-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (ДК 021:2015) – 24450000-3 Дезинфекційні засоби
Агрохімічна продукція (ДК 021:2015) – 24450000-3 Дезинфекційні засоби
Завершена
169 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 845.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 845.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2018 14:21 - 07.09.2018 15:00
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
cdf8976940964083a6c35d9a1830e386
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-04-000782-b.a3
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Ви б ще в документації торгів прописали назву свого улюбленого постачальника і зазначили, що інші компанії не можуть брати участь в торгах, бо не пропонують відкат. Подивіться різницю між пропозиціями!!! 54 тис. бюджетних коштів! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на той факт,що не розглядає еквіваленти! Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2018 13:04
Вирішення:
Жодних дискримінаційних вимог щодо продукції нашим закладом не зазначено, тим більш наші дії ні яким чином не суперечать ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р.
Наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, а також п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції, яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
Стосовно Ваших звинувачень у спробі посадових осіб нашого закладу протягти у переможці «свого» учасника, з яким є корупційний зговір та який пропонує за це хабар.
На сам перед хочу вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.
Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р.
Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками які нам потрібні, на ті показники яким відповідає ваша продукція, а якщо ми на це не згодні то тоді від вас лунають погрози звернутися до «В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.».Звернутися до відповідних органів - це надане вам право законодавством України, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо!З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді Замовника!
Номер:
e3800ba1df674793b34d06c5b7ab6e62
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-04-000782-b.a2
Назва:
Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Шановний! По-перше, до чого тут реєстр, який недоступний до закінчення дії свідоцтва про Державну реєстрацію засобу "Біомий", який закінчується в жовтні 2018 року??? Цю інформацію Ви можете отримати з інших альтернативних джерел, наприклад на звороті методичних вказівок засобу Біомий, де зазвичай розташована сканкопія свідоцтва про Державну реєстрацію!!! По-друге, що за нісенітниця стосовно постанови КМУ, на яку Ви посилаєтесь. На сьогоднішній день діє Закон України про захист населення від інфекційних хвороб, в якому сказано, що використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку забороняється. Постанова КМУ №906, 2006р не втратила свою чинність, а в Постанові КМУ від 14 березні 2018р. №178 чітко вказано про порядок реєстрації-перереєстрації дезінфікуючих засобів, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для: ДЛЯ ДОСТЕРИЛІЗАЦІЙНОГО ОЧИЩЕННЯ ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Чому Ви неуважно вивчаєте документи??? Вимагаємо прибрати або замінити засіб "Біомий", інпакше ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів та представників Громадського контролю!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2018 15:46
Вирішення:
Дякуємо за зауваження!Ваша вимога буде задоволена,засіб Біомий видалено з нашого оголошення!
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
0bc0f5d62921466d8a41b3d587246be9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-04-000782-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію на засіб "Біомий" закінчується в жовтні 2018 року. Закуповувати та використовувати дезінфекційні засоби з простроченим свідоцтвом про Державну реєстрацію забороняє Закон. Вимагаємо або прибрати його з документації, або замінити на інший засіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2018 10:28
Вирішення:
Вимога про наявність свідоцтва про реєстрацію є абсолютно неправомірною. адже діючий Порядок реєстрації дезінфекційних засобів, затверджений Постановою КМУ від 14 березні 2018р. №178 не передбачає Свідоцтв про реєстрацію, а також Методичних вказівок . І вцілому, якщо розглядати на сьогоднішній день питання реєстрації дезінфекційних засобів в Україні: у відповідності до п. 4 вказаної уже Постанови №178 деззасоби можуть бути зареєстрованими при наявності Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи та , відповідно внесеними в Рестр дезінфікуючих засобів, який нажаль до сих пір (пройшло більше 5 місяців з прийняття нормативного документу!) не функціонує. При цьому. попередній Порядок реєстрації деззасобів (Постанова КМУ №906, 2006р.) також передбачав, відповідно, наявність відомостей про реєстрацію дезінфікуючого засобу в "Державному реєстрі дезінфекційних засобів". Але. станом на 05.09.2018р. даний Реєстр є недоступним для перегляду, не функціонує, мало того, із отриманих раніше даних (2 роки тому, в період завершення діяльності державної санітарно-епідеміологічної служби, на сайті якої публікувався вказаний Реєстр) остання внесена інформація в Реєстр датована 26.06.2015р.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні