab9f6d0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-14-000401-c.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Прошу уважніше переглянути тендерну пропозицію від ТОВ «РОСЬ-БУД», так як ми засумнівалися в компетентності тендерного комітету, через не правомірною дискваліфікації конкурсній документації ТОВ «РОСЬ-БУД». І дати більш детальне роз'яснення на дані пункти ПРОТОКОЛ № 42 Засідання тендерного комітету від 12 вересня 2018 року. А саме ми вважаємо неправомірне відхилення тендерної документації За результатами РОЗГЛЯДУ тендерних комітетом Пропозиції учасника ТОВ «РОСЬ-БУД» на відповідність вимог Тендерної документації встановлен, что Учасником допущено ряд недоліків, а самє: - в довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в колонці щодо стажу роботи, відсутній поділ на загальний стаж роботи та стаж роботи на даній посаді, як того вимагав замовник; ТОВ «РОСЬ-БУД» вважає цю помилку не суттєвою! У п. 1 розділу 3 документації наведені приклади формальних порушень, які не призведуть до відхилення пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. а саме: - пропущені літери, що не впливають на зміст пропозиції та відповідність; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Вищезазначений перелік формальних помилок не є вичерпним. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. З огляду на вищенаведене, помилки, які допущені Скаржником не можуть бути визначені формальними. - в довідці про укладені договори на виконання аналогічних робіт, вартість договору вказана- 27561,60 тис.грн. , що не відповідає ціні договору викладеній в Договорі № 5305313 від 13 червня 2016року. Прошу уважніше переглянути договір і довідку про укладені договори на Виконання аналогічніх робіт. Так як тендерний комітет допустив критичну помилку. І роз'яснити де ціна договору вікладеній в Договорі № 5305313 від 13 червня 2016року НЕ відповідає довідці про укладені договори на Виконання аналогічніх робіт.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. В своїй вимозі Ви суперечите самі собі, спочатку: «ТОВ «РОСЬ-БУД» вважає цю помилку не суттєвою», а потім: «З огляду на вищенаведене, помилки, які допущені Скаржником не можуть бути визначені формальними.» Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» визначено повний перелік формальних (несуттєвих) помилок, а саме: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. У складі Пропозиції ТОВ «РОСЬ-БУД» міститься довідка Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В даному документі необхідно було вказати загальний стаж роботи та через риску, стаж роботи на даній посаді. Учасник надав цю інформацію не в повному обсязі, одним числом, що не дає можливості зрозуміти, це загальний стаж роботи чи стаж роботи на даній посаді. Тендерною документацією передбачено визначення формальних помилок, зазначений випадок не передбачений ТД. Тому відсутність зазначеної інформації в довідці не є формальною помилкою. Щодо іншого пункту вимоги пояснюємо наступне. У складі Пропозиції ТОВ «РОСЬ-БУД» міститься довідка про укладені договори на виконання аналогічних робіт. В даному документі вартість договору викладена 27561,60 тис.грн., що становить двадцять сім мільйонів п’ятсот шістдесят одна тисяча шістсот гривень. В той час, як у договорі № 5305313 від 13 червня 2016 р. ціна договору становить 27561,60 грн. (двадцять сім тисяч п’ятсот шістдесят одна гривня 60 копійок). Невідповідність очевидна. Згідно з п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 виключним підставам дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Таким чином, Замовник не порушив діючого законодавства України щодо проведення допорогових закупівель, в частині прийняття рішення про відхилення ТОВ «РОСЬ-БУД», оскільки, пропозиція не відповідає умовам закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Безпідставна дискваліфікація

Номер: 176f904e481d4daeb0efc8d1c5f0e098
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-14-000401-c.c4
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Краснокутська селищна рада (вказати повне найменування Замовника) було проведено закупівлю ID 325fee71249a45f8a9fd33be430219bc UA-2018-08-14-000401-c на ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Реконструкція системи вуличного освітлення в смт Краснокутськ по вул. Набережній, Гагаріна, Луговій, пров. Весняному Краснокутського району, Харківської обл.) Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників: 1. ТОВ "НАФТЕКС ПЛЮС" 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРАН ГРУП" 3. ФОП "АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 4. ТОВ "РОСЬ-БУД" 5. ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" 6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ-20" Ціна учасника ТОВ «РОСЬ-БУД» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те що в довідці про укладені договори на виконання аналогічних робіт, вартість договору вказана- 27561,60 тис.грн. , що не відповідає ціні договору викладеній в Договорі № 5305313 від 13 червня 2016року. Але в довідці про укладені договори на виконання аналогічних робіт та ціна в Договорі № 5305313 від 13 червня 2016року є одна і таж сама-27561,60 тис.грн. В довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в колонці щодо стажу роботи, відсутній поділ на загальний стаж роботи та стаж роботи на даній посаді, як того вимагав замовник. Ця помилка є несуттєва так як до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «РОСЬ-БУД» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1. ПРОТОКОЛ № 43 засідання тендерного комітету 2. Договір аналогічних робіт ТОВ «РОСЬ-БУД» 3. Довідка про укладені договори на виконання аналогічних робіт 4. Довідка про працівників відповідної кваліфікації 3. Також у разі якщо це звернення буде розглянуто не правомірно, ці листи будуть надіслані до: 1. Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 2. Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 3. Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 4. Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» визначено повний перелік формальних (несуттєвих) помилок, а саме: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. У складі Пропозиції ТОВ «РОСЬ-БУД» міститься довідка Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В даному документі необхідно було вказати загальний стаж роботи та через риску, стаж роботи на даній посаді. Учасник надав цю інформацію не в повному обсязі, одним числом, що не дає можливості зрозуміти, це загальний стаж роботи чи стаж роботи на даній посаді. Тендерною документацією передбачено визначення формальних помилок, зазначений випадок не передбачений ТД. Тому відсутність зазначеної інформації в довідці не є формальною помилкою. Щодо іншого пункту вимоги пояснюємо наступне. У складі Пропозиції ТОВ «РОСЬ-БУД» міститься довідка про укладені договори на виконання аналогічних робіт. В даному документі вартість договору викладена 27561,60 тис.грн., що становить двадцять сім мільйонів п’ятсот шістдесят одна тисяча шістсот гривень. В той час, як у договорі № 5305313 від 13 червня 2016 р. ціна договору становить 27561,60 грн,. (двадцять сім тисяч п’ятсот шістдесят одна гривня 60 копійок). Згідно з п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 виключним підставам дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Таким чином, Замовник не порушив діючого законодавства України щодо проведення допорогових закупівель, в частині прийняття рішення про відхилення ТОВ «РОСЬ-БУД», оскільки, пропозиція не відповідає умовам закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Безпідставна дискваліфікація

Номер: 2f93d6eefe514b60b500d046061e9181
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-14-000401-c.c3
Назва: Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Краснокутська селищна рада (вказати повне найменування Замовника) було проведено закупівлю ID 325fee71249a45f8a9fd33be430219bc UA-2018-08-14-000401-c на ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Реконструкція системи вуличного освітлення в смт Краснокутськ по вул. Набережній, Гагаріна, Луговій, пров. Весняному Краснокутського району, Харківської обл.) Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників: 1. ТОВ "НАФТЕКС ПЛЮС" 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРАН ГРУП" 3. ФОП "АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 4. ТОВ "РОСЬ-БУД" 5. ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" 6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ-20" Ціна учасника ТОВ «РОСЬ-БУД» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те що в довідці про укладені договори на виконання аналогічних робіт, вартість договору вказана- 27561,60 тис.грн. , що не відповідає ціні договору викладеній в Договорі № 5305313 від 13 червня 2016року. Але в довідці про укладені договори на виконання аналогічних робіт та ціна в Договорі № 5305313 від 13 червня 2016року є одна і таж сама-27561,60 тис.грн. В довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в колонці щодо стажу роботи, відсутній поділ на загальний стаж роботи та стаж роботи на даній посаді, як того вимагав замовник. Ця помилка є несуттєва так як до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «РОСЬ-БУД» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: 1. ПРОТОКОЛ № 43 засідання тендерного комітету 2. Договір аналогічних робіт ТОВ «РОСЬ-БУД» 3. Довідка про укладені договори на виконання аналогічних робіт 4. Довідка про працівників відповідної кваліфікації 3. Також у разі якщо це звернення буде розглянуто не правомірно, ці листи будуть надіслані до: 1. Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 2. Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 3. Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 4. Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неповний зміст вимоги
Дата скасування: 17.09.2018 15:44
Вимога
Відкликано скаржником

Не відповідність з технічним завданням

Номер: 9cddcfaeca4d40cd96c2c7f093e17099
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-14-000401-c.c1
Назва: Не відповідність з технічним завданням
Вимога:
Попрошу звернути увагу на те що світильники які надали ФОП "АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" не відповідає технічним завданням. А саме за технічним завданням у світильників Колірна температура - 6500К, а ФОП "АНДРУСИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" надав світильники з Колірною температурою - 5000К
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: незначні зауваження
Дата скасування: 12.09.2018 14:52