-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги страхування наземного транспорту (КАСКО) автобусів моделі «ATAMAN» A092 (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 66510000-8 Страхові послуги)
Завершена
1 370 445.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 704.45 UAH
мін. крок: 1% або 13 704.45 UAH
Період оскарження:
03.01.2025 15:53 - 08.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
3bd214c070254ac5924b69870a4cb895
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-03-006074-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - КП РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС РМР.docx 07.01.2025 15:43
- Скарга до АМКУ - КП РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС РМР.pdf 07.01.2025 15:43
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 07.01.2025 15:43
- Скарга до АМКУ - КП РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС РМР.pdf.p7s 07.01.2025 15:43
- рішення від 14.11.2024 №18392 (1) (1).pdf 07.01.2025 15:43
- sign.p7s 07.01.2025 15:44
- Рішення від 09.01.2025 №378.pdf 09.01.2025 15:56
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 15.01.2025 №53.pdf 15.01.2025 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 №1186.pdf 28.01.2025 11:04
- Рішення від 27.01.2025 №1186.pdf 29.01.2025 17:38
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ №39 від 13.01.2025.pdf 13.01.2025 17:04
- 4. Договір №333 ТОВ АВТО-БАС від 06.11.pdf 13.01.2025 17:04
- 2. перелік акредитованих страховиків.pdf 13.01.2025 17:04
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ №39 від 13.01.2025.docx 13.01.2025 17:04
- 1. Статут 14.03.2024.pdf 13.01.2025 17:04
- 5. pravyla_579_0901.pdf 13.01.2025 17:04
- 3. Рішення_№3698_від_26.09.2023.pdf 13.01.2025 17:04
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ №39 від 13.01.2025.docx.xml.zip 13.01.2025 17:04
- №79 від 24.01.2025.docx 24.01.2025 17:52
- №79 від 24.01.2025.docx.xml.zip 24.01.2025 17:52
- Додаток 1.docx 24.01.2025 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.01.2025 16:49
Дата розгляду скарги:
15.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.01.2025 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.01.2025 17:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df9ed95c6ecb4a61b4e9161d003aef00
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК» (пп. 5.13 п. 5 Дод. 1 ТД, абз. 4 розд. «Вимоги до учасників» Дод 2 ТД)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 5.13 пункту 5 Додатку № 1 до Тендерної документації та абзацом 4 розділу «Вимоги до учасників» Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме: Учасник закупівлі повинен бути акредитованим в АБ УКРГАЗБАНК, на підтвердження цього він надає лист-підтвердження.
1. Щодо акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК» (пп. 5.13 п. 5 Дод. 1 ТД, абз. 4 розд. «Вимоги до учасників» Дод 2 ТД)
Отже, прийняти участь у закупівлі може лише той Учасник, який має акредитацію в АБ «УКРГАЗБАНК».
Скаржник не має можливості виконати вказану умову ТД (відсутня акредитація в АБ «УКРГАЗБАНК») та надати відповідне підтвердження, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що вимоги ТД, щодо обов’язкової умови про наявність у Учасника акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Акредитація банком страховика – це процедура (процес), у ході якої банк засвідчує «компетентність» того чи іншого страховика (виключно у власних цілях і потребах).
Скаржник наголошує, що так звана «акредитація» є вигаданою банківськими установами
процедурою, яка за своєю природою є нічим іншим як засвідченням звичайного співробітництва, що в силу чинного законодавства не є обов’язковою умовою для надання страховиком послуг зі страхування.
Скаржник не має акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК» і більше того, не зобов’язаний її мати згідно положень чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що відсутність акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», жодним чином не перешкоджає в укладенні договорів страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) (Скаржник має відповідну ліцензію) та у врегулюванні можливих страхових подій (отримати рахунок та здійснити страхову виплату).
Тому, зазначаючи вказану обов’язкову вимогу в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція скаржника про те, що встановлення Замовниками вимог щодо акредитації учасника (страховика) в тому чи іншому банку є нічим іншим як дискримінаційною умовою, кореспондується із висновками АМКУ, які викладені, зокрема, у п. 2 рішення АМКУ № 18392-р/пк-пз від 14.11.2024 р. (копія рішення додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
1. Щодо акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК» (пп. 5.13 п. 5 Дод. 1 ТД, абз. 4 розд. «Вимоги до учасників» Дод 2 ТД)
Отже, прийняти участь у закупівлі може лише той Учасник, який має акредитацію в АБ «УКРГАЗБАНК».
Скаржник не має можливості виконати вказану умову ТД (відсутня акредитація в АБ «УКРГАЗБАНК») та надати відповідне підтвердження, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що вимоги ТД, щодо обов’язкової умови про наявність у Учасника акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Акредитація банком страховика – це процедура (процес), у ході якої банк засвідчує «компетентність» того чи іншого страховика (виключно у власних цілях і потребах).
Скаржник наголошує, що так звана «акредитація» є вигаданою банківськими установами
процедурою, яка за своєю природою є нічим іншим як засвідченням звичайного співробітництва, що в силу чинного законодавства не є обов’язковою умовою для надання страховиком послуг зі страхування.
Скаржник не має акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК» і більше того, не зобов’язаний її мати згідно положень чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що відсутність акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», жодним чином не перешкоджає в укладенні договорів страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу) (Клас страхування № 3) (Скаржник має відповідну ліцензію) та у врегулюванні можливих страхових подій (отримати рахунок та здійснити страхову виплату).
Тому, зазначаючи вказану обов’язкову вимогу в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають акредитації в АБ «УКРГАЗБАНК», - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція скаржника про те, що встановлення Замовниками вимог щодо акредитації учасника (страховика) в тому чи іншому банку є нічим іншим як дискримінаційною умовою, кореспондується із висновками АМКУ, які викладені, зокрема, у п. 2 рішення АМКУ № 18392-р/пк-пз від 14.11.2024 р. (копія рішення додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
×
-
Назва доказу:
2. Рішення АМКУ № 18392-р/пк-пз від 14.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 14.11.2024 №18392 (1) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
aa442bffc06c4deba97a99deee7da3e1
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо вимог АБ «УКРГАЗБАНК» (абз. 1 розд. «Вимоги до учасників» Дод 2 ТД)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Абзацом 1 розділу «Вимоги до учасників» Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником регламентовано, що Страхова компанія повинна запропонувати максимально допустимий перелік ризиків, використовуючи при цьому мінімальні тарифи та виконуючі усі вимоги банка-кредитора АБ УКРГАЗБАНК.
2. Щодо вимог АБ «УКРГАЗБАНК» (абз. 1 розд. «Вимоги до учасників» Дод 2 ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник , який запропонує максимально допустимий перелік ризиків, використовуючи при цьому мінімальні тарифи та виконуючі усі вимоги банка-кредитора АБ УКРГАЗБАНК.
Скраржник зауважує на тому, що законодавством про публічні закупівлі не передбачено право Замовника зобов’язувати учасників закупівлі виконувати ті чи інші вимоги інших (третіх) осіб, в тому числі й Акціонерного банку «УКРГАЗБАНК».
Крім того, вимоги АБ «УКРГАЗБАНК» не містяться в положеннях Тендерної документації, а учасник не зобов’язаний з метою прийняття участі в закупівлі, з здійснювати запити на отримання інформації та вимог до третіх осіб, які не є стороною закупівлі!
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
2. Щодо вимог АБ «УКРГАЗБАНК» (абз. 1 розд. «Вимоги до учасників» Дод 2 ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник , який запропонує максимально допустимий перелік ризиків, використовуючи при цьому мінімальні тарифи та виконуючі усі вимоги банка-кредитора АБ УКРГАЗБАНК.
Скраржник зауважує на тому, що законодавством про публічні закупівлі не передбачено право Замовника зобов’язувати учасників закупівлі виконувати ті чи інші вимоги інших (третіх) осіб, в тому числі й Акціонерного банку «УКРГАЗБАНК».
Крім того, вимоги АБ «УКРГАЗБАНК» не містяться в положеннях Тендерної документації, а учасник не зобов’язаний з метою прийняття участі в закупівлі, з здійснювати запити на отримання інформації та вимог до третіх осіб, які не є стороною закупівлі!
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та має бути видалена замовником.
×
-
Назва доказу:
2. Рішення АМКУ № 18392-р/пк-пз від 14.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 14.11.2024 №18392 (1) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС» РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.