-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 177 робочих днів
152 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 760.00 UAH
Період оскарження:
06.01.2025 12:21 - 11.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-06-002664-a
Номер:
0233767cf2cf4fff9f51f86c03ad4ebc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-06-002664-a.c1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні),
ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-06-002664-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгуки.pdf 20.01.2025 23:47
- Аналог. Кучерова.pdf 20.01.2025 23:47
- Скарга АМКУ 19.01.2025.pdf 20.01.2025 23:47
- Рішення УО.jpg 20.01.2025 23:47
- Скарга АМКУ 19.01.2025.docx 20.01.2025 23:47
- Договір виробник.pdf 20.01.2025 23:47
- Аналог. Фонарьов.pdf 20.01.2025 23:47
- ДОДАТОК 4-2.docx 20.01.2025 23:47
- sign.p7s 20.01.2025 23:50
- рішення від 22.01.2025 №963.pdf 22.01.2025 14:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.01.2025 №1391.pdf 30.01.2025 11:40
- рішення від 29.01.2025 №1391.pdf 30.01.2025 19:10
- Рішення про скасування рішенн.jpg 04.02.2025 10:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 23:52
Дата розгляду скарги:
29.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.01.2025 14:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 19:10
Дата виконання рішення Замовником:
04.02.2025 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №1391-р/пк-пз від 29.01.025 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи- підприємця Судоми Сергія Олександровича (код ЄДРПОУ: 3396902974) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06- 002664-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3c2bb93883274660acd778e99245b833
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2025 - додається до скарги)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2025 підставами відхилення тендерної пропозиції Скаржника стали:
1. Не надання Скаржником виписки або витягу ЄДРПОУ.
Але, умовами Додатку 4 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4) вимога надання учасниками фізичними особами-підприємцями в складі документів тендерної пропозиції виписки або витягу ЄДРПОУ не встановлена.
Тому, виписка або витяг ЄДРПОУ в складі документів тендерної пропозиції Скаржником не надавалися.
2. Невиконання вимог п. 7 Додатку 4 (відсутність акту приймання товару чи видаткової накладної).
Вимогами п. 7 Додатку 4 встановлено, що Учасник повинен надати скан-копію лісорубного (лісового) квитка або скан-копія договору купівлі-продажу/поставки деревини або скан-копія будь-якого іншого документу, що підтверджує походження лісу (паливної деревини).
Тобто, учасники повинні були надати один з вищеперерахованих документів.
Тому, Скаржник в складі документів тендерної пропозиції надав договір №10-1 від 10.01.2024р. (файл «Договір виробник.pdf») на купівлю 500 м.куб. деревини дров’яної непромислового використання другої групи (код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина), чим повністю виконав вимоги п. 7 Додатку 4.
3. Невиконання вимог п. 9 Додатку 4 (відсутність видаткових накладних чи актів приймання передачі товару).
Вимогами п. 7 Додатку 4 встановлено, що Учасник повинен надати:
Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі, або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Тобто, учасники повинні були надати копію аналогічного договору та на підтвердження його виконання один з наступних документів:
або копії накладних;
або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору;
або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором.
Тому, Скаржник в складі документів тендерної пропозиції надав договір №16-л від 01.07.2022р. (файл «Аналог Кучерова.pdf») та договір №29-л від 23.09.2022р. (файл «Аналог Фонарьов.pdf»), а також відгуки №12 від 17.11.2022р. та №185 від 17.11.2022р. (файл «Відгуки.pdf») від контрагентів згідно з аналогічними договорами, чим повністю виконав вимоги п. 9 Додатку 4.
Крім того, посилання на виявлення факту невиконання зобов’язань Скаржником у закупівлі UA-2024-03-27-006481-a ніяким чином не відноситься до Замовника та процедури закупівлі UA-2025-01-06-002664-a та не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстав.
1. Не надання Скаржником виписки або витягу ЄДРПОУ.
Але, умовами Додатку 4 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 4) вимога надання учасниками фізичними особами-підприємцями в складі документів тендерної пропозиції виписки або витягу ЄДРПОУ не встановлена.
Тому, виписка або витяг ЄДРПОУ в складі документів тендерної пропозиції Скаржником не надавалися.
2. Невиконання вимог п. 7 Додатку 4 (відсутність акту приймання товару чи видаткової накладної).
Вимогами п. 7 Додатку 4 встановлено, що Учасник повинен надати скан-копію лісорубного (лісового) квитка або скан-копія договору купівлі-продажу/поставки деревини або скан-копія будь-якого іншого документу, що підтверджує походження лісу (паливної деревини).
Тобто, учасники повинні були надати один з вищеперерахованих документів.
Тому, Скаржник в складі документів тендерної пропозиції надав договір №10-1 від 10.01.2024р. (файл «Договір виробник.pdf») на купівлю 500 м.куб. деревини дров’яної непромислового використання другої групи (код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина), чим повністю виконав вимоги п. 7 Додатку 4.
3. Невиконання вимог п. 9 Додатку 4 (відсутність видаткових накладних чи актів приймання передачі товару).
Вимогами п. 7 Додатку 4 встановлено, що Учасник повинен надати:
Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі, або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Тобто, учасники повинні були надати копію аналогічного договору та на підтвердження його виконання один з наступних документів:
або копії накладних;
або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору;
або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором.
Тому, Скаржник в складі документів тендерної пропозиції надав договір №16-л від 01.07.2022р. (файл «Аналог Кучерова.pdf») та договір №29-л від 23.09.2022р. (файл «Аналог Фонарьов.pdf»), а також відгуки №12 від 17.11.2022р. та №185 від 17.11.2022р. (файл «Відгуки.pdf») від контрагентів згідно з аналогічними договорами, чим повністю виконав вимоги п. 9 Додатку 4.
Крім того, посилання на виявлення факту невиконання зобов’язань Скаржником у закупівлі UA-2024-03-27-006481-a ніяким чином не відноситься до Замовника та процедури закупівлі UA-2025-01-06-002664-a та не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених підстав.
×
-
Назва доказу:
Відгук №12 від 17.11.2022р., Відгук №185 від 17.11.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Відгуки.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №29-л від 23.09.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Аналог. Фонарьов.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №16-л від 01.07.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Аналог. Кучерова.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №10-1 від 10.01.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Договір виробник.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 4-2.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2025
-
Повʼязаний документ:
Рішення УО.jpg
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: Прийняти скаргу фізичної особи-підприємця Судома Сергій Олександрович до розгляду. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Зобов’язати КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради" скасувати рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2025р.) про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Судоми Сергія Олександровича у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-06-002664-a.
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-06-002664-a
Номер:
dbe4f57161254bc7b0bb5217adae0b22
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-06-002664-a.c2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-06-002664-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 25.02.2025 № 2914.pdf 27.02.2025 17:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2025 № 2914.pdf 26.02.2025 12:20
- рішення від 18.02.2025 № 2404.pdf 18.02.2025 17:33
- sign.p7s 14.02.2025 23:15
- рішення про відміну торгів.jpg 14.02.2025 23:13
- Скарга АМКУ 10.02.2025 відміна.docx 14.02.2025 23:13
- Скарга АМКУ 10.02.2025.pdf 14.02.2025 23:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 23:23
Дата розгляду скарги:
25.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 17:34
Дата прийняття рішення по скарзі:
27.02.2025 17:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3ceb9f7fdcb94e42838cfc40787c071a
Заголовок пункту скарги:
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлений частиною 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовник протиправно відмінив процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), і як наслідок - позбавив Скаржника права на подальшу участь в процедурі закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
06 січня 2025 року КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради" (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-06-002664-a.
Запланована вартість закупівлі – 152000 грн.
Свою тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі подав лише ФОП Судома Сергій Олександрович (далі – Скаржник).
15 січня 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (підстава п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
20 січня 2025 року Скаржник оскаржив рішення про відхилення його тендерної пропозиції до органу оскарження, який рішенням № 1391-р/пк-пз від 29.01.2025 зобов'язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи- підприємця Судоми Сергія Олександровича (код ЄДРПОУ: 3396902974) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-002664-a.
04 лютого 2025 року Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та розпочато повторний розгляд та оцінку тендерної пропозиції Скаржника.
Але, 04 лютого 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02) про відміну закупівлі за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-002664-a, у зв’язку із неможливістю усунути виявлені порушення та технічні помилки в оголошенні про закупівлю.
Скаржник не може погодитися із вказаним рішенням та вважає, що уповноважена особа Замовника, порушуючи принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та права Скаржника на подальшу участь в процедурі закупівлі, протиправно прийняла рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02) про відміну закупівлі за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-002664-a, з наступних підстав.
Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Коментар щодо відміни: «Неможливість усунути виявлені порушення та технічні помилки в оголошені про закупівлю».
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02, в якому зазначено, що закупівля відміняється з підстави, що передбачена згідно з ч.19 ст. 14 Закону, а саме: «Неможливість усунути виявлені порушення та технічні помилки в оголошені про закупівлю».
Відміняючи процедуру закупівлю Замовник безпідставно послався на норми частини 19 статті 14 Закону, які взагалі не мають відношення до відміни процедури, та в порушення вимог пункту 50 Особливостей не описав виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, в своєму рішенні про відміну торгів, Замовник не надає жодних обґрунтувань, в чому саме полягає порушення законодавства, допущене ним, яке призвело до неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, дії Замовника щодо відміни процедури торгів є неправомірними, а протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02 є незаконним.
Фізична особа-підприємець Судома Сергій Олександрович вважає, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлений частиною 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник протиправно відмінив процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), і як наслідок - позбавив Скаржника права на подальшу участь в процедурі закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що фізична особа-підприємець Судома Сергій Олександрович є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання своєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Запланована вартість закупівлі – 152000 грн.
Свою тендерну пропозицію для участі в процедурі закупівлі подав лише ФОП Судома Сергій Олександрович (далі – Скаржник).
15 січня 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (підстава п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
20 січня 2025 року Скаржник оскаржив рішення про відхилення його тендерної пропозиції до органу оскарження, який рішенням № 1391-р/пк-пз від 29.01.2025 зобов'язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи- підприємця Судоми Сергія Олександровича (код ЄДРПОУ: 3396902974) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-002664-a.
04 лютого 2025 року Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та розпочато повторний розгляд та оцінку тендерної пропозиції Скаржника.
Але, 04 лютого 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02) про відміну закупівлі за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-002664-a, у зв’язку із неможливістю усунути виявлені порушення та технічні помилки в оголошенні про закупівлю.
Скаржник не може погодитися із вказаним рішенням та вважає, що уповноважена особа Замовника, порушуючи принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та права Скаржника на подальшу участь в процедурі закупівлі, протиправно прийняла рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02) про відміну закупівлі за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-002664-a, з наступних підстав.
Відповідно до пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Коментар щодо відміни: «Неможливість усунути виявлені порушення та технічні помилки в оголошені про закупівлю».
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02, в якому зазначено, що закупівля відміняється з підстави, що передбачена згідно з ч.19 ст. 14 Закону, а саме: «Неможливість усунути виявлені порушення та технічні помилки в оголошені про закупівлю».
Відміняючи процедуру закупівлю Замовник безпідставно послався на норми частини 19 статті 14 Закону, які взагалі не мають відношення до відміни процедури, та в порушення вимог пункту 50 Особливостей не описав виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, в своєму рішенні про відміну торгів, Замовник не надає жодних обґрунтувань, в чому саме полягає порушення законодавства, допущене ним, яке призвело до неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, дії Замовника щодо відміни процедури торгів є неправомірними, а протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02 є незаконним.
Фізична особа-підприємець Судома Сергій Олександрович вважає, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлений частиною 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник протиправно відмінив процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні), і як наслідок - позбавив Скаржника права на подальшу участь в процедурі закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що фізична особа-підприємець Судома Сергій Олександрович є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання своєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02
-
Повʼязаний документ:
рішення про відміну торгів.jpg
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ПРОСИМО: Зобов’язати КП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Глуховецької селищної ради" скасувати рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2025 № 2-04-02) про відміну закупівлі за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (Дрова паливні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-06-002664-a.